Skocz do zawartości



197 online   IP: samp.ls-stories.pl





  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję SA:MP (upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)
  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym serwerze RolePlay SA-MP! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

lss37.gif

 

 

Ta aktualizacja to ognista petarda - powinniśmy ją wydać na sylwester bo jest mocno wybuchowa, ale postanowiliśmy zrobić to jeszcze przed świętami. LS-STORIES znów zaskakuje! Witamy na pokładzie aktualizacji gry: ls-stories 3.7. Za nami świetny rok! To kolejny raz kiedy chcemy Wam pokazać, że mimo iż ls-stories jest tak rozbudowane, wciąż mamy głowy pełne pomysłów. Jak widzicie nie zwalniamy tempa wciąż pracujemy nad usprawnieniami wszystkich aspektów projektu, by z dnia na dzień grało Wam się coraz lepiej. Aby dostarczać dla was rozgrywkę na najwyższym poziomie, staramy się ją cały czas rozwijać i balansować. Po raz kolejny wielce pomagacie nam swoimi sugestiami zamieszczanymi w tym dziale. Dziękujemy i zachęcamy do dalszego podsuwania pomysłów.

 

Oto przed Wami wersja gry: ls-stories 3.7 - zapraszamy na pokład!
Ciekawostka - do napisania tego tematu użyliśmy 32 tyś znaków

 

 

 

 

 

1. Sesja prywatna z drugim graczem, czyli odrobina prywatności


Każdy potrzebuje czasem trochę prywatności, nawet w naszej grze. Każdy z nas wie, że nie raz większość odgrywa delikatne rzeczy na swoich postaciach a od zawsze na serwerach RolePlay istniało widmo świadomości, że ktoś może nas podglądać (z ekipy która kontroluje porządek w grze). Wiemy o tym, że nie każdy czuje się komfortowo grając specyficzne akcje RolePlay ale teraz się to zmieni - możecie czuć się swobodnie.

Wychodzimy temu całkowicie na przeciw, bo na ls-stories myślimy o każdym, do tego stopnia aby grało Wam się miło i bez ograniczeń.

 

t21zhuI.png

 

Czym jest sesja prywatna?

Zostajesz podłączony do osobnej sesji gry na ls-stories, która w małym stopniu różni się funkcjonalnością. Możesz poczuć się całkowicie swobodnie i grać z drugą osobą wszystko dowoli. Sesja prywatna dostępna jest jedynie w budynku, inicjuje się ją wysyłając do gracza ofertę /o sesja

Po akceptacji para graczy zostaje podłączona do sesji chronionej ze zwiększoną prywatnością. Nic nie wychodzi poza Wasz czat - co oznacza, że nie zapisują się logi z czatu IC, komend /me i /do oraz żaden członek ekipy nie może Was "specować" ponieważ wyskoczy mu informacja, że gracz ma aktywną prywatną sesję.

 

MMf8i8n.png

 

Członek ekipy wykonuje próbę teleportacji lub spojrzenia na gracza

 

jk0vn3Z.png

 

Sesję prywatną można zainicjować w kazdym momencie wysyłając ofertę, wystarczy być w budynku i mieć do niego klucze.

 

 

UKQypMl.png

 

Sesję prywatną możemy wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach postaci (/u lub /ustawienia).
Naturalnie drugi gracz jest wówczas także rozłączany z tej sesji ponieważ nie można w niej być samemu.

Sesja prywatna jest dostępna tylko w domu, do którego mamy uprawnienia.

 

A jakie funkcje działają w sesji prywatnej w domu?

  • Czat
  • Uruchamianie animacji
  • /anim
  • /do
  • /me
  • /ask
  • /login
  • /w
  • /re
  • /ustawienia (/u)

 

Graj kreatywnie i pewnie jak nigdy!

 

 

 

 

2. Taka magia tylko na ls-stories

 

rwyim19.png

 

Niedawno stworzyliśmy temat gdzie zaproponowaliśmy pomysł przeniesienia głównej części miasta na dzielnicę Market tak jak za początków ls-stories. Feedback był doskonały, jak zawsze możemy na Was liczyć w każdej kwestii   :D Pomysł poparliście w znacznej wielkości, więc roboty drogowe stanęły na Market i zaczęliśmy kleić nowe modele 3D aby odmienić tą dzielnicę nie do poznania!

 

 

Kojarzycie to miejsce? Usunęliśmy wszystko, co wsadziło tutaj studio Rockstar Games.

Stworzyliśmy nowe modele 3D - spójrzcie co udało się wykonać!

Przedstawiamy wielki projekt przebudowy dzielnicy Market

 

3btXaNz.png

 

 

 

Mamy to! Tak jak zapowiadaliśmy w głosowaniu - prezentujemy nowe centrum rozgrywki, które przeszło bardzo duże zmiany. Zawsze Was zaskakujemy i ponownie publikujemy zmodyfikowane miejsca za pomocą nowych modeli 3D naszego autorstwa. Skasowaliśmy większość obiektów, dróg i budynków, wymodelowane zostało wszystko od nowa. 

 

 

 

 

1. Przede wszystkim z dzielnicy Market zniknął słynny "pączek", cluckin bell i sporo innych - w zamian oferujemy postawiony całkowicie od zera deptak. Otóż to - nowe centrum rozgrywki, nowe budynki i wszystko w jednym miejscu.

Deptak Market jest otoczony z każdej strony ogranicznikami i chodnikiem, co oznacza, że nie można tam wjeżdżać pojazdem. Możemy to szczerze nazwać jako nasz mały rynek.

 

fGtkNqM.png

 

1oWuR51.png

 

 

 

Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia w sercu nowego centrum stanęła ogromna, nastrojowo migająca choinka, dzięki której będziecie mogli poczuć klimat magii świąt. Takie rzeczy możliwe tylko z ls-stories! Mamy nadzieję, że nowe centrum miasta przypadnie Wam do gustu i wykorzystacie jego potencjał w stu procentach!

 

2Zrm48b.png

 

8YXfRTx.png

 

WwIoQZY.png

 

qkEZuDU.png

 

 

 

 

Stacja metra otrzymała zmiany wizualne, które zostały stworzone na potrzeby realizacji projektu nowego centrum.

Ruchome schody, nowe ściany oraz postój taksówek to tylko czubek góry lodowej. Pragniemy poinformować o zmianach w znanym przez wszystkich tutorialu początkowego. Przeszedł on aktualizacje, został dostosowany do nowego miejsca spawnu oraz od teraz można z niego zrezygnować na początku.

