Skocz do zawartości


178 online   IP: samp.ls-stories.pl


  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym serwerze RolePlay SA-MP! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

#46 Idziemy w zaparte! aktualizacja gry: ls-stories 3.6


  • Zamknięty Temat jest zamknięty

#1

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:00

bluur
bluur

    It happnd in Flatbush

  • Główny Administrator
  • 1797 postów

*
Popularny

8BBZTQG.png

 

 

To kolejny raz kiedy chcemy Wam pokazać, że mimo iż ls-stories jest tak rozbudowane, wciąż mamy głowy pełne pomysłów. Cały czas pracujemy w pocie czoła, nie wysypiamy się, a niektórzy nie zaliczają semestru na uczelni tak jak developer bluur.. Ta aktualizacja powstawała prawie dwa miesiące, dokładnie razem z poprzednio wydaną w sierpniu (3.5.4), finalnie prace zostały zakończone i możemy Wam ją udostępnić. Ciągle opieramy się na waszych sugestiach, słuchamy Was - zgodnie z tym przepisem wyszło kolejne świetne ciasto i chcemy się nim własnie podzielić z Wami. Zapraszamy do lektury. Przedstawiamy kolejne nowe rzeczy w świecie LSS.

 

Oto przed Wami wersja gry: ls-stories 3.6

 

 

 

1. Dumni z wielu rzeczy


Nie sądziliśmy, że tak szybko uda nam się to osiągnąć. Zakładkę "Zmiany" uruchomiliśmy pod koniec 2017 roku, a od tego momentu zamieściliśmy tam aż 302 pomniejsze aktualizacje i zmiany!

 

Z0yeWd1.gif

 

Każda taka pojedyncza informacja zawiera nieraz nawet 5 podpunktów pokazujących nowe ficzery na serwerze.

Sami musicie przyznać, że jest to ogromna ilość!

 

 

 

 

2. Dynamiczne animowanie postaci

 

 

Czas na kolejny stopień immersji w gameplayu ls-stories! Jeden z naszych graczy zasugerował żebyśmy odeszli od standardów z GTA San Andreas, gdzie postacie po upadku otrzymują zwyczajną animację leżenia na ziemi. Wzięliśmy się za to i stworzyliśmy coś ciekawszego, co możecie obejrzeć na filmiku powyżej. Dynamiczne animowanie postaci będziemy aktualizować co jakiś czas o następne funkcje, na ten moment udostępniamy Wam:

 

  • Animacje śmierci postaci zależnie od miejsca, w jakie trafiono: klatka piersiowa
  • Animacje śmierci postaci zależnie od miejsca, w jakie trafiono: głowa
  • Animacje stanu brutalnego pobicia rękoma - knock out
  • Rozmowa telefoniczna postaci w samochodzie teraz jest jeszcze bardziej realistyczna, zwyczajnie widać, że odbiera ona telefon/rozmawia/rozłącza się!
  • Potrącenie pieszego (tylko prosimy, nie testujcie tego dla zabawy, jako, że jest to nowe   :x )
  • Animacja w samochodzie po postrzale lub wypadku samochodowym

 

Udało się to perfekcyjnie zsynchronizować i wygląda to właśnie tak jak na filmie powyżej. Have fun!

 

 

 

3. Zmiany w stanie nieprzytomności (Brutally Wounded)

 

  • Od dziś koniec z przerywającą się animacją podczas BW i powtarzeniem się jej bez końca. Każdy rodzaj śmierci będzie posiadać własną animacje i będzie ona uruchomiona cały czas podczas trwania BW.
  • Podczas BW jest teraz nowa kamera, której działanie zauważycie od razu w grze. Dodatkowo w budynkach nie będzie ona wylatywać zbyt wysoko do góry aby ograniczyć MG.
  • Po BW w pojeździe nie będzie nas wyrzucało z pojazdu, będziemy wciąż ,,za kółkiem" i możemy jechać dalej (oczywiście wierzymy, że przed wyruszeniem każdy stosuje odpowiednią akcję Role Play  ;)).

 

lY6vxmw.png

 

 

 

 

4. Kamizelka kuloodporna

 

Bez obaw, jest to jak zwykle nasza wizja, więc nie spotkacie tutaj śmiesznego paska armoura znanego z serwerów DM i GTA San Andreas Single Player. Więcej poniżej!

 

W bezpośrednim starciu stróże prawa jako organizacja państwowa nie byli dotychczas wystarczająco doposażeni by chronić miasto i walczyć z przestępczością. Wobec sugestii w tę stronę, została dodana kamizelka kuloodporna. 

 

fAzgX8H.png

 

Przedmiot ten będzie absorbować część obrażeń jakie dostaniecie (oczywiście przez bronie skryptowe), przez co wasze postacie będą bardziej bezpieczne w sytuacjach zagrożenia życia. Lecz nie dajcie się zwieść, kamizelka chroni tylko tułów i kroczę oraz nie jest niezniszczalna!

 

 gKMczKt.png

 

Demonstracja stref ciała, jakie są chronione

 

Strzały oddane w jakąkolwiek inną część ciała nie będą chronione. Oczywiście nie jest to przedmiot niezniszczalny. Zasada działania wygląda podobnie jak w przypadku zużywania się broni.

  • Początkowo kamizelka jest "nowa", a z każdą przyjętą kulą coraz bardziej się ona niszczy aż w końcu całkowicie nie będzie ona chronić ciała.
  • Istnieje kilka rodzai kamizelek kuloodpornych, każda różni się swą wytrzymałością.
  • Pod nickiem postaci widnieje wówczas status informujący o założonej kamizelce kuloodpornej. Obiekt przyczepionej kamizelki nie nadaje się, należy to zrobić według własnego upodobania tak jak poprzednio za pomocą innego przedmiotu.

 

P.S. mundurowi otrzymują nowego skina, widocznego na pierwszym obrazku!

 

 

5. Usprawnienie do starego /mmat info

 

/mmat info wykazywał zawsze na czacie nałożone na obiekt materiały, co było niesłychaną pomocą, jednak zawsze kolory były pokazywane nieprawidłowo. Zostało to poprawone, od teraz są one magicznie konwertowane dokładnie w ten sposób aby wystraczyło je jedynie przepisać.

