Na projekt ls-stories zostaje wprowadzony nowy typ biznesu, który nosi nazwę: ochrona. Jakiś czas się przed tym wzbranialiśmy jednak po głębszych analizach uznaliśmy, że świetnie teraz wpasuje się w rozgrywkę. Umożliwia on oferowanie ochrony budynku dla każdego typu biznesu. Opłata za ochronę budynku jest pobierana co tydzień od podpisania pierwszej umowy. Członkowie grupy, która charakteryzuje się ochroną mogą stać na czatach tylko i wyłącznie w chronionych budynkach. Jest to idealne rozwiązanie dla zorganizowanych grup przestępczych, gdyż może służyć jako legalny biznes w formie pralni pieniędzy.
Nowe firmy mogą również montować bramki lub drzwi, które wykrywają metalowe przedmioty. Jest to idealne zabezpieczenie dla biznesów, do których przychodzi mnóstwo osób. To urządzenie zapewni świetną ochronę.
Bramki niestety są drogie bo kosztują aż $10.000.
Oczywiście broń nie jest zabierana ani nic w tym rodzaju - to już zależy od ochrony, która ochrania budynek, czy się tym zajmie.
Panic Button to nic innego jak urządzenie dla służb porządkowych, które w przypadku opresji funkcjonariusza pozwoli na zlokalizowanie go w jak najszybszym tempie. Samo urządzenie jest w zakupie dość drogie w związku z czym nie każda osoba, która tworzy swoją rozgrywkę w frakcji porządkowej będzie miała do niego dostęp. Sam system jest oparty na przedmiocie, który naciskamy używając go w ekwipunku. Zanim przycisk zostanie użyty gracz musi odegrać akcję na /me, gdyż bez tej czynności przedmiot nie zadziała. Panic Button umożliwia tylko jedno użycie.
Organizacje porządkowe otrzymują dostęp do rozkładania kolczatek, które pomogą w złapaniu osoby uciekającej przed sprawiedliwością. Aby rozłożyć kolczatkę gracz nie może przebywać w pojeździe. W końcu przebijanie opon zostało zakodzone, więc można z nich korzystać we właściwy sposób.
- Lista wpisów wykroczeń, mandatów oraz wpisów w kartotece będzie miała teraz już możliwość scrollowania za pomocą suwaka co intuicyjnie ułatwi i uprzyjemni rozgrywkę organizacjom porządkowym.
- Dodaliśmy możliwość dodania wpisu, który nie jest dopasowany do żadnej przedstawionej kategorii i będzie on widniał jako "inny" - można go również wyświetlić w nowej opcji kartoteki.
- Wszystkie wpisy będą od teraz sortowane od najnowszego (najwcześniej wpisanego)
- Botom zostały zmienione kwestie, "nie ma" już nazw slangowych dla narkotyków;
- Zmiana kosmetyczna - więcej różnorodności w przychodzących po towar postaciach;
- Istnieje bardzo niska szansa (mniej niż 1%) na to, że klient będzie chciał na nas napaść. Dlatego warto być uzbrojonym i mieć ze sobą chociaż tego glocka. Jednak kiedy nie jesteś sam "na cornerze" to szansa na napad jest prawie zerowa, z racji, że mamy obstawę.
- Metamfetamina: Zwiększona adrenalina - więcej zadawanych obrażeń
Nowe Narkotyki o tym samym działaniu skryptowym: Metadon, Flakka
- Morfina: Nie odczuwamy aż tak bardzo otrzymywanych obrażeń
Nowe Narkotyki o tym samym działaniu skryptowym: Barbituran, Cetamine
- Marihuana - Ciągły śmiech
Nowe Narkotyki o tym samym działaniu skryptowym: Codeine, Haszysz
- Heroina - Zwiększona efektywność treningu na siłowni
Nowe Narkotyki o tym samym działaniu skryptowym: Opiat, Crack
- LSD - Leczenie postaci
Nowe Narkotyki o tym samym działaniu skryptowym: DMT, AMT
- Amfetamina - Odporność na utratę energii
Nowe narkotyki o tym samym działaniu skryptowym: Adderal, Dexedrine
- Opium - Zmniejsza czas oczekiwania do następnego treningu na siłowni
Nowe Narkotyki o tym samym działaniu skryptowym: Fenantren
- Kokaina - Zmniejsza czas Brutally Wounded (BW)
Nowe Narkotyki o tym samym działaniu skryptowym: Benzodiazepine, Metylofenidat
- Ecstazy - Zmniejsza obrażenia przy kolizji pojazdu (adrenalina)
Nowe Narkotyki o tym samym działaniu skryptowym: MDMA, Xanax, GHB
Jako, że LSS jest rozbudowane co jakiś czas umieszczamy w newsach jeden z elementów rozgrywki aby "douczyć" nowe osoby.
