Skocz do zawartości



33 online   IP: samp.ls-stories.pl





  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym serwerze RolePlay SA-MP! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

#42 Nowy rendering, obiekty i wiele usprawnień! | Aktualizacja gry: ls-stories 3.5


  • Zamknięty Temat jest zamknięty

#1

Napisano 11 maj 2019 - 19:00

bluur
bluur

    It happnd in Flatbush

  • Główny Administrator
  • 1813 postów

*
Popularny

Witamy na pokładzie kolejnej aktualizacji projektu ls-stories.pl! Jak widzicie nie zwalniamy tempa wciąż pracujemy nad usprawnieniami wszystkich aspektów projektu, by z dnia na dzień grało Wam się coraz lepiej. Nie ma co ukrywać, wiele rzeczy wprowadzamy dzięki Waszym sugestiom. Zapraszamy do zapoznania się z kolejnymi wieloma nowymi rzeczami na ls-stories.pl
Ciekawostka: do opisania tej aktualizacji użyliśmy ponad 11 tysięcy liter!

Aktualizacja wchodzi w życie o 4:00 rano następnego dnia.
 
 

1. Wzmocnione renderowanie obiektów
 
iBCxfwv.png
 
Po wielu próbach został polepszony rendering i streaming obiektów na świecie 0 oraz w waszych interiorach.  Teraz w budynkach zmieści się aż 1000 obiektów.

 
 
4GSVBOp.png

Uwaga - Jak można się domyślać, postawione 1000 modeli w małym obszarze to w żadnej grze 3D nie jest pokaz płynności silnika graficznego. Osoby ze słabszymi komputerami mogą mieć ścinki w budynkach, ktorych ilość obiektów przewyższa 900 postawionych modeli. Mamy nadzieję, że wraz z naszą kolejną paczką obiektów, lekko zredukujecie ich ilość chociażby tworząc lodówkę z jednego obiektu zamiast 40 (a są tacy rekordziści!)

 
 
 
 
 
2. Zestaw obiektów do waszych interiorów cz.2

 
Tak jak w poprzedniej aktualizacji, tym razem przygotowaliśmy także zestaw nowych obiektów, jakie będziecie mogli używać w swoich interiorach. Nowe obiekty zostaną oczywiście automatycznie pobrane po waszym wejściu do gry w dniu aktualizacji.

 
Poniższe obiekty dostępne są w grze oczywiście dla polecenia /mc w zakresie ujemnych zakresach ID, by by odróżnić je od klasycznych obiektów dostępnych dzięki GTA SA i SA:MP.

 
 
kG6ibNI.png
tvRBBqx.png
 
vq2Thj9.png
xHUHgYe.png
NqLjTON.png
 
 
Jak widać przygotowaliśmy w tym zestawie różnorakie obiekty, które z pewnością przydadzą wam się w grze. Do każdego z nich jest możliwe "mmatowanie". Zapewne najbardziej przypadną osobom z półświatka nowe graffiti, które widać powyżej. Zostanie nimi ozdobione miasto tak jak w przeszłości gdy wprowadziliśmy nowe budynki, z narysowanymi na nich tagami.

 
 
 
 
 
3. Wspomagacz dla screenshoterów

 
Do gry także wchodzi rzecz, o jaką prosiło już kilka osób. Osoby uwielbiające publikować na forum dobre zrzuty ekranu z wyciętym czatem, często miały problem by go wyciąć w programie graficznym więc na pewno to docenią. Teraz wystarczy wpisać nową komendę (/screenshot) a nasz ekran całkowicie stanie się czarny. Zostanie widoczny czat, i bez problemu będzie można go zescreenować przyciskiem F8. Powracamy do normalnego ekranu tym samym przyciskiem.


3ei8csi.jpg
 
 
 
 
 
 
4. Usprawnienie dla odkładalnych przedmiotów użytkowych
 
 
sxiiApr.jpg
 

Sporo osób pisało, że problemem jest jeden odkładalny przedmiot na ziemi. Kiedy wyjeżdżacie ze znajomymi w grze gdzieś poza miasto, to każdy bierze swoje krzesło do rozkładania i pojawia się problem, bo wtedy nikt nie może postawić przykładowo grilla, czy czegoś podobnego.

