Skocz do zawartości


154 online   IP: samp.ls-stories.pl


  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym serwerze RolePlay SA-MP! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

Regulamin organizacji przestępczych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty

#1

Napisano 06 marzec 2019 - 19:10

Creatywny
Creatywny

    Ten złośliwy

  • Administrator
  • 800 postów

UkU3I9T.png



1. Zasady ogólne:

  • Lider jak i vice-lider są zobowiązani do prezentowania godnego poziomu. Są to osoby reprezentatywne i nie powinny unosić się w porywach emocji, przejawiać toksycznych zachowań, prowokować, czy złośliwie trollować. Tyczy się to całego zakresu LS-S [gra, forum, discord].
  • W momencie, gdy lider otrzyma CK na swojej postaci, stanowisko to może przejąć vice-lider organizacji, po uzyskaniu zgody opiekuna.
  • W przypadku gdy lider staje się nieaktywny, lub nie radzi sobie z prowadzeniem organizacji IC- vlider może dokonać przejęcia władzy jeśli posiada poparcie w szeregach grupy. Ma to być konsultowane z opiekunem.
  • Lider organizacji może wykonać FCK oraz FCJ na osobach spod panelu organizacji oraz na osobach, które grają przy niej (Housing Project, Hangaround, WannaBe, itd).
  • FCJ/ FCK na członku organizacji przestępczej może wykonywać tylko i wyłącznie lider lub vice lider.
  • Z grupy o charakterze przestępczym skryptowo nie da się odejść samemu. Jeśli lider takiego członka "uwalnia" zrzeka się praw do jego FCJ/FCK. Jest ono dostępne po odpowiednio uargumentowanym wniosku.
  • Po otrzymaniu Character Kill lub dożywotniej odsiadki/kary śmierci gracz nie może dołączyć ponownie do organizacji zaczynając od pełnoprawnego członka.
  • Podczas wykonywania FCJ gracz nie ma obowiązku oddać pieniędzy z konta bankowego, konta biznesu, ani pojazdów podpisanych pod grupy inne niż rodzinka.
  • Ostrzał ze strony organizacji przestępczej w kierunku służb porządkowych jest zakazany bez odpowiedniego powodu. [FCK na linii przestępcze - porządkowe]
  • Zakazuje się okradania służb porządkowych na /duty przez organizacje przestępcze. Wyjątkiem jest odebranie własnych przedmiotów, jeśli akcja się nie zakończyła a sytuacja odwróciła
  • Okaleczenie trwałe członka innej organizacji tylko za zgodą opiekuna przy odpowiednich udokumentowanych powodach.
  • Wszelkie porwania oraz napady mają być przeprowadzane w bocznych uliczkach, zaułkach. W centrum Idlewood, czy przy głównych ulicach miasta takie sytuacje jedynie pod osłoną nocy- po 21:00. Punkt ten nie dotyczy stref gangu.
  • Nie ma "strefy neutralnej Idlewood" ale zakazuje się bezpodstawnego DM'u w publicznych miejscach, wyjątkiem są prowokacje, oraz zorganizowane akcje zatwierdzone przez opiekuna. Takie sytuacje mają być odegrane szybko i sprawnie, bez kręcenia się na miejscu i robienia większej zadymy.
  • Organizacje, na których główną strefę wdarł się gracz ich prowokujący, mają możliwość wbicia mu FCK za zgodą opiekuna organizacji lub najwyższej rangi aktualnie będącej na serwerze.
  • Dozwolone są akcje gdzie jeden/dwóch członków organizacji atakuje innego, bądź nawet ich grupę w miejscu nie będącym niczyim terenem, bądź na odludziu. Jeśli agresorzy tą walkę/strzelaninę przegrają mają obowiązek wpisać "/sprobuj przeżyć" gdy przeciwnicy ich do tego upomną- mogą mu odpuścić. Agresorem nie jest osoba, która została sprowokowana do oddania strzału w samoobronie. Lecz strona, która gania, celuje, poluje na daną postać. Nie można wykorzystywać tego narzędzia aby sprowokować kogoś do oddania strzału a następnie go "udupić".
  • Napady na kurierów oraz osoby pracujące w aktualnej chwili jako taksówkarz są bezwzględnie zabronione. Wyjątkiem są mocne prowokacje z ich strony, ma to być udokumentowane screenami.
  • Okradanie i porywanie członków gangu na ich strefie jest zakazane.
  • Przy zorganizowanym ataku na inną organizację muszą być obecne minimum 4 osoby z organizacji atakującej, w tym lider, lub vice-lider.
  • W zorganizowanym ataku nie może może brać udziału postać grająca przy organizacji - bez jej panelu.
  • Kolejny atak na tą samą organizacje może zostać wykonany tylko po odwecie, jeśli organizacja zaatakowana go nie wykona to może zostać wykonany po 24h od poprzedniego.
  • Organizacja ma możliwość wykonania odwetu tylko przy pomocy członków, którzy nie otrzymali BW podczas ataku lub po 12 godzinach od ataku. Ci, którzy BW otrzymali są całkowicie wyłączeni z ofensywy na 12h- nie mogą brać udziału w akcji, prowadzić na DB, itd.
  • Organizacje przestępcze mają zakaz korzystania z broni w obrębie centrum (Pershing Square). Wyjątkiem jest celowa ucieczka oraz ukrywanie się oponenta, cała akcja musi zostać wykonana w mniej "wybuchowy sposób". Ma również zostać opisana w dziale "przestępstwa". Drugim wyjątkiem jest sytuacja gdy właściciel biznesu w centrum zgrywa nieustraszonego przy próbie wymuszenia haraczu. Można wtedy użyć broni w celu zastraszenia, jedynie we wnętrzu lokalu.
  • Zakazuje się atakowania aplikacji w momencie gdy nie ma się do tego porządnych powodów. Losowa bójka, czy postrzał za pyskowanie to nie atak na aplikację, nikt nie będzie pytał gdzie grasz. To nie jest personalny immunitet.
  • Organizacja podczas otwartej wojny może porywać jedną osobę na 3 dni. Nadając jej maksymalnie 24h przetrzymania.
  • Za zgodą opiekuna możliwa jest wojna na CK pomiędzy organizacjami (do zabicia postaci lidera, lub skapitulowania jednej ze stron).
  • W przypadku rozpracowania organizacji wchodzi w grę możliwość wystawienia wysokich wyroków w postaci blokady postaci na dany okres czasu bądź zawsze (dożywocie).
  • Wszelkie próby zemsty na graczu za prowokację mają zostać wykonane od razu po sytuacji. Nie dzień, tydzień, miesiąc po sytuacji.
  • Ostrzał z motocykla jest bezwzględnie zakazany, ograniczenie to jest spowodowane błędem gry.
  • ​Do uśmiercenia postaci drugiego gracza za pomocą strzykawki potrzebny jest nie tylko przedmiot, ale też odpowiedni do tego powód.
  • ​​Łączenie organizacji (syndykat) może mieć miejsce tylko za pozwoleniem opiekuna.
  • Zakazuje się łączenia organizacji, aby wykonać atak na LSPD.