Narkotyki mają bardzo wielki popyt w świecie naszej rozgrywki. Wprowadzamy możliwość uzależnienia od nich. W momencie, gdy Wasze postacie będą zażywały środki wspomagające, ich poziom uzależnienia będzie się nieco zwiększał, a co za tym idzie pojawią się skutki uboczne i konieczność wizyty w szpitalu LSMC.
- narkotyk lekki: +1 uzależnienia
- narkotyk twardy: +2 uzależnienia
Uzależnienie oddziałuje na postać co pewien czas. Lekkie uzależnienie rozpoczyna się od 20%, wtedy nasz ekran zacznie się poruszać przypominając efekt identyczny jak otrzymamy jakieś obrażenia a symulować ma to zawroty głowy. Przy większym uzależnieniu pojawią się utraty równowagi i upadki naszej postaci na ziemię.
Jeżeli będziemy chcieli zawalczyć z uzależnieniem trzeba będzie udać się do szpitala i podjąć się detoksykacji (wziąć detox), który wspomoże obniżanie poziomu uzależnienia każdorazowo o 20 jednostek.
W związku z wprowadzaniem mieszanego uniwersum gry Grand Theft Auto oraz LSS wprowadzamy oficjalne warianty różnego typ ubroni używanej w rozgrywce. Od dłuższego czasu istnieją różnego typu nazwy broni na serwerze, które są na bieżąco używane. Postanowiliśmy zaktualizować listę o nowości oraz dodać edycje broni unikalnych oraz zdobionych. Wszystkie przedstawione bronie posiadają customową nazwę widoczną przy wyjmowaniu oraz mogą różnić się ilością amunicji, która jest dostarczana wraz z nowym przedmiotem.
Służby porządkowe:
- Desert Eagle: Kimber Custom II, Glock 21, SW 4566, Beretta 845F, Walther P99, Sig Sauer 1911
- Shotgun: Remington 870
- MP5: HK MP5A5
- M4: Bushmaster BCW A3F-16, HK416, Colt 6920
- Sniper Rifle: Sniper M40A3
- Nightstick: Tonfa, Tonfa (CCW)
- Paralizator: Taser X26
- Country Rifle: Remington 700 LR
- 9mm: Glock G36, Kimber Micro 9
Organizacje przestępcze:
- Deagle: Deagle, Jericho 941F, Colt Pyton, Smith and Wesson 38, Rewolwer SW 642
- Shotgun: Shotgun, Mossberg 590, Remington 830, Winchester M1866,
- Uzi: Uzi, MAC-11, Skorpion vz. 61, PP-91 KEDR,
- AK-47: AK-47, Norinco Type 56, STAM-99, Kalashnikov
- TEC9: TEC9, MP-9, KG-9,
- Glock 9mm: Glock 9mm, Walther Creed 9mm, Glock 34 Gen4 MOS
- Glock 9mm Silenced: Glock 9mm Silenced, Glock G36 Silenced, Walther Creed Silenced
Bronie unikalne i zdobione:
- Deagle: Colt Pyton Gold, Desert Eagle Paluminar
- AK-47: AK-47 Paluminar
- Glock 9mm: Walther Creed Paluminar
- Glock 9mm Silenced: Glock G36 Silenced Gold
South Santos High School to szkoła mieszcząca się w południowej części miasta Los Santos na dzielnicy Little Mexico. Jest to placówka uczęszczana głównie przez młodzież zamieszkałą w biedniejszej części miasta. Poziom nauczania stoi na niskim poziomie, a nauczyciele narzekają na pensje oraz choroby depresyjne ze względu na problematyczne osoby uczęszczające na zajęcia. Szkoła jest owiana złą sławą ze względu na aferę dotyczącą handlu narkotykami oraz głośnego morderstwa jednego z uczniów na tle rasowym, które odbyło się w szatni damskiej przy hali sportowej.