 

Zostało to rozwiązane, od tego momentu można odkładać dwa przedmioty typu leżak, krzesło na jedną postać. Przy okazji system ten został zoptymalizowany, wprowadziliśmy także dostęp do drugiego slotu odkładanego przedmiotu dla osób z aktywnym kontem premium.

 
 
 
 
 
 
5. Grupowanie/stackowanie przedmiotów postaci


 
Tytuł mówi wszystko za siebie. Koniec z dziesiątkami złowionych ryb, czy gramami używek rozciągających się po całej liście przedmiotów bez końca.

 
czpqYVi.gif
 

Od teraz przedmioty postaci można grupować, co oznacza, że jeśli w ekwipunku posiadamy przedmioty o tej samej nazwie i tych samych wartościach funkcjonalnych, zostaną one ze sobą zgrupowane i zamiast dwudziestu przedmiotów zobaczymy jeden, z ilością jego sztuk w nazwie. System ten będzie rozszerzany bardziej w przyszłych aktualizacjach. Jak na razie grupowanie tyczy się tylko postaci - jeśli stwierdzimy że przyda się to w innych sekcjach, jak np szafy w budynkach, to wprowadzimy to również tam w przyszłości.

 
qFnyw4i.png

Dla ułatwienia, standardowo został wprowadzony przełącznik i jeśli ktoś będzie chciał z tego korzystać, to wystarczy, że wejdzie w ustawienia postaci i to zmieni.

 
 
 
 
 
 
6. Usprawnienia dla telefonów: odczytane i nieodczytane wiadomości

 
rTTfmDF.png
 
Bardzo często korzystacie z telefonów z racji rozbudowania tego systemu, co nas cieszy. W dziale do sugestii został podrzucony pomysł by odróżnić jakoś SMSy nieodczytane. Od tego momentu będą one podświetlone na niebiesko. Te przeczytane przez nas zostają standardowo białe.

 
 
 
 
 
 
7. Usprawnienia dla telefonów: kasowanie wiadomości

 
d2NUM3H.gif
 
Zdarzały wam się takie sytuacje, że trzeba było pozbyć się kilku wiadomości, i jedyną opcją była zmiana karty SIM w naszym ulubionym telefonie. Koniec z tym - od teraz wiadomości można prosto kasować z pamięci karty SIM.

 
 
 
 
 
 
8. Usprawnienia dla telefonów: zmiana wyglądu telefonu w ręce

 
Oh, rly? Owszem! Wbrew pozorom wiele osób chciało tego, z racji, że na ls-stories kiedy wykonujemy cokolwiek na telefonie to jest on w ręce naszej postaci. Od teraz możemy w ustawieniach telefonu sobie wybrać, jaki ma mieć kolor obudowy.
Dostępne jest to dla każdego telefonu, czyli nie ważne czy ma funkcje smartfonowe czy jest to zwykła Nokia - działa to w obu przypadkach.

 
1G5uTPx.png
 
Uwaga - zmiana koloru telefonu przypisuje się do postaci, czyli zmieniając telefon na inny, jego kolor nadal będzie taki sam jaki ustawiliśmy wcześniej.

 
 
 
 
9. Zmiana z przedmiotami na /podaj 

 
Musiało to znaleźć się w osobnym nagłówku, ponieważ nie chcemy żeby pojawiły się jakieś malutkie zgrzyty między szefami biznesów.
Od teraz kiedy sprzedajemy przedmiot biznesowy odpowiednią komendą, na liście nie będą pokazywane przedmioty, których nie ma w magazynie - czyli jest ich "0 sztuk". To ułatwienie zwłaszcza dla restauracji czy warsztatów, gdzie jest dużo przedmiotów. Przedmioty w /g magazyn oraz na forum będą standardowo pokazywane niezależnie od ich ilości.

 
bhCVQF5.png
 
 
 
 
 
10. Balans w rozgrywce - nasze rozważania z IC, które warto przeczytać

 

  • Ukryty schowek w pojeździe

Nie należy mylić go w grze IC ze schowkiem przed fotelem pasażera, który znajduje się realnie w prawie każdym aucie. Ukryty schowek to miejsce nieokreślone przez skrypt. Gdzie jest w waszym samochodzie, zależy tylko od was i nie musicie tego zdradzać.Ta funkcja została stworzona aby gracz mógł coś trwale ukryć przed przeszukaniem przez służby, czy inną postać. W końcu za coś się płaci. Jednakże każdej funkcji należy odpowiednio używać. Jeśli ukrywacie coś w schowku w obecności osób trzecich, mają one prawo grać że to zauważyły jeśli zauważyły /me nad głową waszej postaci. Wykorzystuje się w tej sytuacji komendę /spróbuj.
 


