Skocz do zawartości



36 online   IP: samp.ls-stories.pl





  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym serwerze RolePlay SA-MP! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

#43 Szmugler - aktualizacja gry: ls-stories 3.5.2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty

#1

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:00

Creatywny
Creatywny

    Ten złośliwy

  • Administrator
  • 810 postów

 

1. Powrót wolnych strzelców

 

 

ZXQF9ml.jpg

 

Od jutra będziecie mogli aplikować w odpowiednim dziale aby stać się aktywną częścią półświatka przestępczego nie przynależąc do żadnej grupy.

 
,,Freelancerzy" to samotni handlarze, "sprzątacze" miejsc zbrodni, eksperci od szpiegostwa czy pozbywania się dowodów. Z góry można zaznaczyć iż postacie płatnych morderców w tym formacie prawie nigdy nie działały jak powinny- stąd też można je sobie raczej odpuścić. Nie będziecie jednak na siłę ograniczani- nie martwcie się. Dobry pomysł z planem na grę zawsze ma szansę zaistnieć, robimy to w końcu dla was.
Chętnych zapraszamy do zapoznania się z informacjami w tym[link] dziale. Nie ma tutaj okresu "aplikacji" jak w przypadku organizacji przestępczych, po zaakceptowaniu będzie można od razu przejść do gry i kreować swój wątek!

 

Temat informacyjny pojawi się w ciągu kilku godzin.
 

 
 

2. Nowy system zamawiania dla przestępczych

 

W związku z planem wprowadzenia wcześniej wspomnianego Freelancera jak i często spotykanego zjawiska gdzie nowa organizacja pierwszego dnia po otrzymaniu panelu biega z kilkoma sztukami AK-47 postanowiliśmy to nieco utrudnić. Nowe grupy, czy projekty handlarzy nie będą posiadać od razu wszystkiego do zamówienia, zależy nam abyście rozwijali swoją grę, a nie strzelali do wszystkiego co popadnie, bo macie do zamówienia karabin od ręki.

 
KG3DU7G.png
 

Wprowadziliśmy jeszcze bardziej oflagowane kategorie zamawiania zarówno dla broni jak i amunicji do niej. Nowa grupa na powitanie otrzymuje dostęp jedynie do opcji z pistoletami bądź odpowiednio- amunicją do nich. Aby wskoczyć na kolejny "poziom" należy prowadzić swoją grę bez skarg, niepotrzebnych interwencji, czy naginania zasad. Przy tej okazji odświeżyliśmy również nazwy broni, całkowicie pozbyliśmy się niektórych standardowych.

 

XQpMy9l.png

 
 
 
 
 

3. Mały dodatek do handlu na winklach 

 
 
W planach mamy większe usprawnienia dla tego aspektu rozgrywki w gangu, lecz na to jeszcze przyjdzie czas. Na teraz mamy dla was pewien smaczek. Gangi dotychczas mogły gonić towar jedynie na swoich strefach- dziś się to zmienia.
 
 
obSErFB.png
 

 

Jeśli jesteś na tyle odważny/a śmiało idź na winkiel konkurencji. Handlując nie na swoim terenie, klienci niezbyt chętnie będą podchodzić, czas oczekiwania na chętnego wtedy może się wydłużyć. Na pytanie jak zwiększyć swoje obroty jeszcze bardziej odpowiadamy - przejmując więcej stref. Będzie to teraz nieco łatwiejsze i bardziej nastawione na grę IC w grze, nie na forum.

 

unknown.png

 
 

 
 
 

4. Gain Project fCczEeT.png 

 

Wielu z was na to czekało, zalewały nas pytania "Co z branżą?", "Co to ten Gain Project?". Śpieszymy z odpowiedzią!

Na początku warto zaznaczyć, że damy wam czas na zapoznanie się z tym aspektem gry. Otworzymy temat Q&A a sam projekt wystartuje za kilka dni.
 
