Skocz do zawartości


10 online   IP: samp.ls-stories.pl


  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym serwerze RolePlay SA-MP! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

#25 Przestępczość i następne rozszerzenia rozgrywki | 2.3


  • Zamknięty Temat jest zamknięty

#1

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:03

bluur
bluur

    It happnd in Flatbush

  • Główny Administrator
  • 1803 postów

*
Popularny

lsslogo-shadow.png

 

Chcielibyśmy przed końcem roku podsumować naszą i Waszą działalność na projekcie ls-stories.pl. Ten rok był.. uff, ciężki. Naprawdę wiele się działo, ale na szczęście już długo długo jesteśmy na stabilnej prostej. Mamy naprawdę cierpliwych graczy, których właściwie nazywamy 'koneserami prawdziwego RolePlay'. Dlaczego? Zgromadziliśmy na serwerze ludzi, którym zależy wyłącznie na zdrowym czerpaniu radości z gry. Jesteście najlepsi! Nie zdajecie sobie sprawy jak przyjemnie jest zabawić się czasami w obserwatora interakcji między Wami. Patrząc na dzisiejsze standardy RolePlay, Wy poziomem swojej gry wybiegacie daleko przed szereg. Przejdźmy jednak do rzeczy, bo jeszcze wiele mamy Wam do powiedzenia.

Podsumowanie działan nad skryptem i forum


Spędziliśmy tysiące godzin nad skryptem tylko w tym roku. Zdobyliśmy masę doświadczenia w rozwiązywaniu problemów co tylko potęguje stopień możliwości ls-stories na rok 2018. Często wprowadzamy poprawki nie informując Was o tym w zakładce "Zmiany", co pewnie wielokrotnie już zauważyliście. Nie zamierzamy zwolnić, bo to najlepszy moment na drogę na szczyt. My nie odpoczywamy, bo zawsze znajdzie się coś, co można udoskonalić lub poprawić. Sami wiecie po swoich propozycjach jak duże mamy pole manewru. Praca nad modyfikacjami gry daje nam satysfakcję, a Was bawi i cieszy. Czy tak nie powinno być od dawna? 

 

Tworzymy skomplikowane systemy, które bardzo często spotykają i przecinają się gdzieś po drodze. Często powoduje to jakieś problemy, których nie jesteśmy w stanie wychwycić w fazie testów. Dopiero dzięki Wam dopieszczamy szczegóły, dlatego też w ciągu tego roku wprowadziliśmy 11 ogromnych aktualizacji gry zawierających nie tylko poprawki, ale też zmiany i ficzery w istniejących już aspektach gry. Uwierzcie, to bardzo dużo spędzonego czasu nad projektowaniem, testowaniem i wdrażaniem. Z utrzymaniem forum jest podobna sytuacja, z biegiem czasu rozwijamy je od strony technicznej co chłonie jak gąbka nasz czas prywatny. Cała infrastruktura ls-stories objęta jest profesjonalną opieką, dzięki czemu nie doświadczacie żadnych problemów z grą takich jak chwilowy brak dostępu czy po prostu niedziałający serwer, zauważyliście?

 

 

wrVh58N.png

 

 

 

 

Ogromna ilość aktualizacji


Nie sądziliśmy, że tak szybko uda nam się to osiągnąć. Zakładkę "zmiany" uruchomiliśmy na początku roku, a od tego momentu zamieściliśmy tam aż 200 informacji o nowościach (aktualnie 203).

 

vnbXt6H.gif

 

Każda taka pojedyncza informacja zawiera nieraz nawet 10 podpunktów pokazujących nowe ficzery na serwerze. Sami musicie przyznać, że jest to dużo.


 

Plebiscyt

Niedawno przeprowadzony został plebiscyt ls-stories 2017. Wyniki zostały przedstawione w oficjalnym temacie, ale nie zaszkodzi zamieścić je także tutaj.

