Skocz do zawartości


63 online   Plebiscyt ls-stories 2018



  • 0. Jeśli masz już SAMP 0.3.7, odinstaluj aktualną wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator klikając na ikonę po lewej stronie
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Witaj na forum ls-stories! Aby zacząć grę musisz założyć konto TUTAJ
a następnie stworzyć własną postać do gry w profilu!
Do gry wejdziesz wpisując IP: samp.ls-stories.pl. Do dzieła!

#32 Bez ograniczeń | LSS 3.1


  • Zamknięty Temat jest zamknięty

#1

Napisano 12 listopad 2018 - 20:51

bluur
bluur
  • Administrator
  • 1417 postów

 

Bez ograniczeń | LSS 3.1

 
BUYI6Fw.png
 
Witajcie na ls-stories!

 

LSS! Pewnie zastanawiacie się, co tu jest grane. Od razu możecie się wychillować – to nie żadne spóźnione Prima Aprilis ani żadne złudzenie. Jesteśmy tu naprawdę i mamy się dobrze, a biorąc pod uwagę to, co nadchodzi, może nawet i lepiej niż dobrze.. Pamiętacie ten okres świetności ls-stories, prawda? Stabilny skrypt, regularnie wprowadzane nowości, zgrana ekipa. Mówi się, że wszystko ma swój koniec. Kiedy straciliśmy domenę, próbowaliśmy ratować to, co wspólnie z Wami stworzyliśmy, tworząc new-stories. Nie była to jednak ta sama nazwa, a wielu z Was nie wiedziało, że działamy na nowo, wielu nie miało pojęcia o tym, co rozgrywało się wewnątrz ekipy. Epizod new-stories nie mógł przetrwać i tak też się stało. Długo zastanawialiśmy się nad przyszłością tego projektu. Wasze liczne wiadomości wysyłane do nas świadczą o tym, że i Wam spędzało to sen z powiek, zwłaszcza biorąc pod uwagę obecną sytuację na polskiej scenie Role Play.
Ktoś wypowiedział kiedyś mądre słowa o tym, iż każdy koniec jest początkiem. W naszym przypadku też się tak stało. Odzyskaliśmy domenę, która jest już w pełni, tylko i wyłącznie nasza. Zrobiliśmy porządki w ekipie, która jest teraz bardziej zgrana i patrzy w tym samym kierunku, jeśli chodzi o rozwój projektu. Ekipa ma nowy zestaw uprawnień, możliwości. Wszystko wróciło na dobre tory i dziękujemy Wam za to, że chociaż różnie się działo, to wciąż o nas pamiętacie i cały czas mieliście nadzieję, że jeszcze kiedyś spotkamy się w Los Santos. Nic i nikt nie stoi teraz na przeszkodzie aby wasza gra była już zawsze możliwa.

 
 
 
 
Technikalia

 

6pMT5qR.png

  • Nasza infrastruktura została przygotowana na przejście na Windows Server 2019 (aktualnie Linux) oraz IIS, które zostanie uczynione ok. miesiąc po starcie gry, a migracja zostanie wykonana całkowicie bezpiecznie i bez przestoju rozgrywki.
  • Bardzo ograniczona przez twórców aplikacja gry ma teraz przydzielaną dynamicznie pamięć cpu, co znacznie wpłynie na wydajność serwera. Osiągnęliśmy więcej niż zamierzoną efektywność.
  • Obsługa zapytań gra <-> serwer jest teraz wykonywana nowymi metodami (m.in mapowanie), nowoczesnymi i najbardziej efektownymi, co również pozwoli wam na lepszą jakość rozgrywki.
  • Został zaktualizowany autorski, w końcu w pełni gotowy filtr AntyDDoS stworzony specjalnie pod naszą infrastrukturę, który przez całe dwa lata pozwalał wam na grę w spokoju.
  • Forum dostało lekko odświeżony wygląd, i stało się o wiele szybsze. (ten efekt jednak zobaczymy dopiero na oficjalnym serwerze dedykowanym pod LSS przed startem)


 
 
 
 
 

 

Małe wprowadzenie dla nowych graczy

 
rWLy8zN.png
 
Chcemy zadbać o nowych graczy, którzy są zainteresowani grą. Stworzyliśmy tutorial dla nowych osób, który płynnie pokaże nie tylko najważniejsze, ale również najbardziej istotne miejsca przy rozpoczęciu rozgrywki. Z pewnością przyczyni się to do usprawnienia procesu zaznajamiania się z miastem u nowych osób i pozwoli im zapoznać się z tym, co prezentuje nasz serwer.


