Skocz do zawartości



151 online   IP: samp.ls-stories.pl





  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym serwerze RolePlay SA-MP! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

#28 Nowy SAMP, jeszcze lepsze ls-stories! | 2.3.2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty

#1

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:01

Burmistrz Los Santos
Burmistrz Los Santos

    ls-stories.pl

  • Burmistrz
  • 105 postów

*
Popularny

jMq9rGW.jpg

 

Witajcie kochani! Nadszedł czas, którego oczekiwaliśmy już od dawna. W tamtym roku new-stories dostało 11 ogromnych aktualizacji i przeszło przez Wasze oczy ponad 200 wypisanych "zmian"! Zainteresowanie grą jest coraz większe, zaplanowaliśmy zapanować nad sceną RolePlay i cały czas dążymy do celu. Zależy nam ciągłym rozwoju, by ściągnąć do siebie kolejnych graczy, którzy zostaną już u nas na stałe. Rotacja jest ogromna, dlatego pracy nie ubywa, jednakże lubimy się z tym mierzyć i na pewno możecie spodziewać się tego efektów. Pracujemy nad wszystkim tak by nie doprowadzić do zdestabilizowania jakiegokolwiek aspektu rozgrywki. Zajęliśmy się teraz uporządkowaniem pewnych rzeczy i dodaniu kilku kolejnych prostych narzędzi, by gra była bardziej przejrzysta, bardziej dynamiczna i wygodna. Grunt pod nogami jest właściwie zabezpieczony i uporządkowany, co dalej? Zespół SA-MP wprowadza wersję 0.3.8 - przeczytajcie poniżej co my na to, bo jeśli mówimy o rozwoju, to grzechem byłoby nie skorzystać z nowych możliwości waszej ulubionej modyfikacji Multiplayer.

 

Aktualizacja została już wprowadzona bezproblemowo

 

[header]SAMP 0.3.8[/header]

h6x1vPe.png

Nowa wersja San Andreas Multiplayer oferuje developerom coraz więcej możliwości. Jesteśmy gotowi podjąć się pracy nad rozwojem już na wersjach testowych. Ekipa SA:MP wersje testowe oznacza jako "RC" Z każdym kolejnym RC będziemy prezentować graczom możliwości i innowacyjne rozwiązania dopóty, dopóki nie zostanie wydana oficjalna wersja. Aktualnie istnieje RC4-4, na której będziemy teraz działać. Będzie to też działać jako zabezpieczenie, mówiąc o CLEO mamy na myśli także nielegalne oprogramowanie. Dlaczego decydujemy się na zmianę wersji SA-MP, która ciągle jest w fazie testów? To proste, chcemy jak najszybciej się rozwijać i dostarczać naszym graczom nowe możliwości rozwoju postaci i interakcji między nimi w grze. Jeśli już ekipa SA:MP wprowadza coś nowego, przetestowaliśmy to i zaimplementowaliśmy to nie mamy na co czekać.Udostępniamy to Wam! Bez obaw, wszystko będzie jak najbardziej stabilne. 

 

Cheaty, crashe:

 

SA:MP 0.3.8 wprowadza wiele restrykcji do uruchamianych modyfikacji podczas gry a to wszystko w walce z nielegalnym oprogramowaniem.

Jeśli zaobserwujesz crashe w swojej grze po wejściu na new-stories, przejrzyj swoją grę i zobacz co może to powodować.

 

Ważne: Na ten moment usuń wszystkie modyfikacje CLEO ze swojej gry.

 

Pobierz nowy SA:MP (klknij)

Poradnik jak przejść na nowy SA:MP (kliknij)

 

[header]Nowe skiny[/header]

edN7XkG.jpg

 

W związku z aktualizacją, którą zapowiedzieliśmy wcześniejszym filmikiem, czy zwykłymi screenami w formie sneak peaków na fanpage'u, wprowadzamy nowe skiny. Wszystkie modele zostały przez nas dokładnie sprawdzone i nie powodują żadnych błędów oraz pasują idealnie do uniwersum gry. Wszystkie poniżej przedstawione skiny są wgrane dodatkowo, nie podmieniają żadnego stockowego modelu. Oczywiście nie wymagamy pobierania przez Was tych modyfikacji, pobiorą się one automatycznie przy wejściu na serwer! Będziecie mogli je odnaleźć w naszych sklepach z ubraniami oraz przy tworzeniu nowej postaci.