 

kk5WVDB.png

 

ElqCqt7.png

 

kYWJeTd.png

 

OMm34HZ.png

 

 

 

 

Dzielnica Market doczekała się miejsc parkingowych wzdłuż całej głównej ulicy (na których prosimy parkować równolegle do krawężnika!).

 

wyOueuv.png

 

AeCLgT4.png

 

suHSrBo.png

 

 

 

 

Niewykorzystane miejsce w GTA San Andreas, którego żaden serwer nigdy nie ruszył, zostało usunięte i sprytnie wstawiliśmy tam stację benzynową z dwoma wjazdami (szok!)

 

0yMdU4k.png

 

I9ezT5X.png

 

UcoEyjK.png

 

 

 

Tak jak kiedyś na Pershing Square postawiliśmy sklep z ubraniami 3D, razem z przenosinami nie mógł się nie pojawić również tutaj. Zaraz przy głównym spawnie w mieście, kupicie ciuchy i akcesoria w sklepie 3D Didier Sachs.

 

REL8044.png

 

KFFGmgE.png

 

aHWOXIQ.png

 

 

 

Nowe miejsce na mapie otrzymała radiostacja San News, która jest na przeciwko wspomnianej stacji. Praca roznosiciela gazet jest na wyciągnięcie ręki!

 

HCDP3Zm.png

 

 

 

Urząd Miasta oraz bank również znajdują się w pobliżu - zostały osadzone w jednym, nowo wymodelowanym budynku.

 

1fqN2Ct.png

 

pQdb2Z9.png

 

 

 

 

Lokalizację zmieniła również agencja pracy, z Pershing pofrunęła właśnie w to miejsce

 

2pZKauQ.png

 

 

 

A w tym miejscu znajduje się teraz główny hotel!

 

3NUM6xY.png

 

 

Pamiętajcie, że na terenie deptaka jest zakaz parkowania pojazdami - Police Department będzie czujnym okiem kontrolowało to miejsce! Wzdłuż głównej drogi należy parkować równolegle do chodnika. Do Waszej dyspozycji jest dwadzieścia sześć biznesów, które są rozmieszczone na terenie nowego miejsca rozgrywki. To nie tylko nowe budynki i przesunięte biznesy - oferujemy sporo miejsc pod integrację z graczami - wierzymy w Waszą kreatywność i pokażecie co potraficie!

 

 

 

 

4. Nowa synchronizacja ,,lss.Sync" - rewolucja w SA-MP na miarę 21 wieku


Umiejętności i wiedza na temat interfejsów sieciowych gier online oraz sam efekt studiowania gamedevelopmentu i tworzenia własnych gier w zawodzie jako projektów komercyjnych dały to, że można było rozgryźć modyfikację San Andreas Multiplayer od podszewki. Przez te kilka lat obserwacji, mogłem śmiało sprawdzić i wytestować jak działa serwer sa-mp od strony zaplecza, mimo, że ma się nijak do nowoczesnych rozwiązań. Udało się dowiedzieć kiedy nie należy przesadzić a kiedy można "polecieć na całego". Doświadczenie - tysiące jak nie dziesiątki tysięcy godzin przepatrzonych w ekran przez lata z Wami i nie tylko, zaefektowało rozpoczęciem pracy nad modyfikacją i ulepszeniem synchronizacji w spektrum połączenia sieciowego między graczami, czego prawdopodobnie nikt wcześniej nie zdołał zrobić w społeczności programistów i skrypterów SA-MP.

 
Ndq4DUq.png
 
A oto efekt dwóch miesięcy pracy:
W pełni poprawiona została synchronizacja pojazdów. To całkowicie rewolucyjne co udało się zaimplementować na ls-stories. Desync, różnicę tego co widzi kierowca a pasażerowie/przechodnie patrzący na pojazd, na zwyczajnych serwerach, ktore nie są tak rozwinięte technologicznie jak ls-stories, udało mi się zmierzyć według własnych racjonalnych testów i wynosi ona w przyblżeniu 36% co jest koszmarnym wynikiem w standardowym SA-MP. U nas zredukowane zostało to do tylko 1% (margines błędu). Każdy drobny ruch kołem zostaje przetworzony przez serwer i w milisekundę dostarcza do zestreamowanych graczy. Nie jest to niczym zaskakującym, tak to działa w SA-MP i w każdej grze online. Jednak problemem SA-MP było to, że wiele rzeczy się wykonuje i analizuje niepotrzebnie, a my jesteśmy serwerem RolePlay, nie potrzebujemy chociażby jazdy 400km/h Infernusem lub rozbijania się Monster Truckami. Na ls-stories im gracz jest bliżej operowanego pojazdu, tym większy współczynnik odświeżeń otrzymuje. Nieraz Twoje połączenie może być bombardowane ale bez obaw - każdy gracz połączony z serwerem gry jest dostosowywany na poziomie real-time przez specjalną czujkę. Wykonywany jest ciągły tzw. hearthbeat połączenia między każdą jednostką a serwerem. W oparciu o to, synchronizacja jest przystosowana indywidualnie tak aby dawała jak najlepszy efekt. Osoby ze słabszym netem mogą teraz zobaczyć płynniejszą rozgrywkę online. Samochody jadące po prostej drodze nie dostają nagłego efektu palenia gumy jak gdyby miały 2000 koni pod maską. Zjawisko to czasami spotykane było na SA-MP, zostało to wyeliminowane.
 
Było wykonywane wiele testów penetracyjnych nawet wtedy kiedy graliście wieczorami przy 300 osobach online. Nie zostałoby to wypuszczone bez dobrego przygotowania i zabezpieczenia. Od ponad dwóch tygodni gracie na wersji beta naszego autorskiego lss.Sync i sądzę, że do końca stycznia uda się dojść do perfekcji ponieważ wasze postacie i pojazdy zbierają potrzebne do tego dane, które będą potem dostosowywane do sztucznej inteligencji (AI). W tym momencie trochę się wygadałem, ale mniejsza o to. Nie mam w planie dzielic się szczegółami ani rzucać hasła, jak to jest zrobione, ponieważ zostało to zaprojektowane i wdrożone w pełni na ls-stories dla poprawy waszej rozgrywki i wykorzystuje struktury oraz techniki godne 21 wieku, które są teczką moich własnych doświadczeń i będę je wykorzystywal z pewnością dalej w przyszłości.


Za jakiś czas będę chciał to udostępnić na szeroką skalę w społeczności twórców SA-MP i szczegółowo opisać jak wszystko działa i co zrobić aby to jeszcze bardziej ulepszać, aby więcej osób mogło skorzystać z tego rozwiązania. Ale problem jest taki, że nie kazdy serwer może sobie na to pozwolić ponieważ większość serwerów stoi na tanich i mało wydajnych maszynach wirtualnych (VPS) a do tego jest potrzebna dosyć konkretna moc obliczeniowa, co dla nas nie jest problemem - a to z racji posiadania potężnego serwera dedykowanego, na którym nieprzerwanie i niestety kosztownie, od dawna działa ls-stories.
 