 

 

byRLvUv.png

 

Nasz pomysł spróbuje wbić się w standardy rozgrywki bez ograniczeń jaka ma miejsce od początku istnienia LSS. Gain Project (GP) staje się w pewnym sensie wypadkową Branży Rozrywkowej, jednak będzie to bardziej przyziemne i przyjazne Wam. Łatwiejsze, mniej oficjalne i świeże. Skierowane do większego grona i nie tylko gwiazd z Los Santos.      :star:

 
GP bazuje na schemacie takim jak Robbery Project - wyceny akcji, które będziecie wstawiać w ramach tego przedsięwzięcia. Zostanie to podzielone na trzy kategorie:

- cywilna - akcje zarobkowe bazowane na prostych, legalnych czynnościach - koszenie trawnika sąsiadki, naprawa komputera kuzyna, skręcanie długopisów na akord, praca zdalna w domu jako ankieter/ telemarketer 
- przestępcza - małe kradzieże, kieszonkostwo, paserstwo na małą skalę, sutenerstwo - naciskamy aby nie były to wielkie i zorganizowane wydarzenia; od tego jest oryginalne Robbery Project
- rozrywkowa - jest to kontynuacja branży rozrywkowej na prawie identycznych zasadach jak dotychczas - wytwórnie, artyści i ich dzieła
 
Nie dajcie się prowadzić za rączkę, wypisane powyżej przykłady są tu jedynie po to aby nakierować was z czym to się je. Im ciekawszy pomysł i realizacja - tym lepszą gotówkę jesteś w stanie z tego wyciągnąć!
 
Każda z kategorii będzie posiadać koordynatora, jego zadanie to nadzór, moderowacja, oraz wycena wszelkich materiałów czy publikacji. 

  •  Kategoria cywilna - ogłoszony wkrótce
  •  Kategoria przestępcza - Creatywny
  •  Kategoria rozrywkowa - Samara

W Gain Project można publikować swoje jednorazowe, kreatywne akcje jak i również stworzyć temat cykliczny w którym będzie się publikować kontynuacje wątku rozpoczętego za pierwszym razem. W ten sposób chcemy was nakłonić do tworzenia postaci ulicznych grajków, "zawodowych" złodziei, osiedlowych informatyków, opcje są praktycznie nieskończone. Pewne jest to, że ktoś wprawiony w jakiejś czynności, robi ją lepiej niż amator - a to generuje większe zarobki!    :hmm: 

 

 

 

 

5. Zmiany w regulaminach 

 

 

 

  • Dozwolone jest przejście postaci byłego funkcjonariusza do organizacji przestępczej jak i również przejście byłego czarnego charakteru do frakcji porządkowej. Jeśli gangster nie został nigdy schwytany przez policję, to ona nie wie, że był gangsterem. Wie tylko o tym jego gang, który może na niego za to zapolować. Podobnie, gdy gangi nie znają historii swoich nowych członków, którzy może się okazać, że są byłymi funkcjonariuszami. Korzystanie w tym przypadku z historii grup, forum czy opinii publicznej OOC będzie traktowane jako MetaGaming.

 

Całkowicie rezygnujemy z tego punktu, oraz totalnie zakazujemy gry jednocześnie we frakcji porządkowej jak i organizacji przestępczej w tym samym czasie na różnych postaciach. Te możliwości były dotychczas źle wykorzystywane.

Od teraz postać która przynależała do grupy przestępczej nie może grać w przyszłości we frakcji porządkowej i na odwrót. Przypadki gdy było to odpowiednio odgrywane IC można policzyć na palcach, "nijaczone" postaci nie są mile widziane. Zapamiętajcie jednak że prawo nie działa wstecz - postacie grające po takim przejściu w tej chwili mogą rozgrywkę kontynuować.

 

  • Do tej pory każde użycie broni, które nie było w absolutnej samoobronie kończyło się karą dla gracza. Na próbę damy w tym aspekcie więcej luzu. Cywil może używać broni w obronie własnej i po byciu mocno sprowokowanym, gdy czuje się realnie zagrożony. Wszelkie próby bezsensownego DM'u będą kończyć się blokadą broni, bądź nawet zabierania HP.
  • W autach typowo terenowych można nieco więcej, jazda po bezdrożach, przejazdy po krawężnikach - lecz nie na pełnej prędkości! Należy zachować zdrowy rozsądek, jeśli członek ekipy IG Cię upomina- dostosuj się. (Oczywiscie nie wolno robić tego w innych pojazdach)
  • Akcje gwałtu WYMAGAJĄ zgody poszkodowanej postaci, lub kogoś z /a jeśli sytuacja ma nauczyć pokory np prowokatora.  Udzielenie zgody liczy się jedynie jeśli miało miejsce na kanale OOC.
  • Można odgrywać bójki na /me oraz /do jeśli obie strony konfliktu tego pragną. Jeśli nie mogą jednak się dogadać w grze IC, powinni przejść do bójki skryptowej. Każda bójka skryptowa powinna zacząć się od prostej akcji RP i po reakcji drugiego gracza, nie z zaskoczenia. 
  • Obowiązuje odgrywanie strachu przed bronią, rozumiemy przypadki że niektóre postacie są zaprawione w boju, lecz nie należy tego argumentu nadużywać. Surowo będziemy podchodzić do sytuacji, gdy na uzbrojoną osobę rzuca się ktoś z gołymi pięściami. (punkt przeniesiony z regulaminu organizacji przestępczych)
  • Monitoring w interiorze można odgrywać jedynie po uprzednim jego montażu IC. Trzeba posiadać z tego SS dla potwierdzenia.