Wgrane zostały również skiny zwierząt, które posiadają odpowiednie animacje. Będziecie mogli je spotkać w formie aktorów lub poprzez odgrywane epizodyczne postacie, mamy nadzieje że event team zaopiekuje się odpowiednio naszymi perełkami! Czy nikt z Was nie ucieszy się gdy zobaczy przebiegającego pieska przez daną dzielnicę lub z ewentualnej interakcji z nim? Jesteśmy pewni, że tak!

 

07CXQEl.pngcDrFqGW.pngf5dm6CX.png

 

s1T73Fz.png

 

 

 

xohIpW8.pngfviyKQH.pngi4q0XDc.png8rvnWAi.pngZFvaQyk.pngq16Vqtm.png7SKMoP0.pngDUZZlI0.pngog5DB46.pngv0f9ARR.pngZ6hwNmZ.pngJC843dR.pngVoypUpW.pngat5DkXT.pngfLHnrTo.png712zWBk.pngGMgnJ0L.pngFddHrOe.pngJqOe912.pngZ8oib6k.pngtvluf5q.png2ypRKpx.png4Z4L7Rf.png

 

 

 

haTyLRl.pngIK6pX5x.pngPTDBomf.pnguil3mx3.pngzY4joG4.pngTX3pJrc.pngD2d4981.pngcMcIJUc.png8gp6apm.pngLcWalRd.pngYJMmdcH.pngI63i4Je.pngrQIbTKg.pngtsHjmcw.png2AWfO3U.pngLuxaNQz.pngiO4WC5X.png2DDCD3n.pnghQs8bz5.pngeC8JAmQ.pngF49orFV.pngfGStNs7.pngG4mpPOh.png

 

 

 

sAcwkxS.pngV4H4woO.pngpOjV8pK.pngh2czFOQ.pngGhnhhkf.pngLpa4Jcu.pngzbSVdkc.pngmw4jbgH.png4pIPUN0.png6wF0amN.pngNKj8Cb6.pngsDItF3A.png8LxEfgv.pnggL7gaHM.pngNDjDcaT.png0uRRYAM.png089Q51T.png8DYbRac.png5Xb2qNw.png1IGsTXw.pngkGr7JT5.pngbOTTgxV.pngkOQpIGm.png

 

 

 

ByNbg3A.png2j90dPu.pngJ0xNJys.pngdCMGdqj.pngtiueafV.pngIRwu3ZQ.png4rX0cNM.pngOSYdAPI.pngiLwaOVK.pngldsUdj0.pngSZwkUJS.pngMtVbBg0.pngA6bD8Q9.pngXdGZxuq.pngFMAfMuX.pnge6SfVq5.pngzPOVnL0.png0ebj038.pngWHVOEPg.pngsiWfj3o.pngamnN3ts.png

 

Skiny nie zostają podmienione na aktualne, tamte pozostają nienaruszone!
Mamy na ten moment 90 całkowicie nowych skinów dostępnych w sklepach.

 

 

 

[header]Czego możemy się spodziewać? Sneak Peak[/header]

dXSMKYF.jpg

 

Przygotowaliśmy oczywiście nową paczkę niesamowitych obiektów wprowadzonych wraz z najnowszą wersją SA-MP. Wiele z nich zostało wykonanych przez nasz Team 3D, jednakże niestety nie zobaczycie ich jeszcze teraz ze względu na to ryzyko wystąpienia błędów. Obiektów jest naprawdę dużo. Będą służyć one m. in jako doczepiane do Waszych postaci, do budowy wnętrz budynków a także do upiększania Los Santos. Niczego nie zabraknie!