A co z synchronizacją ruchu postaci? Jest już na tyle dobra, że nie potrzeba nic w tym zmieniać, jednak super byłoby stworzyć w końcu realne, powolne chodzenie w SA-MP bez trzymania klawisza, ale tak, aby każdy widział to właściwie a uruchomiałoby to się naturalnie - a to jest jeden z celi na rok 2020.    :D

 

 

 

5. Nowe obiekty do Twojego domu


Do naszego dużego zestawu obiektów ls-stories trafia kolejna paczka do gry pod podanymi numerkami jak poniżej na obrazkach.
lLiT5rh.png

 

  • Nowa świecąca w nocy choinka, którą możecie wykorzystać do ozdobienia interioru na czas świąt.
    Pozostanie z nami już na zawsze, nie usuwamy jej!
  • Zestaw cygar
  • Roślinka w doniczce    :hmm:
  • Cienie do powiek
  • Łózko dziecięce dla osób odgrywających potomstwo
  • Stół warsztatowy z flagą z logo ls-stories
  • Olbrzymia szafa - w końcu koniec z budowaniem szafy za pomoca tryliona obiektów! Można ją dowolnie "mmatować" więc bez obaw!
  • Biurko z komputerem
  • Zmywarka
  • Nowy, wielki telewizor
  • Płyta indukcyjna do kuchni
  • Nosze do szpitala
  • Maska przeciwgazowa

 

 

 

6. Ułatwienie dla animacji


Przez pewien czas serwer rejestrował używane przez Was animacje po to aby właśnie teraz ustawić najczęściej używane przez Was animacje na samą górę listy i tym samym ułatwić Wam nieco rozgrywkę, bo wiemy, że latanie po całej liście kiedy nie pamiętamy nazwy, nie jest zbyt ciekawe. Sortowanie względem globalnego użycia zostanie uruchomione w dniu wprowadzenia ls-stories 3.7, jednak naliczanie nie będzie już działało - także spamowanie animacjami teraz nic już nie da. Zostało to zaplanowane odpowiednio wcześniej   :D 

 

Jako ciekawostka przedstawiamy licznik użyć animacji od ponad miesiąca:

  • zmeczony 1161 użyć
  • naprawa 1125  użyć
  • wez 910 użyć
  • ranny 831 użyć
  • oh2 825 użyć
  • go 775 użyć
  • siad 744 użyć
  • stack3 738 użyć
  • koks 573 użyć
  • tancz8 508 użyć
  • ramiona 480 użyć
  • fotel2 470 użyć
  • carsmoke 450 użyć
  • gogo 391 użyć
  • czekam 318 użyć
  • tancz5 317 użyć
  • krzeslo2 315 użyć
  • rozciagaj 300 użyć
  • dealer 299 użyć
  • opieraj 287 użyć
  • wale 286 użyć
  • idz 284 użyć
  • padnij 280 użyć
  • pa 268 użyć

 

W skrócie - animacje są teraz sortowane na liście względem globalnego użycia

 

 

 

7. Nowe modele dla organizacji porządkowych


Blokady drogowe które posiadają organizacje porządkowe są kluczowym elementem w trakcie różnorakich wydarzeń które mają miejsce w świecie gry. Są wykorzystywane na różne sposoby, jednak zauważyliśmy - że niektóre z nich były w ogóle nie używane. Mieliśmy świadomość tego, że gracze frakcji używali tylko tych blokad, które jakoś sensownie wyglądały i miały ciekawe zastosowanie w grze. Postanowiliśmy to zmienić i dodać kilka ciekawych opcji tej funkcji!


Tutaj również pojawiły się blokady 3D naszego autorstwa które zostały zastosowane w w nowym ekwipunku frakcji. Każdą z tych blokad będziecie mogli zobaczyć na naszym serwerze. Dodatkowo, blokady które nie cieszyły się zainteresowaniem zostały zamienione na nowe - które są dostępne w grze.


 

POYJAjJ.png

 

Kwintesencją dodania nowych blokad jest nowa opcja, która pozwala na dopasowywanie blokad w grze - dokładnie tak jak robi to LSFD na swoim skrypcie do tworzenia obiektów i efektów do akcji. Poprzednio spawnowały się one pod postacią. Można je obracać i zmieniać ich pozycje dowolnie po osiach XYZ. Usprawni to nieco działanie poszczególnych grup w obstawie terenu.

 

 

Poniżej przedstawimy wam nowe blokady prezentują się w grze oraz w jaki ciekawy sposób można ich użyć. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wiele osób lekceważyło blokady LSPD przez które przebijali się jak nóż przez masło. Żeby częściowo temu zapobiec, wdrożyliśmy dwie blokady które posiadają stałą kolizje dzięki czemu pojazdy nie będą mogły się przez nie przebić. Pozostałe trzy blokady normalnie ulegają zniszczeniu. 

 

jGjfAQH.gif

 

 

Prócz blokad, frakcje porządkowe otrzymały nowe skiny, przedmioty, obiekty które będziecie mieli okazje ujrzeć w grze. Niżej przedstawimy Wam mały sneakpeak tego co dodaliśmy, a całą resztę już zobaczycie w trakcie ich akcji!

 

 

4go2MXG.png

 

 

 

jcsaaBC.png

 

 

 

8. Zmiany w regulaminie gry oraz organizacji przestępczych

 

Regulamin gry - zmiany

 

§2 Czaty

  • Nie powinno się używać wulgaryzmów na czatach /me oraz /do

§3 Postacie In Character

  • Zakazane jest używanie popularnych imion i nazwisk (tzw. Celebrity Name). Wyznacznikiem normy w tym przypadku najczęściej jest fakt, czy dana postać znajduje się na polskiej wikipedii.
  • Zakaz używania imion i nazwisk postaci zawierających wulgaryzmy, lub bezpośrednio pochodzących od nich.