Osoby korzystające z naszego systemu podtlenku azotu na LSS bardzo go chwalą co nas cieszy. Jednak większość mówi, że trwa to zbyt krótko, skoro trzeba zmieniać co jeden strzał Butlę Nitro. Od teraz wygląda to następująco:
- Umieszczamy butlę nitro używając ją z ekwipunku. Oczywiście samochód musi być wyposażony w ten system.
- Uruchamiamy gablotę, w menu na /v aktywujemy system nitro.
- Jadąc naciskamy LPM aby wykonać strzał podtlenku azotu.
Od tego momentu możemy wyłaczyć nitro klikając znów LPM lub odczekać aż się skończy - Naciskając kolejny raz butla nitro zostaje zresetowana i użycie jest możliwe ponownie.
Mówiąc wprost i konkretnie, teraz jedna butla starcza na dwa strzały nitro.
Bardzo nas cieszy to, jak wiele osób korzysta z tej pracy dorywczej. Często nocami wędkujecie i rozmawiacie na przeróżne tematy.
W związku z prośbami ze strony graczy postaraliśmy się udoskonaliliśmy system tak abyście byli w pełni zadowoleni podczas korzystania z niego. Całość zmodyfikowana, w związku z czym:
- Każdy podczas łowienia będzie mógł od teraz swobodnie poruszać kamerą i rozglądać się. Postać nie będzie zamrożona.
- Szansa na złowienie rybki została zwiększona, dzięki czemu połów okaże się jeszcze przyjemniejszym.
- Czas trwania dodatkowej zanęty został zmniejszony do 1 godziny.
- Osoby próbujące was bić podczas wędkowania będą ostrzegane automatycznie, a nagminne korzystanie z tego skończy się karą.
- Delikatnie poprawiona została minigra podczas wyławiania ryby, ponieważ zdażało się w 0.00001% przypadków że nie naliczały się klawisze.
Wprowadzamy energię postaci, która ma za zadanie przyciągnąć postacie do konsumowania posiłków bądź napojów nie tylko w sytuacji gdy postać oberwie, bądź weźmie udział w wypadku. Co powien czas zostaje bardzo minimalnie zmniejszona energia (HP). Można to powstrzymać spożywając częściej posiłki. Nie macie się czego bać, jest to 1% HP na godzinę.
Przypominamy także, że w godzinach nocnych gdzie lokale raczej nie są czynne, można zakupić jedzenie w punktach fastfood.
Energia będzie w przyszłości wypadkową dla Kondycji postaci, którą mamy nadzieję wprowadzimy w najbliższym czasie.
Staramy się na każdym kroku sugerować również propozycjami oraz prośbami graczy. W związku z tym skorzystaliśmy z propozycji i każdy lider jakiejkolwiek grupy, której jest właścicielem, lub kierownik; może aktywować lub dezaktywować czat Out Of Character swojej grupy. W momencie kiedy czat jest zablokowany, lider wciąż może pisać w grupie.
W związku ze stabilizującą się gospodarką postanowiliśmy wprowadzić zmiany odnośnie wypłacanych pieniędzy przez skrypt. Na bieżąco analizujemy statystyki jakie generujecie tworząc pieniądz w grze i doszliśmy do wniosku, że przyda się mała zmiana aby zbalansować całokształt finansów w rozgrywce.
- Agencja pracy w 2019 od teraz umożliwia wypłaty maksymalnie w $500 (nie licząc specjalnych dni, kiedy zwiększają płacę)
- Wypłaty ze wszystkich biznesów są teraz takie same i wynoszą: $300 za przepracowane 30 minut.
- Lider grupy otrzymuje 25% więcej wypłaty, zaś kierownik o 10% więcej.
- Nowy gracz do przegranych 10 godzin otrzymuje bonusowe +50$ do swojej wypłaty z każdego biznesu, w którym jest zatrudniony.
(przypominamy od razu, że wieczorami jest następny bonus $50 dla wszystkich, a biznesy na pewnych strefach dostają jeszcze kolejny). - Firmy kurierskie otrzymują dodatkową prowizje dla osób zatrudnionych w tym typie biznesu. Za każdy kurs gracz otrzymuje dodatkowe 10$ do swojej kieszeni. Bonus nalicza się dopiero w przypadku rozładowania wszystkich paczek z furgonetki, ostatnia paczka nalicza dodatkowe pieniądze.
