Skocz do zawartości


24 online   Plebiscyt ls-stories 2018



  • 0. Jeśli masz już SAMP 0.3.7, odinstaluj aktualną wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator klikając na ikonę po lewej stronie
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Witaj na forum ls-stories! Aby zacząć grę musisz założyć konto TUTAJ
a następnie stworzyć własną postać do gry w profilu!
Do gry wejdziesz wpisując IP: samp.ls-stories.pl. Do dzieła!

Etyka gry i prowadzenie postaci przez świat wirtualny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź

#1

Napisano 17 listopad 2016 - 12:29

Tomasz
Tomasz
  • Zasłużony
  • 745 postów
 
 
 
Etyka gry i prowadzenie postaci przez świat wirtualny
 
Każdy świat wirtualny posiada swoją etykę dotyczącą gry, czyli pewne zasady, których należy przestrzegać lub się do nich dostosować. My jako projekt kierujemy się grą RolePlay, nie chcemy aby inni byli pokrzywdzeni ze względu na luzy w regulaminie i rozgrywce. Grając u nas liczymy na to, że będziesz odpowiadał na każdą interakcję ze strony innego gracza, nawet kolizję ze słupem jeżeli odbędzie się to w pobliżu kogoś innego. Będziesz potrafił poruszać się po serwerze pojazdami stosownie do tego, jak powinien się poruszać normalny cywil (jeżeli grasz taką osobę). Przede wszystkim chcemy zapewnić ład i porządek, który sprawi, że Ty nie będziesz czuł się jak na serwerze "4fun".
 
a1pz5x.png
 
td45O14.png
 
Cała ekipa serwera new-stories stara się dawać Tobie jak najwięcej frajdy z gry, tym samym naszym zadaniem jest obserwowanie Ciebie i innych, aby ktoś nie naruszył zasad i etyki serwera. Będziemy konsekwentnie podchodzić do osób, które nie chcą dostosować się do otoczenia. Jeżeli jesteś nowy na serwerze - nie bój się zapytać kogoś, co należy zrobić, którą drogą podążyć aby dotrzeć do celu. Postaramy się ułatwić nowym graczom odnalezienie właściwego miejsca na mapie gry dzięki samouczkowi. 
 
a1pz5x.png
 
4EWxaVT.png
 
Będąc typowym cywilem, który pracuje i zarabia pieniądze na swoją rodzinę pamiętaj, że nie wskazana jest jazda z zaciągniętym ręcznym hamulcem na zakrętach, a pasy na drodze są jak ogień, więc przestrzegaj ruchu drogowego! Będąc wieczorem w ciemnych zaułkach na South Central, gdy wyskoczy grupka gangsterów, to niestety, ale wpadłeś w tarapaty i nie wskazane jest uciekanie zygzakiem lub próba obalenia wszystkich naraz ze względu na siłę postaci... chyba, że kreujesz ją na osobę z chorobą psychiczną. Przede wszystkim nagradzamy za fajny stosunek do gry, który wyrażasz poprzez swoje akcje lub wczucie się w postać.
 
a1pz5x.png
 
JsM6pA5.png
 
Gangster strzelający do funkcjonariusza w odwecie naprzeciwko głównej siedziby LSPD to niecodzienny widok, prawda? Będziemy zapobiegać zachowaniom, które odstają od wizji serwera i jego poziomu. Rzecz jasna pogodzimy zabawę z odgrywaniem swojej postaci w należyty sposób, balansując grę do tego poziomu, żeby obie strony miały z gry satysfakcję. Grając gangstera musisz mieć na uwadze, że po drugiej stronie gra osoba, która chce mieć tyle samo zabawy z gry co Ty, więc naruszanie ogólnie przyjętych zasad np. "wbijanie" BW po BW nie będzie mile widziane. Pamiętajmy, że jest procentowa szansa na CK od obrażeń z broni palnej. Grając na South Central unikalny charakter ćpuna, pseudo-gwiazdora, rapera, czy kogokolwiek będziesz chciał, zaowocuje dodatkowymi nagrodami z naszej strony, więc mimo wszystko nie ma miejsca na nudę dla osoby, która chce stworzyć postać i kreować ją na gangstera również z wadami osobistymi.
 
