Skocz do zawartości



248 online   IP: samp.ls-stories.pl





  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję(upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)

  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym serwerze RolePlay SA-MP! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

LVJfa4f.png

 

Jeden z graczy ostatnio napisał do nas - "jak wy to robicie, że mimo tych ogromnych aktualizacji co miesiąc, jeszcze potraficie codziennie coś ulepszać i zmieniać?". Nasza odpowiedź jest taka - nie wiemy. To jest ls-stories, najbardziej profesjonalny i rozbudowany serwer Role-Play - dla nas to norma, tworzymy to dla Waszego epickiego doświadczenia RolePlay


Cały czas korzystamy z nadsyłanych przez was propozycji w tym dziale - zatem zachęcamy do dalszego zamieszczania ich. Dzięki wam LSS brnie przed siebie niczym pług przez zaspy, których notabene tej zimy o dziwo brakuje. Cieszymy się, że mamy taką społeczność, która docenia naszą pracę i warto dla niej poświęcać swój czas!  

 

ls-stories nigdy nie zwalnia tempa i ze wprowadzeniem poprzedniej aktualizacji, rozpoczęliśmy od razu prace nad 3.8.
Zapraszamy na pokład - przedstawiamy aktualizację ls-stories 3.8!

 

  

 

1. Prawdziwa latarka, której jeszcze nigdzie nie było w SA-MP

 
83BNPun.png
 
Działająca, rozświetlająca drogę i inne elementy latarka? U nas to możliwe, jak zwykle pokazujemy Wam, że wszystko się da. Latarkę otrzymują na razie służby mundurowe, zobaczymy jak będzie to się sprawować i wtedy zdecydujemy czy dostaną ją pozostali. Nowa latarka na sto procent będzie prezentowała się wybitnie czy to na waszych ScreenShotach z gry czy produkcjach video! W grze wygląda to świetnie i pozwala rozświetlać otoczenie - miłej zabawy!
P.S. - latarka ze sklepu z ubraniami nie załącza światła dopóki nie udostępnimy tego na szerszą skalę, dlatego na razie dostępne będą dla służb.

 
gNO9Zqr.png
 
a4HAKG9.png

x9HoeGf.png

 
i6rox7Y.png

 

 

 

 

 

2. Nowe modele sprzętów do ćwiczeń oraz pickupa siłowni

 

Tylko nam niezręcznie było pakować tą nienaturalnie świecącą się, klasyczną, złotą sztangą? Postanowiliśmy i w tej dziedzinie poprawić coś po twórcach naszego ukochanego GTA. 
Na serwerze pojawiły się zatem dwa nowe obiekty: sztanga i hantle. Posiadają one odpowiednio ID -1086 oraz -1087.
Dodatkowo zaktualizowaliśmy pickup reprezentujący biznes siłowni.


8xg9kWd.png

 

iil1LT4.png

 

 

Ciekawostką jest fakt iż oryginalnie w GTA SA sztanga miała wyglądać zgoła inaczej, lecz ktoś w Rockstar Games nałożył na nią teksturę jednego z pudełek. Ciekawe czy później zapomniano to poprawić, czy stwierdzono że nawet ciekawie to wyszło.     :hmm:

 

 

  

 

 

 

3. Spis ochranianych budynków dla firm ochroniarskich

 

Otrzymaliśmy taką sugestię - więc jest! Od teraz pod komendą /g info dla grup o typie "Ochrona" pojawi się nowa opcja pozwalająca na wyświetlenie listy budynków, które skryptowo dana firma ochrania.

 

hO5hMfA.png

 

Po rozwinięciu wyżej wspomnianej listy ukaże nam się poniższe GUI podające informacje o budynku oraz ewentualne wyposażenie.

 

YY3K7Tz.png

 

Dzięki temu nie musicie prowadzić już swoich zeszycików i męczyć się z przekazaniem informacji każdemu pracownikowi. Wszystko dostępne pod jedną, prostą komendą dla waszej wygody. Pozostaje jedynie ruszyć na służbę do danego lokalu!

 

 

 

 

4. Następna garść nowych skinów do gry

 
Do sklepów odzieżowych dotarła dostawa nowych, ciekawszych skinów. Jest to już trzecia paczka, którą dodaliśmy na nasz serwer do codziennego użytku. Jak niektórzy dostrzegli, kilka skinów na lss było popsutych jakościowo i z tego powodu zastąpiliśmy je świeższymi podmiankami. Zachęcamy do zbadania nowości w sklepie!

 

 

LSMRQj6.png

 

 

5. Następne usprawnienie w telefonach

 

Pamiętacie jak jakiś czas temu dodaliśmy w okienku dzwoniącego, jego nazwę kontaktu z listy zapisanych?
Poszliśmy o krok dalej, teraz nazwa kontaktu znajduje się również podczas prowadzonej rozmowy.

 

eresGAO.png

 

 

Dodatkowo - podczas gdy kontakt nie odbierze, otrzymamy stosowną, pasującą informację:

 

 

YCz794G.png

 

 

 

 

 

6. Głośnik Bluetooth, czyli alternatywa dla Boomboxa i zmiana


Czasy się zmieniają, technologia idzie do przodu i tak też jest tutaj. Stary, poczciwy boombox musi kiedyś ustąpić swoje miejsce nowszemu urządzeniu. Od teraz w sklepie możecie nabyć głośnik Bluetooth, którego tak jak boombox’a możecie postawić na ziemi i słuchać muzyki podczas gry. Spokojnie, z myślą o osobach, które wolą klasyczny odsłonę tego urządzenia będzie ono dalej dostępne do kupienia. Dodatkowo nasz głośniczek kryje się teraz pod nowym obiektem do budynków -1088

 

 
uS4uMWT.png
 
 

Warto także wspomnieć o drugiej zmianie dotyczącej płyt - likwidujemy to z racji wprowadzenia głośnika BT, co byłoby dziwną sprawą montowanie płyt w głosniku Bluetooth. Teraz nazewnictwo to "Playlisty", "Playlista". Wasze przedmioty zmienią nazwy na playlisty a w sklepie 24/7 będzie można zakupić "Pustą Playlistę" zamiast "Pustą płytę CD".

 

 

 

 

7. System obiektów i tekstur został przetworzony

 

Wprowadzone zostało to kilka dni temu aby nie czekać do aktualizacji dlatego mogliście zauważyć sporą różnicę już wcześniej.

Cały system obiektów, to jak są tworzone, usuwane, jak są przetrzymywane w pamięci serwera, został wzięty jeszcze raz na warsztat i został przetworzony tak by nie pojawiały się problemy a działanie było dokładne i szybkie. Jaki jest tego finalny efekt?

  • Komenda zaznaczania przez /msel w trybie budowy klawiszowym działa perfekcyjnie
  • Komenda /mcopy jest precyzyjna, jednak została ona ograniczona tylko do trybu budowy klawiszowego. Kopiowanie nie będzie dostępne w trybie strzałkowym.
  • Materiały "mmat" wczytują się w interiorach kilka razy szybciej przez specjalne, nowe narzędzie wspomagające
  • Jeszcze bardziej zostało zabezpieczone podtrzymywanie pojazdów na obiektach, dzięki czemu nie będą absolutnie już się zapadać pod ziemię.
  • Nasz wybitny, własny system streamingu obiektów został ulepszony i teraz obiekty w momencie wejścia do budynku wszystkie modele wczytują się jeszcze szybciej, co owocuje lepszemu zabezpieczeniu przed spadaniem pod tekstury u osób ze słabszym połączeniem lub komputerem. Sprawy techniczne tego rozwiązania zachowujemy jak zwykle dla siebie.

 

 

 

8. Obrót postaci w menu wyboru ubrań i akcesoriów

 

Od teraz możecie przeglądnąć każdy skin i akcesorium w sklepie za pomocą nowych klawiszy góra/dół, które odpowiadają rotacji postaci w  sklepach z ciuchami. Czy to nie wspaniałe? Na pewno nie raz mieliście zagwozdkę czy ten skin wygląda dobrze, lub akcesorium, nie było wiadomo jak wygląda z innej perspektywy - teraz to nie problem.

 

OKlcTsM.gif

Menu wyboru ubrań postaci

 

 

VAS1gaX.gif

Menu wyboru ackesoriów

 

 

 

 

 

9. Kolejna wersja Idlewood - to wygląda świetnie!

 

Ostatnio zmodyfikowaliśmy prawie całkowicie dzielnicę Market za pomocą naszych modeli - teraz przyszedł czas na kolejną wersję naszej wizji Idlewood. To już nie pierwszy raz kiedy zmieniamy coś na tej dzielnicy ale tym razem jest to mocno zauważalne

 

0JDlFp3.png

 

Zostało usunięte prawie wszystko co stoi na Idlewood, łącznie z brązowymi blokami, które nie każdemu leżały. Zmieniliśmy każdy model, zobaczcie co udało się wytworzyć. Teraz na Idlewood stoi olbrzymi Parking piętrowy, na którym bez problemu możecie stawiać i parkować swoje gabloty. Do tego, w części biznesowej na Idlewood wycięliśmy jeden budynek, zamiast niego jest teraz przejście do zaułka, który postaramy się jakoś zagospodarować w najbliższym czasie za pomocą już zwykłych obiektów.
Jedną ze ścian zdobi mural, który jest nawiązaniem do sklepu rapera, Nipsey'a Hussle. Na nim również znajduje się Easter Egg.