 

  • Duty incognito LSPD

W związku z zakazem okradania funkcjonariuszy na służbie nie jest ono żadnym immunitetem. Skoro wyglądasz jak cywil, zachowujesz się jak cywil- jesteś jako cywil traktowany.
 
 

  • Dashcam/ Bodycam LSPD

Istnieje to zjawisko u nas od bardzo dawna i potrafi przysporzyć wielu kłopotów i kłótni. Przypominamy że w przypadku akcji, gdzie trzeba odegrać co zarejestrowała kamera funkcjonariusza odgrywa to osoba zatrzymana, nie policjant. Pamiętać należy również że kłamstwa na /do są surowo karane, ale w tym przypadku to LSPD ma na nie dostarczyć dowody. 

 
 

  • Rejestracja pojazdów

Skoro pojazd jest skryptowo zarejestrowany w urzędzie, to posiada te tablice i nie podlega to dyskusji. Wykluczamy obecnie możliwość odgrywania braku/zdejmowania tablic, skoro skrypt wskazuje że auto je posiada. Są źródła zapewniające tanie pojazdy bez rejestracji, wykorzystajcie to.

 
 

  • Kontynuacja gry po otrzymaniu pomocy

Wycofujemy opisaną na screenie zasadę. Swoje obrażenia należy odgrywać i nie można unikać gry IC z innymi graczami. Postacie w Los Santos nie będą podziurawione jak ser, ponieważ dążymy do ograniczenia bezsensownego DM'u.
OWeCeej.png


 

 

  • Opisy pojazdów

Powinny one służyć do opisu wizualnego auta. Jaki to model pojazdu, jaki jest jego stan, czy posiada jakieś widoczne na pierwszy rzut oka modyfikacje. Zakazuje się używania tego narzędzia w celu reklamowania zarówno w formie [A4] jak i odgrywania oklein reklamujących.

 

  • Okradanie

Obecnie panowała zasada, że członek organizacji przestępczej może okradać jedynie na terenie South Central. Zostaje to zmienione aby nadać nieco więcej swobody w rozgrywce, ale zachować zdrowy rozsądek. Los Santos to nie miasto duchów. Jeśli już okradacie czyjąś postać zachowajcie zdrowy rozsądek. Nie będzie tolerowane złośliwe zabieranie wszystkiego, w celu uprzykrzenia gry drugiej osobie poprzez konieczność ponownego ustawiania obiektów doczepianych, itd.

  •  
  • Obowiązuje całkowity zakaz okradania w miejscach zaznaczonych na czerwono. Centrum miasta, okolica posterunku Gang Unit, miejsca łowienia ryb, lotnisko.
  • W rejonach zaznaczonych kolorem żółtym okradanie dozwolone jest po godzinie 21. Centrum Idlewood, okolice szpitala, "cywilna" część miasta.
  • W miejscach nie oznaczonych w żaden sposób okraść gracza można o każdej porze dnia i nocy. Należy pamiętać że nie można takich akcji robić na środku ruchliwej ulicy, czy w miejscu uczęszczanym przez wielu graczy. Wybierajcie zaułki, boczne uliczki. Akcje w miejscach bardziej widocznych mają być błyskawiczne i ograniczać się np do szybkiego odebrania broni leżącemu przeciwnikowi oraz natychmiastowej ucieczki.

nnOmNNA.png
 

 

 
 

  • Kradzież gotówki po transakcji 

Niedawno zakazana została całkowicie ta forma kradzieży, przez to iż była wykonywana w sposób pozostawiający wiele do życzenia. Nie chcemy was ograniczać, dlatego ponownie dozwalamy wykonywać tego typu rabunki, lecz z kilkoma zasadami