 
 
8br90Vo.png
 
Ciekawym udogodnieniem i jednocześnie ułatwieniem jest fakt, że owe najważniejsze dla graczy punkty będą widoczne również przez pierwsze godziny rozgrywki.
 
Oczywiście oprócz tego do dyspozycji graczy jest także dość obszerny poradnik in-game, który zobaczymy wpisując /pomoc. Został on również zaktualizowany.
 

velNWZs.jpg
 
 
 
 
 
 
Główne miejsce rozgrywki

 
cGofIVo.jpg 

Po wielu przemyśleniach postawiliśmy na Pershing Square. Zapewne wiele osób zastanawia się skąd pomysł na taką, a nie inna lokalizację. Odpowiedź jest banalnie prosta- centralizacja rozgrywki! Co mamy tutaj na myśli? Chcemy aby gracze nie musieli przemieszczać się po całej mapie, aby dotrzeć do najbardziej znanych instytucji jakimi są na przykład urząd, komisariat czy też szpital. Co z pewnością pomoże również nowym graczom z zaznajomieniem się miasta.


 
qETYpW4.jpg
wcEP7HB.jpg
CEOtsZp.jpg
ibRpa3W.png
 
 
 
 
 
 
 
 
Na diecie

 
edN7XkG.jpg
 
Wszystkie dotychczasowe nowe skiny zostały kompletnie odchudzone, co oznacza, że zajmują mniej miejsca i tym samym krócej trwa ich pobranie po wejściu do gry. Za pomoc dziękujemy bardzo Wejderowi i przedstawiamy dla przypomnienia całą listę ubrań dostępnych w sklepach ProLaps/ZIP:

 

07CXQEl.pngcDrFqGW.pngf5dm6CX.png
(oprócz tych oczywiście, nie ma przebierania za psy)

 

xohIpW8.pngfviyKQH.pngi4q0XDc.png8rvnWAi.pngZFvaQyk.pngq16Vqtm.png7SKMoP0.pngDUZZlI0.pngog5DB46.pngv0f9ARR.pngZ6hwNmZ.pngJC843dR.pngVoypUpW.pngat5DkXT.pngfLHnrTo.png712zWBk.pngGMgnJ0L.pngFddHrOe.pngJqOe912.pngZ8oib6k.pngtvluf5q.png2ypRKpx.png4Z4L7Rf.png

 

 

 

haTyLRl.pngIK6pX5x.pngPTDBomf.pnguil3mx3.pngzY4joG4.pngTX3pJrc.pngD2d4981.pngcMcIJUc.png8gp6apm.pngLcWalRd.pngYJMmdcH.pngI63i4Je.pngrQIbTKg.pngtsHjmcw.png2AWfO3U.pngLuxaNQz.pngiO4WC5X.png2DDCD3n.pnghQs8bz5.pngeC8JAmQ.pngF49orFV.pngfGStNs7.pngG4mpPOh.png

 

 

 

sAcwkxS.pngV4H4woO.pngpOjV8pK.pngh2czFOQ.pngGhnhhkf.pngLpa4Jcu.pngzbSVdkc.pngmw4jbgH.png4pIPUN0.png6wF0amN.pngNKj8Cb6.pngsDItF3A.png8LxEfgv.pnggL7gaHM.pngNDjDcaT.png0uRRYAM.png089Q51T.png8DYbRac.png5Xb2qNw.png1IGsTXw.pngkGr7JT5.pngbOTTgxV.pngkOQpIGm.png

 

 

 

ByNbg3A.png2j90dPu.pngJ0xNJys.pngdCMGdqj.pngtiueafV.pngIRwu3ZQ.png4rX0cNM.pngOSYdAPI.pngiLwaOVK.pngldsUdj0.pngSZwkUJS.pngMtVbBg0.pngA6bD8Q9.pngXdGZxuq.pngFMAfMuX.pnge6SfVq5.pngzPOVnL0.png0ebj038.pngWHVOEPg.pngsiWfj3o.pngamnN3ts.png