a1pz5x.png
 
Y1CTsVa.png
 
Los Santos Police Department, czy też inne instytucje publiczne to nie tylko korupcja, "Dzień Próby" albo apteki na kółkach. Mając do dyspozycji bronie, pojazdy, medykamenty i inne środki na pewno będą pomagać cywilom w ich codziennych problemach. Gangsterzy skłonni do odgrywania z policjantami przeróżnych akcji, mogą mieć możliwość zdobycia przywilejów w świecie wirtualnym, a cywil, który współpracuje z służbami, spotka go pozytywna karma i tym samym ktoś się odwdzięczy. Unikalne charaktery w instytucji publicznej (dla przykładu "policjant, który ma dziwne skrzywienie psychiczne" lub "anonimowy, mający wiele obaw alkoholik") będą dawać szansę na wejście w interakcję przez innego gracza. Jako gracze oraz administracja nie zwracamy zbytnio uwagi na monotonne postaci, które są po to aby zdobyć pieniądze i posiedzieć w centrum miasta. Liderzy frakcji na pewno docenią postaci, które wprowadzają świeżość do grupy, a dzięki temu masz szansę na dostanie się do niej, szybki awans, a nawet częstsze otrzymywanie korzyści pieniężnych.
 
a1pz5x.png
 
QMzZZQq.png
 
Gwiazdy, bukmacherzy i inni ze świata biznesu to nie tylko handel w centrum, aby szybko zdobyć się na ranking "Forbes", a to ciężka praca, która wymaga wyobraźni. Świat rozrywki nakręca całą rozgrywkę, skandale, chcemy abyś to Ty wybrał swoją drogę, a możesz zostać nawet prognostykiem, który zarabia krocie na przewidywalnych sytuacjach (zmiany cen na rynku), są to bardzo fajne formy na utrzymanie się z bycia po prostu... sobą. Strefa rozrywki jest najbardziej zauważalna nawet dla zwykłego cywila, również zaznaczamy, że monotonne postaci będą wykluczane ze sfery gwiazd, ponieważ będziemy robić miejsce dla osób, które chcą zastąpić wypalone pomysły czymś nowym. Jeżeli odgrywasz osobę sławną, która zachowuje się skandalicznie, pije i ucieka samochodem przed LSPD - jest to bardzo uzasadnione i wiedz, że na takie rzeczy przyzwalamy. Odwrotnie do tego - nie tolerujemy obywateli, którzy są cywilami, szarymi zjadaczami chleba, a mając swoje auto uciekają przed policją za każdym razem, bo nie mają pieniędzy na mandat. Wracając - jeżeli jesteś gwiazdą, nie musisz pokazywać za każdym razem umiejętności z innych serwerów, tylko daj się ponieść wyobraźni i zagraj postacią tak, jakbyś naprawdę nią był... ale bez przesady, to nie prawdziwe życie!  :)
 
 
Z całego tematu powinieneś wywnioskować jakie mamy nastawienie do różnych sytuacji, też jaki poziom rozgrywki powinien panować na naszym wspólnym serwerze. Liczymy na Twoją wyobraźnię w tworzeniu postaci i prowadzenia jej przez świat new-stories!
 