 

 

ZxKTCdU.png
2LNdUBo.png
JlTpy0R.png
pYlslqk.png
YoAw9av.png
WKYoBvr.png
 

 

 

 

 

10. Prawdziwa, świecąca latarnia z interiorem 3D

 

Pamietacie klasyczną latarnię z GTA SA? Nie była niczym wybitnym. Na ls-stories została zaimplementowana prawdziwa latarnia morska - to już kolejna atrakcja w tej okolicy przy takich jak Malibu Club, kręcącym się młynie na molo, czy wyżej wspomniany już nowy Skate Park. Zapewniamy, że widok ze szczytu jest czymś wyjątkowym. To świetne miejsce aby zabrać do niego swoją drugą połówkę.     :hearteyes:

 
qjHq4oj.gif
5575uf6.png
M3zXqIQ.png
c3Em8LS.png
Y4ryTlP.png

 

 

 

 

11. Szpital w pełni 3D z otwartym, świetnym interiorem

 

Doceniamy grę LSRC i lubimy zaskakiwać wszystkich, więc aby tego nie było mało - prezentujemy Wam absolutny przełom, którym będzie wnętrze 3D szpitala Los Santos Rescue Center. Zgadza się, od dziś wnętrze szpitala będzie modelem 3D do którego będziecie mogli wchodzić bez konieczności przechodzenia przez pickup. Wnętrze 3D będzie umieszczone w środku szpitala do którego będziecie mogli "po prostu wejść!". Model wnętrza do konwert z innej gry, jednak widać, że polak remontował szpital ponieważ sporo było do poprawy
Wnętrze wygląda doskonale, sami zobaczcie!


KxOSHpT.png
wprerG5.png
mF6VkkD.png
3au0jZS.png
XgQWGvz.png

Do tego, specjalnie wymodelowaliśmy ulicę przed siedzibą szpitalem która pozwoli Wam swobodnie zostawiać swoje pojazdy bez obaw! Jak widać, są wyznaczone miejsca dla wszystkich oraz te, gdzie parking jest zabroniony.


HiPkA5o.png

 

 

 

 

12. Nowe murale - rosnąca liczba wyrazów artystycznych w LS

 

Jak dobrze wiecie, mamy takie nasze małe zboczenie - uwielbiamy umieszczać w grze małe smaczki. Tym razem dodaliśmy kilka następnych interesujących dzieł na ściany budynków Los Santos. Takie szczegóły od zawsze liczą się na LSS.

 
bEHbySt.png

 

YoAw9av.png

28bc6f8.png
 

 

 

 

 

13. Reforma Robbery Project

 

 

TdKoVLj.png

 

Robbery Project został nieco podrasowany. Zmodyfikowane zostały sumy do zdobycia oraz uzasadnienia wyceny - jest ich mniej, lecz by dostać lepszą sumkę kasy należy dać z siebie nieco więcej niż wcześniej. Przy wycenie będziemy zwracać uwagę na ilość czynników, którymi cechowała się dana publikacja.

 

Czynniki składające się na wycenę:

  • Oryginalność, innowacyjność - oklepanymi akcjami nie zyskacie tego punktu.
  • Ilość oraz jakość screenshotów z planowania, zbierania wszystkiego w jedną całość - finalne wykonanie.
  • Możliwe zaistniałe ryzyko ze strony służb porządkowych - celowe bądź spontaniczne ściągnięcie na siebie służb, istniejące ryzyko podczas wykonania rabunku - obecność PD musi być ukazana w temacie, samo zgłoszenie nic nie daje.
  • Znaczenie ma czy w akcji uczestniczą osoby postronne - gracze nie mający pojęcia o danym robbery/postacie epizodyczne lub ktoś z Event Teamu bądź administracji.
  • Ilość osób postronnych które wzięły udział w akcji.
  • Wkład własny w zrealizowanie jej, zakup niezbędnych skinów, przedmiotów, pojazdów.
  • Czym większe ryzyko niepowodzenia się robbery tym większe wynagrodzenie.
  • GIFy/Filmy które wymagają o wiele więcej włożonej pracy, jeśli są dobrze wykonane mogą otrzymać większe wynagrodzenie.


Wymagania:

  • Minimum pięciu członków danej grupy wykonującej robbery.
  • Jeśli ROBBERY jest wykonane w formie video - muszą zostać zamieszczone choć skromne ssy z czatu, które potwierdzą że akcja została rozegrana na serwerze a cały jej przebieg faktycznie miał miejsce w formie IC.

Spełniając co najmniej dwa punkty maksymalna pula do zgarnięcia wynosi - $14.000
Spełniając co najmniej trzy punkty maksymalna pula do zgarnięcia wynosi - $18.000
Spełniając co najmniej cztery punkty maksymalna pula do zgarnięcia wynosi - $22.000
Spełniając co najmniej sześć punktów maksymalna pula do zgarnięcia wynosi - $30.000

 

Robbery Project które wykracza mocno poza standardy robbery project, zaskakując wręcz kreatywnością podczas akcji i samym pomysłem może zostać nagrodzone całkowicie inaczej, indywidualnie w zależności od oceny osoby zajmującej się wycenami.

 

Aplikacje mogą wykonywać Robbery Project, jednak z innymi stawkami jak i wymogami do rozpoczęcia Robbery. Należy pamiętać jednak o odpowiednim stylu wykonania akcji. Niedopuszczalna jest sytuacja gdzie formujący się gang małolatów napada na banki i tym podobne. Zezwolenie to ma na celu pomoc w rozwinięciu gangu/zgp w świecie przestępczym przy okazji zyskując gotówkę - nie odwrotnie. Dzięki robieniu Robbery Project - aplikacje będą bardziej doceniane przez radę półświatka co wiąże się z większą szansą na miano organizacji oficjalnej. Wszytkie aplikacje mające na daną chwilę staż dłuższy niż 7 dni - mają możliwość wstawienia swojego tematu zarobkowego.

 
Aplikacje mają możliwość zrobienia Robbery Project, gdy:

  • Skargi/złe opinie nie widnieją wokół aplikacji;
  • Aplikacja od zaakceptowania gra ponad 7 dni;
  • Aplikacja przedstawia swoją aktywność w temacie w postaci screenshotów z gry;

Nie spełniając któregoś z wyżej wymienionych warunków, wystawiony temat zostanie odrzucony, lub wyceniony bardzo nisko.

Spełniając co najmniej dwa punkty maksymalna pula do zgarnięcia wynosi - $6.000
Spełniając co najmniej trzy punkty maksymalna pula do zgarnięcia wynosi - $10.000
Spełniając co najmniej cztery punkty maksymalna pula do zgarnięcia wynosi - $14.000
Spełniając co najmniej sześć punktów maksymalna pula do zgarnięcia wynosi - $21.000

 
Limit dla organizacji to jedno Robbery Project na tydzień. Termin do niedzieli każdego tygodnia, od poniedziałku możecie wysyłać projekt na następny tydzień- nawet jeśli wycena się spóźnia. Tematy oficjalnych organizacji wstawiacie następującym wzorem [Nazwa organizacji] Nagłówek ; aplikacje [A][Nazwa aplikacji] Nagłówek

 

 

 

 

14. Schemat rozwoju organizacji przestępczej
 
Oklepany schemat przydzielania sztywnie coraz to większych kalibrów broni czy amunicji do nich jest bardzo kontrowersyjnym i
niewygodnym tematem. Nudne czekanie na odblokowanie ostatniego poziomu rozwoju jest po prostu oklepane i beznadziejne. Z tego powodu
wychodzimy z nowym podejściem do tej sprawy. Od teraz organizacje będą kontrolowały swój rozwój i będą miały na niego bezpośredni wpływ. Lider będzie wiedział w którym momencie będzie mógł sięgnąć do kolejnej szuflady z lepszym asortymentem, tym samym poszerzając wpływy swojej organizacji. Spełniając poniższe warunki i inwestując w rozwój organizacji, będzie ona mogła otrzymać dostęp do lepszej jakości narkotyków, broni większego kalibru bądź amunicji. 

 

  • Organizacja po otrzymaniu panelu IG wybiera do czego chce posiadać dostęp, wybór jest między bronią/amunicją/narkotykami/nielegalnymi częściami tuningowymi.
  • Części tuningowe mogą zostać przydzielone jako dodatkowa opcja dla grupy o zacięciu motoryzacyjnym
  • Aby awansować na kolejny poziom uprawnień, organizacja w przeciągu dwóch tygodni nie może zdobyć żadnego punktu karnego.
  • Zakupienie drugiego poziomu wiąże się z zaangażowaniem w rozwój projektu przez minimum dwa tygodnie.
  • Zakupienie trzeciego poziomu wiąże się z zaangażowaniem w rozwój projektu przez minimum trzy tygodnie od zakupienia poziomu drugiego. 
  • Czas oczekiwania może zostać skrócony nawet o połowę jeśli organizacja jest aktywna i prowadzona na wysokim poziomie.
  • Istnieje możliwość utraty dostępu do danego poziomu zamawiania jeśli organizacja łamie regulamin bądź nie stosuje się do wytycznych mówiących o minimalnym progu sprzedaży i źle wpływa na gospodarkę w półświatku.

 1 poziom = ($6.000) - Dostęp do pistoletów/amunicji do broni krótkiej/miękkich narkotyków

 2 poziom = ($24.000) - Dostęp do smg+shotgun/amunicji do broni automatycznej, strzelb/twardych narkotyków.

 3 poziom = ($48.000) - Dostęp do karabinów szturmowych/amunicji do broni szturmowej.

