Skocz do zawartości



304 online   IP: samp.ls-stories.pl





  • 0. Jeśli masz SA:MP 0.3.7, odinstaluj tę wersję(upewniając się, że program samp.exe jest wyłączony)

  • 1. Pobierz instalator SA:MP 0.3-DL klikając na ikonę po lewej
  • 2. Zainstaluj pobrany instalator
  • 3. Wejdź na IP: samp.ls-stories.pl - miłej gry!
  • * Jeśli występują problemy - spójrz tutaj





Zacznij grę na największym i najbardziej rozbudowanym RolePlay w Polsce! Załóż konto TUTAJ a następnie stwórz własną postać do gry w profilu! Do gry wejdziesz wpisując IP: ls-stories.pl. Do dzieła!

VacYB8S.png

 

Wakacje! Witamy na pokładzie aktualizacji 4.1. To kolejny raz kiedy chcemy Wam pokazać, że mimo iż ls-stories jest tak rozbudowane, wciąż mamy głowy pełne pomysłów. Cały czas pracujemy w pocie czoła i nie raz nie wysypiamy się. Nad tą aktualizacją pracowało o wiele więcej osób niż zawsze. Finalnie prace zostały zakończone i możemy Wam ją udostępnić. Ciągle opieramy się na waszych sugestiach, słuchamy Was - zgodnie z tym przepisem wyszło kolejne świetne ciasto i chcemy się nim własnie podzielić z Wami. Zapraszamy do lektury. Przedstawiamy kolejne nowe rzeczy w świecie LSS. Zachęcamy do wytrwania do samego końca publikacji, gdyż na samym końcu jest niespodzianka!

 

 

 

 

 

Nowy efekt przy zderzeniu samochodu

 

 

BU0gaZM.png

 

Od dzisiaj, w trakcie kolizji drogowej bądź wjechaniu samochodem w przeszkodę będziecie mogli dostrzec nowe efekty. Pierwszym wizualnym efektem jest "czarna plama". Czyli po prostu płyny eksploatacyjne, brud, wszystko co mogło wydobyć się z podwozia auta jak i jego wnętrzności. Po tym, jak z impetem wjedziemy w przeszkodę lub dojdzie do poważnej kolizji dwóch pojazdów - podłoże pod wszystkimi pojazdami biorącymi udział w wypadku znacząco się zaciemni. Dodatkowo wprowadziliśmy wyłączanie silnika przy kolizji, która powoduje zużycie stanu pojazdu o powyżej 100HP.

 
25.jpg
 

Drugim aspektem tego rozwiązania jest efekt "chybotania" ekranu - czyli po tak znaczącym zderzeniu wasze postaci otrzymają po prostu tymczasowe zawroty głowy. Jest to dobrze wam znane rozwiązanie wykorzystywane już przez nas w kilku innych aspektach rozgrywki. Efekt znika po około minucie, widzą go wszyscy gracze w pobliżu

 

 

 

Nowe obiekty konstrukcyjne do wnętrz i nie tylko!


Nie tak dawno do rozgrywki wprowadziliśmy nowe obiekty, które możecie wykorzystywać w trakcie budowania swoich wnętrz. Skupiliśmy się na obiektach dekoracyjnych by łatwiej było Wam wypełniać pomieszczenia oraz wszelkiego rodzaju brakujących przedmiotów do salonów, kuchni, jadalni czy łazienek. Tym razem postanowiliśmy dodać obiekty typowo konstrukcyjne, które zaoszczędzą Wam czasu jak i obiektów! Mamy świadomość tego, ile niektórzy interiormakerzy zużywają obiektów na różnego rodzaju okna, futryny, ściany, łuki czy inne skomplikowane budowle a początkujący kompletnie nie wiedzą jak się do tego zabrać.


Przedstawiamy Wam 17 obiektów konstrukcyjnych do wnętrz, które zawierają między innymi futryny na okna, zaokrąglone ściany, łuki i masę innych! Będziecie mieli okazję ocenić to sami już przy budowaniu pierwszych wnętrz. Każdy z obiektów ma przypisane kanały (ok. 3-4, w zależności od typu obiektu), które można wykorzystać do nałożenia tekstury, na każdy z tych kanałów. Obiekty pionowe zostały dostosowane do jednakowej wysokości i skalowania się tekstury, geometria światła również została zjednolicona (oznacza to, że padające światło nie ma wpływu na stojący obiekt), co pozwoli na dynamikę budowania Waszych wnętrz i ergonomię obiektów podczas Waszej pracy.

 

konstrukcyjne.pngobjects3.png

 

Do tego ważną informacją jest nakładanie /mmat na obiekt - dzięki temu, że forma światła jest zjednolicona, nakładanie dodatkowego koloru na obiekt w formie mmatu, może spowodować, że zrobi się cały czarny - więc nie stosujcie tej formuły.

 

 

 

 

Całkowicie nowa remiza dla Los Santos Fire Department!


P9bB7SK.png

Po naprawdę długich oczekiwaniach i ciężkiej pracy nad samym pomysłem, to czas w którym pragniemy przedstawić Wam całkowicie nową remizę Los Santos Fire Department! Zaskoczeni? Nowa lokacja remizy Fire Department będzie ulokowana na Pershing Square. Ale jak to, przecież tam nigdzie nie było żadnego miejsca!? To główny element zaskoczenia, postanowiliśmy zrezygnować z całkiem nieużytecznego budynku na rzecz nowej, wymodelowanej remizy w tamtym miejscu. Dzięki tej strategicznej lokalizacji, która znajduje się w środku miasta - LSFD będzie mogło dojechać w każdą część Los Santos bez większego problemu.