iZTQ1IX.pngKG52XLH.png8CjYSNM.pngqfhErIE.pngOO5CvGn.pngV7D7Zx6.pngrRDBd9S.pngcGdW5nx.pngRO4EaKB.pnglN0xZgm.pngpPSvL0T.pngTFgGc43.png3bnbgtJ.pngQoWzRrR.png1Zo70Tg.pngSz2Utk7.pngib6F1FO.pngLNv4uPN.png8IOQCAi.pngpr9FtZn.pngn4zS1lh.pngRYfFqel.pngrXhJrP5.pngoRE1Cn8.png1V0cFTV.pngALYieXF.pnglvGltln.pngPa1TAdP.pngbDuubTH.pngateJ4EA.pngOqWNnCQ.pngGLzl3a1.pnghdOOrY4.pngOWhVFMy.png6LX3tIU.png9kPQ2sj.pngoUXtAWt.pngPwY5CED.pngd758xrB.pngqRjLsHf.png

 

 


 
 
 
 
Nowy interfejs

 
ZgKes6t.png
 
Z racji możliwości wgrywania nowych modeli, tekstur obrazków na nowym SA:MP, wprowadzony został również nowy interfejs. Zapewne jak już zdołaliście zauważyć, po lewej stronie w dolnym rogu pojawiło się nareszcie nasze logo jako obrazek, jednak to nie koniec zmian wizualnych. Spoglądając ciut niżej, możemy dostrzec odświeżony i bardziej przyjazny dla oka pasek relacjonowania San News.
Żeby wszystko miało ręce i nogi, aktualna data została przeniesiona w prawy dolny róg ekranu.
Od teraz w górnym prawym rogu zostanie wyświetlony nick postaci na której jesteście zalogowani, jak również takie kluczowe informacje jak przebywanie na służbiezapięcie pasów, oraz uruchomiony GPS. Jest to ciekawy zabieg kosmetyczny, który z pewnością cieszy oko, dając tym samym jeszcze większą przejrzystość i estetyczność widoku gry dla naszych graczy.

 

oHIh14K.png

OIbS3cT.png

 

 

 

Nie wszystko uległo zmianie, ale jak pisaliśmy wyżej, nowy SA:MP umożliwił nam umieszczanie nowych obrazków na ekranie – dlatego od teraz stopniowo pozostałe elementy interfejsu zaczną być zmieniane. W następnej aktualizacji najpewniej zobaczycie nowy, odświeżony panel grup (/g).
 
 
 
 

 

 

Zmiana cen pojazdów

 

n3VgCPM.jpg
 

 

Jesteśmy przekonani, że – zupełnie tak jak my – zwracaliście niejeden raz uwagę na to, że Los Santos zalały mało różnorodne pojazdy. Nie było więc trudno wymyślić rozwiązanie, które w łatwy sposób miałoby odwrócić tę sytuację i sprawić, że ulice tego pięknego miasta będą pełne rozmaitych pojazdów. Uniwersum przecież udostępnia całkiem spory wachlarz możliwości, z którego aż żal nie korzystać. Koniec z jednakowymi autami, bowiem postanowiliśmy zmienić ceny pojazdów! Wykorzystaliśmy do tego porównanie osiągów danych aut i co to dokładnie zmieniło? Weźmy na tapetę Uranusa, czyli samochód powszechnie znany wszystkim miłośnikom naszej platformy, jednak jak do tej pory stanowczo zbyt drogi. Teraz będzie dostępny za mniejszą kwotę, podobnie jak wiele innych czterokołowców. Dla postaci, które dopiero zaczynają raczkować na projekcie, również pojawiło się wiele pojazdów w racjonalnych cenach.

  
 
 
 
 
XCBxBe7.png?1
 
Nowa umiejętność postaci - zdolności manualne

 
Postać na ls-stories wykonuje wiele aktywności i niektóre z nich można podpisać właśnie pod tę umiejętność. Od tego momentu postacie będą cały czas się szkolić w wykonywaniu pewnych rzeczy, a im bardziej się tego wyuczą – efekt końcowy wykonywanej rzeczy przyjdzie łatwiej i skuteczniej.

 


GPPlV6Q.png

 
 

Co to oznacza? Wykonując takie aktywności jak naprawa silnika samochodu, wymiana jego części, tatuowanie postaci czy wymiana części broni, powiększają się nasze zdolności manualne, a tym samym każda z tych rzeczy będzie albo zajmowała mniej czasu, albo będzie bardziej skuteczna, jak zostało to już napisane w pierwszym akapicie.

 
Uwaga! Punkty zdolności manualnej wzrastają od 1 do 3 za aktywność, jednak jest też szansa, że postać niczego się przy tym nie nauczy, więc nie wzrosną.