§7 Inne zasady gry

  • przeskoki, skoki pojazdami na duże odległości są zakazane. Pojazdem terenowym można nieco więcej, lecz należy zachować zdrowy rozsądek. Jeśli członek ekipy Cię upomina - dostosuj się.
  • Odgrywanie bójek poprzez /me oraz /do może wystąpić tylko i wyłącznie za zgodą dwóch stron, bójka powinna być wykonana animacjami, rzeczywiście atakując.
  • Każda bójka skryptowa powinna zacząć się od prostej akcji RP i po reakcji drugiego gracza, nie z zaskoczenia. Nie dotyczy to np grupowych walk gangów.
  • Nie wolno nam oszukiwać gracza o tym, że nie mamy przy sobie przedmiotu, jeśli rzeczywiście mamy go na /p. Dopuszcza się sytuację, że przedmiot ten jest w pobliżu naszej postaci i jest widoczny.
  • jeżeli ktoś napada na Twoją postać w przewadze liczebnej - rób to, co mówią. "Terminatorstwo" nie będzie tolerowane
  • Celowe przejście w status AFK podczas akcji będzie traktowane jako niechęć do gry IC i finalnie zakończy się karą.
  • Omijanie systemu AFK na /duty w budynku biznesu będzie traktowanego jako przewinienie, a gracz będzie wyrzucany z serwera oraz nagradzany upomnieniem. W przypadku powtórzenia się takiej sytuacji karą może być AdminJail, lub nawet czasowa blokada postaci.
  • Wszelkie skrypty i programy zewnętrzne wspomagające grę, lub używane do zyskania przewagi nad innymi graczami są kategorycznie zakazane.
  • Wyrzucenie z serwera poprzez błąd, bądź utratę połączenia nie oznacza zakończenia akcji Role Play, gracz jest zobowiązany do powrotu na miejsce akcji bez względu na to, co mogłoby się wydarzyć inaczej. Nie wolno nam zakładać przyszłości niedokonanej.
  • Cywil jest uprzywilejowany do skorzystania z broni tylko i wyłącznie we własnej samoobronie - gdy wyczuje konkretne zagrożenie bądź zostanie zaatakowany jako pierwszy. Wszelkie próby użycia broni przez cywila na drugim graczu bez widocznego powodu będą karane i traktowanego jako nieznajomość regulaminu, kończąc się finalnie blokadą broni bądź zabierania HP.
  • Zakazuje się wykonywania driveby z motocykli
  • Zakazuje się umieszczania na pojazdach "/v opisów" dotyczących sprzedaży pojazdu.

 

Regulamin organizacji przestępczych - zmiany

  • Lider organizacji może wykonać FCK oraz FCJ na osobach spod panelu organizacji oraz na osobach, które grają przy niej (Housing Project, Hangaround, WannaBe, itd). Zgody pisane w postach na forum nie mają żadnej wartości. FCK/FCJ wykonujemy tylko na graczach, którzy realnie pojawiali się przy organizacji. W przypadku dłużej nieaktywnych osób lider musi posiadać dowód na to, że ta osoba przy organizacji rzeczywiście grała. 
  • Okradanie służb porządkowych na /duty jest dozwolone tylko i wyłącznie po wygranej strzelaninie przez stronę przestępczą, zakazuje się jednak kradzieży przedmiotów należących do panelu LSPD.
  • Nie ma "strefy neutralnej" na Idlewood ale panuje tam względny zakaz wykonywania DM'u. Wyjątkiem mogą być jawne i udokumentowane screenami prowokacje w kierunku organizacji bądź zezwolenie opiekuna/osoby o najwyższej randze na serwerze, takie sytuacje muszą być kolejno opisane w dziale przestępstw przez stronę wykonującą atak.
  • Do uśmiercenia postaci drugiego gracza za pomocą strzykawki potrzebny jest nie tylko przedmiot, ale też odpowiedni do tego powód. Lepiej przed faktem spytać o daną sytuację, niżeli potem żałować.
  • Zakazuje się łączenia organizacji, aby wykonać atak na LSPD, wyjątkiem może być sytuacja zatwierdzona przez opiekuna organizacji przestępczych.
  • Zabroniona jest sytuacja, w której tuż po transakcji z innym graczem kradniemy mu gotówkę, którą zapłacił nam za budynek, przedmiot bądź pojazd. 

Psst... Jesteście tak bogaci, że mordowanie postaci innych graczy przychodziło wam za łatwo. Trucizna od dziś kosztuje 500.000$

 

 

 

 

9. Zaniedbywanie własnej firmy

 

 

k768WNV.png

 

W urzędzie miasta pojawiła się nowa opcja w dziale dotyczącym działalności gospodarczych. Nie chcemy aby pojawiały się nieścisłości dotyczące usuwania grupy biznesowej przez opiekuna (zawsze robiliśmy to zgodnie z zasadami jednak i tak nie każdy to rozumiał). Od teraz opiekun biznesów (a później prawdopodobnie będzie analizował to sam system) będzie mógl oznaczyć grupę jako nieaktywną - co to oznacza?

 

SVuylq4.png

 

Każdy członek grupy biznesowej po wejściu do gry otrzyma informację, że grupa do której przynależy jest nieaktywna - co oznacza, że nie zostanie ona załadowana na postać, wszystkie grupowe funkcje, również duty będą niedostępne. Grupa będzie jedynie aktywna i widoczna na forum. Również odnosi się to do lidera. Niezależnie od tego czy właściciel ma zamiar zrezygnować z jej prowadzenia, musi on opłacić karę pieniężną w urzędzie (na ten moment $3000). Bez tego ani nie można korzystać z grupy, ani odpisać przypisane budynki.

 

YWu3OPG.png

 

1rABx85.png

 

 

 

 

 

 

 

10. Podświetlenie RGB w domu

 

1UN6PQj.png?1

 

Moda na wystrój RGB w roku 2019 weszła na całego, my jesteśmy zawsze nowocześni więc wprowadzamy to również do naszej gry. Oczywiście nie zostało zaprogramowane montowanie pasków ledowych czy żarówek RGB z aliexpress za 2 dolary i tym podobnych, tylko coś podobnego, co wiemy że Wam się bardzo przyda.

 

Dotychczas odkąd istnieje ten multiplayer, do podświetlania wykorzystywaliście neony, które po pierwsze wyglądają brzydko, a po drugie "bugują się".
To co będziecie mogli teraz stworzyć na ls-stories z pewnością zaspokoi wasze kreatywne umysły

 

bWPGFFB.png

 

Chcesz podświetlić szarą ponurą kuchnię na turkusowy LED? Zrobisz to bez problemu!

 

 

93N3Jho.png

 

Nastrojowe światło z lampek razem z promieniem padania światła? Podświetlenie półki? Wcześniej awykonalne, teraz możliwe

 

 

yjFgi3z.png

 

Niebieskie podświetlenie progów okien? Możesz teraz zbudować co zechcesz!

 

 

 

uitf2G7.png

 

A może imitacja lampki nocnej obok łóżka? Bez problemu, a zaświeci się ona automatycznie tylko w nocy!