 

 

  • Okradanie i porywanie członków gangu na ich terenie jest zakazane. 
  • Zakazuje się okradania służb porządkowych na /duty przez organizacje przestępcze. Wyjątkiem jest odebranie własnych przedmiotów, jeśli akcja się nie zakończyła a sytuacja odwróciła
  • Organizacje, na których główną strefę wdarł się cywil ich prowokujący, mają możliwość wbicia mu FCK za zgodą opiekuna organizacji lub najwyższej rangi aktualnie będącej na serwerze.
  • W zorganizowanym ataku nie może może brać udziału postać grająca przy organizacji - bez jej panelu.
  • Zakazuje się atakowania aplikacji w momencie gdy nie ma się do tego porządnych powodów. Losowa bójka, czy postrzał za pyskowanie to nie atak na aplikację, nikt nie będzie pytał gdzie grasz. To nie jest personalny immunitet.
  • W zamkniętym budynku można okradać bez względu na jego lokalizację. Należy się jednak liczyć z konsekwencjami IC.

 

 

 

 

6. Tylko przypominamy! 

 

 

  •  w godzinach 19-23 otrzymujecie 2 razy więcej SP za czas spędzony w grze, dodatek do wypłaty 50$
  •  praca gazeciarza w tych samych godzinach również bardziej się opłaca
  •  w centrum miasta istnieje dodatek do wypłaty 50$ niezależnie od godziny - kumuluje się on z dodatkiem w godzinach 19-23 
  •  wszystkie stacje benzynowe w stanie San Andreas posiadają monitoring nagrywający obraz w 360 stopniach (tyczy się to głównie przestępstw)
  •  opisy typu "[A4] Sprzedam, [NAKLEJKA] Sprzedam" są zakazane, od tego istnieje dział aukcji
  •  gracz odpowiada za swoje lagi, nie naprawiamy aut jeśli je zepsuliście przez ścinkę komputera, czy chwilowy brak internetu
  •  komendy /sprobuj nie należy używać przeciwko innym graczom, jest to traktowane jako Power Gaming

 

 

 

 

7. Zdarzenia losowe w Los Santos 

 
To ptak? To samolot? Nie, to... Jednak samolot!

 
huHGXEF.jpg
 
To kolejna z propozycji, jakie nadsyłacie do działu ,,Słuchamy Was". Nad Los Santos jak i w wokół niego pojawiły się kursujące pojazdy. Następnym razem spoglądając w niebo Twoja postać może zobaczyć jeden z kilku samolotów przelatujących nad Los Santos. A może siedząc na plaży przed nosem przepłynie Ci luksusowy jacht?

 
AS8j80Y.png
 

Dla najbardziej dociekliwych przewidujemy małe zadanie.
Pierwsza osoba, która odkryje wszystkie te zdarzenia i określi ich okoliczności, czas, zdobędzie nagrodę w postaci SP! Polowanie czas zacząć! Czekamy na systemie zgłoszeń z Waszymi rozwiązaniami!


 
 
 
 
8. Szmuglowanie i paserstwo 

 
Szmugler to nowa praca "dorywcza", ale raczej wolimy ją nazywać jako poboczna. Dostępna jest dla wszystkich, jednakże skierowana do osób ze wschodniej strony Los Santos. W pewny sposób łączy się z systemem Agencji Pracy Los Santos Works, jednak nie podejmiemy jej w znanej Wam siedzibie agencji oraz wypłata pieniędzy również nie będzie w tamtym miejscu dostępna, kiedy zaczniemy pracować jako Szmugler.

 
Szmuglerstwo polega na okradaniu naczep, jakie przywożą tiry, przy magazynie między Willowfield a Ocean Docks w godzinach wieczornych gdy to miejsce przestaje być strzeżone na pewien czas. Otwieramy za pomocą łomu skrzynie znajdujące się w naczepach i kiedy się to powiedzie, wyciągamy zawartość.

 
2iF0NZB.png
 
Podjęcie pracy to nie taka łatwa sprawa jak znamy to w Agencji Los Santos Works. Tutaj należy się nieco bardziej natrudzić, bowiem numer kontaktowy do szmuglera trzeba zdobyć!