 
WIPqLbC.png
 
 
Nowa zdolność postaci została wpisana na listę umiejętności, która widnieje w poprzedzającym ją oknie statystyk.
(dodatkowo widnieje tam teraz status muskularności postaci)

 
 
 
 
 
 
 
Całkiem nowy system broni i ich uszkodzeń

 
ADGdVvC.jpg
 
Następnym z elementów aktualizacji jest kompletne stworzenie systemu broni od nowa dla Waszej bardziej płynnej i sprawnej rozgrywki. Oprócz podstaw, zostało stworzone teraz zużycie broni poprzez najzwyklejsze używanie jej. Poprzednio bronie po stworzeniu miały 60 dni "ważności". Zdawaliśmy sobie sprawę, że było to niezbyt realne rozwiązanie, bo przypominało terminowość produktów spożywczych a to wyniszczało handel tymi przedmiotami. Nie było lepszej okazji na zmianę tego jak przy tworzeniu nowego systemu broni. Oczywiście oprócz tego, został stworzony nowy system przeciwdziałaniowy wszelkich szkodnikom, którego można nazwać AntyCheat.

 

Mówiąc wprost - przez naturalne używanie broni, spada jej zużycie, co jest normalną rzeczą.

Tip: Wykonywanie sporej salwy z broni bez przerwy, nagrzewa ją bardzo, i dlatego zużycie jest jeszcze większe!


 

Fi2lK8B.png

 
Stan broni można sprawdzić poprzez wejście w jej opcje w menu przedmiotów i naciśnięcie zbadaj. Można też skorzystać bezpośrednio ze skrótu /p (nazwa broni) zbadaj
 

OcFu4Bo.png

 

Stan broni również jest widoczny podczas przekazywania jej nowemu graczowi, zanim zaakceptuje ofertę sprzedaży.

 
 

fupQdTp.png

 
Kiedy podczas użytkowania broni jej użycie spadnie do zera, rozpadnie się ona na części i jej ponowne użycie nie będzie już możliwe.
Ale nie ma się czego bać, można temu zapobiec  co jest następnym punktem newsa!
[/ramka]
 

 

 
 
 
 
 

 

 

Naprawa zużycia broni

 
Świetną sprawą nowego systemu broni i jej zużycia jest kolejna nowość. Aby rotacja broni była odpowiednia, jako że bronie teraz będą mniej "żywotne" postawiliśmy na pewny balans - będzie przez to bardziej ograniczony handel, za to wszyscy będą mogli naprawiać swoje bronie wymieniając ich części.

Zdarza się tak, że przedmiot ma dla gracza wartość sentymentalną i chce go zatrzymać.. Albo też najzwyczajniej ta broń ma dużą ilość naboi w magazynku i szkoda aby się tak szybko zniszczyła.

 
dRwTu8t.jpg
 
 
strzelnicach znajdziemy nowe przedmioty, a są to:

  • Części broni krótkiej (wszystkiego typu pistolety)
  • Części broni półautomatycznej (typu TEC9, MP5)
  • Części broni długiej (tylko AK47) – są najdroższe części
  • Części do strzelby (tylko Shotgun)

Po użyciu przedmiotu musimy wybrać broń, jaką chcemy naprawić.
 
Procent, jaki uda nam się osiągnąć przy naprawie, zależnie od poziomu zdolności manualnych oscyluje w granicach:
 
1 – 38-43%
2 – 49-56%
3 – 62-69%
4 – 70-75%
5 – 86-90%


 
W związku z nowym systemem broni - wszystkie bronie które wcześniej były jeszcze aktualne, będą miały teraz 60% zużycia a pozostałe, które już wtedy przepadły - 0% - czyli bedą zepsute, niezdatne do użytku. (paralizatory służb i bronie asg nie są objęte nowym systemem)

Opłaca się szkolić swoje postacie i cały czas rozwijać ich „zdolności manualne”, gdyż to właśnie od ich poziomu zależy to, w jakim stopniu uda nam się naprawić broń. 


Wirw5BX.jpg
 
 
 
 
 
 
Nauka używania broni na strzelnicy - zmiany

 
aUb9EQY.jpg
 
Jak do tej pory zwiększając umiejętności na wszelakie rodzaje broni dostawaliśmy za każdy strzał punkt umiejętności. Od teraz będzie to działało całkowicie inaczej - a dokładniej, po prostu podczas korzystania ze strzelnicy, umiejętność wzrasta różnie, co za tym idzie zwiększanie umiejętności może nam się udać wolniej, bądź też szybciej. Od teraz nie ma reguły że każdemu zajmie to całą godzinę żeby nabić pewną ilość punktów umiejętności danego typu broni.