 

 

 

zUiA9D4.png

 

Za mało? Pomieszajmy kilka kolorów i ustawmy każdemu stopień padania światła   :glasses:

Na obrazku widać turkusowe podświetlenie kuchni, niebieskie podświetlenie półki pod telewizorem, fioletowo-żółte podświetlenie ramki telewizora, a na samym końcu widać podświetlony spód lustra na niebiesko

 

 

Wersja ekstremalna:

 

CoCx1CY.png

 

 

 

 

No dobra, ale jak to się dzieje? Co jest grane!? 
Działa to na zasadzie obiektów, takich jak podobne typu latarnie z GTA San Andreas.
Paleta barw jest na razie taka, jeśli będzie duże zainteresowanie dodamy więcej kolorów. Kolory są w dwóch rozmiarach aby każdy wybrał coś dla siebie.

 

 

pS6e2hx.png

 

LEDy, które spawnować można za pomocą komendy /mc przyczepiają się na stale do podłoża, na którym stoimy. Co oznacza, że nie można ich przesunąć wyżej - będą one zawsze leżały na ziemi. 
Podnoszenie wyżej lub niżej pozwala wyłącznie na modyfikację promienia padania światła - w ten sposób można oświetlić sufit oraz podłogę w jednym momencie.
Podświetlenie reaguje na postać jeśli staniemy na nim, ale podnosząc je "wyżej", zmieniamy natężenie i w ten sposób nasza postać przestaje reagować na to światło.

 

Możliwości jest mnóstwo, bez końca. Co ja będę Wam mówił, to Wy tworzycie te piękne interiory więc z pewnością stworzycie teraz jeszcze bardziej niesamowite rzeczy.

 

 

 

 

11. Mniejsze dodatki i usprawnienia w grze


  • Gracz oznaczony jako omijający system duty, od teraz zamiast po jednej, to po dwóch minutach, kiedy nie potwierdzi okienka, otrzyma ostrzeżenie na postać oraz zostanie z niej wylogowany.

     
  • Na ten moment wstrzymujemy sprzedaż/zakup biznesu od innego gracza.

     
  • Całkowicie wracamy do blokady ustawiania na pojeździe "/v opisów" dotyczących sprzedaży samochodu. Prosimy korzystać z aukcji ls-stories oraz rozgłośni radiowej San News.

     
  • Na nowym spawnie ustawione jest kilkanaście pozycji, w ktorych możesz się zespawnować. Oznacza to, że nie będzie już problemu z zespawnowaniem się "w/na innym graczu".

     
  • /v reset otrzymuje nowe miejsce spawnu pojazdów - tak samo jak nowe pojazdy z salonu. Znajdować będą się na placu za stacją w centrum miasta i spawn jest możliwy w kilkudziesięciu pozycjach, które losuje system. Dzieki temu nie będzie już problemu ze spawnującymi się pojazdami "na siebie".

     
  • Niezależnie od tego czy ktoś używa modyfikacji SAMP Addon, jego postać będzie teraz dodatkowo chroniona przed wypadnięciem pod mapę.

    9Cor3On.png

     
  • Od teraz po schowaniu przedmiotu w pojeździe (w bagażniku lub schowku) zablokowane zostanie unspawnowanie tego pojazdu na czas 15 minut.

    EfLNHKL.png

 

 

 

 

12. Zaktualizowaliśmy naszą wielką prezentację serwera


Kiedyś została napisana prezentacja ls-stories, pokazująca część naszych możliwości. Właśnie ją zaktualizowaliśmy. Traktujemy to także jako poradnik dla nowych graczy - kliknij aby sprawdzić

 

 

 

13. Spis mniejszych aktualizacji wydanych od ostatniej dużej aktualizacji


Jak co newsa, wrzucamy listę zmian publikowanych w zakładce "Zmiany", ponieważ nie każdy tam zagląda.

 

02 listopad 2019 - 10:20 ls-stories 3.6.2b

  • Został gruntownie przebudowany system logowania, teraz można zaobserwować trochę szybsze logowanie na postać oraz od teraz każdy na TAB po wejściu do gry ma nazwę Niezalogowany - to przeciwko niektórym trollom, którzy blokowali innym możliwość wejścia na postać.
  • Nasze rozwiązanie na zapowiedzianą zmianę z sygnalizacjami świetlnymi w mieście jest następujące: Wyznaczone w Los Santos zostały dwa okręgi,  wewnątrz których skasowano wszystkie sygnalizacje świetlne. W ich miejsce, na najważniejszych skrzyżowaniach postawimy dziś znaki. W pozostałych miejscach sygnalizacje pozostają nienaruszone, jako, że dodają klimatu i uroku miastu w nocy.

    2cBwJCw.jpg?1

03 listopad 2019 - 11:34

  • Od teraz komenda wspomagająca do tworzenia screenshotów - /screenshot, zamiast koloru czarnego, nadaje jasne, zielone tło - co bardziej pomaga w wycinaniu czatu. (Uwaga na oczy bo kolor jest bardzo jaskrawy!)
  • Lekko przeorganizowaliśmy główną kategorie działów na forum dla lepszej intuicyjności
  • Zmiana w ruchu drogowym w Los Santos - znaki i sygnalizacje - polecamy przeczytać ten temat
  • Już dziś pierwsza licytacja billboardów, którą poprowadzi Los Santos Government! Więcej informacji tutaj

06 listopad 2019 - 20:56

  • Jako, że po poprzedniej zmianie pojawiło się kilku zwolenników poprzedniej wersji komendy /screenshot - zostało to rozszerzone do granic możliwości, od teraz można wpisać własny kolor w formacie hex, jaki ma zostać nadany na tło ekranu. Przy pozostawieniu pustego pola, tło zrobi się domyślnie szare. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie już będzie dla każdego odpowiednie gdyż można ustawić dowolny kolor samemu. Przy okazji jest to ciekawe rzecz do testowania przez was kolorów

    ht2XZxr.png?1

08 listopad 2019 - 12:56 

  • Wypłata codzienna w Projektach IC została zlikwidowana - powróci za jakiś czas jako flaga nadawana przez opiekuna dla projektów, do których PayDay pasuje i na nią zasługują;
  • Delikatnie zmniejszyliśmy dodatkowy zwiększony procent do wypłat dla właścicieli oraz kierowników biznesów, ponieważ różnice były zbyt duże w porównaniu do zwykłych pracowników pod tym samym panelem.