 

bfsWxSF.png

 

 

 

 6. Zwiększona dynamika strzelanin oraz nowa synchronizacja strzałów

 

IvEU6oS.png

 

  • Podczas strzelanin osoby z wyciągniętą bronią nie otrzymają znanego wszystkim ,,upadku" kiedy dostaną pierwszy lepszy strzał, dla zwiększenia dynamiki akcji. Postacie nie posiadające broni mają 60% szansy co każdy strzał, że ich postać upadnie - tak jak dotychczas.
  • W oparciu o dosyć niesamowite możliwości interfejsu sieciowego, na jakim jest ,,zbudowany" SA:MP została poprawiona synchronizacja strzałów. Każde pojedyncze naciśnięcie przycisku strzału jest teraz analizowane dogłębnie przez nasze systemy. Strzały są bardziej precyzyjne i też bardziej widoczne dla każdego gracza obok. Oddany strzał wykonuje się w skrypcie ls-stories w ciągu milisekundy wycinając przy tym skutecznie niechciane oprogramowanie, z którego jak wiemy niektórzy korzystają. Wszelkie niepoprawne zdarzenia nie podlegają synchronizacji i gracz zostaje wydelegowywany z serwera. Możecie grać jeszcze bardziej spokojnie, nasz AntyCheat przeszedł znowu sporo modyfikacji i usprawnień.

 

 

 

7. ,,Szybsze wozy"

 

 

URYqtT9.png

 


Niektórzy z Was chcieli żeby ich Manana wyciągała więcej na prostej - Voilà! Oczywiście bez przesady, w tym podpunkcie chodzi o to, że licznik wskazujący prędkość został zmodyfikowany, a dokładniej - działanie matematyczne obliczające prędkość samochodu zostało lepiej dopasowane do rzeczywistych prędkości. Ta sprawa była testowana spory czas, doszliśmy do optimum. Teraz przykładowo najszybszy samochód w grze wyciąga 242km/h zamiast 180. Sultan wyciska na odcinie 200km/h na wstecznym zamiast 120, ale rower i tak was prześcignie   :glasses:. To jest kolejna sprawa - rowery zawsze były ograniczone z ich prędkością na ls-stories, jednak teraz zostało to zaniżone troszkę bardziej niż wcześniej.

 

 

 

 

8. Następne usprawnienia w aukcjach ls-stories

 

Aukcje od dłuższego czasu były lekkim chaosem, wiele z nich pojawiało się bez zdjęć, treści, bądź z samym odnośnikiem do PW autora. Nie były one w żaden sposób moderowane i też w swój sposób zachęcające. Powołaliśmy specjalny zespół moderujący, stworzyliśmy nowy regulamin oraz istotne informacje, które określają zasady wystawianych aukcji. Należy pamiętać, że aukcje pełnią funkcję internetowej strony i wszystkie zawarte w niej informacje powinny być In-Character! 

 

Moderowanie aukcji:

Każda wystawiona przez Was aukcja jest moderowana przez zespół opiekunów aukcji. Może ona zostać usunięta, jeżeli nie zastosujecie się do regulaminu oraz zasad aukcji. Oznacza to, że jeżeli treść aukcji będzie niezgodna z jej tematem, będzie zawierała niecenzuralne słownictwo bądź nie pasowała do ogółu narzuconych przez nas zasad wystawienia takich aukcji, zespół moderujący ma prawo ją zamknąć. Zamknięcie aukcji przez opiekuna nie pobiera gotówki z Waszego konta, więc bez obaw!

 

uhbNxLc.png\

 

 

Zamrożenie sprzedaży wystawionych pojazdów i budynków

Od teraz jeśli wystawisz pojazd lub budynek, opcja sprzedaży w grze będzie niedostępna aż do momentu gdy ktoś zakupi aukcję lub Ty osobiscie ją anulujesz. Jeśli natomiast aukcja posiada licytację, musi się ona zwyczajnie zakończyć.

 

 

Regulamin i zasady:

Regulamin oraz zasady zostały stworzone po to, by wystawiane przez Was aukcje trzymały się pewnego schematu, były przejrzyste, zawierały istotne informacje oraz zdjęcia, które zainteresują potencjalnego gracza do zakupu danego produktu, nieruchomości czy też pojazdu. Poświęciliśmy temu cały osobny temat, w którym krok po kroku jest napisane, jak odpowiednio stworzyć aukcje, co powinno się w niej znajdować, kiedy Twoja aukcja może zostać usunięta. Tutaj znajdziesz regulamin aukcji i istotne informacje!

 

Opiekun aukcji:

Opiekun aukcji to rola powołana do nadzoru wystawianych aukcji przez graczy. To w ich interesie jest weryfikacja aukcji oraz możliwość ich usuwania. W przypadku, gdy gracze nie mogą dojść do porozumienia (jeden nie chce sprzedać/kupić wystawionej rzeczy) lub po prostu macie pytania odnośnie aukcji, możecie pisać właśnie do nich.

 

 

XAjLU7z.png   J7s9DCl.png

 

 

Kary za brak stosowania się do regulaminu i zasad:

Za niedostosowanie się do regulaminu oraz zasad aukcji, może ona zostać usunięta przez zespół moderujący. Jeżeli auto będzie powielał aukcje które są niezgodne z regulaminem, będzie mógł otrzymać blokadę aukcji.

 

Kary za brak dostosowania się do regulaminu i zasad aukcji:
- usunięcie aukcji
- blokada aukcji ( 1 dzień, 3 dni, 7 dni, 30 dni, na zawsze)

 

Blokada aukcji wiąże się nie tylko z brakiem możliwości wystawiania nowych ogłoszeń, całkowicie blokuje Wam dostęp do zakładki z ogłoszeniami.