2. Aplikacje [zasady aplikowania]:

  • Aplikacje mają obowiązek budowania swojej grupy przestępczej od podstaw, oraz zachowując odpowiednie tempo.
  • Powinny unikać zbrojnych sytuacji i skupić się na rozwoju swojej gry.
  • Gracz spod aplikacji w świetle regulaminu w większości przypadków jest traktowany jako cywil.
  • Mają okres ochronny do momentu gdy sami pierwsi nie sprowokują. "Losowa bójka, czy postrzał za pyskowanie to nie atak na aplikację, nikt nie będzie pytał gdzie grasz. To nie jest personalny immunitet."
  • Nie mogą wykonywać FCJ/FCK na swoich członkach.
  • W przypadku prowokacji ze strony gracza mogą wykonać akt przestępczy; postrzał, pobicie,itp [nie mogą skryptowo okradać]

3. Zorganizowana grupa przestępcza:

  • Przy prowokacjach zezwala się na porwanie członka innej grupy przestępczej, bądź cywila, bądź nawet funkcjonariusza nie uwzględniając w tym przetrzymania.
  • Porwanie cywila lub gracza przynależącego do grupy o charakterze porządkowym jest możliwe tylko po uzyskaniu zgody opiekuna organizacji przestępczych. [Klik]
  • Organizacje mają możliwość porywania tylko i wyłącznie na South Central, z wyjątkiem planowanych i udokumentowanych przestępstwem porwań.
  • Współpraca z inną ZGP w celu ataku na inną organizacje jest bezwzględnie zakazana.