 

 

 

[header]Własny unikatowy skin![/header]

qN9J4La.jpg

 

Wielokrotnie wspominaliście, że zależy Wam na własnych skinach dla Waszych postaci. Wspólnie podjęliśmy decyzję, że wprowadzimy unikalne skórki dla Waszych avatarów. Kto będzie chcial skorzystać, będzie posiadał własnego skina, którego zobaczą wszyscy i tylko ta osoba będzie miała do niego dostęp. Nie jesteśmy w stanie każdemu z Was udostępnić takiej opcji, ze względu na to, że z każdym kolejnym skinem dochodzi zawartość do pobrania przez graczy, co powoduje stałe zwiększanie ilości załadowanych modeli w pamięci RAM każdego grającego a my zawsze dbamy o to by grało Wam się wygodnie i bez przycinek. Bierzemy pod uwagę każdego użytkownika i zawsze masa czasu jest spędzana nad optymalizacją. Zdecydowaliśmy, że opcja posiadania własnego skina będzie dostępna wyłącznie poprzez zakup usługi premium. Po aktywacji usługi, należy wysłać swój skin (model czyli plik .dff i .txd) do systemu modyfikacji new-stories jako nowy skin - nie będziemy go publikować, to tylko dla waszego ułatwienia przesłania i pobrania przez nas plików. Będziemy weryfikować skiny i sprawdzać je bezpośrednio w grze. Uwaga - skin musi pasować do uniwersum rozgrywki oraz być w LQ (tekstury max 2-3MB). Jest to z pewnością przyjemny smaczek dla ludzi, którzy chcą wesprzeć nasz projekt wyróżniając się przy tym na tle innych użytkowników.

9OhNb2k.png

https://www.new-stories.pl/premium

 

[header]Konkurs - wyniki![/header]

TL51TJ9.png

W jednym z poprzednich newsów ogłosiliśmy konkurs, w którym do wygrania była gra Playerunknown's Battlegrounds. W dzisiejszej publikacji ogłaszamy zwycięzce, któremu jednocześnie gratulujemy. Życzymy miłej gry i mamy nadzieję, że nie wciągnie Cię na tyle, że już całkowicie zapomnisz o new-stories! 

 

Chcielibyśmy także podziękować Wam wszystkim za komentowanie poprzedniej publikacji. Bardzo nas motywuje fakt, że cieszymy się tak dużym zainteresowaniem z Waszej strony. Na pewno będziemy ogłaszać kolejne konkursy! 

 

ZWYCIĘZCA: Samara

 

 

[header]Wytwarzanie jedzenia - przypominajka[/header]

6hdxCTO.jpg

 

Chcielibyśmy jeszcze raz przypomnieć Wam o wytwarzaniu własnych posiłku poprzez używanie obiektu kuchenki w domu. Jest to bardzo prosta czynność do wykonania towarzysząca odgrywaniu tworzenia jedzenia we własnym domu. Dodatkowo wprowadziliśmy przedmioty potrzebne do craftowania i znajdziecie je w sklepie 24/7 pod kategorią (składniki - tworzenie jedzenia). Ten poradnik pokaże Ci skąd wziąć składniki, co z nich możesz wytworzyć i w jaki sposób.

 

1. Na samym początku musisz mieć coś na czym możesz to wykonać, czyli należy zaopatrzyć swój dom/biznes w jeden z następujących obiektów: 

 

 

5k5EROp.jpgIS7ks17.jpgftpkYxP.jpgQ8b8WYX.jpgTtpQ5ff.jpg

WArT7vG.jpgwRPWATD.jpgfLeHiYF.jpg0VEQ3VT.jpg

 

ID modelów: 2132, 2157, 2339, 2135,2170, 2417, 2294, 19915, 19923

 

2. Udaj się do sklepu 24/7, który posiada w swojej ofercie składniki z jakich można wykonać danie. Składniki nie mogą się przeterminować w porównaniu do zwykłego jedzenia.

 

W ofercie znajdziesz następujące składniki:

 

 

6swDNkg.png

 

 

 

 

3. Wróć do budynku, stań na przeciwko stołu do craftowania i za pomocą /p wybierz odpowiedni składnik i naciśnij ESC lub Więcej > Dodaj do wytwarzania. 