 
Należy udać się do NPC, Marcusa, który jest paserem. To u niego będziemy "pozbywać się" znalezionych rzeczy w naczepach. Jest on również informatorem, jaki numer aktualnie posiada osoba zlecająca nam robotę.

 
FzieH9B.jpg
Marcus stoi w zawsze w zaułku, przy moście łączącym Ganton z Willowfield, zaraz obok kanału przeciwpowodziowego/cluckinbella.

 
Wykonując interakcję z paserem przez klawisz "Y" mamy do wyboru trzy opcje rozmowy:

 
l944igP.png

  • Sprzedaj elektronikę paserowi wywoła menu sprzedaży rzeczy, jakie już posiadamy do sprzedaży. O tym później.
    Zarobione pieniądze trafiają od razu do naszych rąk. Licznik dzienny, zarobionych pieniędzy jest zgodny z licznikiem z LSW.
     
     
  • Weź numer do szmuglera. Dostaniemy do rąk (ekwipunku) kartkę papieru, z jakiej należy odczytać numer telefonu.

    BhZRoIy.png
    Po otwarciu ekwipunku i przeczytaniu kawałka papieru, znajdziemy numer do Szmuglera



    EA70tuU.png
    Wybieramy numer przez nasz telefon i rozpoczynamy rozmowę


    Zapewne nasunie Wam się pytanie, po co ta akcja ze znajdywaniem numeru?
    Szmugler zmienia kartę SIM dość często, a istnieje szansa, że nawet trzy razy dziennie. Dlatego zawsze najbardziej pewnym informatorem w sprawie numeru kontaktowego jest Paser Marcus.


    iIQU1sG.png
    W momencie rozmowy wyskoczy okienko z zapytaniem czy chcemy podjąć się pracy


    Fun Fact: Kiedy zadzwonimy do szmuglera jako policjant, ten od razu to wyłapie.

    DuZLfeH.png

    Ta sama sprawa tyczy się Pasera. Dlatego właśnie, prosimy aby z tej pracy korzystały postacie, które są pewne tego, co właśnie robią.



     
     
  • Zapytaj o lokalizację parkingu z naczepami - najzwyczajniej w świecie, Paser powie nam gdzie znajduje się owy magazyn, na którym stoją naczepy z towarem. Dla ułatwienia na radarze zostanie zaświecony turkusowy blip.

    oRcSKTu.png
     

Kiedy już znamy podstawy, czas się wziąć za "robotę". Udajemy się na magazyn z naczepami.


oI77nX6.png
Wybieramy jedną z wielu wolnych naczep, i podchodzimy do interesującej nas skrzyni z towarem

 
Uwaga, jeśli zbyt dużo osób będzie w "szperać" w naczepach, ochrona może to zobaczyć i wtedy rozlegnie się alarm na magazynie. Również jest taka możliwość, że raz na jakiś czas ochrona zerknie na kamery i stanie się to samo. Należy wtedy uciec.
 
KjrdExv.png
 
Kiedy obszar z naczepami "ostygnie" a stanie się to w ciągu zapewne kilkunastu-kilkudziesięciu minut, będzie można podjąć kolejne próby szmuglowania naczep.

 
TMYD6wl.png
Klikamy Y na skrzynię, rozpoczyna się akcja


 
vGjZNre.png
Uruchomi się minigra, należy nacisnąć odpowiednią ilość razy przycisk, inaczej otwieranie nie powiedzie się.

 
 
 
Jakie przedmioty możemy znaleźć w naczepach?

 
Jest tego trochę i będzie jeszcze więcej. Dzielimy je na trzy kategorie:

VDhLQXp.png
 
 
ZVJklSs.png
Po pomyślnej akcji, do ekwipunku trafi przedmiot, jaki później możemy sprzedać paserowi

 
 
 
fMDMt1e.png
Kiedy nasz ekwipunek może wyglądać tak, udajemy się do pasera

 
 
bQCr3Ha.png
Udajemy się do pasera i sprzedajemy wszystko

 
FXrKPTF.pngrhCVWS6.png
 
Każdy przedmiot ma swoją wartość, i jego cena zależy również od tego jak szybko sprzedaliśmy go paserowi. Niektóre przedmioty nie zostaną przyjęte już po jednym dniu zwłoki, ponieważ..