 

Dostep do emoji:

Może niektórzy już zauważyli - edytor aukcji został powiększony! Można teraz używać komend /do oraz /me, a także używać emotikon i emoji! Emoji możecie skopiować z discora lub strony https://emojipedia.org/ - na pewno urozmaici to wasze aukcje i przyciągnie potencjalnych kupców.
Emoji można dodać również do tytułu aukcji!

yE8JUkw.png

 

 

 

9. Nowa funkcja opisów postaci

 

Wielokrotnie zdarzały się sytuacje, że po ustawieniu opisu nie do końca wiedzieliście jak rozłożyły się słowa i prosiliście kolegów by zrobili Wam screena i sprawdzili, czy opis wygląda dobrze. O teraz nie musicie tego robić! Po stworzeniu opisu od razu wyskoczy Wam okienko z dokładnym rozmieszczeniem i wyglądem waszego opisu - tak jak wygląda na postaci. Zostało to rozwiązane w ten sposób, ponieważ niestety technicznie w SA:MP nie ma możliwości wyświetlenia graczowi doczepionego tekstu 3D na własnej postaci. Nie jest to jednak żaden problem, gdyż tekst w wyskakującym okienku jest sformatowany dokładnie tak samo jak ten przyczepiony do postaci. Dodatkowo pod komendą /opis dodaliśmy nową opcję, dzięki której możecie w każdej chwili sprawdzić jak wygląda Wasz opis.

 

Sprawdź ułożenie i formatowanie swojego opisu zaraz po wpisaniu go

 

 

AZcsUgb.png

 

..lub sprawdź go w każdym dowolnym momencie gry!

 

yuzq9Du.png

 

 

 

10. Modyfikacja SAMP Addon - znowu to my poprawiamy jej autora!

 

Z racji, że dużo osób korzysta z modyfikacji SAMP Addon, specjalnie dla Was zajmujemy się następnym jej bugiem. Kiedyś naprawiliśmy problem shaderów cieni w budynkach wewnątrz innych budynków, teraz został wprowadzony fix dla osób, którym zdarza się kombinacja śmierci postaci podczas spadnięcia pod mapę, jako, że mod SAMP Addon ma w tym miejscu buga i nie respektuje skryptu w SA:MP, który przenosi postać wyżej. Skrypt ls-stories teraz to załatwia i postać zostaje przywrócona na pierwszą wyższą pozycję na mapie, na której można stanąć.

 

Uwaga - zmiana tyczy się tylko posiadaczy tejże modyfikacji i nie wpływa na rozgrywkę

 

JoLgj3T.png

 

 

 

11. Zmienne ceny paliwa

 

qCoQIQP.png

 

Kryzys paliwowy w San Andreas dosięga również Los Santos, przez co stacje paliwowe nakładają różne ceny za paliwo. Poprzednio dopłaty do paliwa były sponsorowane przez nasz rząd i ceny były zawsze na tym samym poziomie. Od teraz ceny za litr są różne i zmieniają się co jakiś czas.

  • Regularna cena to $5, jednak czasem mogą wystąpić wahania i cena spadnie do wcześniejszych $4 lub wzrośnie nawet do $6!
    Wystąpi to co kilka dni, jednak jest szansa, że w ciągu dnia w zależności od kilku czynników, cena może się zmienić.

 

MLwqDiJ.png

 

 

 

 

12. Aktorzy ls-stories doczekali się nowej aktualizacji!

 

n8w3LDC.png

 

Koniec z prośbami do ekipy o ustawienie aktora w budynku pod projekt IC czy do codziennej gry - od dzisiaj możecie tworzyć i edytować ich sami. Wszystkie dostępne od lat funkcje aktorów są teraz dostępne również dla Was! Potrzebujesz gosposi w swoim domu? Striptizerki w projekcie klubu? Teraz wypełnisz swoją grę Role Play w budynku jeszcze bardziej.

 

Jak go zdobyć?

 

1. Udajemy się do sklepu 24/7 i wybieramy "Wyposażenie domu" - tak, aktor to wyposażenie, służy jako wypełnienie lub pomoc w odegraniu akcji.

2. Wracamy do naszego domu/biznesu/garażu, używamy przedmiotu.

3. Aktor zostaje stworzony z losowym ubraniem, które możemy później zmienić. To wszystko!

 

 

Edytor aktora w pigułce - wyjaśniamy tylko kilka z opcji

 

Aby edytować aktora wpisujemy nową komendę /asel, która zaznacza aktora. Musimy się na niego patrzeć. Jeśli znajdzie się on w miejscu gdzie jest ogromna ilość obiektów, może być lekki kłopot z zaznaczeniem go - pomocnikiem będzie w takim momencie komenda /ctd, która wykaże aktualne ,,targety" naszej postaci. Wtedy z łatwością dacie radę!

 

WpPVoJa.png

 

 

tzmG2Nr.png

 

 

Zmień ubranie aktora
Macie możliwość ustawienia sobie dowolnego wyglądu waszego aktora, oczywiście z wyjątkami! W klubie nocnym możecie postawić kuso ubrane dziewczyny, ale policjantów na służbie, medyków czy strażaków już niekoniecznie. Jeżeli podacie ID niedostępnego skina wyskoczy Wam okienko informujące o tym, niedostępnych jest około 9 więc bez obaw. Dostępne są skiny zarówno te z oryginalnej gry jak i dodane przez nas, więc jest w czym wybierać.

 

WxCyrgY.png

 

 

Zmień płeć aktora
Możecie wybrać płeć swojego aktora - kobietę lub mężczyznę. Od tego wyboru będzie zależało to, w jakim stylu aktor będzie mówił.

 

 

8p8VhTH.png

 

 

Zmień tryb interakcji
Tryb interakcji definiuje przeznaczenie waszego aktora - możecie to zauważyć na przykładzie przechodniów i postaci interaktywnych od lat na ls-stories, na przykład w urzędzie czy banku. Do waszej dyspozycji będą tylko podstawowe.

  • Brak interakcji oznacza, że postać nie zareaguje w żaden sposób po naciśnięciu Y.
  • Rozmówca miastowy - posiada dialogi rozmowy dopasowane do ,,mieszczuchów"
  • Rozmówca ze wschodniego Los Santos - posiada dialogi bardziej pasujące do wschodniej części Los Santos
  • Pomocnik biznesowy jest niedostępny, uprzedzając pytania raczej nie chcemy tego wprowadzać ale być może w przyszłości zostanie to udostępnione pod pewnymi warunkami.
  • Pomocnik biznesowy - dlaczego w trybie ograniczonym? Ponieważ pozwala wyłącznie na powitanie przychodzących osób do firmy, nie służy jako sztuczny gracz, który ich obsłuży przez /podaj a uprzedzając pytania raczej nie chcemy właśnie tego wprowadzać ale być może w przyszłości zostanie to udostępnione pod pewnymi warunkami.