 

 BONUS = ($20.000) - Dostęp do części tuningowych

 

Kwoty w nawiasach to ilość pieniędzy która musi zostać przekazana opiekunowi podczas otrzymywania kolejnego poziomu, są to pieniądze które grupa przestępcza inwestuje w swój rozwój, zdobycie stałego źródła, dostaw, kontaktów, etd. Musi to być odpowiednio rozegrane w świecie gry.

 
 
 
 
15. Kolejne poprawki i kosmetyczne zmiany regulaminowe

 

RolePlay jest niesamowitym trybem gry. Jesteście w stanie wykreować nieskończoną ilość scenariuszy i sytuacji. Nie wszystko możemy kontrolować regulaminem gry.
Ostatnim czasem pojawiały się sytuacje gdzie po wręcz niepojętych dla nas akcjach gracz był upominany czy nawet karany. Kończyło się to pretensją "Nie ma tego w regulaminie", dlatego pragniemy zaznaczyć - że w takich przypadkach zarząd ma prawo podjęcia decyzji. Od tego jesteśmy - kreujemy dla was środowisko do gry Fair Play. 

 

Regulamin ogólny serwisu

 

§4 Usługi płatne

  • Sprzedaż usług premium zakupionych drogą OOC za pieniądze IC jest zabroniona, wyjatkiem są przedmioty, które można również zakupić w grze w sklepie 24/7

Regulamin gry

 

§3 Postacie In Character

  • Zakazuje się celowych zmian nicku postaci w celu podszycia się pod postać innego gracza - np. po ślubie.
  • Zakazuje się celowego tworzenia postaci o nicku niemal identycznym do już istniejącego w celu podszywania się.

§5 Działalność gospodarcza

  • Zakazuje się reklam firm poprzez /v opis - wyjątkiem są firmy logistyczne

§7 Inne zasady gry

  • Zakazane jest celowe wbijanie BW świeżo po poprzednim BW
  • Po otrzymaniu statusu BW należy odgrywać jego skutki [osłabienie, itd] przynajmniej przez 1H - dla organizacji porządkowych, oraz 3H dla organizacji przestępczych. Przez ten czas obowiązuje totalny zakaz używania broni.
  • Akcją dynamiczną są ustawki, skomplikowane strzelaniny itp. Nigdy sytuacja 1v1, gdzie spokojnie jesteśmy w stanie wszystko zagrać na zasadach rozgrywki RP.
  • Do zatrzymania, czy wycofania akcji jest uprzywilejowany tylko i wyłącznie członek ekipy.
  • Niestosowne wykrzykiwanie ofert kupna, sprzedaży, itd może wiązać się z ukaraniem gracza
  • Wszelkie oszustwa i przekręty IG, a nie bazujące na dobrej rozgrywce IC są surowo karane
  • Zakazuje się ustawiania nazw aktorów jako nicków istniejących postaci - lub celowo obrażających graczy
  • Przyjmowanie płatności IG za stworzenie grafiki, skina, interioru, itd dozwolone jest JEDYNIE w przypadku posiadania swojego tematu typu "showroom" na forum. Dodatkowo ta praca ma się w nim znajdować w celu ewentualnej weryfikacji. W innym przypadku przyjmowanie majątku z takim powodem zostanie potraktowane jako jego przelewanie/kupno.

 

 

Regulamin organizacji przestępczych - zmiany

 

1. Zasady ogólne:

  • Idlewood nie jest bezpieczną strefą, ani żadnego rodzaju azylem. Można wykonywać w tej okolicy ataki i napady nie łamiąc innych zasad serwera. Faktem jednak jest, że to główna, najbardziej odwiedzana dzielnica świata przestępczego. Zatem wszystkie morderstwa, strzelaniny, rabunki i napady dziejące się w tej okolicy mają zostać opisane w dziale przestępstw.
  • Dozwolone są spontaniczne akcje gdzie jeden/dwóch członków organizacji przestępczej atakuje członków innej grupy. Jeśli agresorzy takową walkę/strzelaninę przegrają mają obowiązek wpisać "/sprobuj przeżyć" jeśli przeciwnicy ich do tego upomną - ponieważ mogą odpuścić. Niedopuszczalna jest sytuacja gdzie organizacja dzieli się na małe oddziały i poluje na graczy próbując obejść tą furtką zasadę o atakach zorganizowanych. Akcja spontaniczna, ma być spontaniczna.
  • Freelancerzy mogą wspomagać organizacje przestępcze na akcjach za uzasadnieniem i zgodą opiekuna organizacji przestępczych.
  • Postać przestępcy może przynależeć tylko i wyłącznie do jednej organizacji. Skakanie po różnych zgrupowaniach będzie traktowane jako nijaczenie postaci. Wyjątkiem są jedynie reaktywacje, czy organizacje niemalże identyczne do poprzedniej.

3.1 - Haracze:

  • Maksymalna ilość pieniędzy jaką może narzucić organizacja: 2000$/tyg na terenie Idlewood. Natomiast w centrum miasta haracz może wynieść do 4000$/tyg. 
  • Maksymalna kwota haraczu dla projektu kasyna wynosi 8000$/tyg
  • Podane kwoty to maksima, nie powinny one być wymagane "na wejściu" ani w przypadku gdzie właściciel lokalu grzecznie płaci.

 

 

  • Kradzież gotówki po transakcji
  • Z dniem 25.11.2019 wprowadzono TOTALNY ZAKAZ okradania z gotówki zaraz po transakcji. Dozwalamy jednak na takową kradzież w przypadku sprzedaży przedmiotów. Wariant z budynkami, oraz autami nadal ZAKAZANY.

 

 

 

 

 

16. Powrót promocji organizacji

 
System będzie działać na takich samych zasadach jak na początku poprzedniego roku. Analiza rozgrywki półświatka trwa nieprzerwanie. Staramy się widzieć co się dzieje, jak kto gra i co swoją grą reprezentuje. Co dwa tygodnie będziemy zastanawiać się czy przez ten czas któraś grupa zasłużyła sobie na tyle, aby zostać wyróżniona. Nagrody mogą być przeróżne, może być ich nawet kilka. Poniżej jedynie kilka przykładów:

  • Podpięcie tematu w dziale organizacji
  • Dodatkowe, możliwe że unikatowe przedmioty do zamówienia na 777 grupy
  • Paczka przedmiotów otrzymana po odpowiednim epizodzie wycelowanym w daną klikę
  • Bonus do wycen w Robbery Project

Zastrzegamy sobie prawo, że promocja nie musi mieć miejsca po każdym okresie dwóch tygodni. Jeśli żadna grupa nie będzie wychodzić przed szereg swoją grą, nie będziemy nagradzać nikogo na siłę.

 

 

 

 

17. Nowe miejsca rozgrywki z modeli 3D

 

Każdy zna klasyczne Los Santos na wylot, staramy się zatem ciągle je upiększać i modernizować. Mając nadzieję, że klimat miasta na tym nie cierpi a zyskuje znowu wprowadzamy nowe miejsca do rozgrywki. Poniżej kilka zajawek - polecamy jednak przyjrzeć się tym miejscom osobiście!
 
Poprzednie modyfikacje miasta możecie sprawdzić tutaj:

 

El Corona 

Pusty plac na El Coronie pomiędzy osiedlem, a lotniskiem zamienił się w strefę rekreacyjno-sportową. Z pewnością będzie można urozmaicić sobie tam grę używając skryptu koszykówki dostępnego na serwerze!

 
mnUUsB6.png
S3pNd0X.png

Santa Maria Beach 

Na naszej ulubionej plaży w mieście zbudowano skatepark specjalnie dla fanów sportu przy morskiej bryzie. Obiekt typowo w klimacie realnego Los Angeles, uważamy że pasuje tu jak ulał.

 
ElCpReO.png
0WEQ22A.png

 

 

Jefferson - edycja czwarta

Na skraju Jefferson, blisko tradycyjnego "Xoomer" pojawia się skwer z kilkoma stolikami, zdewastowane, miejskie boisko i parking mieszczący kilka samochodów. 

 
nGA24nU.png
DX4wJcB.png

Willowfield - edycja druga

Wypełniliśmy przestrzeń przy "Anzac Town" kompleksem rekreacyjnym "Preston Park", przy okazji nawilżając nieco trawę w tej okolicy.    :wow:

 
0KaoBet.png
7dkLFBi.png
 
Xoomer - edycja trzecia

Za płotem od dawnej siedziby Gang Unit był spory plac zieleni kuszący do rozpędu - aby wylecieć przez pewną dziurę w siatce.    :x
W tej pustej przestrzeni pojawiło się kolejne miejskie boisko, lecz dzięki jego rozmiarom może służyć do ciekawych spotkań, czy zlotów.


 
d6PUicO.png
6WWOLCx.png
 
 

 

 

18. Pomniejsze zmiany w 3.8

  • Wprowadziliśmy limit użytych przedmiotów doczepianych do postaci, z racji, ze za jakiś czas chcemy wprowadzić pewną rewolucyjną rzecz na ls-stories dlatego chcemy delikatnie zredukować ilość "live" obiektów w grze. Od teraz bez konta premium założymy maksymalnie 2 przedmioty a z kontem premium jest to wciąż bez limitu.
  • Cena ślubu w urzędzie miasta wzrosła do $6000.
  • Zanęta wędkarska spod komendy /premium jest teraz przedmiotem, który trafia do ekwipunku. Pojawiła się również w sklepie 24/7!