 


1. Najlepszy członek ekipy: Młody z 45 głosami
2. Najlepszy Administrator: Młody, bluur z 23 głosami [remis]
3. Najlepszy CommunityManager: NolLajf z 44 głosami
4. Najlepszy Moderator forum: shay z 55 głosami
5. Najlepszy GameMaster: Murek z 17 głosami
6. Najlepsza frakcja: FBI z 39 głosami
7. Najlepsza organizacja przestępcza: Kyodo-Kai z 19 głosami
8. Najlepsza firma/biznes: 8-9-3 Japanese Restaurant, The Well Stacked Pizza, OGGym z 9 głosami [remis]





Globalne statystyki ls-stories z całego roku 2017

  • Stworzyliście ok. 800 aukcji na Markecie ls-stories;
  • Istnieje ok. 9200 kontaktów w telefonach komórkowych;
  • Zapisane jest ponad 6200 opisów postacil;
  • W Los Santos jest już ponad aktywnych 500 nieruchomości;
  • W sumie wyznaczyliście metraże budynków ponad 4000 razy;
  • Stworzyliście, nabyliście już ok. 180 tysięcy przedmiotów;
  • W sumie aktualnie stworzonych obiektów jest ponad 160 tysięcy;
  • Na świecie 0 (vw 0) jest stworzonych jest 2000 obiektów!
  • Codziennie przez grę przechodzi średnio 280 tysięcy linijek czatu;
  • Przez ręce kurierów przeszło już ponad 10 tysięcy paczek;
  • W grupach wycenione jest już ponad 2 tysiące produktów;
  • Rządowa baza danych posiada już ponad 600 wpisów ogólnych i ponad 500 wpisów dotyczących osób;
  • Nawiązaliście ponad 250 tysięcy monitorowanych sesji z serwerem gry;
  • My zamieściliśmy już aż 203 zmiany na forum;
  • Przez grupy przeszło ponad 2 tysiące zadań w /g zadania;
  • Stworzyliście już ponad 500 tatuaży na Waszych postaciach;
  • Wykonane zostało ponad 450 tysięcy transakcji w grze;
  • Wszyscy w grze posiadacie już w sumie ponad 2 tysiące pojazdów;
  • Napisaliście już do Nas ponad 1100 zgłoszeń przez system ticketów;
  • W panelach grupowych zamieściliście ponad 600 tematów;
  • W Los Santos stoi już 180 aktorów;
  • GameMasterzy, Administratorzy, Community Managerzy wykonali 19 tysięcy akcji w grze (odbieranie raportów, kary itd.);

  • Zespół Moderatorów wraz z Administracją wykonało ponad 20 tysięcy akcji na forum;

 
 

 

Ekipa na urlopie?

W trosce o zachowanie chwili spokoju osoby z ekipy która ma chwilową przerwę, wprowadziliśmy odpowiednie statusy na forum. Znajdują się one na liście w zakładce 'ekipa' zaraz obok nazwy użytkownika. Informują one, że ta osoba ma w tej chwili przerwę i jest całkowicie nieosiągalna. W tym przypadku należy skontaktować się z kimś innym. To proste a za razem przydatne, nie będziecie niepotrzebnie czekać nie wiadomo jak długo na odpowiedź, bo będziecie na bieżąco.

  

 

 

Zmiany na forum - świeży porządek


Ostatnio stworzyliśmy ankietę, w której mogliście głosować w sprawie wygody korzystania z forum. Wynik jak dla nas był bardzo imponujący i dzięki temu mamy pewność, że naszemu forum niczego nie brakuje, nic mu nie dolega i cieszy się Waszym pozytywnym odbiorem. Tak czy siak, z biegiem czasu będziemy wszystko udoskonalać... bo tak.   :thumbup: 

 

nhniArX.png

Dodatkowo dzięki uprzejmości jednego z naszych moderatorówwszystkie działy na forum zostały dokładnie przejrzane i wyczyszczone ze zbędnych tematów, które tam zalegały. Dodatkowo wprowadziliśmy kilka zmian z rozmieszczeniem działów, dodaliśmy parę nowych z opisem tylko po to, by Twój temat znalazł się tam gdzie powinien. Żeby nie było, że jesteśmy gołosłowni:

  • powstał dział Media z gry w Wydarzenia i produkcje graczy,
    • tutaj możecie tworzyć tematy z produkcjami multimedialnymi z Waszej gry (wcześniej tworzone w dziale z eventami),
  • poddział Ekipa w społeczności został połączony z działem Społeczność, który nazywa się teraz "Przywitaj się",
  • apelacje od kar zostały przeniesione do działu Środowisko graczy jako poddział,
  • dział poradników został odpowiednio ułożony,
  • tematy o Waszych projektach interiorów z działu Mody>Showrooms zostały przeniesione do nowego działu Interior Workshop (Wasze prace zamieszczajcie więc tutaj)