 

Tl60ufn.png

 

 

Zmień imię aktora lub je ukryj
Po kliknięciu w tę opcję pojawi się okienko do wpisania imienia - po uzupełnieniu zapisujemy i napis 3D pojawia się nad jego głową. Imię w każdej chwili można zmienić, należy to robić z głową, bo za głupie nazwy aktor może zostać usunięty na zawsze. A zabawa w chwilowe ustawianie głupot również ma taki rezultat, ponieważ nazwy są logowane.

 

 

UwsukFm.png

 

Zmień animację aktora
Aby tchnąć trochę życia w naszych aktorów przygotowaliśmy kilka podstawowych animacji, takich jak rozmowa, siedzenie, leżenie, machanie rękami czy stanie. Animacje można ładnie dopasować do mebli. W przyszłości zostanie to sparowane z listą animacji dla postaci, jednak dajcie chwilę odsapnąć skrypterowi. Animki można zmieniać bez przeładowywania postaci.

 

 

K3gZgsn.png

 

 

 

 

 

13. Zmieniliśmy system kradzieży części - powraca on w udoskonalonym stylu

 

Na serwerze w przeszłości funkcjonował system kradnięcia części samochodowych, który działał jedynie dla grup przestępczych o charakterze zmotoryzowanym. W tamtym okresie otrzymywaliśmy zgłoszenia, że organizacje ,,kradną co popadnie". Później cały system kradzieży został wyłączony globalnie i ślad po nim zaginął. Postanowiliśmy stworzyć ten system na nowo i przywrócić go w nowej odsłonie.

 

unknown.png

 

Od dziś wszyscy gracze z organizacji przestępczych mają do tego skryptu dostęp, jednak należy ich podzielić na dwie grupy:

  • Gangi - wyłącznie na swoich strefach mają 50% szans na pomyślną kradzież, na pozostałych nie ma do tego dostępu. Dlatego warto teraz jeszcze bardziej walczyć o turfy!
  • Pozostałe organizacje z aktywną flagą dostępową na wszystkich strefach w Los Santos mają 20% szansy na pomyślną kradzież.

 

Dodatkowo szansa na kradzież części jest zwiększana podczas gdy posiadamy odpowiednio rozwiniętą umiejętność zdolności manualnych postaci:

  • Zdolności manualne poziom 2: +5%

  • Zdolności manualne poziom 3: +10%

  • Zdolności manualne poziom 4: +15%

  • Zdolności manualne poziom 5: +20%

 

 

Aby rozpocząć kradzież najpierw sprawdzamy czy gablota jest otwata. Jeśli jest, droga jest prosta.
Wystarczy aktywować opcję na menu interakcji "H". Jeśli jednak nie, należy wykorzystać przedmiot jakim jest Wytrych,
kosztuje nieco powyżej $50 i zdobędziemy go w zamawianiu organizacji.

 

unknown.png

 

Jeśli pojazd jest wyposażony w Alarm, zostanie wyświetlona akcja /do w pobliżu a rzecz jasna sygnał w samochodzie się włączy.
Dodatkowo, jako, że alarm jest słyszalny, anonim zgłasza telefonicznie kradzież i zgłoszenie ląduje na policji

 

kUNWAk6.png

 

Samochód otrzymuje opis "pojazd ma rozbitą szybę kierowcy"

 

 

Jeśli kradzież się uda bądź też nie - na grupę zostaje nałożona blokada na 3 godziny, która uniemożliwia kradzież komponentów. Oznacza to, że każdy członek organizacji może wykonać jedną kradzież na całą grupę, raz na trzy godziny.

 

unknown.png

 

 

Co możemy zrabować?

 

  • Spoilery
  • Zderzaki
  • Felgi
  • Progi

Rabunek nie dotyczy żadnych pozostałych części takich jak alarm, immobiliser, układ nitro, zwiększony bak i inne.

 

Co to oznacza dla innych?

 

Zabezpieczajcie samochody alarmem oraz je zamykajcie. Wykorzystujcie dostępne garaże skryptowe!

 

 

 

 

14. Przypominajka z 2017: Radio to teraz łup

 

Na prawdę mało osób z tego korzysta, dlatego w tym temacie spróbujemy Wam przypomnieć, że taki skrypt istnieje. Poniżej urywek z jednego z newsów z 2017 roku.

 

 

i1lUkRF.jpg
 

Jeżeli Twoja postać należy do gangu ulicznego, to ma ona możliwość rozglądania się za pojazdami, które nie posiadają zamontowanych dodatkowych komponentów zabezpieczających przed kradzieżą. Dlaczego? Bo może na tym wiele zyskać! Wprowadzamy kradzieże, dzięki którym będzie można nieco się dorobić poprzez kradzież radia samochodowego. System działa na zasadzie interakcji z pojazdem używając przycisku (H). Kradzieży będzie można dokonać wyłącznie między godziną 19:00 a 23:00. Dodatkowo, pojazd, który zamierzacie okraść musi znajdować się na strefie organizacji. Musi to też napędzić zainteresowanie strefami. Wiadomo, jedna kradzież na dwie godziny, by nie czyścić samochodów bez opamiętania. Jest się czym bawić!

 

c8gHvpp.png

 

SCinjGy.png

 

eNJwjBa.png

Jeśli postać zauważy, że wóz nie ma radia to nic dalej nie zrobi i trzeba szukać dalej. Bez obaw, nie nałoży nam ograniczenia 2h do następnego rabunku.

 

g9tbzBK.png

Kiedy już znajdziemy wóz z radiem możemy się do niego włamać.