#2

Napisano 17 listopad 2016 - 12:33

CFV
CFV
  • Gracz
  • 232 postów

"lub próba obalenia wszystkich naraz ze względu na siłę postaci... chyba, że kreujesz ją na osobę z chorobą psychiczną." pewnie teraz połowa osób będzie odgrywała że straciła oboje rodziców na swoich oczach i przez to mają chorobę psychiczną xD

 

fajne wprowadzenie dla świeżynek


Użytkownik CFV edytował ten post 17 listopad 2016 - 12:42


#3

Napisano 17 listopad 2016 - 12:57

Tomasz
Tomasz
  • Zasłużony
  • 745 postów

"lub próba obalenia wszystkich naraz ze względu na siłę postaci... chyba, że kreujesz ją na osobę z chorobą psychiczną." pewnie teraz połowa osób będzie odgrywała że straciła oboje rodziców na swoich oczach i przez to mają chorobę psychiczną xD

 

To da się łatwo sprawdzić ;)



#4

Napisano 17 listopad 2016 - 14:23

grl
grl
  • Gracz
  • 803 postów

Strefa gwiazd zapowiada się czymś mega... Ciekawa jestem jak to wyjdzie w praktyce  :glasses:



#5

Napisano 17 listopad 2016 - 14:51

Bagin
Bagin
  • Gracz
  • 333 postów

Bardzo fajne ograniczenia, które na pewno podniosą poziom rozgrywki. :)



#6

Napisano 06 grudzień 2016 - 20:02

DEVILsky
DEVILsky

    niedoszły raper

  • Gracz
  • 74 postów

wielkie oczekiwanie :D



#7

Napisano 18 grudzień 2016 - 23:52

FrAgUsIeK
FrAgUsIeK

    Życie jest proste, podejmuj decyzje i nie oglądaj się.

  • Gracz
  • 18 postów

mam nadzieje, że nie będzie nasrane obiektów w centrum gry (czyt. "Upiększanie budynków teksturami") psuje to klimat tej starej gry kiedy się dodaje takie bzdety, które szpecą.



#8

Napisano 19 grudzień 2016 - 00:51

YoungG
YoungG
  • Administrator
  • 737 postów

mam nadzieje, że nie będzie nasrane obiektów w centrum gry (czyt. "Upiększanie budynków teksturami") psuje to klimat tej starej gry kiedy się dodaje takie bzdety, które szpecą.

Na pewno nie będzie to nadmierne. :)



#9

Napisano 19 grudzień 2016 - 14:59

asdasdsa
asdasdsa
  • Gracz
  • 97 postów
Jedynie to mi nie pasuje, ze po strzale w glowe jest % na CK.Ja jestem typem,co przywiazuje sie do postaci.Jak takie cos bedzie, to jaki %?
Ogólnie to cos pieknego ;)

#10

Napisano 19 grudzień 2016 - 18:46

Sevant
Sevant
  • Gracz
  • 101 postów

Elegancko to wszystko wygląda. Według mnie ten system na procentowe CK jest całkiem okay. Ludzie nie będą biegać z 45345 jotami, żyć wiecznie i podniesie to realizm gry. Ważne, żeby to nie był duży procent. ;)



#11

Napisano 20 grudzień 2016 - 12:01

Rukol
Rukol

    El Chapo a.k.a The Black Pope


  • Gracz
  • 179 postów

Jedynie to mi nie pasuje, ze po strzale w glowe jest % na CK.Ja jestem typem,co przywiazuje sie do postaci.Jak takie cos bedzie, to jaki %?
Ogólnie to cos pieknego ;)

Taka tylko moja mała dygresja. OOC po strzale w dyńkę masz 100% na zgon, tutaj będzie to jakaś tego część, jednak na pewno nie 99% :D Jeżeli jesteś typem człowieka, który jest przywiązany do postaci to dbaj o nią ;) 



#12

Napisano 20 grudzień 2016 - 15:34

Moltres
Moltres
  • Gracz
  • 207 postów

Nie podoba mi się, że po strzale w głowę jest szansa na CK. Weźmy pod uwagę, że nie ma nic trudnego w gierce wycelować w banię, przykładowo z Drive-by.



#13

Napisano 20 grudzień 2016 - 16:01

Alan.
Alan.

    obstawiam skrajnie

  • Gracz
  • 122 postów

Strzelanie do PD = CK, tak samo na odwrót. ;)







Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 graczy, 2 gości, 0 ukrytych