 

 

Lista budynków grupy w panelach

 

 

C71bUCg.png

 

Taki mały ficzer dla ułatwienia, którego z pewnością brakowało. Od teraz w panelu grupy będzie można sprawdzić jakie budynki są pod niego podpisane. UID wszystkich nieruchomości w jednym miejscu z pewnością ułatwi zarządzanie całością. Przyda się również w momencie, kiedy stoimy już w urzędzie by zapłacić podatek a nie pamiętamy numeru drzwi. Wystarczy wtedy zerknąć na forum i gotowe.

 

 

Aktualizacja gry

 

Wiele z rzeczy wymienionych poniżej wprowadziliśmy w okresie od ostatniej aktualizacji do teraz. Wprowadzaliśmy, czyli były już na serwerze. Zależy nam na płynnym rozwoju rozgrywki, by nie przyzwyczajać za bardzo graczy do oczekiwania na nowości. W dodatku zauważyliśmy, że nie każdy zagląda w okienko 'Zmiany' na forum. Niektórzy badają środowisko sami co również nas cieszy i pod tym kątem z pewnością często będziemy pracować.

 

 

Odświeżone miasto

 

Postanowiliśmy usunąć wszystkie obiekty na głównym świecie gry bo było ich stworzonych już ponad 3000. To dużo za dużo. Zajmowało to niepotrzebnie pamięć, bo wiele z tych obiektów było postawionych bez niczyjej kontroli. Małe porządki wyszły każdemu na dobre - teraz jest czysto, świeżo z dodatkową mini dekoracją miasta. Przejazd przez jakiekolwiek miejsca w grze nie powinien już u nikogo powodować lagów.

 

o5BW5di.png

 

 

 

Aktorzy dostają kolejne rozszerzenia

 

Tak jak obiecywaliśmy poprzednio, z biegiem czasu będziemy udoskonalać obecność NPC na serwerze. Ekipa dostała kolejne narzędzia do tworzenia aktorów. Warunków do tworzenia nie ma, jeżeli jest jakieś losowe zdarzenie lub event chętnie wrzucimy jakąś postać by urozmaicić grę i sprawić, by była dla Was wielce realna. Zarządzanie botami jest dla nas mega proste i o to nie musicie się martwić. Jeżeli tworzycie ciekawą akcję i chcielibyście naszej pomocy w tym to zgłaszajcie się bezpośrednio w grze do administratorów.

 

jcBUGmq.png
  

 

 

Wyciąganie tekstury na czat

 

Coś dla lubiących budować interiory. Osoby posiadające dostęp do /msel mogą wyciągać teksturę z zaznaczonego obiektu. Narzędzie przydatne dla tych, którzy często zapominają jakiej tekstury użyli lub w przypadku np. edycji tekstu mmat, kiedy to nie wiadomo jak był stworzony. Można też zawalczyć u innych o dostęp do zarządzania obiektami by spisać sobie tekstury, które przypadły nam do gustu i chcielibyśmy mieć je gdzieś zapisane. 

 

Wystarczy wybrać sobie dany obiekt poprzez /msel ID lub /mpick i wybierając kursorem i wpisać /mmat info. Na czacie pojawi nam się tekstura jaka została nałożona na wybrany obiekt. Można ją przepisać lub wejść w chatlog.txt (Dokumenty>GTA San Andreas User Files>SA-MP>chatlog.txt) i stamtąd skopiować.

 

 

 

ikE8C5g.png


 


Obiekty do postawienia - przypominamy

Już temu wprowadziliśmy przedmioty, które można postawić na ziemi Są to np. krzesłależakiręcznikiogniska czy grille. Jako, że mało osób do tej pory korzystało z tej opcji, obiekty te dodaliśmy do sklepów 24/7 by były łatwo dostępne dla wszystkich. W przyszłości na pewno tego typu rzeczy będzie pojawiać się więcej. Możecie również podsyłać nam pomysły korzystając z ticketów. Korzystajcie z tego, bo można je naprawdę fajnie wykorzystać - na plaży, rozkładając ręcznik czy w terenie robiąc grilla ze znajomymi. Przykładów zastosowania jest masa. Te obiekty tylko powiększają możliwości gry zgodnie z zasadami Role Play.