10 listopad 2019 - 00:17 ls-stories 3.6.2c

  • Strefy gangów są teraz widoczne dla wszystkich w grze na mapie oraz na stałe, ich działanie zostało całkiem przetworzone. Od teraz generują się bardzo dynamicznie i podczas utraty/zysku nowego turfu, mapa w grze aktualizuje się real-time u wszystkich graczy - nie trzeba już czekać do następnego dnia. Zachęcamy do zdobywania terenów!
  • Przy wpisaniu komendy /area, nie wystąpi już problem z miganiem strefy innej niż ta,  w której jesteśmy. Strefy nie-gangowe migają na czerwono natomiast należące do gangów na kolor jej grupy.
  • Nowa muzyka w ekranie logowania - mix oryginału z GTA San Andreas
  • Do transakcji grupy zostało dodane kilka brakujących typów akcji, gdzie wcześniej były one oznaczane domyślnie jako "usługa" (chociażby /podaj).
  • Po zamówieniu towaru i wydaniu go firmom kurierskim, w transakcjach grupy również widać dokładnie co oraz w jakiej ilości zostało zamówione zamiast poprzedniego statusu "Zamówienie produktów".

10 listopad 2019 - 12:25

  • Aktualizacja mobilnej wersji forum. Aby Twój smartfon przetworzył zmianę, pewnie minie kilka godzin/dni. Można to również przyspieszyć czyszcząc pamięć podręczną przeglądarki w telefonie.

11 listopad 2019 - 19:06

  • Zmiana z automatycznym odspawnowywaniem nieużywanych samochodów w zatłoczonych miejscach w Los Santos, które wprowadziliśmy kilka miesiecy temu (m.in obszary Idlewood oraz Pershing Square). Od teraz w równych godzinach 18, 19, 20, 21 będą się odspawnowywały stojące pojazdy w wyznaczonych obszarach, z których nikt nie korzystał od 2 godzin zamiast 3. Dodatkowo nieużywane rowery są odspawnowywane zawsze w każej godzinie z tych wyznaczonych. Będziemy to jeszcze zmieniać aby dojść do optimum działania tego systemu

15 listopad 2019 - 11:18 ls-stories 3.6.2d

  • Usprawnienia dotyczące synchronizacji między pojazdami
  • Oddane strzały oraz synchronizacja walki na pięści są jeszcze szybciej operowane przez serwer

19 listopad 2019 - 00:09

  • Testowo zostaje wprowadzony automatyczny, cogodzinny unspawn nieużywanych od 2 godzin pojazdów na całej mapie. Naturalnie po zespawnowaniu Twojego pojazdu, powróci on w to samo miejsce gdzie stał kiedy system go odspawnował. Jest to forma testu na jeden dzień.

20 listopad 2019 - 20:28

  • Po 3 tygodniach pracy wersja beta naszej zmodyfikowanej synchronizacji pojazdów między graczami jest od dziś na ls-stories. Całkowicie zostały zniwelowane zależności powodujące desync, nie ma już SAMP'owego efektu 'palenia gumy' na prostej drodze, synchronizowany jest każdy drobny ruch kół - pasażerowie widzą w 99% to samo co kierowca. Zapraszamy wszystkich do bardzo płynnej rozgrywki na LS-STORIES! It's magic!
    P.S. wasze pojazdy generują od dzisiaj dane które pomogą w jeszcze większym usprawnieniu tego systemu aż dojdziemy do perfekcji!

 

 

14. Akcja charytatywna ls-stories zakończona!


yGG5pM8.png

 

 

Kolejna nasza akcja charytatywna została zakończona!
22 września wraz z aktualizacją gry ls-stories 3.6 został zaprogramowany skrypt dotacji na schronisko dla zwierząt. Wszyscy Ci, którzy wpłacali 10zł lub więcej, otrzymywali trofeum na profil. Szczęśliwie zakończyliśmy ją na początku listopada. Właśnie wczoraj odbył się finał całej zbiórki!

JX3WG3A.png\

 

 

HbIant8.png

 

 

Cała akcja udała się pomyślnie. Do bezdomnych psów i kotów w schronisku w Krakowie na ul. Rybnej trafiło 38kg suchej karmy oraz około 10kg karmy mokrej! Zwierzęta w schronisku są narażone najbardziej na choroby, dlatego wspólnie z obsługą sklepu zoologicznego zostały racjonalnie wybrane odpowiednie produkty. Kwota, jaką udało nam się zebrać to aż 500zł! Niestety jest to kwota po odjęciu podatków - starałem się aby to przeszło, jednak niestety, "nie jesteśmy fundacją" aby kwota była wolna od podatku. Chciałem nagrać filmik z finału całej akcji, ale kiedy tam przyszedłem to aż mi było głupio nagrywać wideo widząc jak wszystko tam wygląda. Wolontariusze w schronisku cały czas przenoszą ciężkie paczki z jedzeniem, sprzątają i obsługują osoby, ktore chcą zaadoptować zwierzątka. Wszystkie paczki od ls-stories trafiły od razu na wózek, który przewiózł wszystko najpewniej do ich pomieszczenia magazynującego. Nie wypadało nagrywać, ale zrobiłem kilka zdjęć dla dokumentacji i pamiątki dla Was. To dzięki Wam, zwierzęta ze schroniska będą miały bardzo dobrą karmę przez jakiś czas. Może nie jest jej dużo, ale liczy się każda rzecz.. Trochę czasu spędziliśmy w korkach, ale było warto!  :D

 

 

4hWPVEX.png

 

W tym roku również podziałamy tak jak ostatnio pod znakiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, więcej informacji wkrótce!

 

 

 

 

Dziś o godzinie 00:30 wgrywamy aktualizację - przez ok. 10 minut wejście na serwer będzie niedostępne aż skończymy pracę

 

Wesołych Świąt wszystkim! 
Ekipa ls-stories

Nowa twarz miasta

 

start.png

 

Przez długi czas myslelismy jak polepszyć wizualnie miasto nie dodając miliardów obiektów na mapę, aby nie wpłynąć na płynnosc rozgrywki. Poszliśmy w stronę ingerencji w oryginalną mapę GTA San Andreas. Oczywiście to nie pierwszy raz kiedy zostało coś zmienione w ten sposób, bo mogliście podziwiać to w aktualizacjach, chociażby TEJ, jednak nie na tak szeroką, użytkową skalę! Dzięki obecności na naszym projekcie tak utalentowanego modelera 3D jakim jest rainy, moglismy bez zawachania wziąć się do pracy nie bojąc się, że cos pójdzie nie po naszej mysli.
W głównej mierze celowalismy w zmiany pozwalające usprawnić ruch drogowy na serwerze poprzez dodanie kilku przejazdów oraz ulic w miejscach gdzie non stop pasy oddzielające ruch bądź chodniki były przez was skracane, lub są miejscem miejscem częstych wypadków. Jak wiadomo, gdy człowiekowi się cos podoba, to chce tego więcej i więcej, więc postanowilismy pójsc krok dalej i totalnie wyjsc na przeciw modzie sklepów w interiorach. - Czekaj, czekaj. Co? Tak! Dobrze przeczytaliscie, zaczynamy isc z duchem czasu i zamiast gotowych Rockstarowych interiorów, do których musieliscie wchodzić przez pickupy przygotowalismy dla was kilka interiorów na VW0, we wnętrzu których znajdziecie bota u którego dokonacie zakupu rzeczy jaką was zainteresowała. Jednak, przejdźmy do screenshotów!