  •  
  • Zakazuje się ciągłego szukania ofiar na siłę i "polowania" na okazję. Jedna organizacja może wykonać taką akcję 2 razy dziennie.
  • Jeśli kwota zdobyta przekracza 5000$ należy napisać po wszystkim przestępstwo w odpowiednim dziale.
  • Powinna to być rozgrywka IC na odpowiednim poziomie. Dlatego też należy unikać miejsc publicznych i dobrze zaplanować- akcja może się przedłużyć. Jeśli znowu zobaczymy ograniczanie się do wbijania BW > /przeszukaj > /w "Oddawaj kase" - opiekun organizacji przestępczych będzie wyciągać konsekwencje.
  • Mapka zamieszczona powyżej obowiązuje również w tym przypadku

 

  • Rdzenny teren organizacji
  • W przypadku gangów jest to proste - ich azylem jest główna strefa gangu, ta którą otrzymali wraz z panelem.
  • ZGP nie posiada "rdzennego terenu", zatem nie mają niestety również bańki ochronnej przed okradaniem w żadnym konkretnym miejscu. Należy bazować na mapce powyżej. 

 

  • Strefy gangów

Na chwilę obecną panował limit 5 stref dla jednego gangu. Jest to sztuczna liczba, dlatego zmieniamy ją. Limit terenów kontrolowanych przez grupę zależeć będzie od jej wielkości. Wymagana liczba to aktywni w przeciągu ostatnich 3 dni członkowie grupy. Nie liczą się tu osoby grające przy organizacji. 

  • 1-6 osób = max 5 stref
  • 7-10 osób = max 7 stref
  • 11-15 osób = max 9 stref
  • 16-20 osób = max 12 stref
  • 20+ osób = brak limitu

 

  • Promocja organizacji

Czas wprowadzić długo wyczekiwaną promocję organizacji. Będzie to działać na o wiele prostszych zasadach niż poprzednim razem. Analiza rozgrywki półświatka trwa nieprzerwanie. Staramy się widzieć co się dzieje, jak kto gra i co swoją grą reprezentuje. Co dwa tygodnie będziemy zastanawiać się czy przez ten czas któraś grupa zasłużyła sobie na tyle, aby zostać wyróżniona. Będzie to wiązać się z:

  •  
  • Podpięciem tematu w dziale organizacji
  • Dodatkowymi, możliwe że unikatowymi przedmiotami do zamówienia na 777 grupy
  • Paczką przedmiotów otrzymaną po odpowiednim epizodzie wycelowanym w daną klikę
  • Bonusem do wycen w Cash Factory i Robbery Project

Zastrzegamy sobie prawo, że promocja nie musi mieć miejsca po każdym okresie dwóch tygodni. Jeśli żadna grupa nie będzie wychodzić przed szereg swoją grą, nie będziemy nagradzać nikogo na siłę.

 
 

11. Zmiana w wędkarstwie
 
1.
Troche nas przeraziło wasze składowanie ryb miesiącami w kieszeniach postaci. Od teraz każda złowiona sztuka ma swój czas kiedy przestanie być świeża - a oznacza to, że jeśli ryba będzie już zepsuta, sprzedawaca w Lombardzie nie weźmie jej na skup.

 
W tym momencie poziom umiejętności wędkarstwa ma znaczenie w "terminowości" złowionych ryb, a wygląda to następująco:

 

Ryby złowione z danym poziomem wędkarstwa będzie można sprzedać w Lombardzie w czasie:
 
Poziom 1: 1 dzień
Poziom 2: 1 dzień 4h
Poziom 3: 1 dzień 12h
Poziom 4: 2 dni
Poziom 5: 3 dni
Poziom 6: 4 dni

 
Aby nikt nie poczuł się przez tę zmianę pokrzywdzony, nieświeże "ryby" zaczną być odrzucane przez Briggisa w Lombardzie dopiero za 2 dni. Na ten moment jest tak jak było wcześniej.

 
 
 
2.
W godzinach 19-23 na losowych łowiskach może pojawić się większy przypływ ryb, co oznacza większą szansę na złowienie. Jednak nie jest to równe z zarzuceniem "zanęty".