 

mg3s3Pg.png

 

 

Darknet

 

va1OE0h.jpg

 

Jak zdążyliście już pewnie zauważyć, od początku istnienia serwera w pełni wspieramy kreatywność naszych graczy. Z racji tego postanowiliśmy wprowadzić kolejną ciekawą opcję rozwoju Waszych postaci. Projekt Darknet umożliwi Wam sprzedaż nielegalnych usług czy przedmiotów. Pamiętajcie, że FBI również może zainteresować się lewym handlem, by w późniejszym czasie pozbyć się go. Miejcie się na baczności!

 

 

Nowe wybieranie postaci

Skarżyliście się na konieczność wpisywania imienia i nazwiska postaci w momencie, gdy chcieliście się przelogować na inną. Wychodzimy do Was z pomocną dłonią i wprowadzamy wybór postaci z listy. Widnieć będą tylko te, które były w grze w ostatnich 30 dniach. Zadbaliśmy też o wygląd okienka i urozmaiciliśmy je o UID postaci wraz z jej czasem online. Dla nowych graczy nie posiadających jeszcze u nas konta dodano informację o tym gdzie je stworzyć aby u nas zagrać. Zawsze stawiamy na szybkość wykonywania akcji. SA-MP słynie z tego, że wszystko robi się szybko i płynnie dlatego też poszliśmy tą drogą i wybór postaci jest z listy, bez zbędnych interakcji. Enjoy!

 

OSrr30o.png

 

 

 

 

 

Udoskonaliliśmy Drive-By

 

PA9FBVs.jpg

 

W SA-MP zazwyczaj kiedy wychylimy się postacią przez okno, nie możemy powrócić do pierwotnej siedzącej pozycji, musimy wysiąść i na nowo wsiąść do pojazdu. Wiemy, że denerwowało Was to niejednokrotnie dlatego standardowo znaleźliśmy dla Was rozwiązanie. Wciskając przycisk (H) nasza postać chowa się do środka i nie musimy wcale wysiadać. Teraz z pewnością interakcje nabiorą właściwej płynności i dynamiki.

 

P91fDbe.gif


 

 

 

Bardziej realistyczne strzelaniny

 

ExOUXgq.jpg

 

 

Zmieniliśmy dynamikę strzelanin poprzez zmianę zadawanych obrażeń przez bronie, dlatego od tego momentu korzystanie z różnych broni kończyć się będzie w różnoraki sposób. Wszystkie bronie odzyskały sens istnienia na czym bardzo nam zależało. Na pewno droższe bronie będą miały przewagę nad tymi tańszymi, a osoba uzbrojona przewagę nad tą bez uzbrojenia. Zbilansowaliśmy ten system, bo broń palna jest nieodzownym elementem rozgrywki.


  

 

 

Zmiana z zachowaniem postaci po postrzale

 

9Wpuzcb.jpg

 

 

Postać w momencie postrzelenia ma 50% szans na to, że ustoi na nogach i 50% szans na to, że upadnie na ziemię i przez 3 sekundy nie będzie mogła się poruszyć. Zadaniem tego systemu jest wprowadzenie przewagi dla osoby, która pierwsza oddała strzał do przeciwnika. Zyskaliśmy też na tym sporo realizmu, gracz po postrzale nie będzie mógł po prostu uciec sprintem. Trzeba będzie uważać z kim się zaczyna.  

 

nz0Ys6n.gif

.

 

 

 

Food truck - Czyli sprzedaż potraw na zewnątrz

 

qv4glc0.jpg

 

Chciałbyś stworzyć projekt In Character, dzięki któremu będziesz mógł rozwinąć swój własny biznes? Nic prostszego, doceniamy kreatywne pomysły na rozwój Waszych postaci i jej działalności gospodarczej. Udostępniamy możliwość sprzedaży posiłku w pojazdy takich jak HotDog czy MrWhoopie. Możecie to robić gdziekolwiek i jakkolwiek Wam się to podoba, Wasza inwencja.

 

  

 

 

Zmiany w regulaminie organizacji przestępczych

 

jb6ZePt.jpg

 

Regulamin organizacji przestępczych został zmodyfikowany pod wieloma względami oraz ułożony tak, aby każdy z Was mógł w pełni zrozumieć jego przesłanie. Gracze, którzy przekazują propozycję w stronę administracji mogą liczyć się z tym, że każda z nich jest dokładnie przeanalizowana, a ciekawe pomysły zrealizowane. Tak było i w tym przypadku.