 
 
 
1. Nowe skrzyżowanie obok magazynu

 
 
11.jpg
 
Skrzyżowanie łączące ulice między Idlewood a Pershing square tuż obok Alhambry. Radni miasta po napływie wielu skarg od mieszkańców po wielu miesiącach odmów w końcu się ugięli i postanowili wyciągnąć trochę drobnych z budżetu naszej metropolii i dokonać pewnych poprawek w infrastrukturze. Ulice wraz zostały na nowo osadzone, aby mogły się łączyć i z łatwoscią można było zauważyć nadjeżdżający z naprzeciwka pojazd, bez obaw, że zaraz dojdzie do jakiegoś nieszczęśliwego wypadku.

 
1.jpg
3.jpg
 

 
 

2. Przejazd przez skrzyżowanie obok banku na Pershing Square

 
14.jpg
 
Droga do banku Los santos od Pershing square była długa ze względu na te dręczące każdego żywopłoty,  uniemożliwiające swobodny przejazd przez pas zieleni. Po wielogodzinnych dywagacjach na ten temat, przedstawieniu wszystkich za i przeciw postanowiono, że w przeciągu miesiąca żywopłot ma zniknąć, a na jego miejscu ma się pojawić nowiuteńki przejazd, który ma skrócić drogę do banku o prawie połowę!

 

23.jpg

24.jpg

25.jpg

 

 

 
 
 

3. Nowa droga na Unity Station

 
12.jpg
 
Cytat: "Unity station? Ta pieprzona slepa uliczka, na której wiecznie myliłem zakręty i wjeżdżałem w uliczkę dla taksówek? Ouh.. Ciężka sprawa" - Napisał jeden z dostawców paczek w naszej metropolii. Po dłuższym namysle i wielu godzinach ciężkich rozmów postanowiono, że teraz obie uliczki będą łączyć się z drogą prowadzącą na każdemu znane Verdant.

 

4.jpg

6.jpg

5.jpg

 

  

 

4. Dodatkowy przejazd przez skrzyżowanie na Santa Maria Beach

 
13.jpg
 
Santa Maria Beach, dwujezdniowa droga dwupasmowa oddzielona przez każdego znienawidzonym pasem zieleni, który ciągnął się przez prawie całe nabrzeże Los santos i uniemożliwiał sprawne nawrócenie kierowcom. Ci bardziej odważni nie wahali się łamać przepisów ruchu i po prostu cięli prosto przez niego, Ci bardziej trzymający się zasad jechali aż do granicy z Red Country aby zawrócić i zmienić kierunek jazdy.

 

21.jpg

22.jpg

 

 
  
 

5. Poprawiona Pizza Stack

 
18.jpg
 
Przy okazji postanowilismy poprawić lekko obiekt otwartej pizzeri przy Alhambrze, gdyż Rockstar już nie pierwszy raz spartolił sprawę i musielismy po nich cos poprawiać. Wczesniej po prostu ukrylismy to stosownymi obiektami, jednakże teraz obiekt został poprawiony w pełni, dzięki czemu z ulgą moglismy usunąć rzeczy, które miały na celu poprawienie tych niedociągnięć. Dodatkowo zmieniliśmy teksturę całego podłoża obok Los Santos High School

 

26.jpg

 

 
 

6. Nowa ściana graffiti przy przejeździe kolejowym na Idlewood

 
20.jpg
 
Korzystając, że zmieniamy już tyle rzeczy, dodaliśmy dodatkowy smaczek w postaci graffiti widocznego przy przejeździe kolejowym, jaki przejeżdżają setki graczy dzień w dzień.

 

27.jpg

 

7. Nowy bankomat

 
atm.gif
 
Wszyscy już mieliście dość bankomatu z GTA San Andreas, używanego na serwerach od początku istnienia Multiplayera. My też! Dlatego został stworzony nowy bankomat. Mogliście zobaczyć go już parę dni temu, jednak teraz dostał dodatkowy aspekt, a mianowicie migającą diodę informująca o miejscu umieszczania karty płatniczej.

 
 
8. Nowy sklep i stacja benzynowa 3D na Idlewood

 
16.jpg
 
Kochane Idlewood... Od długiego czasu ulubione miejsce rozgrywki graczy, miejsce które jest najczęstszym tematem naszych dyskusji, zawsze lubimy tam cos dodać, zmienić, poprawić. Tym razem padło na stację Idlewood, lokalizację zdecydowanie najczęsciej odwiedzaną przez graczy posiadających własne cztery kółka, gdyż jest to jedyne miejsce w okolicy, gdzie każdy może zatankować swoją zabawkę.

 

14.jpg

15.jpg

16.jpg
 
 
 

9. Nowy Lombard 3D na Idlewood

 
17.jpg
 
Zostając przy temacie Idlewood zobaczcie zupełnie nowiutki lombard idealnie wpasowujący się w klimat south Central. Czyżby stary Briggis dorobił się kolejnego lokalu, zaraz po tym na Pershing? Przekonajcie się!

 

8.jpg

9.jpg

10.jpg
 
 
 

10. Nowy sklep z ubraniami 3D na Pershing Square

 
15.jpg
 
Na powyższym screenie możecie zobaczyć sklep z ubraniami Didier Sachs znajdujący się od razu na spawnie, gdzie będziecie mogli dokonać zakupu ubrań oraz akcesoriów dla swoich postaci. Poprzednio był to budynek, do którego należało wejść w taki sposób jak do wszystkich innych na ls-stories.

 

11.jpg

13.jpg

12.jpg
 

 

 

 

 

Co jeszcze zrobiliśmy?

 

Ta aktualizacja skupia się głównie na ingerencji w modele GTA San Andreas, jednak przedstawiamy jeszcze kilka rzeczy jakie zdołaliśmy zrobić w tym miesiącu, z racji, że nie każdy zagląda w zakładkę Zmiany na forum.