 

igpV6uP.png

 

Sprawa staje się prosta, gdy samochód jest otwarty. Wtedy nie wzbudzamy żadnych podejrzeń - wystarczy wsiąść i wyciągnąć radio. Trochę bardziej komplikuje się to, gdy auto jest zamknięte. Należy wówczas wybić szybę i narobić dookoła siebie trochę szumu, co wiąże się z pewnym ryzykiem. Żeby było ciekawiej, gdy pojazd posiada alarm włączy się on w momencie wybicia szyby, robi się wtedy naprawdę gorąco!

 

kUNWAk6.png

 


 

yzJHt1J.png

 

KiEH9JP.png

Po udanym wyciągnięciu radia z samochodu trafia ono do naszego ekwipunku. Po prostu.

 

 

16. Odnowione miejscówki za pomocą modeli 3D w SA:MP 0.3-DL

- edycja trzecia

 

Nasz mały świat przeszedł kolejne modyfikacje. Standardowo są to dodane customowe obiekty wykorzystując przy tym możliwości SA:MP 0.3-DL. Nie bawimy się w zaśmiecanie miasta ,,trylionem obiektów", tylko dodajemy optymalne, nowe modele, gdzie każda dzielnica miasta to jedno użycie komendy ,,/mc" i nie wpływa to na wasze komputery. Większość z nich została nadesłana przez graczy, za co serdecznie dziękujemy!

 

Poprzednie modyfikacje miasta możecie sprawdzić tutaj:

 

#44 Nowa twarz miasta - aktualizacja gry: ls-stories 3.5.3

#38 - Poznajcie nowe Los Santos! | Aktualizacja gry: ls-stories 3.3.2

#31 ls-stories 3.0

 

 

Jefferson - edycja trzecia

Nasza trzecia wersja Jefferson - dodaliśmy kilka dodatkowych rzeczy dla większej immersji

 

LoL0oyR.png

XSqqANz.png

lcVaVeh.png

wLlGegI.png

 

 

 

Xoomer

Tak zwane "Xoomer", niedaleko Watts, które zostało odmienione rok temu.

Główną ścianę budynku zdobi teraz wielki meksykański mural. Na parkingu stoi zdewastowany van amerykańskiego GLS a wokół niego jest pełno śmieci i graffiti. 

 

1gsyF4z.png

NjLlAqt.png

 

 

 

Ganton - edycja trzecia

Nowe boisko w sercu Ganton zajęło puste, niewykorzystane miejsce w GTA San Andreas. Standardowo na murach pojawiło się sporo graffiti.

 

0M21xj7.png

gbYaECP.png

 

 

 

 

Playa del Seville - edycja druga

Do zmodyfikowanych rok temu bloków dorzuciliśmy teraz park rekreacyjny zastępujący pełne boisko do kosza. Oczywiście koszykówka wciąż tam działa. 

Budynki obok zdobią nowe graffiti oraz wielki mural.

 

yq7wkew.png

xmMgzsU.png

ltLDYlz.png

 

 

 

 

Idlewood - edycja czwarta

Oprócz masy graffiti na budynkach i murach, jest teraz mały park rekreacyjny oraz obok budynków stoi wiele rzeczy użytkowych typu kanapy, grille i inne. Na tzw. "martwych blokach" pojawiło się boisko do kosza.

 

VeSl7D6.png

lxsCTD7.png

82VomA7.png

YKcWwJl.png

xmQor3W.png

 

El Corona - edycja druga

El Corona została ponownie odmieniona. Obok głownych blokowisk powstał park rekreacyjny, gdzie można posiedzieć ze znajomymi.

 

BBiQqBD.png

o7JYI8m.png

 

 

 

 

Nowe miejsce: Chinatown

Coś czego właściwie nie było w oryginalnym GTA San Andreas w mieście Los Santos. 
Nijakie miejsce zostało zamienione w prawdziwe Chinatown, gdzie roi się od azjatyckiego klimatu budynków, latarni i ozdób.

 

OpnCa2L.png

olmXnNj.png

sQuX7Lm.png

 

 

 

 

17. Poruszalne obiekty (tzw. bramy) przeszły mocny lifting

 

eruDBFN.png

 

Wcześniej, nadsyłaliście do nas pytania dotyczące poruszalnych obiektów, tego że się zacinają, ciężko "chodzą", albo, że trzeba było długo czekać by użyć go ponownie. Nie ma co ukrywać, jest to bardzo skomplikowany system ale wreszcie został on poprawiony, a prawde mówiąc stworzony od nowa - od podszewki. Udostępniliśmy to dwa tygodnie przed aktualizacją, żebyście mogli przetestować wszystko. Zdecydowanie poprawiła się funkcjonalność i szybkość tego systemu jednocześnie nie obciążać naszego serwera jak wcześniej.

 

Wreszcie ultra-płynne obracanie obiektów!

System został bardzo zoptymalizowany, oferuje płynne przesuwanie oraz obracanie się obiektów. To oznacza, że jeżeli postawicie obiekt jakiekolwiek bramy, oraz nałożycie na niego wartość obracania się bądź przesuwania, to nasza brama płynnie obróci się lub przesunie, a nie zmieni wartość całej pozycji jak było to wcześniej. Sama funkcja działa jak i również wygląda rewelacyjnie co musicie sami ocenić w grze. By funkcja działała musicie na nowo stworzyć bramy w swoich wnętrzach z dodaniem tej komendy, by uaktywnić płynne poruszanie się bram.

 

Parowanie bram

Dodaliśmy możliwość parowania ze sobą dwóch obiektów, oznacza to, że jeżeli uruchomicie funkcję poruszenia obiektem przez klawisz N, dwa sparowane ze sobą wykonają zaprogramowaną przez was opcję obrotu/poruszenia się. Do parowania obiektów potrzebne nam jest UID obiektu, z jakim chcemy połączyć go w parę.

 

 

VnkE9lR.png

 

Więc jak to zrobić? Stawiamy obiekt obojętnie jaki, na przykład drzwi i ustawiamy na nim funkcję poruszania się. Na koniec spisujemy UID obiektu. Następnie tworzymy kolejny obiekt, ustawiamy na niej przeciwną funkcję lub taką, jaką tylko chcemy oraz wpisujemy komendę:

 

 

 

Gcqks4a.png

 

 

 

YrpY0Iv.png

 

 

xafGTGq.png

 

Obiekty połączone w parę nie wykonują ruchu w odbiciu lustrzanym, należy ustawić /mgate w każdym obiekcie osobno. Co jest tylko plusem, bo można w ten sposób wykonać obojętnie jakie chcemy ruchy obiektu.