  

 

 

Radia samochodowe to teraz łup

 

i1lUkRF.jpg
 

Jeżeli Twoja postać należy do gangu ulicznego, to ma ona możliwość rozglądania się za pojazdami, które nie posiadają zamontowanych dodatkowych komponentów zabezpieczających przed kradzieżą. Dlaczego? Bo może na tym wiele zyskać! Wprowadzamy kradzieże, dzięki którym będzie można nieco się dorobić poprzez kradzież radia samochodowego. System działa na zasadzie interakcji z pojazdem używając przycisku (H). Kradzieży będzie można dokonać wyłącznie między godziną 19:00 a 23:00. Dodatkowo, pojazd, który zamierzacie okraść musi znajdować się na strefie organizacji. Musi to też napędzić zainteresowanie strefami. Wiadomo, jedna kradzież na dwie godziny, by nie czyścić samochodów bez opamiętania. Jest się czym bawić!

 

c8gHvpp.png

 

SCinjGy.png

 

eNJwjBa.png

Jeśli postać zauważy, że wóz nie ma radia to nic dalej nie zrobi i trzeba szukać dalej. Bez obaw, nie nałoży nam ograniczenia 2h do następnego rabunku.

 

g9tbzBK.png

Kiedy już znajdziemy wóz z radiem możemy się do niego włamać.

 

igpV6uP.png

 

Sprawa staje się prosta, gdy samochód jest otwarty. Wtedy nie wzbudzamy żadnych podejrzeń - wystarczy wsiąść i wyciągnąć radio. Trochę bardziej komplikuje się to, gdy auto jest zamknięte. Należy wówczas wybić szybę i narobić dookoła siebie trochę szumu, co wiąże się z pewnym ryzykiem. Żeby było ciekawiej, gdy pojazd posiada alarm włączy się on w momencie wybicia szyby, robi się wtedy naprawdę gorąco!

 

kUNWAk6.png

 


 

yzJHt1J.png

 

KiEH9JP.png

Po udanym wyciągnięciu radia z samochodu trafia ono do naszego ekwipunku. Po prostu.

 

Zmiany w systemie BW

 

ZBxEjLd.jpg

 

To my chcemy wyznaczać standardy dlatego kolejny raz odbiegamy od tego, co występuje już wszędzie. Nie byłoby to jednak możliwe bez właściwego podejścia graczy. O czym mowa? U nas człowiek stawiany jest przed skryptem, a nie skrypt przed człowiekiem. Bardzo często dochodzi do sytuacji, że chcielibyście coś odegrać ale skrypt mimo wszystko jest nieugięty i Was blokuje. W roku 2018 będziemy chcieli to stopniowo zmieniać. Dodamy troszkę smaczku dla Was jeszcze pod koniec tego roku. Patrzcie!

 

 

88GMNIV.png

 

 

IxfIbAY.png

 

 

Od teraz, dwie minuty po utracie przytomności Waszej postaci, dowolny gracz obok może pomóc Waszej postaci i sprawić, by znów była przytomna. Celując na gracza i naciskając (H), wybieramy opcję 'Pomóż', która daje nam możliwość wybudzenia go. Będzie to możliwe w momencie, gdy nikt z LSMC nie będzie na służbie. Kolejny warunek taki, że to inny gracz musi mieć wolę pomocy i nie możecie na nikim tego wymuszać (wyłączymy pisanie PW w trakcie BW i najpewniej powróci czarny ekran), dzięki temu BW nie zawsze będzie trwało tylko 2 minuty. Jako, że przypadkowo napotkana osoba, która udziela Wam pomocy nie jest najczęściej profesjonalistą medycznym i nie nosi ze sobą sprzętu, po ocknięciu się dzięki uprzejmości innym mimo wszystko Wasza postać będzie przez pewien czas ograniczona.

 

ZwN5Uti.png

 

Uwaga! W związku z tą zmianą wprowadzamy zasadę, że w przypadku takiej pomocy nie musisz odgrywać obrażeń jakie zyskała Twoja postaćNie chcemy żeby każda postać w Los Santos była podziurawiona jak ser tak jak dotychczas  :(. Jeśli nie chcesz - nie odgrywasz tego, ale spróbuj wtedy wycofać się też z akcji jeśli dalej ona trwa.