 

 

19. Dzienne aktualizacje w styczniu 2020

 

Jak wiadomo, na ls-stories oprócz wielkich aktualizacji, co parę dni lub nawet nieraz codziennie wprowadzane są aktualizacje. Jak zawsze przedstawiamy listę z całego miesiąca:

 


 #335 - 01 styczeń 2020 
ls-stories 3.7.0b:

  • Następna wersja naszej zmodyfikowanej synchronizacji pojazdów ls-stories. Jest delikatniej bardziej precyzyjnie, a to w oparciu o logi jakie się zapisują podczas gdy jeździcie pojazdami
  • Wyceniać produkty w grze mogą teraz osoby z uprawnieniem zarządzania grupą nie tylko te, które zostały wcześniej wycenione przez lidera jak wcześniej, ale wszystkie jakie są w magazynie. 
    Jeśli chodzi o firmy graczy: zwiększamy przez to także delikatnie kontrolę właścicieli biznesów przez opiekuna. Nie respektujemy pozostawiania biznesu dla kierowników, podczas gdy właściciel gra na innej postaci na stałe i trzyma martwy, zarabiający na siebie biznes.
  • Oferta ukazania cennika zawiera teraz tylko przedmioty, które są na stanie magazynowym, przez co zwiększy się pojemność okienka z produktami. Magazyn na forum w panelu grupy jest oczywiście w pełni wyświetlany

#336 - 04 styczeń 2020 

  • Bardzo szybkie pobieranie (instant) nałożonych przez was ręcznie tekstur na obiekty w budynkach (/mmat).
  • Zostało maksymalnie zoptymalizowane zarządzanie i wyświetlanie przedmiotów w grze, dzięki czemu będą się zawsze błyskawicznie pokazywać  - dla osób, którym się przytrafiało, że przez krótką chwilę lista się nie mogła wczytać. Dziękuje za wszelkie raporty z tym związane

#337 - 08 styczeń 2020 

  • Odkładalne przedmioty użytkowe zostały ograniczone, nie jest możliwe ich rozstawianie w głównej części miasta
  • Informacja w okienku po wpisaniu niepoprawnej animacji, że takowa nie istnieje
  • ​Subtelna modyfikacja logo ls-stories

#339 - 09 styczeń 2020 

  • Nasz 3D Developer rainy stworzył w miejscu choinki na Market świetny model 3D fontanny, której woda jest delikatnie animowana. Zadbaliśmy o jej kolizje, aby nikt nie wpadł na pomysł leżenia w wodzie       :rolling_eyes:

#340 - 12 styczeń 2020 

  • Usunęliśmy schody umożliwiające wejście na dach sklepu z ubraniami 3D Didier Sachs ze względu na wzmożoną ilość skoczków

#341 - 13 styczeń 2020 

  • Aktualizacja bezpieczeństwa
    W trosce o Wasze bezpieczeństwo została wdrożona dodatkowa ochrona przed atakami typu bruteforce dla kont zabezpieczonych podwójnym uwierzytelnieniem. Wpisując niepoprawny kod w grze mamy jedną próbę wpisania go jeszcze raz. Po tym czasie musimy wejść do gry ponownie. Od trzech niepomyślnych prób konto zostaje zablokowane czasowo na 10minut, godzinę oraz 24 godziny z każdymi następnymi. Tak samo jest na forum podczas dezaktywacji zabezpieczenia konta. Bardzo zachęcamy a wręcz nalegamy aby używać dodatkowego zabezpieczenia konta i posiadać inne hasło na ls-stories by uchronić się przed kradzieżą podczas gdy w sieci może krążyć Twoje hasło z innego serwera, który nie dba o dane użytkowników. Narzędzie zawsze dostępne w tym miejscu. Przypominamy od razu - administracja nigdy nie poprosi o Twoje hasło, email ani kod zabezpieczający.

#342 - 16 styczeń 2020

  • Duża redukcja rozmiarów naszych modeli 3D (skinów, akcesoriów, mebli) dla zaoszczędzenia waszego miejsca na komputerach. Od najbliższego automatycznego restartu będziecie musieli pobrać kilkadziesiąt plików z racji, że zostały one "odchudzone". Redukcja jest bezstratna na jakość

#343 - 17 styczeń 2020

  • Nowa oferta w grze - /o holowanie dla pojazdów Tow Car. Od teraz holować pojazdy można dopiero przy posiadaniu uprawnień zdobytych po akceptacji oferty  przez drugą osobę zamiast zwyczajnie naciskać klawisz ponieważ zdarzały się sytuacje naginania tego systemu. Osoba musi siedzieć jako pasażer w pojeździe jaki chcecie holować. Nie dotyczy służb LSPD pełniących związaną z tym funkcję
  • Delikatnie bardziej zostały spowolnione rowery w grze
  • Dodatkowe zabezpieczenie przy zapadaniu pojazdu pod mapę przy spawnie
  • /v reset możliwe jest teraz niezależnie od stanu zespawnowania pojazdu

#344 - 19 styczeń 2020 

  • Kopiowanie obiektów przez /mcopy jest teraz bardziej precyzyjne
  • Zaznaczanie obiektów przez /msel w klawiszowym trybie budowania zostało przebudowane dla dokładniejszego wyszukiwania obiektów w pobliżu
  • Dodano kolizję do modeli 3D szkoły McCaine obok złomowiska, samochodu kurierskiego na East Los Santos oraz boiska Alexandria Park na Ganton. Pozostałe "miejscówki" pozostają "przenikliwe" dla bardziej immersyjnego dopasowywania animacji postaci

  

 

 

 

 

20. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

 

4hWPVEX.png

 

Po raz kolejny pokazaliście jak dobre serca posiadacie i jak zgraną społecznością są gracze ls-stories.
To już czwarta nasza akcja charytatywna, którą wspólnie zorganizowaliśmy!

Krótko podsumowując w tym roku zebraliśmy dla WOŚP w sumie 1731 PLN

510 PLN pochodzi z bezpośrednich wpłat, natomiast 1221 PLN z zorganizowanych przez nas aukcji charytatywnych na Allegro. 

Rozpiera nas wielka duma i już nie możemy się doczekać przyszłorocznej edycji, w której z pewnością weźmiemy udział!


To wspaniała rzecz, kiedy każdy z Nas pomyśli, że jakieś dziecko w Polsce otrzyma przy Naszej i Waszej pomocy chociażby leki na cały miesiąc!

 

 

 

 

21. Konkurs!

 
Aby pozytywnie rozpocząć ten rok, chcemy wręczyć jednemu szczęśliwcowi porządny prezent. Postanowiliśmy, że tym razem będzie to jeden z poniżej wymienionych tytułów gier dostępnych na platformie Steam! 

 
wNAbSIg.png
 
Zwycięzca losowania będzie mógł wybrać jedną grę, którą od nas otrzyma spośród:

  • Dead by Daylight - Stranger Things Edition
  • Subnautica: Below Zero
  • The Forest
  • Graveyard Keeper
  • Tom Clancy's Rainbow Six® Siege
  • The Witcher® 3: Wild Hunt


 
Aby wziąć udział w losowaniu należy być czynnym graczem ls-stories oraz napisać w temacie "za co lubisz ls-stories"

 

 

 

 

Jeśli ktoś dotrwał do końca tematu, dzięki! Jak zwykle każda aktualizacja to ogrom nowych rzeczy, nie obyło się bez tego tym razem.

 

Aktualizacja będzie wgrana na serwer wraz z automatycznym nocnym restartem o godzinie 4:00 rano!

 

 

Miłej gry,
zespół ls-stories

 

:fire:

lss37.gif

 

 

Ta aktualizacja to ognista petarda - powinniśmy ją wydać na sylwester bo jest mocno wybuchowa, ale postanowiliśmy zrobić to jeszcze przed świętami. LS-STORIES znów zaskakuje! Witamy na pokładzie aktualizacji gry: ls-stories 3.7. Za nami świetny rok! To kolejny raz kiedy chcemy Wam pokazać, że mimo iż ls-stories jest tak rozbudowane, wciąż mamy głowy pełne pomysłów. Jak widzicie nie zwalniamy tempa wciąż pracujemy nad usprawnieniami wszystkich aspektów projektu, by z dnia na dzień grało Wam się coraz lepiej. Aby dostarczać dla was rozgrywkę na najwyższym poziomie, staramy się ją cały czas rozwijać i balansować. Po raz kolejny wielce pomagacie nam swoimi sugestiami zamieszczanymi w tym dziale. Dziękujemy i zachęcamy do dalszego podsuwania pomysłów.

 

Oto przed Wami wersja gry: ls-stories 3.7 - zapraszamy na pokład!
Ciekawostka - do napisania tego tematu użyliśmy 32 tyś znaków

 

 

 

 

 

1. Sesja prywatna z drugim graczem, czyli odrobina prywatności


Każdy potrzebuje czasem trochę prywatności, nawet w naszej grze. Każdy z nas wie, że nie raz większość odgrywa delikatne rzeczy na swoich postaciach a od zawsze na serwerach RolePlay istniało widmo świadomości, że ktoś może nas podglądać (z ekipy która kontroluje porządek w grze). Wiemy o tym, że nie każdy czuje się komfortowo grając specyficzne akcje RolePlay ale teraz się to zmieni - możecie czuć się swobodnie.

Wychodzimy temu całkowicie na przeciw, bo na ls-stories myślimy o każdym, do tego stopnia aby grało Wam się miło i bez ograniczeń.

 

t21zhuI.png

 

Czym jest sesja prywatna?