 

jLo9NZz.png


Uwaga - do crafting table można włożyć dowolny przedmiot

 

4. Jeśli już umieściłeś(aś) odpowiednie składniki na stole do wytwarzania, odblokuje się komenda /craftDzięki temu zobaczysz dania jakie możesz w tym momencie wykonać.  

 

grLYBPu.png

 

5Wybierz danie do wytworzenia - pojawi się ono w Twoim inwentarzu.

 

gjsuMtD.png

 

 

Jakie dania możesz wykonać za pomocą crafting table i jakie składniki potrzeba?

 

 

Jajecznica
  • Olej
  • Jajko
  • Przyprawy
 
Stek wołowy
  • Przyprawy
  • Mięso wołowe
  • Oliwa
  • Masło
 
Stek z frytkami
  • Ziemniaki
  • Stek wołowy
  • Przyprawy
  • Oliwa
  • Olej
Hamburger
  • Ser
  • Sałata
  • Bułka
  • Mięso mielone
Pancakes
  • Masło
  • Jajko
  • Mleko
  • Mąka
  • Cukier
  • Bita śmietana
Naleśnik
  • Mąka
  • Mleko
  • Jajko
 
Tip: jeśli wrzuciłeś(aś) za dużo przedmiotów lub chcesz je z powrotem schować w inwentarzu, możesz je zawsze wyjąć za pomocą klawisza interakcji (Y) patrząc na stół do tworzenia

 

 

 

[header]Alcatraz - więzienie dla niebezpiecznych postaci[/header]

GdppuPm.jpg

 

Od zawsze wspominamy, że jednym z naszych celów jest udostępnianie naszym graczom jak najwięcej różnych dróg rozgrywki. Tym razem będzie podobnie! Gracze poprzez sprawę sądową będą mieli okazje trafić do więzienia, w którym również swoje miejsce znajdzie służba więzienna. Osoby chętne będą mogły również epizodycznie brać udział w życiu tego projektu i zasmakować tego klimatu.

Wszystkie postacie, które otrzymały wcześniej dożywocie przez blokadę postaci, mogą wrócić do gry właśnie w tym miejscu. Wystarczy, że napiszesz zgłoszenie.

 

gCi0yhR.pngjjluTq5.png4GEGXt3.png

 

 

[header]Torby - wygodne przechowywanie swoich przedmiotów[/header]

780393v.jpg

 

Im więcej godzin spędzacie na swojej postaci tym więcej gromadzi ona przedmiotów, które w pewnym momencie ciężko uporządkować.
Na new-stories jest wiele sposobów by ukryć przedmioty, są nawet ukryte schowki w pojazdach, które można zamontować. Następnym rozwiązaniem będą długo oczekiwane przez Was torby, do których będzie można w dość szybki sposób schować lub wyjąć jakiś przedmiot. Na pewno znacie ten dodatek, nie bylibyśmy jednak sobą, gdybyśmy nie dodali czegoś od Ciebie. Torby będą dostępne w różnych kolorach, abyście mogli mniej więcej kojarzyć w której torbie co się znajduje - wszystko jak zawsze dla waszego ułatwienia. 

 

XfUtT0Q.jpg

 

0XmeSbM.jpg

 

 

 

[header]Blokada dołączenia do grupy[/header]

7HByRBz.jpg

 

Postanowiliśmy zabezpieczyć i zablokować próby dołączania jedną postacią do dwóch różnych frakcji i wieloma postaciami spod jednego konta pod jedną grupę. W momencie podjęcia próby gracz zostanie poinformowany, że jest to teraz niemożliwe. Ograniczymy w ten sposób do jakiegoś stopnia łączenie postaci, nijaczenie i przelewanie.