 

 

yzC1b8U.png

 

 

2FJCtyz.jpg

 

Dodatki w godzinach wieczornych

Zauważyliśmy wzrost graczy w godzinach wieczornych, bo właśnie wtedy najprawdopodobniej większość osób ma więcej wolnego czasu. Wprowadzamy benefity za aktywną grę na postaci w godzinach 19:00 - 22:00. Co zyskujemy będąc w ten czas online?

  • więcej punktów score (SPoints);
  • w pracy dorywczej można zdobyć szybciej pieniądze pracując w tych godzinach;
  • wypłata za odbytą służbę zwiększona $50;

 

Najpewniej z biegiem czasu będziemy to jeszcze modyfikować obserwując cały czas licznik graczy, z pewnością wymienione wartości nie są stałe i nie należy się do nich przyzwyczajać. W dodatku zależy nam na tym, by więcej osób spędzało czas w centrum, dlatego też do wyżej wymienionych dodatków dochodzi jeszcze kolejne $50 za pracę na strefie martket (mamy je osobno oznaczone). Do wypłaty można więc sporo dorobić. 

PayDay_Bonus.jpg

 

 

 

 

1WJCao7.png

 

Zmiany w statystykach postaci

Zadbaliśmy także o szybszy rozwój masy mięśniowej Waszych postaci dopieszczając przy tym realizm treningów i ogólnie czasu spędzanego na siłowni. Dodaliśmy suplementy, których stosowanie bezpośrednio przed treningiem spowoduje lepszy rozwój fizyczny Waszych postaci. 

  • trening bez niczego powoduje wzrost siły o 5j,
  • trening z użytym suplementem przed treningiem powoduje wzrost siły o 6j (dodatek 1j).
  • trening z zażytym narkotykiem przed treningiem powoduje wzrost siły o 7j (dodatek 2j).
  • mix: trening z zażytym narkotykiem i suplementem przed treningiem powoduje wzrost siły o 8j (dodatek 3j).

Siłownie będą mogły sprzedawać także napoje energetyczne.

rnzRveg.png

 

Uwaga! Włączyliśmy z powrotem spadek siły. Przypominamy: jeżeli postać nie trenowała od min. 3 dni to z każdym kolejnym dniem siła będzie spadać o 2j.

 

 

Rozmowa w budynku/poza budynkiem do osób wewnątrz/na zewnątrz

 

3cu7V8G.jpg

 

Stojąc przed budynkiem możesz teraz krzyknąć do osób w środku. Każdy, kto aktualnie przebywa w budynku zobaczy to, co Twoja postać wykrzyczała. Sytuacja ma się tak samo jeśli jesteśmy w środku i krzykniemy do kogoś na zewnątrz, wtedy wszyscy w pewnej odległosci to usłyszą.

3Y55HtC.png

 

aaId3uh.png

 

 

Jedna uwaga - należy stać w miejscu wejścia do interioru lub przy jego wyjściu. 
Rozszerzyliśmy w ten sposób komendę /drzwi - teraz, aby wykrzyknąc coś do drugiej osoby, wpisujemy /drzwi [tekst].

 

 

Kompatybilność części

 

L4K8TWV.jpg

 

 

W walce z problemami, które spotykały niektórych graczy byliśmy zmuszeni wprowadzić pewne ograniczenia w związku z kompatybilnością części wizualnych w pojazdach podczas montażu. Po zamontowaniu złej części wizualnej do samochodu, efekt jest taki, że gra streamuje Wam w oddali pojazdu, który ma zamontowaną niekompatybilną ze swoim modelem część i wyświetla się warning na czacie. Jeśli będzie więcej takich pojazdów to w końcu spowoduje to crash gry - i tak niestety u niektórych bywało (na pewnych wersjach GTA). Zostało to solidnie zabezpieczone, a problem zniwelowany.

 

 

 

Lepsze informowanie gracza

 

YrRAtT2.jpg

 

ls-stories zostało wzbogacone o lepsze informowanie gracza o wszystkim co w tym momencie robi żeby bez problemu mógł się odnaleźć w sytuacji. Pojawiło się także wiele nowych wyskakujących informacji podczas wykonywania różnych akcji na ekranie.