 
 
 
 
 
Nowe ceny za budynki i minimalne podatki za domy mieszkalne

 
QxXi6rP.jpg
 
W związku z przeniesieniem centrum jedną z decyzji jest zmiana cen za budynki na danych strefach. Głównym celem tego posunięcia jest zachęcenie graczy do rozgrywki również na Pershing Square. Ma to utworzyć balans oraz jednocześnie rozszerzyć rozgrywkę z South Central.

 

  • Pershing Square: 120$/m2 - min. 150m2 = 18.000$ za najtańszy budynek
  • Łącznik: 170$/m2 - min 150m2 = 25.500$ za najtańszy budynek
  • Idlewood: 200$/m2 - min 180m2 = 36.000$ za najtańszy budynek 

 

Dodatkowo, od tego momentu, domy będą opodatkowe w bardzo niskich stawkach, w odróżnieniu od innych typów nieruchomości.

(Domy i inne nieruchomości będą się dopiero kasować miesiąc po starcie, więc macie czas. Nie zostały naruszone przez te kilka miesięcy.)
 
 
 
 
 
 

Mała rzecz, a cieszy

 buXx7y5.png
 

Raczej to nie jest coś ciekawego dla Was w tym newsie. Zrobiliśmy to, gdyż dość dużo osób nie wiedziało, że trzeba było wcześniej wstawić dolną kreskę przy wpisywaniu nicku. W ciągłym stopniu staramy się udoskonalać grę tak aby była jak najbardziej intuicyjna dla każdego z graczy. Jest to mały dodatek ale oszczędzi Wam pisania "_" przy wpisywaniu nicku nowo założonej postaci. Aktualnie wystarczy wpisać tylko i wyłącznie imię oraz nazwisko postaci. 

 
 
 
 
 
 
Zgarnij dodatkową forsę!

 
Mng83LY.jpg
 
Planowanie utrzymania gospodarki pieniężnej projektu, a w zasadzie utrzymanie balansu tej istniejącej, to nie jest proste zadanie. Staramy się dostosować rozgrywkę tak, żeby gracz nie musiał nijaczyć postaci po to, by móc zarobić na podstawowe zaopatrzenie czy pojazd. W związku z tym przewidujemy różnego typu bonusy, aby zachęcić Was do zdobywania coraz większych majątków!

  • Wypłata otrzymana za przepracowane 30 minut na obszarze Pershing Square: 300$ + 50$ BONUS = 350$
  • Wypłata w organizacjach publicznych za przepracowane 30 minut: 450$
  • Bonus w godzinach od 19 do 22 za przepracowanie 30 minut: 50$
  • Standardowa kwota do zarobienia w pracy dorywczej: 600$
  • Kwota do zarobienia w pracy dorywczej w godzinach od 19 do 22: 750$

 
 

 

 

 

 
 

 

 

yMvIIyT.jpg

 

Nowa szansa

Na dniach będą likwidowane kary jakie "zdobyliście" podczas gry.
Nie chcemy być złośliwi, dlatego dajemy Wam kolejną szansę. Logi kar też zostaną wyczyszczone. Miłej gry!
[CK będa zdejmowane z czasu kiedy "żegnaliście się" wówczas z postaciami w ostatnich dniach rozgrywki]
 

lap6vCJ.png

 

 

 

 
 

Co z naszymi postaciami?

 

Każdy gracz zapewne martwi się, co będzie dalej z jego postacią czy jej majątkiem. Takie pytania wielokrotnie przejawiały się na discordzie, dlatego postanowiliśmy zdementować plotki. Baza danych nie ulegnie zmianie, a co za tym idzie, wszystkie Wasze postacie oraz ich majątki zastaniecie w tym samym miejscu, w którym je zostawiliście. Możecie to po prostu potraktować jako krótką pauzę. Ruszamy dalej!

 

Aby móc odrodzić się w nowej, a zarazem lepszej formie, zmianom musiał ulec też skład ekipy i jej kształt. Wiele czasu poświęciliśmy na to, by zakres obowiązków poszczególnych osób i układ ich rang był funkcjonalny i pozwalał na produktywną szybką pracę nad serwisem.