 

 

18. Zwierzęta domowe

 

HvbhJFS.png

 

 

Czy to prima aprilis? Hmm, jest 22 września 2019, tamten dzień już był dawno i nie mamy zamiaru żartować z Was.
Na ls-stories można mieć od teraz własnego zwierzaka w domu, który jest w pełni oskryptowany i gotowy do działania! Dotychczas takie bajery były tylko w GTA V, ale dlaczegoby nie przenieść tego na ls-stories? Voilà! Poniżej przedstawiamy wszystkie nowe funkcje.

 

 

Jak zdobyć zwierzaka?

 

1. Udajemy się do sklepu 24/7 i wybieramy nową kategorię "Zwierzęta domowe"

2. Wracamy do naszego domu/biznesu/garażu, używamy przedmiotu.

3. Zwierzak zostaje stworzony z losową rasą (bez obaw, można ją zmienić). To wszystko!

 

 

 

6Kqc8rU.png

 

 

 

Wybierz lub zmień wygląd zwierzaka kiedy tylko chcesz!
W trybie edycji dostępnych jest jedenaście wariantów wyglądu dla waszego pupila. Dostępne rasy na screenie poniżej. Wśród psów znalazł się również jeden kot!

 

 

t6NLeb3.png

 

 

Możesz zmienić jego imię..
Możecie nadać imię dla swojego psiaka (lub kota) - po dwukrotnym kliknięciu w tę opcję pojawia się okienko, w którym należy wpisać nazwę. Imię wyświetla się nad zwierzakiem i można je zmienić w dowolnym momencie. Ta opcja została zarezerwowana dla osób z aktywnym kontem premium, to po to, że jednak staramy się ograniczać ilość 3D Textów na serwerze

 

..lub je wyłączyć!
Opcja pozwalająca ukryć imię zwierzaka, które wyświetla się nad nim. Przydatne do robienia screenów czy filmów, gdzie nie zawsze możemy wcisnąć F10. Aby przywrócić pupilowi wyświetlaną nazwę należy ustawić ją na nowo opcją Zmień imię zwierzaka.

 

Ustalić jego pozę..
Wasz zwierzak może mieć różne pozy! Może stać, siedzieć, leżeć na boku i się bujać. Przyda się do odgrywania akcji, czy ustawienia zwierzaka w swoim małym gniazdku gdzie śpi.

 

 

AZccF4A.png

 

Wsgoiuv.gif

 

Tymczasowo ukryć..
Jeżeli z jakichś powodów chcecie pozbyć się chwilowo swojego pupila, na przykład odegrać, że Wam uciekł czy jest z kimś na spacerze to możecie użyć właśnie tej opcji! Ukrywacie zwierzęcego aktora, a przywrócić go możecie opcją “Zrespawnuj zwierzaka”

 

Zrespawnować..
Wspomniana wcześniej opcja pozwalająca nam na odświeżenie wyglądu zwierzęcia czy przywróceniu go po ukryciu. Również przydatne w momencie kiedy cokolwiek się stanie z aktorem, na przykład kiedy budujemy interior i spadnie on na ziemię - bez problemu w tej chwili zostanie on przywrócony na właściwą pozycję.

 

Możesz ustawić go tam gdzie tylko chcesz
Możecie dowolnie przestawiać swoje zwierzę po całym budynku, z podłogi na kanapę, z kanapy do szafy(??), z szafy na łóżko - to już zależy od Was.

 

6MpFTGG.png

 

  Lub go dezaktywować     :(
Jeżeli z jakiegoś powodu chcecie usunąć trwale swojego zwierzaka to właśnie w ten sposób. Po kliknięciu w ostatnią opcję pojawi się Wam okienko, w którym musicie wpisać “potwierdzam”. Gdy już to zrobicie zwierzak znika bezpowrotnie, dlatego warto przemyśleć czy chcecie go usuwać czy może tylko ukryć.

 

ale można go także karmić!
Zwierzęta będą zadowolone po tym, jak je nakarmimy. W sklepach 24/7 jest opcja kupienia mokrej i suchej karmy dla naszego pupila. Każde jednorazowe karmienie dodaje 40% zadowolenia, a co godzinę spada około 5%. Zwierzaka nie da się przekarmić, pochłonie tyle jedzenia ile mu dacie    :wow: 

 

SB01KIz.png

 

aBd8HPa.png

 

P9EUg22.png

 

Jak widać edytor jest całkiem rozbudowany, o swojego pupila należy dbać i go regularnie karmić, ponieważ jego zadowolenie będzie spadać.

 

 

 

 

 

 

19. Mniejsze zmiany aktualizacji 3.6:

 

 

  • Został dodany przedmiot "Loteria" do losowania wartości z wyznaczonego przedziału, znajdziesz go w 24/7.
     
  • Nowa komenda /k według waszych próśb, jako alias do krzyku postaci po dodaniu dwóch wykrzykników na końcu wyrażenia
     
  • Nowa komenda /ask (sprawdź dyskusje na jej temat) zostaje na stałe, jednak nie będziemy zmuszać nikogo do korzystania z niej. Jednak warto sprawdzić do czego ona służy w temacie podanym powyżej.
     
  • Od dziś maksymalna cena za wynajem mieszkania wynosi $400 ze względu na naruszenia tej funkcji.
     
  • Animacja zegarka kiedy wpisuje sie /time lub uzywa przedmiotu zegarka.
     
  • Poprawione zostało /v info , które wskazywało, że nie ma takiej komendy kiedy nie wykryło pojazdu obok.
     
  • System interakcji na Y i H został bardziej zoptymalizowany i bardziej precyzyjnie wyznacza target
     
  • Koło na molo nie zatrzymuje sie teraz co chwile tylko ma perfekcyjną płynność ciągłego ruch
     
  • Opcja ukrywania tymczasowego tatuaży w ustawieniach postaci chowa ich więcej z pozostałych części ciała
     
  • Od teraz trzeba mieć 3 tatuaże by osiągnąć status wytatuowanego pod nickiem
     
  • Użytkowanie broni zostało zmniejszone z minimum 25h postaci do 15h.
     