Dodatkowo, od teraz kiedy wyślemy komukolwiek prywatną wiadomość przez (/w), nad naszą głową pojawi się informacja o tym. To zwykły informator dla osób wokół, że wysłaliśmy wtedy PW. Istotna zmiana by mieć pewność, że w trakcie trwania jakiejś akcji nikt przykładowo nie woła kogoś do pomocy poprzez czat OOC, gdy IC nie może.

 

z0ITRoW.jpg

 

 

 

Nowe wyścigi

 

54AqKZO.jpg

 

Dotychczas wyścigi na ls-stories były udręką dla grup ścigantów - były zrobione mówiąc wprost prymitywnie i arcadowo. Po Waszych prośbach napisaliśmy kod od nowa i teraz, nareszcie, grupy mogą tworzyć i zapisywać wyścigi, a następnie wczytywać/kasować zapisane trasy z listy. Nie ma za co.

 

iQQ9IRH.gif

 

Wyścig tworzymy w menu /wyscig. Dostęp do tej komendy mają grupy oflagowane w tę opcję. Tworzymy wyścig oznaczając punkty na mapie (punkty, które będą później checkpointami w wyścigu) klawiszem (N). Zwiększyliśmy również dostępną ilość checkpointów. Ijeee!

 

TodYztS.png

 

Zapisanych wyścigów może być na ten moment maksymalnie 15 i tyle wydaje nam się, że wystarczy. Jeśli jednak okaże się, że za mało to rozważymy opcję rozszerzenia limitu. 

 
0HZaagP.png
 
Jeśli już rozstawiliśmy punkty w wyznaczonych miejscach, wchodzimy w panel i stawiamy metę wyścigu.

 
DUhZFac.png
 
 
Tu należy nazwać wyścig. Uwaga - nazwy nie można edytować!
 
I udało się - zapisaliśmy wyścig, jest on dostępny na liście wyścigów grupy. W każdym momencie można je dodawać lub usuwać. Ilość osób, które możemy zaprosić do rywalizacji jest nieograniczona.


n1edZ8r.png

 


 

 

 

 

 

Mniejsze rzeczy:

  • czas pomiędzy wysłaniem kolejnego SMS jest krótszy;
  • dodaliśmy dźwięki rozmów ludzi w urzędzie, agencji czy banku - chyba wiecie dlaczego   :hmm: 
  • przerobiony system AFK
  • osoba w najwyższymi uprawnieniami w grupie może opłacać nieruchomości podpisane pod tę grupę tak samo jak jej właściciel.

 

  

Konkurs

 


TL51TJ9.png

 

Z okazji końca roku, świąt i wielu innych powodów organizujemy konkurs. Do wygrania będzie gra na platformę Steam, czyli zyskujący na popularności w tej chwili Playerunknown's Battlegrounds

 

Co trzeba będzie zrobić? Nie wymagamy od Was niczego trudnego. Chcemy, żeby każdy kto chce wziąć udział napisał pod tym postem coś ciekawego i miłego o ls-stories, za co lubi ten projekt, dlaczego gra i co najbardziej mu się podoba. Będziemy losować spośród wszystkich, którzy wypowiedzą się w temacie według zasady.


 

 

 

 

Na koniec podziękowania dla ekipy

 
Wszyscy o tym wiedzą, lecz nie każdy o tym mówi. Ogromny wkład w życie tego projektu mają wszyscy, którzy do tej pory byli, są czy będą GameMasterami, Moderatorami, Community Managerami, Developerami etc. To ludzie, którzy dziennie załatwiają setki spraw graczy, by każdemu mimo problemów, zgrzytów i wątpliwości grało się tutaj jak najwygodniej, jak najlepiej, a na forum spędzało czas w zdrowej, czystej atmosferze. To ludzie, którzy mniej czy więcej pokazują sobą jak właściwie należy postępować w przeróżnych sytuacjach. Wierzcie nam lub nie, ale bez nich wszystkich nie byłoby już tak kolorowo. Cieszy nas to, że czasami bez słowa każdy każdego rozumie i wszyscy dzielą się obowiązkami po równo. Skład często się zmienia i ciężko byłoby tu wypisać każdego z osobna, dlatego dziękujemy ogólnie wszystkim. Osoby, które robią coś dobrego spotkają się z czymś dobrym. Wielkie dzięki!
 