 

 

 

[header]Magazynier - przenosiny miejsca pracy dorywczej[/header]

mcACKtN.jpg

 

Praca magazyniera na statku Cargo Ship została przeniesiona na dzielnicę Market i znajduje się aktualnie na potocznie zwanym "magazynie aut".
Cały system z tym związany lekko został zmieniony i mamy nadzieję, że odnajdziecie się ze wszystkim po wejściu do środka. Powodem przeniesienia jest zbyt długi dystans do przebycia przez nowego gracza i działa to teraz niewiele jako ułatwienie. Cały budynek oraz interior został zaplanowany bardzo prosto oraz intuicyjnie przez co nikt nie powinien mieć problemu z odnalezieniem się w nim. Reszta polega na tym samym co wcześniej. Ma to też swoją rolę odnośnie centralizacji rozgrywki.

 

mkspGl0.jpg

 

kHhn6iF.jpg

 

56vt3Md.jpg

 

mpaXd5Z.jpg

 

[header]Ustawienia postaci - wybór sortowania przedmiotów w ekwipunku[/header]

Yr0jWAg.jpg

 

Wprowadzamy ułatwienie dla Was, które pozwoli na sortowanie przedmiotów w ekwipunku według Waszego widzimisię. Wraz z wprowadzeniem aktualizacji będziecie mogli wybrać poprzez /ustawienia według jakich parametrów mają być sortowane Wasze przedmioty na /p. Nie ma za co!

 

90EQbKX.jpg

 

UzRJQ42.jpg

 

[header]Kategorie przedmiotów w sklepie 24/7[/header]

Mgx7kLr.jpg

 

W sklepach 24/7 jest tak ogromna ilość przedmiotów, że zostały wprowadzone kategorie przy zakupie przedmiotów. Całość została zaplanowana intuicyjnie, a pod kategoriami kryją się przedmioty odpowiednie do ich typu. Nie musicie już szukać każdego przedmiotu na liście, wystarczy wybrać kategorię a tam łatwo się już odnajdziecie.

Przypominamy również, że na serwerze Los Santos Stories znajdują się sklepy z otwartym interiorem w głównym świecie!

 

vynnYaD.png

 

UP75wRA.png

 

 

[header]Status nowy gracz - przywileje i ograniczenia[/header]

e9cCdNb.jpg

 

Każda osoba, która zarejestrowała się na naszym portalu oraz założyła postać, przez okres pierwszych 5 godzin (lub do momentu zdobycia 200 score) będzie posiadała status pod nickiem (nowy gracz). Stali użytkownicy będą mogli zauważyć, że dana osoba aktualnie poznaje skrypt serwera oraz przyzwyczaja się do panujących tutaj zasad. Nowa postać przez swój okres "przygotowawczy" nie będzie mogła zadawać obrażeń, dodatkowo jak wcześniej, posiada możliwość darmowych przejazdów busami oraz jest uważniej obserwowana przez ekipę serwera dzięki czemu może liczyć na priorytetową pomoc. Nie bój się zapytać - pomagamy zawsze!

 

 

 

[header]Stories: Epizod Vice City[/header]

OrAJZD0.png

 

W związku z możliwościami, które otrzymujemy ze strony twórców SAMP 0.3.8 chcemy zdradzić Wam przygotowania do epizodu. Vice City jest miastem, które zapewne każdy z nas zna bardzo dobrze lub kojarzy z poprzednich odsłon naszej świetnej gry. Mamy wiele ciekawych pomysłów ale ich wprowadzenie wymaga czasu i poważniejszych przygotowań. Pamiętajcie, że dotrzymujemy obietnic. Oczywiście naszym głównym miejscem rozgrywki od zawsze na zawsze jest Los Santos aczkolwiek czy nie chcielibyście powrócić w pewnych chwilach do dawnych czasów i zasięgnąć kontaktu z postacią epizodyczną nawiązującą do Vice City? Jesteśmy pewni, że tak! Ciekawe wydarzenia w formie wielkich imprez czy spotkań dla ciekawych osób. Postacie epizodyczne dla organizacji przestępczych czy frakcji - my jesteśmy na tak i będziemy to organizować. Prawdopodobnie pojawi się pickup, który będzie umożliwiał przelot do Vice City; gdy się to stanie zostaniecie niezwłocznie poinformowani. 