Zostajesz podłączony do osobnej sesji gry na ls-stories, która w małym stopniu różni się funkcjonalnością. Możesz poczuć się całkowicie swobodnie i grać z drugą osobą wszystko dowoli. Sesja prywatna dostępna jest jedynie w budynku, inicjuje się ją wysyłając do gracza ofertę /o sesja

Po akceptacji para graczy zostaje podłączona do sesji chronionej ze zwiększoną prywatnością. Nic nie wychodzi poza Wasz czat - co oznacza, że nie zapisują się logi z czatu IC, komend /me i /do oraz żaden członek ekipy nie może Was "specować" ponieważ wyskoczy mu informacja, że gracz ma aktywną prywatną sesję.

 

MMf8i8n.png

 

Członek ekipy wykonuje próbę teleportacji lub spojrzenia na gracza

 

jk0vn3Z.png

 

Sesję prywatną można zainicjować w kazdym momencie wysyłając ofertę, wystarczy być w budynku i mieć do niego klucze.

 

 

UKQypMl.png

 

Sesję prywatną możemy wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach postaci (/u lub /ustawienia).
Naturalnie drugi gracz jest wówczas także rozłączany z tej sesji ponieważ nie można w niej być samemu.

Sesja prywatna jest dostępna tylko w domu, do którego mamy uprawnienia.

 

A jakie funkcje działają w sesji prywatnej w domu?

  • Czat
  • Uruchamianie animacji
  • /anim
  • /do
  • /me
  • /ask
  • /login
  • /w
  • /re
  • /ustawienia (/u)

 

Graj kreatywnie i pewnie jak nigdy!

 

 

 

 

2. Taka magia tylko na ls-stories

 

rwyim19.png

 

Niedawno stworzyliśmy temat gdzie zaproponowaliśmy pomysł przeniesienia głównej części miasta na dzielnicę Market tak jak za początków ls-stories. Feedback był doskonały, jak zawsze możemy na Was liczyć w każdej kwestii   :D Pomysł poparliście w znacznej wielkości, więc roboty drogowe stanęły na Market i zaczęliśmy kleić nowe modele 3D aby odmienić tą dzielnicę nie do poznania!

 

 

Kojarzycie to miejsce? Usunęliśmy wszystko, co wsadziło tutaj studio Rockstar Games.

Stworzyliśmy nowe modele 3D - spójrzcie co udało się wykonać!

Przedstawiamy wielki projekt przebudowy dzielnicy Market

 

3btXaNz.png

 

 

 

Mamy to! Tak jak zapowiadaliśmy w głosowaniu - prezentujemy nowe centrum rozgrywki, które przeszło bardzo duże zmiany. Zawsze Was zaskakujemy i ponownie publikujemy zmodyfikowane miejsca za pomocą nowych modeli 3D naszego autorstwa. Skasowaliśmy większość obiektów, dróg i budynków, wymodelowane zostało wszystko od nowa. 

 

 

 

 

1. Przede wszystkim z dzielnicy Market zniknął słynny "pączek", cluckin bell i sporo innych - w zamian oferujemy postawiony całkowicie od zera deptak. Otóż to - nowe centrum rozgrywki, nowe budynki i wszystko w jednym miejscu.

Deptak Market jest otoczony z każdej strony ogranicznikami i chodnikiem, co oznacza, że nie można tam wjeżdżać pojazdem. Możemy to szczerze nazwać jako nasz mały rynek.

 

fGtkNqM.png

 

1oWuR51.png

 

 

 

Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia w sercu nowego centrum stanęła ogromna, nastrojowo migająca choinka, dzięki której będziecie mogli poczuć klimat magii świąt. Takie rzeczy możliwe tylko z ls-stories! Mamy nadzieję, że nowe centrum miasta przypadnie Wam do gustu i wykorzystacie jego potencjał w stu procentach!

 

2Zrm48b.png

 

8YXfRTx.png

 

WwIoQZY.png

 

qkEZuDU.png

 

 

 

 

Stacja metra otrzymała zmiany wizualne, które zostały stworzone na potrzeby realizacji projektu nowego centrum.

Ruchome schody, nowe ściany oraz postój taksówek to tylko czubek góry lodowej. Pragniemy poinformować o zmianach w znanym przez wszystkich tutorialu początkowego. Przeszedł on aktualizacje, został dostosowany do nowego miejsca spawnu oraz od teraz można z niego zrezygnować na początku.

 

kk5WVDB.png

 

ElqCqt7.png

 

kYWJeTd.png

 

OMm34HZ.png

 

 

 

 

Dzielnica Market doczekała się miejsc parkingowych wzdłuż całej głównej ulicy (na których prosimy parkować równolegle do krawężnika!).

 

wyOueuv.png

 

AeCLgT4.png

 

suHSrBo.png

 

 

 

 

Niewykorzystane miejsce w GTA San Andreas, którego żaden serwer nigdy nie ruszył, zostało usunięte i sprytnie wstawiliśmy tam stację benzynową z dwoma wjazdami (szok!)

 

0yMdU4k.png

 

I9ezT5X.png

 

UcoEyjK.png

 

 

 

Tak jak kiedyś na Pershing Square postawiliśmy sklep z ubraniami 3D, razem z przenosinami nie mógł się nie pojawić również tutaj. Zaraz przy głównym spawnie w mieście, kupicie ciuchy i akcesoria w sklepie 3D Didier Sachs.

 

REL8044.png

 

KFFGmgE.png

 

aHWOXIQ.png

 

 

 

Nowe miejsce na mapie otrzymała radiostacja San News, która jest na przeciwko wspomnianej stacji. Praca roznosiciela gazet jest na wyciągnięcie ręki!

 

HCDP3Zm.png

 

 

 

Urząd Miasta oraz bank również znajdują się w pobliżu - zostały osadzone w jednym, nowo wymodelowanym budynku.

 

1fqN2Ct.png

 

pQdb2Z9.png

 

 

 

 

Lokalizację zmieniła również agencja pracy, z Pershing pofrunęła właśnie w to miejsce

 

2pZKauQ.png

 

 

 

A w tym miejscu znajduje się teraz główny hotel!

 

3NUM6xY.png

 

 

Pamiętajcie, że na terenie deptaka jest zakaz parkowania pojazdami - Police Department będzie czujnym okiem kontrolowało to miejsce! Wzdłuż głównej drogi należy parkować równolegle do chodnika. Do Waszej dyspozycji jest dwadzieścia sześć biznesów, które są rozmieszczone na terenie nowego miejsca rozgrywki. To nie tylko nowe budynki i przesunięte biznesy - oferujemy sporo miejsc pod integrację z graczami - wierzymy w Waszą kreatywność i pokażecie co potraficie!

 

 

 

 

4. Nowa synchronizacja ,,lss.Sync" - rewolucja w SA-MP na miarę 21 wieku


Umiejętności i wiedza na temat interfejsów sieciowych gier online oraz sam efekt studiowania gamedevelopmentu i tworzenia własnych gier w zawodzie jako projektów komercyjnych dały to, że można było rozgryźć modyfikację San Andreas Multiplayer od podszewki. Przez te kilka lat obserwacji, mogłem śmiało sprawdzić i wytestować jak działa serwer sa-mp od strony zaplecza, mimo, że ma się nijak do nowoczesnych rozwiązań. Udało się dowiedzieć kiedy nie należy przesadzić a kiedy można "polecieć na całego". Doświadczenie - tysiące jak nie dziesiątki tysięcy godzin przepatrzonych w ekran przez lata z Wami i nie tylko, zaefektowało rozpoczęciem pracy nad modyfikacją i ulepszeniem synchronizacji w spektrum połączenia sieciowego między graczami, czego prawdopodobnie nikt wcześniej nie zdołał zrobić w społeczności programistów i skrypterów SA-MP.

 
Ndq4DUq.png
 
A oto efekt dwóch miesięcy pracy:
W pełni poprawiona została synchronizacja pojazdów. To całkowicie rewolucyjne co udało się zaimplementować na ls-stories. Desync, różnicę tego co widzi kierowca a pasażerowie/przechodnie patrzący na pojazd, na zwyczajnych serwerach, ktore nie są tak rozwinięte technologicznie jak ls-stories, udało mi się zmierzyć według własnych racjonalnych testów i wynosi ona w przyblżeniu 36% co jest koszmarnym wynikiem w standardowym SA-MP. U nas zredukowane zostało to do tylko 1% (margines błędu). Każdy drobny ruch kołem zostaje przetworzony przez serwer i w milisekundę dostarcza do zestreamowanych graczy. Nie jest to niczym zaskakującym, tak to działa w SA-MP i w każdej grze online. Jednak problemem SA-MP było to, że wiele rzeczy się wykonuje i analizuje niepotrzebnie, a my jesteśmy serwerem RolePlay, nie potrzebujemy chociażby jazdy 400km/h Infernusem lub rozbijania się Monster Truckami. Na ls-stories im gracz jest bliżej operowanego pojazdu, tym większy współczynnik odświeżeń otrzymuje. Nieraz Twoje połączenie może być bombardowane ale bez obaw - każdy gracz połączony z serwerem gry jest dostosowywany na poziomie real-time przez specjalną czujkę. Wykonywany jest ciągły tzw. hearthbeat połączenia między każdą jednostką a serwerem. W oparciu o to, synchronizacja jest przystosowana indywidualnie tak aby dawała jak najlepszy efekt. Osoby ze słabszym netem mogą teraz zobaczyć płynniejszą rozgrywkę online. Samochody jadące po prostej drodze nie dostają nagłego efektu palenia gumy jak gdyby miały 2000 koni pod maską. Zjawisko to czasami spotykane było na SA-MP, zostało to wyeliminowane.
 