 

 

Poniżej prezentujemy Wam nowy skład ekipy:

  • Administracja - najwyższa ranga, osoby te zajmują się stałym nadzorem serwisu, kreują rozgrywkę i odpowiadają za jej wygląd;
  • Community Manager - w tym gronie znajdują się opiekunowie różnych grup oraz ekipy, są to osoby obdarzone głębokim zaufaniem i mające spore uprawnienia do zarządzania rozgrywką;
  • GameMaster - tutaj znajdują się osoby docenione i sprawdzone, którym możemy już w jakiś sposób zaufać - posiadają więcej uprawnień niż Support Team;
  • Support - to poprzedni Game Masterzy o poziomie niższym niż 4 - nadzorują oni grę.

 

 

 
 

Pozostałe zmiany

  • Bicie zegara w ratuszu zostało wyłączone z racji, że zapełniało Wam niepotrzebnie czat co godzinę. Od teraz nasz zegar wybije jedynie w południe i północ.
  • Banicja, która została nadana w wyniku klątwy będzie wyświetlała również powód nadania poprzedniej kary.
  • Nocne punkty Fastfoodowe zostały zunifikowane do trzech (Marina burger shot, Mulholland burger shot, Willowfield cluckin' bell). Do tego będą widoczne Labele 3D w tych trzech miejscach, a na mapie w godzinach nocnych będą widoczne ikony Burger Shot.
  • Postacie w grupach typu party (rodziny), które mają mniej niż 100 godzin – nie będą mogły korzystać z podpisanych pod nie pojazdów.
  • Tuning mechaniczny został przerobiony jeszcze raz, co spowoduje bardziej oczekiwane poruszanie pojazdami.

 

 

 

A teraz najważniejsza rzecz która każdemu chyba chodzi po głowie..

Kiedy gramy? Na pewno w ciągu dwóch tygodni. Mamy kilka rzeczy jeszcze do zrobienia zanim zalogujecie się na postacie. 

 

QcrbOwH.jpg

 

 

Mamy nowy fanpage - obserwuj aby być na bieżąco



#2

Napisano 14 listopad 2018 - 19:02

evenoX
evenoX

    Projekt IC - Unknown Source

  • GameMaster
  • 251 postów

Lecimy! ;)



#3

Napisano 14 listopad 2018 - 19:07

Czyki
Czyki
  • Gracz
  • 1277 postów

Witam, masno fest.



#4

Napisano 14 listopad 2018 - 19:10

Castle
Castle

    Wybrałem lepszą drogę.

  • Moderator
  • 660 postów

No i pięknie  :*



#5

Napisano 14 listopad 2018 - 19:10

Paweł
Paweł
  • Gracz
  • 173 postów

Czemu wejder nadal ma gma? Nie dosc, ze mi wafel zablokowal postac ZA NIC, to jeszcze sie panoszy teraz jak dzik po lesie i wkurza ludzi. Proponuje go wyrzucic, elo



#6

Napisano 14 listopad 2018 - 19:10

Areczek
Areczek
  • Gracz
  • 84 postów

ło cholera



#7

Napisano 14 listopad 2018 - 19:11

Matisz
Matisz

    #ufc

  • Gracz
  • 580 postów

Całe subforum mi UFC usunąć? :( Przykro trochę.


bluur, 27 listopad 2018 - 11:22
Pewnie ukryte:)



#8

Napisano 14 listopad 2018 - 19:12

Dazzle
Dazzle
  • Gracz
  • 253 postów

:thumbup:



#9

Napisano 14 listopad 2018 - 19:15

Martin
Martin
  • Gracz
  • 17 postów

No i pięknie.



#10

Napisano 14 listopad 2018 - 19:15

PaniScharlqtte
PaniScharlqtte
  • Gracz
  • 149 postów
Nice. :)

#11

Napisano 14 listopad 2018 - 19:15

Wysox
Wysox
  • Gracz
  • 98 postów

pozdrawiam wszystkich !!



#12

Napisano 14 listopad 2018 - 19:16

SCHOKOLADE
SCHOKOLADE

    since 2011

  • Gracz
  • 142 postów

Lubie to.  :thumbup:



#13

Napisano 14 listopad 2018 - 19:16

JoaqX3
JoaqX3
  • Gracz
  • 86 postów

czekanko ;v







Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 graczy, 0 gości, 0 ukrytych