Zdarzają się sytuacje, że nie wszystkie tatuaże są widoczne przez innych graczy. Na przykład gdy Twoja postać ma założoną bluzę z długimi rękawami. Wprowadzamy możliwość schowania podglądu tatuaży dla swojej postaci dla sytuacji gdy odegramy, że na przykład postać jest ubrana w coś, dzięki czemu nie są one widoczne. Opcja ta pojawia się w ustawieniach postaci i ukryte zostają tylko cechy oraz tatuaże od głowy w dół. Jeśli dana blizna, bądź tatuaż znajduje się na twarzy lub głowie naturalne jest to że ciągle pozostaje widoczna.
- głowa
- kark
- szyja
- Ustawienie to nie zapisuje się tak jak pozostałe ustawienia postaci, jeśli chcemy ciągle ukrywać tatuaże, należy to robić przy każdym zalogowaniu.
- W zależności od ustawienia pokazywania tatuaży, nie zmienia się to w profilu na forum.
Zainteresowanie pracą roznosiciela gazet, które można odebrać w siedzibie San News rośnie z każdym dniem. Postanowiliśmy ułatwić odrobinę dotarcie do punktów pojawiających się na mapie oznaczających miejsce dostarczenia prasy. Punkt na minimapie będzie teraz rozciągnięty do końca okręgu minimapy. Będzie on widoczny zawsze, nie tylko gdy jesteśmy w pobliżu. Nie trzeba będzie co chwilę zerkać na dużą mapę aby sprawdzić gdzie jest punkt.
- Zaznaczanie obiektów w trybie klawiszowym zostało zmienione na jeszcze bardziej intuicyjne oraz precyzyjne. Cały system został w wielkim stopniu zoptymalizowany. Poprzednio w niektórych sytuacjach byliście zmuszani do zmiany trybu na strzałkowy lub używania komendy /mpick, lub kasowania innych obiektów aby dostać się do odpowiedniego ponieważ komenda /msel nie do końca precyzyjnie analizowała obiekty przed nami. Teraz bez problemu zaznaczymy obiekt z jego oznaczeniem modelu poprzez /msel id, gdzie ta komenda zaznaczy najbliższy obiekt z tym identyfikatorem model ID.
- Wczytywanie obiektów dopasowane jest teraz jeszcze bardziej pod każdego gracza, któremu są one streamowane podczas jazdy samochodem. Analizowane zostaje całe spektrum połączenia internetowego gracza. Poziom widoczności i zanikania obiektów w oparciu o lepsze zarządzanie pamięcią RAM jest teraz dynamicznie zmieniane zależnie od tego jakei mamy połączenie internetowe. Dzięki temu rozwiązaniu możemy sobie pozwolić na więcej ciekawych obiektów w świecie zerowym bez odczuwania większych spadków płynności rozgrywki.
- Bronie ASG, które zostały zakupione na strzelnicy będą teraz automatycznie chowały się do ekwipunka przy wyjściu z budynku. Ograniczy to zachowanie ze strony graczy, które było nie fair i dochodziło do straszenia innych graczy bronią ASG.
- Bronie, które zostały kupione na strzelnicy będą się kasowały po wykorzystaniu amunicji. Zmiana ta jest wprowadzona głównie z tego względu, że w wielu częściach miasta leżały porozrzucane przedmioty tego typu nie nadające się do użytku (jak na obrazku wyżej).
Dodaliśmy informację o aktualnym postępie do zdobycia kolejnego poziomu zdolności manualnej. Teraz już wiadomo w stosunku 0-100% ile pozostało Nam do wyuczenia kolejnego poziomu.
Powróciły statusy ze względu na wasze prośby. Powstały ograniczenia a są nimi dostęp do pisania i odpowiadania od 15 postów oraz blokada umieszczania linków. Dodatkowo ekipa moderacyjna posiada teraz logi usuniętych statusów przez graczy co jest widoczne poniżej. Bardzo prosimy traktować ten "kanal komunikacji" w racjonalny i ludzki sposób. Jako, że widzimy usunięte statusy, a zdarza się że niektórzy wykonują raidy na czyiś profil albo piszą jakieś dziwne rzeczy a następnie w moment usuwają treść - będą analizowane te wpisy i stosować będziemy blokady statusów.
Tło jest widoczne na wszystkich podstronach Waszych paneli, natomiast avatar na liście grup członków.
Upload logo robimy przez nasz standardowy sposób, z jakiego wszędzie korzystamy czyli przez imgur oraz podanie identyfikatora.