Było wykonywane wiele testów penetracyjnych nawet wtedy kiedy graliście wieczorami przy 300 osobach online. Nie zostałoby to wypuszczone bez dobrego przygotowania i zabezpieczenia. Od ponad dwóch tygodni gracie na wersji beta naszego autorskiego lss.Sync i sądzę, że do końca stycznia uda się dojść do perfekcji ponieważ wasze postacie i pojazdy zbierają potrzebne do tego dane, które będą potem dostosowywane do sztucznej inteligencji (AI). W tym momencie trochę się wygadałem, ale mniejsza o to. Nie mam w planie dzielic się szczegółami ani rzucać hasła, jak to jest zrobione, ponieważ zostało to zaprojektowane i wdrożone w pełni na ls-stories dla poprawy waszej rozgrywki i wykorzystuje struktury oraz techniki godne 21 wieku, które są teczką moich własnych doświadczeń i będę je wykorzystywal z pewnością dalej w przyszłości.


Za jakiś czas będę chciał to udostępnić na szeroką skalę w społeczności twórców SA-MP i szczegółowo opisać jak wszystko działa i co zrobić aby to jeszcze bardziej ulepszać, aby więcej osób mogło skorzystać z tego rozwiązania. Ale problem jest taki, że nie kazdy serwer może sobie na to pozwolić ponieważ większość serwerów stoi na tanich i mało wydajnych maszynach wirtualnych (VPS) a do tego jest potrzebna dosyć konkretna moc obliczeniowa, co dla nas nie jest problemem - a to z racji posiadania potężnego serwera dedykowanego, na którym nieprzerwanie i niestety kosztownie, od dawna działa ls-stories.
 
A co z synchronizacją ruchu postaci? Jest już na tyle dobra, że nie potrzeba nic w tym zmieniać, jednak super byłoby stworzyć w końcu realne, powolne chodzenie w SA-MP bez trzymania klawisza, ale tak, aby każdy widział to właściwie a uruchomiałoby to się naturalnie - a to jest jeden z celi na rok 2020.    :D

 

 

 

5. Nowe obiekty do Twojego domu


Do naszego dużego zestawu obiektów ls-stories trafia kolejna paczka do gry pod podanymi numerkami jak poniżej na obrazkach.
lLiT5rh.png

 

  • Nowa świecąca w nocy choinka, którą możecie wykorzystać do ozdobienia interioru na czas świąt.
    Pozostanie z nami już na zawsze, nie usuwamy jej!
  • Zestaw cygar
  • Roślinka w doniczce    :hmm:
  • Cienie do powiek
  • Łózko dziecięce dla osób odgrywających potomstwo
  • Stół warsztatowy z flagą z logo ls-stories
  • Olbrzymia szafa - w końcu koniec z budowaniem szafy za pomoca tryliona obiektów! Można ją dowolnie "mmatować" więc bez obaw!
  • Biurko z komputerem
  • Zmywarka
  • Nowy, wielki telewizor
  • Płyta indukcyjna do kuchni
  • Nosze do szpitala
  • Maska przeciwgazowa

 

 

 

6. Ułatwienie dla animacji


Przez pewien czas serwer rejestrował używane przez Was animacje po to aby właśnie teraz ustawić najczęściej używane przez Was animacje na samą górę listy i tym samym ułatwić Wam nieco rozgrywkę, bo wiemy, że latanie po całej liście kiedy nie pamiętamy nazwy, nie jest zbyt ciekawe. Sortowanie względem globalnego użycia zostanie uruchomione w dniu wprowadzenia ls-stories 3.7, jednak naliczanie nie będzie już działało - także spamowanie animacjami teraz nic już nie da. Zostało to zaplanowane odpowiednio wcześniej   :D 

 

Jako ciekawostka przedstawiamy licznik użyć animacji od ponad miesiąca:

  • zmeczony 1161 użyć
  • naprawa 1125  użyć
  • wez 910 użyć
  • ranny 831 użyć
  • oh2 825 użyć
  • go 775 użyć
  • siad 744 użyć
  • stack3 738 użyć
  • koks 573 użyć
  • tancz8 508 użyć
  • ramiona 480 użyć
  • fotel2 470 użyć
  • carsmoke 450 użyć
  • gogo 391 użyć
  • czekam 318 użyć
  • tancz5 317 użyć
  • krzeslo2 315 użyć
  • rozciagaj 300 użyć
  • dealer 299 użyć
  • opieraj 287 użyć
  • wale 286 użyć
  • idz 284 użyć
  • padnij 280 użyć
  • pa 268 użyć

 

W skrócie - animacje są teraz sortowane na liście względem globalnego użycia

 

 

 

7. Nowe modele dla organizacji porządkowych


Blokady drogowe które posiadają organizacje porządkowe są kluczowym elementem w trakcie różnorakich wydarzeń które mają miejsce w świecie gry. Są wykorzystywane na różne sposoby, jednak zauważyliśmy - że niektóre z nich były w ogóle nie używane. Mieliśmy świadomość tego, że gracze frakcji używali tylko tych blokad, które jakoś sensownie wyglądały i miały ciekawe zastosowanie w grze. Postanowiliśmy to zmienić i dodać kilka ciekawych opcji tej funkcji!


Tutaj również pojawiły się blokady 3D naszego autorstwa które zostały zastosowane w w nowym ekwipunku frakcji. Każdą z tych blokad będziecie mogli zobaczyć na naszym serwerze. Dodatkowo, blokady które nie cieszyły się zainteresowaniem zostały zamienione na nowe - które są dostępne w grze.


 

POYJAjJ.png

 

Kwintesencją dodania nowych blokad jest nowa opcja, która pozwala na dopasowywanie blokad w grze - dokładnie tak jak robi to LSFD na swoim skrypcie do tworzenia obiektów i efektów do akcji. Poprzednio spawnowały się one pod postacią. Można je obracać i zmieniać ich pozycje dowolnie po osiach XYZ. Usprawni to nieco działanie poszczególnych grup w obstawie terenu.

 

 

Poniżej przedstawimy wam nowe blokady prezentują się w grze oraz w jaki ciekawy sposób można ich użyć. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wiele osób lekceważyło blokady LSPD przez które przebijali się jak nóż przez masło. Żeby częściowo temu zapobiec, wdrożyliśmy dwie blokady które posiadają stałą kolizje dzięki czemu pojazdy nie będą mogły się przez nie przebić. Pozostałe trzy blokady normalnie ulegają zniszczeniu. 

 

jGjfAQH.gif

 

 

Prócz blokad, frakcje porządkowe otrzymały nowe skiny, przedmioty, obiekty które będziecie mieli okazje ujrzeć w grze. Niżej przedstawimy Wam mały sneakpeak tego co dodaliśmy, a całą resztę już zobaczycie w trakcie ich akcji!

 

 

4go2MXG.png

 

 

 

jcsaaBC.png

 

 

 

8. Zmiany w regulaminie gry oraz organizacji przestępczych

 

Regulamin gry - zmiany

 

§2 Czaty

  • Nie powinno się używać wulgaryzmów na czatach /me oraz /do

§3 Postacie In Character

  • Zakazane jest używanie popularnych imion i nazwisk (tzw. Celebrity Name). Wyznacznikiem normy w tym przypadku najczęściej jest fakt, czy dana postać znajduje się na polskiej wikipedii.
  • Zakaz używania imion i nazwisk postaci zawierających wulgaryzmy, lub bezpośrednio pochodzących od nich.

§7 Inne zasady gry

  • przeskoki, skoki pojazdami na duże odległości są zakazane. Pojazdem terenowym można nieco więcej, lecz należy zachować zdrowy rozsądek. Jeśli członek ekipy Cię upomina - dostosuj się.
  • Odgrywanie bójek poprzez /me oraz /do może wystąpić tylko i wyłącznie za zgodą dwóch stron, bójka powinna być wykonana animacjami, rzeczywiście atakując.
  • Każda bójka skryptowa powinna zacząć się od prostej akcji RP i po reakcji drugiego gracza, nie z zaskoczenia. Nie dotyczy to np grupowych walk gangów.
  • Nie wolno nam oszukiwać gracza o tym, że nie mamy przy sobie przedmiotu, jeśli rzeczywiście mamy go na /p. Dopuszcza się sytuację, że przedmiot ten jest w pobliżu naszej postaci i jest widoczny.
  • jeżeli ktoś napada na Twoją postać w przewadze liczebnej - rób to, co mówią. "Terminatorstwo" nie będzie tolerowane
  • Celowe przejście w status AFK podczas akcji będzie traktowane jako niechęć do gry IC i finalnie zakończy się karą.
  • Omijanie systemu AFK na /duty w budynku biznesu będzie traktowanego jako przewinienie, a gracz będzie wyrzucany z serwera oraz nagradzany upomnieniem. W przypadku powtórzenia się takiej sytuacji karą może być AdminJail, lub nawet czasowa blokada postaci.
  • Wszelkie skrypty i programy zewnętrzne wspomagające grę, lub używane do zyskania przewagi nad innymi graczami są kategorycznie zakazane.
  • Wyrzucenie z serwera poprzez błąd, bądź utratę połączenia nie oznacza zakończenia akcji Role Play, gracz jest zobowiązany do powrotu na miejsce akcji bez względu na to, co mogłoby się wydarzyć inaczej. Nie wolno nam zakładać przyszłości niedokonanej.
  • Cywil jest uprzywilejowany do skorzystania z broni tylko i wyłącznie we własnej samoobronie - gdy wyczuje konkretne zagrożenie bądź zostanie zaatakowany jako pierwszy. Wszelkie próby użycia broni przez cywila na drugim graczu bez widocznego powodu będą karane i traktowanego jako nieznajomość regulaminu, kończąc się finalnie blokadą broni bądź zabierania HP.
  • Zakazuje się wykonywania driveby z motocykli
  • Zakazuje się umieszczania na pojazdach "/v opisów" dotyczących sprzedaży pojazdu.