 

 

 

[header]System uzależnienia od narkotyków[/header]

ZjiVPir.jpg

 

Narkotyki mają bardzo wielki popyt w świecie naszej rozgrywki. Wprowadzamy możliwość uzależnienia od nich. W momencie, gdy Wasze postacie będą zażywały środki wspomagające, ich poziom uzależnienia będzie się nieco zwiększał, a co za tym idzie pojawią się skutki uboczne i konieczność wizyty w szpitalu LSMC.

 

  • narkotyk lekki: +1 uzależnienia
  • narkotyk twardy: +2 uzależnienia

9Tva1NI.png

 

Uzależnienie oddziałuje na postać co pewien czas. Lekkie uzależnienie rozpoczyna się od 20%, wtedy nasz ekran zacznie się poruszać przypominając efekt identyczny jak otrzymamy jakieś obrażenia a symulować ma to zawroty głowy. Przy większym uzależnieniu pojawią się utraty równowagi i upadki naszej postaci na ziemię.

 

qDohgKn.png

 

Jeżeli będziemy chcieli zawalczyć z uzależnieniem trzeba będzie udać się do szpitala i podjąć się detoksykacji (wziąć detox), który wspomoże obniżanie poziomu uzależnienia każdorazowo o 20 jednostek.

 

gOfTTrt.png

 

 

Mniejsze zmiany:

  • jedzenie ma teraz termin ważności 30 minut;
  • pojazdy z salonu trafiają na Wasze /p od razu po zakupie - zabezpieczone zostało to maksymalnie, nie powinno już być problemu z otrzymaniem go do ekwipunku;
  • komenda /fastfood (zamawianie jedzenia w nocy przy okienku Cluckin Bell etc.) ma teraz alias /drivethru;
  • po wpisaniu samej komendy /duty, jeśli jesteśmy w budynku naszej grupy, automatycznie wejdziemy na służbę bez wybierania slota. Dodatkowo po wejściu do budynku spod naszej grupy, automatycznie wchodzimy na służbę;
  • Poprawione zostało wczytywanie obszarów obiektów;
  • Skalowanie interfejsu gry ma dwa tryby - można je zmienić komendą /hudscalefix; 
  • Aktorzy, którzy wyczują niebezpieczeństwo drogowe (czyli pędzący w ich kierunku samochód), w celu własnego ratunku upadną na ziemię;
  • Nowy utwór podczas ekranu logowania;


#2

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:02

ColinZ
ColinZ
  • Gracz
  • 466 postów

Pierwszy.



#3

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:02

Karakanek
Karakanek

    Kurła, kiedyś to było.

  • Gracz
  • 425 postów

najs.



#4

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:02

Filip
Filip

  • Zbanowany
  • 305 postów

pierwszy, git!



#5

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:02

XxxX
XxxX
  • Gracz
  • 116 postów

Biorę się za czytanie!



#6

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:02

mlodydeziom
mlodydeziom

    don't fuck with us


  • Zbanowany
  • 246 postów

pierwszy



#7

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:02

bluur
bluur

    It happnd in Flatbush

  • Główny Administrator
  • 1813 postów

!!



#8

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:03

evenoX
evenoX
  • Support
  • 360 postów

Git!



#9

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:03

mistyfikacja
mistyfikacja

    Hakuna matata.

  • Gracz
  • 418 postów

pierszy



#10

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:03

Czyki
Czyki
  • Gracz
  • 1408 postów

Jeden z pierwszych! Piękne! <3



#11

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:03

haron
haron
  • Gracz
  • 120 postów

git!



#12

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:03

Dxmin
Dxmin

    DnK Team

  • Gracz
  • 602 postów

Cudo, biorę się za czytanie!



#13

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:03

acrez
acrez

    bóg ulicy

  • Gracz
  • 62 postów

trzynasty

 

//edit: świetne, tak trzymajcie


Użytkownik acrez edytował ten post 07 styczeń 2018 - 20:08







Copyright © 2019 ls-stories.pl | Community Powered by IPS Inc.

ls-stories.pl and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.