 
3.
Została wprowadzona nowa animacja (niedostępna w GTA San Andreas), dostępna przy łowieniu ryb za pomocą wędki.
 
4. Kołowrotek wędki został wreszcie obrócony we właściwą stronę    :seenoevil:, za ten pomysł dziekujemy naszemu serwerowemu fanatykowi wędkarstwa - Matiszowi.


pvMqxna.png
 
 
 
 
12. Konkurs!

 
dlKjyX7.png
 
Do wygrania GIFT CARD na platformie Steam z doładowaniem 100zł!

 
Każdy może wziąć udział - wystarczy, że napiszesz w tym temacie, za co lubisz ls-stories i dlaczego pasuje Ci rozgrywka w tym miejscu.
Dokładnie 1 czerwca 2019 ogłosimy wyniki, kto wygrał. Zostanie wykonane losowanie spośród wszystkich osób, które napisały poprawny post.

 
 
 
14. Mniejsze zmiany i usprawnienia
 

  • Stan Brutally Wounded (BW) przyciemnia tylko lekko ekran, nie jak poprzednio do całkowitej ciemności.
     
  • Zwiększony został dystans wyszukiwania przedmiotów na /p podnies.
     
  • Ustawienia postaci są teraz także pod aliasem komendy /ustawienia -> /u.
     
  • Komenda /o seks została wzbogacona o drugą opcję, która wcześniej była niedostępna z racji braku animacji. 
     
  • Kiedy pracownik zostanie wyproszony przez kierownika/lidera, zostaje mu nadane ograniczenie 18h tak jak w sytuacji gdy gracz sam opuści grupę. Kiedy zostaniemy wyrzuceni z grupy, wyskoczy informacja na czacie o tym zdarzeniu.
     
  • Poprawki AntyCheat.
     
  • Dodaliśmy nowe przystanki autobusowe, których reklamy widoczne na screenshocie będziemy co jakiś czas zmieniać!

    befSLtS.png
     


 
 
 
 
 

Standardowo aktualizacja wchodzi w życie o 4:00 rano następnego dnia.

 

 

Życzymy miłej gry, 

ekipa ls-stories    :fire:



#2

Napisano 11 maj 2019 - 19:00

Creatywny
Creatywny

    Ten złośliwy

  • Administrator
  • 810 postów

Sztos! Lubię LS-Stories za to, że nie stoi w miejscu! ;)

 

Pierwszy!11!!11one!!11



#3

Napisano 11 maj 2019 - 19:00

evenoX
evenoX
  • Support
  • 360 postów

Świetnie!



#4

Napisano 11 maj 2019 - 19:00

Michalowski
Michalowski
  • Gracz
  • 151 postów

Kozak!



#5

Napisano 11 maj 2019 - 19:01

mqqq
mqqq

    to protect and to serve

  • Helper
  • 394 postów

Dobra aktualizacja. <3



#6

Napisano 11 maj 2019 - 19:01

Kapitag
Kapitag
  • Gracz
  • 90 postów

nawet nie przeczytalem ale git



#7

Napisano 11 maj 2019 - 19:01

Pasikovsky
Pasikovsky

    Prezydent Socjalistycznej Republiki Wietnamu

  • Gracz
  • 566 postów

To jest to



#8

Napisano 11 maj 2019 - 19:01

Breno
Breno

    kolemanuwa

  • Gracz
  • 620 postów

fajne


Użytkownik Breno edytował ten post 11 maj 2019 - 19:01


#9

Napisano 11 maj 2019 - 19:01

PabloZet
PabloZet

    "Słowa mogą zranić gorzej niż pociski"

  • Gracz
  • 86 postów

no kozak bez kitu



#10

Napisano 11 maj 2019 - 19:01

PUCA
PUCA
  • Gracz
  • 31 postów

polepszy rp.



#11

Napisano 11 maj 2019 - 19:02

ENJOY
ENJOY

    Oficer Policji Los Santos.

  • Gracz
  • 76 postów

Ta, dobre masne.



#12

Napisano 11 maj 2019 - 19:04

Czyki
Czyki
  • Gracz
  • 1408 postów

Ekstraklasa



#13

Napisano 11 maj 2019 - 19:06

Cerber
Cerber

    liczy się że nie jest źle i rodzina zdrowa

  • Gracz
  • 116 postów
Jazda






Copyright © 2019 ls-stories.pl | Community Powered by IPS Inc.

ls-stories.pl and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.