IlkVbXy.png

 

  

 

10. Mniejsze zmiany oraz co jeszcze się zmieniło od ostatniego Update

 

6pMT5qR.png

 

  • Lekko zmodyfikowaliśmy "przywileje" dla osób z kontami premium, co można zobaczyć w Sklepiku w tabeli
  • Ukryte postacie mają ukryty score na liście graczy IG (TAB)
  • ogólnie - sporo zostało podjętych prac nad optymalizacją pojazdów w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy
  • W zaułku Jefferson został dodany Easter Egg, postać interaktywna CJ'a, z którym można porozmawiać o jego rozpoczęciu gry w GTA:SA
  • Pickup odbioru gazet został zastąpiony postacią interaktywną, z którą należy porozmawiać, by je odebrać.
  • W sklepach 24/7 pojawili się sprzedawcy, od których możemy kupić upragnione nam przedmioty
  • Male/duże zmiany kosmetyczne na forum - nowe przyciski, okienka, czcionka, pojawiło się też dużo nowych animacji.
  • Frakcja LSFD otrzymała nowy skin postaci żeńskiej
  • System czatu został napisany całkiem od nowa, intuicyjność i możliwości są takie same
  • W ekranie logowania postacie ukryte nie mają już wypisanej ilości godzin online;
  • Skrzynka naprawcza została rozdzielona na pojazdy latające, wodne oraz pozostałe
  • Priorytetem automatycznego włączania duty grupy po wejściu do budynku nie jest już grupa ochrony a biznesu
  • Dane korzystania z pojazdów przez członków grup (tzw. logi dla liderów) stały się jeszcze bardziej dokładne według Waszych sugestii
  • Pojazdy zespawnowane w interiorach po namierzeniu będą na radarze w pozycji drzwi zamiast tam, gdzie został zbudowany wewnętrzny garaż 
  • Ładowanie naszej strony przyspieszyło o ponad 600% co można zaobserwować na całym forum. Jest to bardzo dobry wynik

 

  

 

11. Zdobądź nowe trofeum!

 

EoPnMiP.png
 
 

Kto nie lubi ozdób na swoim profilu niech pierwszy rzuci kamień!
Każdy obecny na serwerze jutro tj. niedziela w godzinach 19-23 otrzyma na swój profil okolicznościowe trofeum!
Do zobaczenia w grze  :blush:  


 

 

Standardowo aktualizacja wchodzi w życie o 4:00 jutro nad ranem.

psst.. Post niżej, mamy jeszcze mały bonus!

 

Życzymy miłej gry,

ekipa ls-stories     :fire:



#2

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:00

bluur
bluur

    It happnd in Flatbush

  • Główny Administrator
  • 1813 postów

Bonus. Niczym rodzina z Grove Street

 


 

Do naszego zamawiania jedzonka w nocnych punktach Fast Food został dodany Easter Egg, rodem z single player.
Po spełnieniu kilku zależności opisanych w okienku, wszystkim w samochodzie zostanie odtworzona kultowa rozmowa ekipy z Grove Street
(uwaga, od tego czy dzwięk się odtworzy, zależy czy w Twoim GTA jest pełny katalog "audio").

 

gXCqnrZ.png
 

jtYEICv.png

Nowy achievement do zdobycia

 

Miłej zabawy (:



#3

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:01

evenoX
evenoX
  • Support
  • 360 postów

Super! :)



#4

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:01

Daxo
Daxo
  • Gracz
  • 309 postów
Git

#5

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:01

PabloZet
PabloZet

    "Słowa mogą zranić gorzej niż pociski"

  • Gracz
  • 86 postów

nie trzeba czytać żeby wiedzieć że kozak



#6

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:02

Samara
Samara
  • Gracz
  • 794 postów

<3



#7

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:04

lencu4
lencu4

    Wiaderko Faworki

  • Gracz
  • 934 postów

elo



#8

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:06

Tomasz
Tomasz
  • Gracz
  • 885 postów
Jutro na ls-stories

cars-in-line-drive-thru.jpg

#9

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:06

Czyki
Czyki
  • Gracz
  • 1408 postów

:hearteyes:  :hearteyes:



#10

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:07

Andrzewil
Andrzewil

    Początkujący fotograf

  • Gracz
  • 47 postów

Fajna aktualizacja dla org. ;)



#11

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:10

Cerber
Cerber

    liczy się że nie jest źle i rodzina zdrowa

  • Gracz
  • 116 postów
Mniam

#12

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:12

Avent
Avent
  • Gracz
  • 310 postów

Cudowne pozdrawiam



#13

Napisano 06 lipiec 2019 - 19:12

mvjkelo
mvjkelo

    Pal gume, pucuj lufe

  • Gracz
  • 123 postów
Super!






Copyright © 2019 ls-stories.pl | Community Powered by IPS Inc.

ls-stories.pl and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.