Skocz do zawartości



36 online   IP: samp.ls-stories.pl





  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym serwerze RolePlay SA-MP! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

#45 Aktualizacja techniczna oraz bezpieczeństwa - chroń swoje konto!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty

#14

Napisano 19 sierpień 2019 - 20:30

xhash
xhash
  • Gracz
  • 34 postów

Bardzo fajnie.



#15

Napisano 20 sierpień 2019 - 04:23

Wuj3k
Wuj3k

    Wujaszek

  • Gracz
  • 231 postów
I gitarka :)

#16

Napisano 20 sierpień 2019 - 17:05

bluur
bluur

    It happnd in Flatbush

  • Główny Administrator
  • 1813 postów

Zgodnie z informacją na temat automatycznego odspawnowywania nieużywanych od 3 godzin TYLKO na dzielnicy Idlewood pojazdów, będzie się to odbywało o równych godzinach: 19 oraz 21 od jutra. Dziś zostało to aktywowane ręcznie dwa razy, co można zaobserować już teraz, jak bardzo zmniejszyła się ilość pojazdów na tej dzielnicy. Tym samym, wasze komputery trochę odsapną przy zbliżaniu się na Idlewood. Przypominamy, że pojazdy zostają unspawnowane z zapisem pozycji, więc przywrócenie ich w to samo miejsce jest bezszkodliwe dla Was



#17

Napisano 20 sierpień 2019 - 17:32

canabidio
canabidio
  • Gracz
  • 90 postów

Zgodnie z informacją na temat automatycznego odspawnowywania nieużywanych od 3 godzin TYLKO na dzielnicy Idlewood pojazdów, będzie się to odbywało o równych godzinach: 19 oraz 21 od jutra. Dziś zostało to aktywowane ręcznie dwa razy, co można zaobserować już teraz, jak bardzo zmniejszyła się ilość pojazdów na tej dzielnicy. Tym samym, wasze komputery trochę odsapną przy zbliżaniu się na Idlewood. Przypominamy, że pojazdy zostają unspawnowane z zapisem pozycji, więc przywrócenie ich w to samo miejsce jest bezszkodliwe dla Was

Fajne, ale ja dalej czekam na gitare! <3



#18

Napisano 20 sierpień 2019 - 19:19

Mercader
Mercader

    ϟϟ

  • Gracz
  • 210 postów
Nie rozumiem sensu wprowadzenia tego PINu, złudne poczucie bezpieczeństwa a jest to po prostu drugie hasło do konta które możemy dostać przy pomocy keyloggera.

#19

Napisano 20 sierpień 2019 - 19:24

bluur
bluur

    It happnd in Flatbush

  • Główny Administrator
  • 1813 postów

Nie rozumiem sensu wprowadzenia tego PINu, złudne poczucie bezpieczeństwa a jest to po prostu drugie hasło do konta które możemy dostać przy pomocy keyloggera.

 

To już jest w twoim interesie jak dbasz o swój komputer i co na nim masz. Jeśli twój kumpel czy brat, czy ktoś kto przykładowo odgadł/wykradł Twoje hasło na innym serwerze bo gdzieś dochodziło do wycieków i zaloguje się tutaj, to zatrzyma go jeszcze drugi stopień autoryzacji przez PIN :)



#20

Napisano 21 sierpień 2019 - 18:50

D030201
D030201

    Weteran polskiego RolePlay

  • Gracz
  • 96 postów

blurku ja nadal czekam na loterie <3



#21

Napisano 21 sierpień 2019 - 18:52

bluur
bluur

    It happnd in Flatbush

  • Główny Administrator
  • 1813 postów

blurku ja nadal czekam na loterie <3

 

A ona czeka na następną aktualizację  :glasses:



#22

Napisano 24 sierpień 2019 - 21:36

Castle
Castle

    Wybrałem lepszą drogę.

  • Gracz
  • 829 postów
Świetna sprawa z tym zabezpieczeniem konta, szczególnie że w dzisiejszych czasach naprawdę nie potrzeba dużo do jego /poznania/ ;)

#23

Napisano 24 sierpień 2019 - 22:16

adam895
adam895

    smutny człowiek.

  • Gracz
  • 124 postów

Tak jak już było napisane, drugie hasło jak pin do telefonu, zostaje to samo do ewentualnego momentu zmiany, ale finał może być podobny w każdym wypadku, streszczając - ten kodzik jest tylko umocnieniem dla hasła, to nie jest w stanie zastąpić 2fa.



#24

Napisano 25 sierpień 2019 - 20:00

bluur
bluur

    It happnd in Flatbush

  • Główny Administrator
  • 1813 postów

@up

Token podwójnego uwierzytelnienia generowany w smartfonie/PC można złamać lub przechwycić. A poza tym - smartfonowe tokeny 2FA na SA:MP to zerowa skuteczność, dają właśnie złudną ochronę bo ktoś z tym samym IP lub "serialem" przejdzie przez logowanie bez procesu podawania kodu. Dlatego wprowadziliśmy coś lepszego i bardziej pewnego, bo kod podaje się co każde logowanie w grze i robi się to szybko, bo z pamięci. Dodatkowo w razie gdyby komukolwiek udało się w jakiś sposób przechwycić tą daną server-side, to otrzyma wszystko w postaci nic nie wartego długiego kodu z racji kryptograficznego zabezpieczenia danych. A jeśli ktoś instaluje co popanie na komputerze, również mody cleo i .asi niewiadomego źródła, to robi to już na własne ryzyko, można się liczyć z tym, że są w nich malware lub inny "syf". To ls-stories dba bezpieczeństwo waszych kont i postaci, ja ani nikt z ekipy nie wejdzie na wasz pulpit i nie posprząta :D



#25

Napisano 26 sierpień 2019 - 23:38

adam895
adam895

    smutny człowiek.

  • Gracz
  • 124 postów

W każdym razie; takie wątki zawsze prowadzą do dyskusji nt. racji bytu danego skryptu/funkcji, etc. Nie zmienia to faktu, że jest to nieco inny sposób zabezpieczenia i że jak wszystko, - również jest czymś co podlega możliwości złamania, - ktoś zdesperowany także jest w stanie "zdekryptować" szyfr, lub użyć programu deszyfrującego, finalizując.

 

0a05ab5fc62625d4bc2e9f97c5877f46.



#26

Napisano 29 sierpień 2019 - 00:49

SpizganyReqkium
SpizganyReqkium
  • Gracz
  • 64 postów

Ten temat z zabezpieczeniami na innych serwerach jest tak przeruchany że nawet mi się nie chcę tego robić  :$:








Copyright © 2019 ls-stories.pl | Community Powered by IPS Inc.

ls-stories.pl and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.