Wiemy, że chcielibyście więcej i lepiej, jednak należy pamiętać, że my tutaj jesteśmy tylko ludźmi i nie jesteśmy w stanie narzucić szybszego tempa. Nie chodzi o ilość a o jakość zmian, prawda? Zapewniamy, że pracujemy nad serwerem nieustannie często zamieniając się obowiązkami, by nie popaść w rutynę. Weźcie pod uwagę fakt jak wiele zmieniło się tutaj od początku roku, a przed nami kolejny, jeszcze lepszy z jeszcze ciekawszymi nowościami. Wspominaliśmy już nie raz, to my mamy zamiar wyznaczać trendy na scenie RolePlay, by to co u nas stało się popularne wszędzie. I wiecie co? Tylko nasi gracze (czyli Wy) będą mieli najlepsze spojrzenie na to wszystko.

 

Przekonujcie znajomych i zapraszajcie ich do gry, bo naprawdę warto.

 

Wesołych Świąt! Spędźcie je z rodziną i znajomymi!  

 

Ekipa ls-stories.pl



#2

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:04

mistyfikacja
mistyfikacja

    Hakuna matata.

  • Gracz
  • 418 postów

pierszy

//edit: co do aktualizacji to zajebista jest, przydałoby się dodać do zakładki z budynkami informację do kiedy są opłacone


bluur, 22 grudzień 2017 - 21:49
Po to możesz wejść do gry i własnie dlatego specjalnie nie ma tam tej informacji


Użytkownik misty edytował ten post 22 grudzień 2017 - 20:24


#3

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:04

mlodysimba
mlodysimba

    OG

  • Gracz
  • 1279 postów

PIERWSZY ZABIERAM SIE ZA CZYTANIE



#4

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:04

evenoX
evenoX
  • Support
  • 354 postów

Jak zawsze kozak! <3

 

Na serwerze gram, dlatego, że całkowicie wyróżnia się spośród innych. Po pierwsze odpowiednie osoby w Zarządzie, a szczególnie Developer Team - bluur oraz Mielnik. Kolejna sprawa - kary, które są zależnie od powodu mocne i konkretne, przez co gracz zawsze wyciąga wnioski. Nie ma głupiego sprintu i BH po środku ulicy czy pojazdach. Skrypt nie blokuje biegania w danym miejscu tylko ekipa solidnie karze za takie wybryki. To mi się podoba, pozdrawiam!



#5

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:05

Martin
Martin
  • Gracz
  • 18 postów

Kozak filmik tylko szkoda, że wszystko skupia się wokół organizacji przestępczych. W centrum mało kto gra  :nomouth:



#6

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:06

MaddDogg
MaddDogg

    entertaiment

  • Gracz
  • 149 postów

jebaniutki się rozpisał - to się chwali. Props jak zwykle.Wesołych i szczęśliwego dla ekipy.



#7

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:08

MPower
MPower

    ★★★★★★

  • Gracz
  • 301 postów

Nie czytałem jeszcze ale na pewno zajebiste  :hearteyes:



#8

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:11

Paweł
Paweł
  • Gracz
  • 173 postów

ls stories jest fajne, a fordy focusy do bani. licze na wygranie gry, elo

 

Ile osob przeglada LSS na safari? Prosze o statsy. 


Użytkownik Paweł edytował ten post 22 grudzień 2017 - 20:12


#9

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:11

MewoxL
MewoxL
  • Gracz
  • 242 postów

:D



#10

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:13

Piotrix
Piotrix

    PABLO ESCORT

  • Gracz
  • 117 postów

Elegancko.

Mój biedny Davidek wykorzystany jako królik doświadczalny :D



#11

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:15

Costa
Costa
  • Gracz
  • 22 postów
Uwielbiam ten serwer, lecz nie mam czasu na nim grać

#12

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:17

buli
buli

    DM - SZCZĘŚLIWA 13, BULI HUSTLER

  • Gracz
  • 143 postów

fajne zmiany, aż się grać chce



#13

Napisano 22 grudzień 2017 - 20:19

LAPD
LAPD

    9-1-1

  • Gracz
  • 89 postów

Przeczytałem od deski do deski. Wszystko pięknie! 








Copyright © 2019 ls-stories.pl | Community Powered by IPS Inc.

ls-stories.pl and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.