  • 08 lipiec 2019 - 00:28 
    - Trofea zostały rozdane na Wasze profile, otrzymało je 250 osób. Przy okazji dziękujemy za dzisiejszą frekwencję w grze!
  • 09 lipiec 2019 - 13:43 
    - W sytuacji kiedy ktoś ma użyte kilka karnetów na raz w ekwipunku, będą się one ,,wyłączać" przy każdym najbliższym restarcie o 4:00 rano.
    - Spray do tagowania ścian od teraz jest jednorazowego użytku. Jeden tag = jeden spray. Puszka kasuje się po schowaniu.
    - Nieużywane przedmioty na ziemi kasują się od teraz w ciągu 30 dni od upuszczenia na ziemię, jeśli nikt ich w tym czasie nie podniesie. Polecamy też używać koszy na śmieci, które można wygenerować za pomocą obiektów.
  • 12 lipiec 2019 - 00:48
    - Zielona kropka przy avatarze od teraz informuje o aktywności na forum, a nie o byciu online w grze jak poprzednio  Znika po trzech minutach braku aktywności. Wzięte po uwagę zostały osoby z trybem anonimowości.  Vn7EyZu.png
    - Zielony gamepad przy nicku informuje o byciu online w grze 28tRUwK.png
  • 18 lipiec 2019 - 15:31
    - Nicki 3D nad głowami postaci oraz opisy są teraz generowane i utrzymywane w całkowicie inny sposób, bardziej optymalny dla całego serwera. Przy okazji zasięg widoczności nicków został lekko zredukowany, dajcie znać czy Wam to pasuje.
    - Podczas budowy wnętrza pozostałe osoby w środku nie muszą już wykonywać ruchu aby "wczytać" sobie zmiany w obiektach, dzieje się to teraz natychmiastowo. Dzięki za zgłoszenie tego.
    - Zostało dodane dodatkowe zabezpieczenie wypłaty pieniędzy przy szmuglowaniu przedmiotów u Pasera, dla osób, które go "omijały".
  • 21 lipiec 2019 - 13:09
    - Zostało dodane kilka skinów, z tych customowych z naszych aktualizacji, do wyboru podczas tworzenia postaci dla obu płci
  • 23 lipiec 2019 - 04:27
    - W mieście zostały rozstawione nowe modele bankomatu, który stworzył dla nas rainy

  • 25 lipiec 2019 - 17:30 
    - Od jutra w kontaktach w telefonach będzie zawsze zapisany numer kontaktowy do firm (333). Dotychczas był to extra feature dla droższych smartfonów w ich aplikacjach, jednak teraz będzie w każdym telefonie komórkowym w kontaktach.

  • 27 lipiec 2019 - 03:01
    - Testowo wszystkie grupy mają ograniczenie w ilości zespawnowanych pojazdów. Dopisek - w dalszym ciągu tak pozostanie do odwołania. Przeprowadzamy analizę.

  • 28 lipiec 2019 - 23:55
    Bandany są teraz poprawnie oflagowane tylko dla gangów
    - Rękawiczki mają teraz 3 użycia i są oflagowane pod wyznaczone grupy
    - Knebel i worek są do użytku od teraz tylko przez organizacje

  • 30 lipiec 2019 - 11:47
    - Wprowadziliśmy zautomatyzowany PaySafeCard do sklepiku

  • 31 lipiec 2019 - 02:02
    - Został poprawiony antyaliasing wszystkich customowych graffiti z aktualizacji ls-stories 3.5

 

 

Uwaga! Aktualizacja 3.5.3 wchodzi już dziś, o godzinie 02:00, czyli dwie godziny przed automatycznym codziennym restartem. Serwer zostanie zrestartowany i każdy będzie musiał wejść do gry od nowa.

 

 

P.S. Aktualizacja 3.6 powoli zaczyna być rozkładana na stole warsztatowym.

Wyczekujcie, bo jest czego!

Miłej gry, zespół ls-stories!


Jak zacząć grę?


Pobierz nowy SA-MP 0.3-DL

Wejdź do gry
Wpisz IP: samp.ls-stories.pl


Los Santos
San News Forecast


j6pUHs9.gif

 

Współpracuj z sekcją San News Articles!

 

Myślisz, że informacje które posiadasz są ciekawe, interesujące i warte uwagi? San News Artictles rozpocznie z Tobą współpracę. Oczekujemy zdjęć, nagrań głosowych i opisu zdarzenia - jesteśmy w stanie zapłacić za wszelkie informacje.

 

Skontaktuj się z nami już teraz na wskazany adres mailowy! → larrisalevasseur@sannews.com

 

Wpisz temat: [SNA] Imię i Nazwisko

 

Zastosuj się do wzoru:

 

Imię i nazwisko:

Numer kontaktowy:

Wszelkie informacje na temat sprawy:

Dowody: (np. zdjęcia, film)

 

(Tak, jest to możliwość odegrania fajnego epizodu dla Waszych postaci [lub zniszczenia komuś życia!]. Warunkiem jest PRAWDZIWE odegranie czegokolwiek [wartego uwagi] na serwerze; konieczność posiadania zdjęć - chatlog nas nie interesuje. Dodatkowo szczegółowy opis historii - bez zmyślania.)


Y4NnkwJ.png

** Na stronie internetowej www.adrenalineteamfightclub.com pojawiła się publikacja dotycząca następnej gali która odbędzie się dnia 08.12 o godzinie 20:00   **

 

Adrenaline Team Fight Club - Niszowa gala fighterska organizowana przez zarząd Verdant Gym. Wcześniejsze gale startowały w różnych formulach 5v5, 2v2 czy 3v3, teraz organizacja otwiera się na nowe możliwości i startuje z galą w formule 1v1. Każdy kto chce sprawdzić swoje umiejętności fighterskie może wziąć udział w najbliższej gali.

 

** Na stronie internetowej ATF widnieje formularz zapisowy który prezentuje się następująco **
 

 

Imię i nazwisko oraz ewentualny pseudonim:

Preferowany styl walki(+ilość siły):

Ja imię i nazwisko oświadczam, że ATF nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszczerbki na moim zdrowiu.

 

 

** Na stronie ATF widnieje również informacja dotycząca wynagrodzenia dla zawodników za pierwsze miejsce w ATF przewidywane jest 5000$ oraz złoty puchar dla najlepszego fightera natomiast drugie miejsce jest wynagradzane 3000$ dodatkowo srebrny puchar, trzecie 2000$ brązowy puchar. **

 

** Organizator gali na stronie ATF poinformował o lokalizacji budynku w którym odbędą się walki zamieszczając w publikacji następujące zdjęcia. **

 

 

QWIXKbs.pngVq54D6Y.png

  •  


.


Copyright © 2019 ls-stories.pl | Community Powered by IPS Inc.

ls-stories.pl and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.