(zbieżność grafik i nazw grup jest przykładowa - nie ma ich na LSS)
Panele grup zostały dodatkowo bardziej zoptymalizowane i zabezpieczone ze względu, że ciągle pare osób próbuje nieudolnie coś przekombinować. Pozdrawiamy.
Rzeczy, których nie ma sensu bardziej opisywać i przedstawiać
21. Informacja na HUD dla duty organizacji
Organizacje miały problem z weryfikacją aktywnej służby postaci na grupie organizacji przestępczych. Dodaliśmy informację na hudzie, która informuje o wstąpieniu na duty. Obecność na służbie jest potrzebna między innymi do korzystania z ich skryptów oraz identyfikacji; dotyczy gangów. Od tego momentu każdy z Was bez pytania znajomych będzie posiadał tą informacje na ekranie.
22. Urozmaicenie miejsc publicznych
Tłok, kolejki... Wszyscy tak kojarzymy budynki publiczne, w których musimy wyrobić odpowiedni dokument czy złożyć wniosek. Wchodząc do tego typu budynku możecie zauważyć nie lada chaos, który w rzeczywistości odwzorowuje po części realny wygląd tego typu miejsc. Postanowiliśmy oprócz cywilów dodać również więcej postaci, przy których jest możliwość skorzystania z oferty skryptowej; na przykład wyrobienie dokumentów. Dzięki tej zmianie gracz będzie mógł dość łatwo utrafić NPC celując na niego i klikając przycisk "H".
23. Odkładanie przedmiotów w pokojach hotelowych
Niektórzy gracze wykorzystywali pokoje hotelowe do magazynu na różnego typu przedmioty z racji na brak jakiegokolwiek ryzyka. Do tego typu zagrywek służy szafa, którą można kupić do własnego mieszkania lub domu. W tym momencie nie będzie można już odkładać przedmiotów w pokojach hotelowych.
24. Usuwanie się odłożonych obiektów
W wielkim stopniu dążymy do optymalizacji tak aby każdy z graczy mógł brać udział w płynnej rozgrywce. Aby oczyścić ulicę z niepotrzebnych oraz śmieciowych przedmiotów będą się one kasowały po 30 dniach od odłożenia.
25. Zmiana z logami kar
Od teraz bany i klątwy tak jak punkty SPoints nie będą się archiwizowały po 30 dniach od ich nadania. Są one widoczne na zawsze i każdy użytkownik może zweryfikować gracza na przykład przy rekrutacji do organizacji porządkowej, przestępczej czy projektu in character.
26. Usunięcie problemu z włączonym duty grupy biznesowej
Dział, w którym słuchamy waszych uwag oraz próśb dotyczących rozwiązań skryptowych przyciągnął wielu użytkowników. Kolejna propozycja, która została zrealizowana. Dzięki temu rozwiązaniu przy wyjściu z budynku biznesowego służba grupy będzie automatycznie się wyłączała. Tyczy się to oczywiście tylko grup biznesowych, i tak jak wcześniej wchodząc do budynku grupy, służba jest włączana automatycznie. To także zostaje wprowadzone po to, że wiele raportów w grze trafia do ekipy, że ktoś chodzi po mieście z aktywnym duty biznesu.
Na przełomie 2018/2019 wzięliśmy udział w akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na dwa sposoby.
(można to przeczytać w tym temacie)
1. Aukcje ls-stories na charytatywni.Allegro których było aż trzy, zebrały w sumie 603zł!
(można to nich przeczytać w tym temacie)
Pieniądze zostają już automatycznie przekazane przez Allegro na WOŚP.
Wygrani licytujący Eurosa, Hotknife i innych są już lub zostaną wynagrodzeni za wkład w pomoc potrzebującym.
2. Z serduszek WOŚPowych, jakie otrzymaliście na profile wysłaliście na WOŚP aż 166zł!
(została do tego doliczona opłata od naszego dostawcy płatności za każdy przelew więc zebraliśmy 152.80zł)
Prawdopodobnie będzie można odliczyć z tej darowizny podatek więc te 152 nie zostanie znów obciążone naszymi wspaniałymi
podatkami i pełna kwota trafi na konto Wielkiej Orkiestry.
(Kliknij aby przejrzeć raport dotyczący płatności za serduszka WOŚP)
Cieszymy się bardzo z tego wyniku i mamy nadzieję że za rok wspólnie tego dokonamy i przebijemy tę kwotę!
Miłej gry,
ekipa ls-stories