  • Uzależnienie od narkotyków: od teraz po 20% chwieje się ekran, od 30% do 80% jest upadek na ziemie, od 80% jest BW, powyżej 90% jest bardzo mala szansa na zgon postaci. Postać od teraz odczuwa skutki uzależnienia w stosunku rzadziej niż wcześniej.
     
  • Podczas BW w budynku kamera nie wyleci wysoko by ograniczyc MG.
     
  • Podczas /tog w nie będzie można teraz wysyłać wiadomości, ponieważ niektórzy zapominali, że mają je wyłączone i pisali do innych.
     
  • Opcja "Pomóż" w interakcji z graczem teraz wyświetla prawidłowo ilość czasu pozostałego aby funkcja była dostępna. Wcześniej pisało cały czas "120 sekund". Znaleziono podczas testowania nowej aktualizacji, aż dziwne, że tego nie wykryliście!
     
  • Odchodzimy od zakazu opisów pojazdów typu "na szybie kartka", jednak należy to robić w sposób Role Play - zakazujemy używania formuły [A4] Sprzedam. Stosujcie akcję **na szybie widnieje kartka**. Możecie już bez problemu korzystać tego w celu sprzedaży. Oczywiście zakaz reklamowanie lokali na pojazdach wciąż jest zabroniony. 

 

 

20. Co jeszcze zrobiliśmy od poprzedniej aktualizacji?

 

  • 03 sierpień 2019 - 09:35
    -Zmieniliśmy trochę tekstury nowego Lombardu 3D by bardziej pasowały do Idlewood
    -System napadów został przetworzony, napad na salon samochodowy może być ponownie rozgrywany przez organizacje
    -Dużo zabiegów w sprawie optymalizacji i płynności gry
    ** Zakończono montaż urządzenia rejestrującego prędkość na nowo wybudowanej ulicy, niedaleko klubu Alhambra. Mogłeś dowiedzieć się o tym w porannych wiadomościach oraz czytając w internecie. Fotoradar jest już czynny. **
  • 08 sierpień 2019 - 20:21
    -Podróż komunikacją miejską będzie teraz wyłączana gdy po mieście będą jeździły przynajmniej trzy taryfy zamiast jednej jak dotychczas
    -Zgodnie z prośbami oferta /o seks od teraz nie ma ograniczenia co do przeciwnych płci.
  • 11 sierpień 2019 - 12:17
    -Podczas wyboru ubrania plażowego w sklepie widnieje teraz ostrzeżenie mówiące o korzystaniu z niego wyłącznie na plaży lub w domu. Jest to nowy punkt regulaminu i prosimy go respektować.
    -Od jutra będzie można używać komendy /sprobuj podczas stanu nieprzytomności
  • 14 sierpień 2019 - 20:12
    -Gra w koszykówkę na boisku Seville jest ponownie dostępna, już na stałe;
    -Zostało dodane kilka nowych akcji nad głową postaci, informatorów i efektów dźwiękowych dodających immersji podczas wykonywania różnych akcji w grze;
    -Kilka zmian w designie okienek i informacji, GUI etc. w grze, które były w stylu klasycznym, na bardziej nowoczesny
    -Po zamalowaniu ściany spray automatycznie się dezaktywuje oraz nie trzeba już być na "służbie" by rozpocząć tagowanie;
    -Ustawiony indywidualnie freeze przy przejściu do budynku potrwa teraz nieco krócej (z 5sek na 3sek) - prosimy o feedback od osób z wolniejszym sprzętem
  • 22 sierpień 2019 - 20:22
    -Salony tatuażu: ceny przedmiotów Tusz 200ml oraz Igła do maszynki do tatuowania znacząco spadły (o 90%). Pierwszy kosztuje $5 a drugi $10 hurtowo. Wszystkie te przedmioty zostały ukryte z grupowych /podaj, dlatego wszystkich właścicieli salonów tatuażu prosimy o wycenienie ich ponownie oraz całkowite dostosowanie się do nowych cen. Będziemy to obserwować
  • 06 wrzesień 2019 - 20:54
    -Został całkowicie zaprojektowany i wykonany od nowa system obiektów poruszalnych na przycisk pozbawiony przeszłych dolegliwości. Bramy rotacyjne poruszają się teraz bardzo płynnie, można je zatrzymywać w ruchu i cofać a obiekty można ze sobą parować przez komendę /mpair. Nie są one odbiciem lustrzanym, należy każdemu obiektowi nadać osobną funkcję mgate by wykonywał się sparowany ruch. Jest to jedna z rzeczy, jaka miała wejść razem z nadchodzącą aktualizacją ls-stories 3.6 jednak udostępniamy to wcześniej. Stąd dopisek ls-stories 3.5.5 w oknie SA:MP    :blush:
    -
    Mocne usprawnienia dotyczące synchronizacji postaci;
    -Usprawnione będzie korzystanie ze strzelnic. Zmienił się także design komunikatu, jest taki sam jak podczas zdobywania innych umiejętności postaci. Oprócz tego do puli oskryptowanych tarcz, do jakich trzeba strzelać dodano obiekty 1583 oraz 1584, razem jest ich cztery.
  • 08 wrzesień 2019 - 23:49
    -W parametrach sprzedawanych budynków w aukcjach ls-stories widnieje teraz także ilość wszystkich obiektów w budynku;
    -Powołaliśmy opiekunów aukcji ls-stories. Od dzisiaj należy stosować się do regulaminu i wytycznych podczas wystawiania aukcji. Za nagminne nieprzestrzeganie regulaminu aukcji, można otrzymać blokadę aukcji, która uniemożliwia wystawiania nowych ogłoszeń oraz brania udziału w trwających ogłoszeniach na pewny czas. 
    -Edytor tekstowy podczas tworzenia aukcji został rozszerzony o więcej funkcji oraz otrzymał emotki, o które prosiliście. Dodatkowo podczas tworzenia aukcji pole z numerem telefonu teraz jest wymagane.
  • 10 wrzesień 2019 - 16:48
    -Czat narracyjny /do tak jak pozostałe czaty, od teraz zmienia również kolor na ciemniejszy w zależności od odległości w jakiej się znajdujemy od gracza, który napisał /do. Dzięki za zgłoszenie tego niedopatrzenia.
    -SMSy po wysłaniu są również wyświetlane na czacie;
  • 13 wrzesień 2019 - 20:16
    -W panelach grup nowa opcja - liderzy mogą od teraz usuwać członków, ponieważ prosiliście o to   :blush:

 

 

 21. Ale to nie wszystko! Charytatywnie z ls-stories po raz kolejny!

 

Ale to nie wszystko! Co roku ls-stories stara się działać charytatywnie. Jeszcze na początku tego roku zorganizowaliśmy zbiórkę pieniędzy na 27 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zbierając całkiem przyzwoitą sumę. Tym razem cel będzie inny, bo tematycznie do aktualizacji 3.6 będziemy zebrać fundusze na karmę dla zwierząt znajdujących się w jednym ze schronisk. Zbliża się zima, a co za tym idzie w schroniskach wzrasta zapotrzebowanie na jedzenie dla psiaków i kotów, spróbujmy razem zdziałać coś dobrego i chociaż trochę wspomóc zwierzaki.
 
yGG5pM8.png
 
Chcesz wesprzeć naszą akcję? To bardzo proste! W sklepiku ls-stories już jutro (o czym poinformujemy) pojawi się całkiem nowa opcja (podobna do tej z naszej akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy) w której będzie można przekazać dowolną kwotę na wsparcie dla zwierzaków - nawet złotówkę! Jeżeli zdecydujesz się wpłacić minimum 10 złotych to na Twoim profilu pojawi się nowe trofeum informujące o udziale w zbiórce.
 
JX3WG3A.png
 

 

Całą akcję postaramy się udokumentować w postaci zdjęć z przekazania karmy w jednym ze schronisk, zobaczymy ile uzbieramy - należy pamiętać też, że od zebranej kwoty zostanie odprowadzony podatek a bezpośrednich wpłat na konto bankowe niestety nie możemy przyjąć, ponieważ musielibyśmy specjalnie założyć fundację. Jeżeli chcecie zdziałać jeszcze więcej zawsze możecie poszukać oficjalnych zbiórek prowadzonych właśnie przez fundacje. 

 

 

 

 

Na zakończenie - prywatnie

 

Na prawdę dzięki, że jesteście. Strasznie miło jest patrzeć na tak prężnie działającą rozgrywkę, którą wszyscy razem stworzyliśmy. Jeszcze ostatnia rzecz - nie zostało dokończone uwierzytelnienie kodem przy logowaniu na samo forum tak jak jest to już wbudowane w grze ale myślę, że zostanie to jakoś wybaczone. Strasznie ciężkie to były dwa miesiące pod względem pracy, biorąc pod uwagę, że zakończyłem ostatni rok studiów Gamedev'u i tworze prace inżynierską. A czy zakończyłem, to raczej zbyt dobrze powiedziane, musze poprawić dwa przedmioty, które zawaliłem właśnie teraz. Tworzenie ls-stories pod względem technicznym samemu to jest dosłowna praca full-time na zatrudnieniu. Do tego jeszcze pracuje poza serwerem. Dostępność o każdej godzinie i minucie, masa godzin spędzona na przeprowadzaniu testów i zmian, które polepszają cały czas waszą rozgrywkę. Żadnych urlopów i przerw. Ktoś powie, że to głupota. Ale ls-stories to największy projekt jaki miałem dotychczas możliwość prowadzić w życiu i jestem z niego niesamowicie dumny, mimo, że to tylko serwer multiplayera do GTA:SA. Ale jest on zbudowany, przemyślany i prowadzony wybitnie. Godziny pracy nad wszystkim liczone są w tysiącach, nie tylko moje, a wszystkich osób, które dołożyły lub zapoczątkowały to wszystko. Nie boję się użyć tego stwierdzenia bo jest prawdziwe i każdy to zauważa - wszyscy razem stworzyliśmy najbardziej dopracowany i funkcjonalny serwer Role Play na GTA San Andreas Multiplayer w Polsce! To były krótkie osobiste przemyślenia.


bluur, 22 wrzesień 2019 - 19:01
Aktualizacja standardowo wchodzi o 4:00 rano następnego dnia, do tego pobrać trzeba będzie około 40MB nowych danych. Życzę miłej gry wszystkim!



#2

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:01

Broom
Broom

    Pisklak

  • Gracz
  • 183 postów

Nice!



#3

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:01

KaVVaski
KaVVaski

    JJ

  • Gracz
  • 679 postów
fajne

#4

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:01

PabloZet
PabloZet

    "Słowa mogą zranić gorzej niż pociski"

  • Gracz
  • 86 postów

kocham



#5

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:01

Russian
Russian
  • Gracz
  • 208 postów

Siema!
 



#6

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:01

lencu4
lencu4

    Wiaderko Faworki

  • Gracz
  • 932 postów
Elo

#7

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:01

kobcio
kobcio

    filantrop

  • Gracz
  • 120 postów

pozdro winni



#8

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:01

Franz
Franz

    Franz ma Camele

  • Gracz
  • 118 postów

Lubię to. :wow:



#9

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:01

Panda
Panda

    2018-12-04

  • Gracz
  • 662 postów

1. fajne



#10

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:01

kosmaty
kosmaty
  • Gracz
  • 365 postów

gituwa



#11

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:02

IROKEZ
IROKEZ

    Najbardziej mnie wkurwiają mądrzejsi ode mnie.

  • Gracz
  • 78 postów

dawaj mi go



#12

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:02

MILXRD
MILXRD

    interesuje się wszystkim po trochu i niczym porządnie

  • Helper
  • 491 postów

ELOOOOO



#13

Napisano 22 wrzesień 2019 - 19:02

xfresh
xfresh
  • Gracz
  • 65 postów

fajnem








Copyright © 2019 ls-stories.pl | Community Powered by IPS Inc.

ls-stories.pl and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.