 

Regulamin organizacji przestępczych - zmiany

  • Lider organizacji może wykonać FCK oraz FCJ na osobach spod panelu organizacji oraz na osobach, które grają przy niej (Housing Project, Hangaround, WannaBe, itd). Zgody pisane w postach na forum nie mają żadnej wartości. FCK/FCJ wykonujemy tylko na graczach, którzy realnie pojawiali się przy organizacji. W przypadku dłużej nieaktywnych osób lider musi posiadać dowód na to, że ta osoba przy organizacji rzeczywiście grała. 
  • Okradanie służb porządkowych na /duty jest dozwolone tylko i wyłącznie po wygranej strzelaninie przez stronę przestępczą, zakazuje się jednak kradzieży przedmiotów należących do panelu LSPD.
  • Nie ma "strefy neutralnej" na Idlewood ale panuje tam względny zakaz wykonywania DM'u. Wyjątkiem mogą być jawne i udokumentowane screenami prowokacje w kierunku organizacji bądź zezwolenie opiekuna/osoby o najwyższej randze na serwerze, takie sytuacje muszą być kolejno opisane w dziale przestępstw przez stronę wykonującą atak.
  • Do uśmiercenia postaci drugiego gracza za pomocą strzykawki potrzebny jest nie tylko przedmiot, ale też odpowiedni do tego powód. Lepiej przed faktem spytać o daną sytuację, niżeli potem żałować.
  • Zakazuje się łączenia organizacji, aby wykonać atak na LSPD, wyjątkiem może być sytuacja zatwierdzona przez opiekuna organizacji przestępczych.
  • Zabroniona jest sytuacja, w której tuż po transakcji z innym graczem kradniemy mu gotówkę, którą zapłacił nam za budynek, przedmiot bądź pojazd. 

Psst... Jesteście tak bogaci, że mordowanie postaci innych graczy przychodziło wam za łatwo. Trucizna od dziś kosztuje 500.000$

 

 

 

 

9. Zaniedbywanie własnej firmy

 

 

k768WNV.png

 

W urzędzie miasta pojawiła się nowa opcja w dziale dotyczącym działalności gospodarczych. Nie chcemy aby pojawiały się nieścisłości dotyczące usuwania grupy biznesowej przez opiekuna (zawsze robiliśmy to zgodnie z zasadami jednak i tak nie każdy to rozumiał). Od teraz opiekun biznesów (a później prawdopodobnie będzie analizował to sam system) będzie mógl oznaczyć grupę jako nieaktywną - co to oznacza?

 

SVuylq4.png

 

Każdy członek grupy biznesowej po wejściu do gry otrzyma informację, że grupa do której przynależy jest nieaktywna - co oznacza, że nie zostanie ona załadowana na postać, wszystkie grupowe funkcje, również duty będą niedostępne. Grupa będzie jedynie aktywna i widoczna na forum. Również odnosi się to do lidera. Niezależnie od tego czy właściciel ma zamiar zrezygnować z jej prowadzenia, musi on opłacić karę pieniężną w urzędzie (na ten moment $3000). Bez tego ani nie można korzystać z grupy, ani odpisać przypisane budynki.

 

YWu3OPG.png

 

1rABx85.png

 

 

 

 

 

 

 

10. Podświetlenie RGB w domu

 

1UN6PQj.png?1

 

Moda na wystrój RGB w roku 2019 weszła na całego, my jesteśmy zawsze nowocześni więc wprowadzamy to również do naszej gry. Oczywiście nie zostało zaprogramowane montowanie pasków ledowych czy żarówek RGB z aliexpress za 2 dolary i tym podobnych, tylko coś podobnego, co wiemy że Wam się bardzo przyda.

 

Dotychczas odkąd istnieje ten multiplayer, do podświetlania wykorzystywaliście neony, które po pierwsze wyglądają brzydko, a po drugie "bugują się".
To co będziecie mogli teraz stworzyć na ls-stories z pewnością zaspokoi wasze kreatywne umysły

 

bWPGFFB.png

 

Chcesz podświetlić szarą ponurą kuchnię na turkusowy LED? Zrobisz to bez problemu!

 

 

93N3Jho.png

 

Nastrojowe światło z lampek razem z promieniem padania światła? Podświetlenie półki? Wcześniej awykonalne, teraz możliwe

 

 

yjFgi3z.png

 

Niebieskie podświetlenie progów okien? Możesz teraz zbudować co zechcesz!

 

 

 

uitf2G7.png

 

A może imitacja lampki nocnej obok łóżka? Bez problemu, a zaświeci się ona automatycznie tylko w nocy!

 

 

 

zUiA9D4.png

 

Za mało? Pomieszajmy kilka kolorów i ustawmy każdemu stopień padania światła   :glasses:

Na obrazku widać turkusowe podświetlenie kuchni, niebieskie podświetlenie półki pod telewizorem, fioletowo-żółte podświetlenie ramki telewizora, a na samym końcu widać podświetlony spód lustra na niebiesko

 

 

Wersja ekstremalna:

 

CoCx1CY.png

 

 

 

 

No dobra, ale jak to się dzieje? Co jest grane!? 
Działa to na zasadzie obiektów, takich jak podobne typu latarnie z GTA San Andreas.
Paleta barw jest na razie taka, jeśli będzie duże zainteresowanie dodamy więcej kolorów. Kolory są w dwóch rozmiarach aby każdy wybrał coś dla siebie.

 

 

pS6e2hx.png

 

LEDy, które spawnować można za pomocą komendy /mc przyczepiają się na stale do podłoża, na którym stoimy. Co oznacza, że nie można ich przesunąć wyżej - będą one zawsze leżały na ziemi. 
Podnoszenie wyżej lub niżej pozwala wyłącznie na modyfikację promienia padania światła - w ten sposób można oświetlić sufit oraz podłogę w jednym momencie.
Podświetlenie reaguje na postać jeśli staniemy na nim, ale podnosząc je "wyżej", zmieniamy natężenie i w ten sposób nasza postać przestaje reagować na to światło.

 

Możliwości jest mnóstwo, bez końca. Co ja będę Wam mówił, to Wy tworzycie te piękne interiory więc z pewnością stworzycie teraz jeszcze bardziej niesamowite rzeczy.

 

 

 

 

11. Mniejsze dodatki i usprawnienia w grze


  • Gracz oznaczony jako omijający system duty, od teraz zamiast po jednej, to po dwóch minutach, kiedy nie potwierdzi okienka, otrzyma ostrzeżenie na postać oraz zostanie z niej wylogowany.

     
  • Na ten moment wstrzymujemy sprzedaż/zakup biznesu od innego gracza.

     
  • Całkowicie wracamy do blokady ustawiania na pojeździe "/v opisów" dotyczących sprzedaży samochodu. Prosimy korzystać z aukcji ls-stories oraz rozgłośni radiowej San News.

     
  • Na nowym spawnie ustawione jest kilkanaście pozycji, w ktorych możesz się zespawnować. Oznacza to, że nie będzie już problemu z zespawnowaniem się "w/na innym graczu".

     
  • /v reset otrzymuje nowe miejsce spawnu pojazdów - tak samo jak nowe pojazdy z salonu. Znajdować będą się na placu za stacją w centrum miasta i spawn jest możliwy w kilkudziesięciu pozycjach, które losuje system. Dzieki temu nie będzie już problemu ze spawnującymi się pojazdami "na siebie".

     
  • Niezależnie od tego czy ktoś używa modyfikacji SAMP Addon, jego postać będzie teraz dodatkowo chroniona przed wypadnięciem pod mapę.

    9Cor3On.png

     
  • Od teraz po schowaniu przedmiotu w pojeździe (w bagażniku lub schowku) zablokowane zostanie unspawnowanie tego pojazdu na czas 15 minut.

    EfLNHKL.png

 

 

 

 

12. Zaktualizowaliśmy naszą wielką prezentację serwera


Kiedyś została napisana prezentacja ls-stories, pokazująca część naszych możliwości. Właśnie ją zaktualizowaliśmy. Traktujemy to także jako poradnik dla nowych graczy - kliknij aby sprawdzić

 

 

 

13. Spis mniejszych aktualizacji wydanych od ostatniej dużej aktualizacji


Jak co newsa, wrzucamy listę zmian publikowanych w zakładce "Zmiany", ponieważ nie każdy tam zagląda.

 

02 listopad 2019 - 10:20 ls-stories 3.6.2b

  • Został gruntownie przebudowany system logowania, teraz można zaobserwować trochę szybsze logowanie na postać oraz od teraz każdy na TAB po wejściu do gry ma nazwę Niezalogowany - to przeciwko niektórym trollom, którzy blokowali innym możliwość wejścia na postać.
  • Nasze rozwiązanie na zapowiedzianą zmianę z sygnalizacjami świetlnymi w mieście jest następujące: Wyznaczone w Los Santos zostały dwa okręgi,  wewnątrz których skasowano wszystkie sygnalizacje świetlne. W ich miejsce, na najważniejszych skrzyżowaniach postawimy dziś znaki. W pozostałych miejscach sygnalizacje pozostają nienaruszone, jako, że dodają klimatu i uroku miastu w nocy.