3.1 - Haracze:

  • Zorganizowane grupy przestępcze mają możliwość zbierania haraczy z wszystkich biznesów działających w Los Santos
  • Biznesy, które dopiero powstały mają proces nietykalności przez 7 dni
  • Biznes nie musi płacić jednocześnie kilku grupom. Skoro jedna już wymusza w tym miejscu pieniądze, powinna zadbać o to, aby nikt nie wszedł w ich interes.
  • Maksymalna ilość pieniędzy jaką może narzucić organizacja: 1500$/tyg. Na Idlewood natomiast zwiększona do 3000$/tyg. Jest to maksymalna kwota, jeśli ktoś grzecznie płaci, nie powinno się jej żądać.
  • W przypadku złej postawy lidera biznesu, braku okazywania strachu, terminatorstwo, organizacja ma obowiązek dokumentować to i przedstawić opiekunowi. Ten może wydać pozwolenie na spalenie biznesu, okaleczenie, bądź porwanie właściciela.
  • Odbudowanie biznesu po pożarze to koszt 60% wartości budynku.

4. Gangi:

  • Osoby będące pod panelem gangu mogą pracować jedynie w jednym biznesie zlokalizowanym na South Central.
  • Współpraca z innym gangiem w celu ataku na inną organizacje jest bezwzględnie zakazana.
  • Zakazuje się nadpisywania tagów innych organizacji na obcych strefach. Wyjątkiem jest trwający konflikt między grupami.
  • Zakazuje się jeżdżenia po strefach innych gangów w celach rekreacyjnych, jest to prowokacją i może zostać "nagrodzone" ostrzałem, który nie zalicza się jako odwet, ani atak.​
  • Zakazuje się przekazywania stref podpisanych pod organizacje przestępczą, wyjątkiem jest ustawiona walka o nie, co musi być uzgodnione z opiekunem.
  • Warunkiem otrzymania twardych narkotyków jest posiadanie co najmniej 4 dodatkowych stref.
  • Gangi mogą ściągać haracz z biznesów oraz mieszkań znajdujących się bezpośrednio na ich strefach, maksymalnie 2000$/tyg w przypadku biznesu, 1000$/tyg w przypadku domku. Osoba która gra nieodpowiednio, terminatorzy, unika opłat musi liczyć się z tym, że jej mienie może zostać zniszczone przez grupę.

Prowokacja - to określenie pada wielokrotnie. Każdorazowo, gdy wchodzi w grę, ma być udokumentowana screenami, lub nagraniem. To w waszym interesie leży posiadać dowód na nią gdy będziecie oskarżani o bezpodstawny atak, napad, itd.
Prowokacją nie jest stłuczka, czy niechęć do rozmowy.




W razie niejasności związanych z regulaminem wszystkie pytania należy kierować do opiekuna organizacji przestępczych.







 



#2

Napisano 12 maj 2019 - 23:38

Creatywny
Creatywny

    Ten złośliwy

  • Administrator
  • 800 postów
  • Okradanie

Nie będzie tolerowane złośliwe zabieranie wszystkiego, w celu uprzykrzenia gry drugiej osobie poprzez konieczność ponownego ustawiania obiektów doczepianych, itd.

Akcje w miejscach bardziej widocznych mają być błyskawiczne i ograniczać się np do szybkiego odebrania broni leżącemu przeciwnikowi oraz natychmiastowej ucieczki.

  • Obowiązuje całkowity zakaz okradania w miejscach zaznaczonych na czerwono. Centrum miasta, okolica posterunku Gang Unit, miejsca łowienia ryb, lotnisko, miejsce pracy dorywczej szmuglera.
  • W rejonach zaznaczonych kolorem żółtym okradanie dozwolone jest po godzinie 21. Centrum Idlewood, okolice szpitala, "cywilna" część miasta.
  • W miejscach nie oznaczonych w żaden sposób okraść gracza można o każdej porze dnia i nocy. Okradanie na ruchliwej ulicy, czy w miejscu uczęszczanym przez wielu graczy musi zostać przeprowadzone dynamicznie. Wybierając boczną uliczkę, zaułek nie macie presji czasowej.

xA9i5aL.png

  • Kradzież gotówki po transakcji
  • Z dniem 25.11.2019 wprowadzono TOTALNY ZAKAZ okradania z gotówki, czy przedmiotów zaraz po transakcji. 







Copyright © 2019 ls-stories.pl | Community Powered by IPS Inc.

ls-stories.pl and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.