    2cBwJCw.jpg?1

03 listopad 2019 - 11:34

  • Od teraz komenda wspomagająca do tworzenia screenshotów - /screenshot, zamiast koloru czarnego, nadaje jasne, zielone tło - co bardziej pomaga w wycinaniu czatu. (Uwaga na oczy bo kolor jest bardzo jaskrawy!)
  • Lekko przeorganizowaliśmy główną kategorie działów na forum dla lepszej intuicyjności
  • Zmiana w ruchu drogowym w Los Santos - znaki i sygnalizacje - polecamy przeczytać ten temat
  • Już dziś pierwsza licytacja billboardów, którą poprowadzi Los Santos Government! Więcej informacji tutaj

06 listopad 2019 - 20:56

  • Jako, że po poprzedniej zmianie pojawiło się kilku zwolenników poprzedniej wersji komendy /screenshot - zostało to rozszerzone do granic możliwości, od teraz można wpisać własny kolor w formacie hex, jaki ma zostać nadany na tło ekranu. Przy pozostawieniu pustego pola, tło zrobi się domyślnie szare. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie już będzie dla każdego odpowiednie gdyż można ustawić dowolny kolor samemu. Przy okazji jest to ciekawe rzecz do testowania przez was kolorów

    ht2XZxr.png?1

08 listopad 2019 - 12:56 

  • Wypłata codzienna w Projektach IC została zlikwidowana - powróci za jakiś czas jako flaga nadawana przez opiekuna dla projektów, do których PayDay pasuje i na nią zasługują;
  • Delikatnie zmniejszyliśmy dodatkowy zwiększony procent do wypłat dla właścicieli oraz kierowników biznesów, ponieważ różnice były zbyt duże w porównaniu do zwykłych pracowników pod tym samym panelem.

10 listopad 2019 - 00:17 ls-stories 3.6.2c

  • Strefy gangów są teraz widoczne dla wszystkich w grze na mapie oraz na stałe, ich działanie zostało całkiem przetworzone. Od teraz generują się bardzo dynamicznie i podczas utraty/zysku nowego turfu, mapa w grze aktualizuje się real-time u wszystkich graczy - nie trzeba już czekać do następnego dnia. Zachęcamy do zdobywania terenów!
  • Przy wpisaniu komendy /area, nie wystąpi już problem z miganiem strefy innej niż ta,  w której jesteśmy. Strefy nie-gangowe migają na czerwono natomiast należące do gangów na kolor jej grupy.
  • Nowa muzyka w ekranie logowania - mix oryginału z GTA San Andreas
  • Do transakcji grupy zostało dodane kilka brakujących typów akcji, gdzie wcześniej były one oznaczane domyślnie jako "usługa" (chociażby /podaj).
  • Po zamówieniu towaru i wydaniu go firmom kurierskim, w transakcjach grupy również widać dokładnie co oraz w jakiej ilości zostało zamówione zamiast poprzedniego statusu "Zamówienie produktów".

10 listopad 2019 - 12:25

  • Aktualizacja mobilnej wersji forum. Aby Twój smartfon przetworzył zmianę, pewnie minie kilka godzin/dni. Można to również przyspieszyć czyszcząc pamięć podręczną przeglądarki w telefonie.

11 listopad 2019 - 19:06

  • Zmiana z automatycznym odspawnowywaniem nieużywanych samochodów w zatłoczonych miejscach w Los Santos, które wprowadziliśmy kilka miesiecy temu (m.in obszary Idlewood oraz Pershing Square). Od teraz w równych godzinach 18, 19, 20, 21 będą się odspawnowywały stojące pojazdy w wyznaczonych obszarach, z których nikt nie korzystał od 2 godzin zamiast 3. Dodatkowo nieużywane rowery są odspawnowywane zawsze w każej godzinie z tych wyznaczonych. Będziemy to jeszcze zmieniać aby dojść do optimum działania tego systemu

15 listopad 2019 - 11:18 ls-stories 3.6.2d

  • Usprawnienia dotyczące synchronizacji między pojazdami
  • Oddane strzały oraz synchronizacja walki na pięści są jeszcze szybciej operowane przez serwer

19 listopad 2019 - 00:09

  • Testowo zostaje wprowadzony automatyczny, cogodzinny unspawn nieużywanych od 2 godzin pojazdów na całej mapie. Naturalnie po zespawnowaniu Twojego pojazdu, powróci on w to samo miejsce gdzie stał kiedy system go odspawnował. Jest to forma testu na jeden dzień.

20 listopad 2019 - 20:28

  • Po 3 tygodniach pracy wersja beta naszej zmodyfikowanej synchronizacji pojazdów między graczami jest od dziś na ls-stories. Całkowicie zostały zniwelowane zależności powodujące desync, nie ma już SAMP'owego efektu 'palenia gumy' na prostej drodze, synchronizowany jest każdy drobny ruch kół - pasażerowie widzą w 99% to samo co kierowca. Zapraszamy wszystkich do bardzo płynnej rozgrywki na LS-STORIES! It's magic!
    P.S. wasze pojazdy generują od dzisiaj dane które pomogą w jeszcze większym usprawnieniu tego systemu aż dojdziemy do perfekcji!

 

 

14. Akcja charytatywna ls-stories zakończona!


yGG5pM8.png

 

 

Kolejna nasza akcja charytatywna została zakończona!
22 września wraz z aktualizacją gry ls-stories 3.6 został zaprogramowany skrypt dotacji na schronisko dla zwierząt. Wszyscy Ci, którzy wpłacali 10zł lub więcej, otrzymywali trofeum na profil. Szczęśliwie zakończyliśmy ją na początku listopada. Właśnie wczoraj odbył się finał całej zbiórki!

JX3WG3A.png\

 

 

HbIant8.png

 

 

Cała akcja udała się pomyślnie. Do bezdomnych psów i kotów w schronisku w Krakowie na ul. Rybnej trafiło 38kg suchej karmy oraz około 10kg karmy mokrej! Zwierzęta w schronisku są narażone najbardziej na choroby, dlatego wspólnie z obsługą sklepu zoologicznego zostały racjonalnie wybrane odpowiednie produkty. Kwota, jaką udało nam się zebrać to aż 500zł! Niestety jest to kwota po odjęciu podatków - starałem się aby to przeszło, jednak niestety, "nie jesteśmy fundacją" aby kwota była wolna od podatku. Chciałem nagrać filmik z finału całej akcji, ale kiedy tam przyszedłem to aż mi było głupio nagrywać wideo widząc jak wszystko tam wygląda. Wolontariusze w schronisku cały czas przenoszą ciężkie paczki z jedzeniem, sprzątają i obsługują osoby, ktore chcą zaadoptować zwierzątka. Wszystkie paczki od ls-stories trafiły od razu na wózek, który przewiózł wszystko najpewniej do ich pomieszczenia magazynującego. Nie wypadało nagrywać, ale zrobiłem kilka zdjęć dla dokumentacji i pamiątki dla Was. To dzięki Wam, zwierzęta ze schroniska będą miały bardzo dobrą karmę przez jakiś czas. Może nie jest jej dużo, ale liczy się każda rzecz.. Trochę czasu spędziliśmy w korkach, ale było warto!  :D

 

 

4hWPVEX.png

 

W tym roku również podziałamy tak jak ostatnio pod znakiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, więcej informacji wkrótce!

 

 

 

 

Dziś o godzinie 00:30 wgrywamy aktualizację - przez ok. 10 minut wejście na serwer będzie niedostępne aż skończymy pracę

 

Wesołych Świąt wszystkim! 
Ekipa ls-stories


Jak zacząć grę?


Pobierz nowy SA-MP 0.3-DL

Wejdź do gry
Wpisz IP: samp.ls-stories.pl


Los Santos
San News Forecast


j6pUHs9.gif

 

 

PTakwXB.png

 

 

(( Kliknij w stronę aby przeniosło Cię do gazety ))

 

 

Czytelniku! Umożliwiamy zakup reklamy w następnym wydaniu San News Magazine - zaprojektuj własny szyld graficzny w rozmiarach 500x160, skontaktuj się z nami za pomocą systemu zgłoszeń San News Articles!

 

** Możliwość komentowania jest włączona. **


**W mieście Los Santos na słupach ogłoszeniowych, licznych budynkach, można dostrzec plakat informacyjny, zapowiadający niedzielną imprezę z okazji święta zakochanych. Vanentine's Day w Number One lokal w sercu centrum dzielnicy Market.
Podczas imprezy za konsoletą stanie niezastąpiony Dj Kozji, który poruszy wasze ciała do wspólnej zabawy.
Podczas imprezy zostaną rozlosowane upominki dla zakochanych oraz nagrody specjalne pojazdy oraz pieniężne, jedną z głównych nagród jest sportowe o charakterystycznym brzmieniu BUFFALO.**
HrMv11t.png

Posiadasz własny biznes?Chcesz zostać sponsorem imprezy, zgłoś się w lokalu bądź zadzwoń 666-360 a baner z nazwą twojego biznesu zostanie zawieszony na jednej ze ścian.



.


Copyright © 2016-2020 ls-stories & IPS, Inc.

ls-stories and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.