DVMoqo0.png
KWa9Q7K.png
PayqyKf.png
PcNZ2UX.png
0ARwIUQ.png
dSPDHVM.png

Ten ogromny kompleks został podzielony na kilka sekcji:

  • główna część remizy w której będą parkowane wozy bojowe LSFD. Ta część posiada 6 wyjazdów, która pozwala na wyjechanie w dowolnie wygodnym dla strażaków kierunku.
  • duży hol umożliwiający przejście parkingiem, halą a wyjazdami.
  • wyznaczona strefa po za budynkiem na różnego typu pojazdy techniczne/ratownicze.
  • strefa parkingowa na której strażacy będą mogli zostawiać swoje prywatne pojazdy.
  • strefa na dachu budynku dla śmigłowców ratowniczych.

 

 

Kolejna modernizacja dzielnicy Market!


ekSAqGQ.png

To kolejny krok który postanowiliśmy wykonać w kierunku stworzenia dzielnicy Market bardziej atrakcyjniejszą. W aktualizacji 3.7 w której to przenieśliśmy centrum miasta na Market, mieliście okazję zobaczyć nową stację Metra, pasy parkingowe biegnące wzdłuż całej ulicy, wymodelowany sklep z ubraniami 3D oraz wisienkę na torcie, którą był rynek w centrum miasta. Teraz skupiliśmy się na drugiej części! Z naszych obserwacji wynika, że bardzo chętnie z niej korzystacie dlatego postanowiliśmy przygotować coś specjalnego. Podejrzewamy, że nie tylko nam znudził się wygląd dlatego po raz kolejny wychodzimy temu na przeciw!


P8htWCv.png
dKgFIfo.png
 
 
 
Nie chcieliśmy usuwać całego kompleksu budynków, przecież wszyscy jesteśmy do tego przyzwyczajeni. Dlatego odświeżyliśmy tą część. Pierwsze co rzuca się w oczy, to piętro! Owszem, to dorobione piętro które pozwoli Wam na bardziej realistyczne odwzorowywanie Waszych interiorów. Sam budynek z zewnątrz był dosyć niski i nie zbyt atrakcyjny, dlatego postanowiliśmy wykorzystać jego potencjał i stworzyliśmy coś, co nie tylko sprawi uśmiech na Waszych twarzach a pozwoli na bardziej kreatywne korzystanie z tej przestrzeni.


Drugą rzeczą, która Was zainteresuje i zwróci Waszą uwagę to łącznik zawieszony nad ziemią, pod którym będzie można swobodnie przechodzić! To coś niespotykanego i w naszej ocenie wygląda to rewelacyjnie, dzięki temu zabiegowi sam obiekt z daleka wygląda bardziej futurystycznie i budzi wrażenie.

 

Uv2AqIm.png
 
 

Ostatnim elementem układanki jest nowe ogrodzenie które zostało w pełni przebudowane. Prócz tego, że będzie służyć do oddzielenia chodnika od części parkingowej - to będzie można na nim swobodnie usiąść! O tak, zauważyliśmy - że lubicie spędzać czas w tamtym miejscu a wąski murek nie był dobrym miejscem do siadania na nim. Całość prezentuje się nowocześniej jak i jest zdecydowanie o wiele bardziej funkcjonalna.

 
yMPrVtp.png
 

 

Niewątpliwie ważną rzeczą również jest dodatkowe pobocze na jednej z ulic centrum miasta. W tym miejscu zawsze stało sporo samochodów na ulicy, przez co przejazd tamtędy był bardzo ciężki. Właśnie w ten sposób postanowiliśmy to poprawić. Mamy nadzieję, że dostosujecie się do nowego miejsca na samochody i nie zobaczymy już powodowania takiego tłoku! :D

 

Yi8YwxB.png
 

 

 

Rabunek

 

Do tej pory gracze musieli sami odkladać przedmioty podczas stanu nieprzytomności. Możliwość samodzielnego, skryptowego przywłaszczania przedmiotów nieprzytomnej postaci to funkcja pomagająca zachować dynamikę podczas większości akcji. Brak czasu oczekiwania aż osoba okradana sama zwróci zabrany przedmiot znacznie skróca przebieg takiego rabunku. System ten jest odpowiednio przystosowany do naszych założeń, nie mile są widziane sytuacje w których gracz okrada gracza z wszystkich jego przedmiotów, dlatego na komendę są nałożone pewne ograniczenia. Komenda /rob pozwala tylko na przywłaszczenie:

  • broni palnej oraz białej
  • nielegalnej amunicji
  • wszelkiego rodzaju narkotyków
  • gotówki.

Regulamin przestępczości nadal bardzo mocno reguluje to w jaki sposób powinna wyglądać taka napaść.

 

pSrdXd6.png

 

unknown.png

 

elo.png

 

Komenda ta będzie dostosowywana do potrzeb organizacji przestępczych. Użycie jej jest możliwe w każdym miejscu na mapie, niezależnie od pory dnia. Mimo wszystko obostrzenia znajdujące się w regulaminie nadal są aktualne i będą zapobiegać nierealistycznym sytuacją. Członkowie organizacji nadużywający tego usprawnienia będą surowo karani. Stawiamy przede wszystkim na rozgrywkę Role Play, celowe wbijanie BW ofierze aby ją okraść nie będzie tolerowane, tego typu zachowania powinny być ostatecznością. Istnienie tej komendy ma na celu zniwelować sytuacje w których napadany gracz nie chce oddać przedmiotów, mimo iż regulamin go do tego zobowiązuje.

 

unknown.png

 

unknown.png

 

Uwaga - wprowadzimy to dopiero za kilka dni, potrzebujemy przetestować to podczas uruchomionej gry z dużą ilością osób online w gronie ekipy.

 

 

 

Usprawnienie LSD według Waszych sugestii

 

ed11hBi.png

 

Wysłuchując wielu waszych próśb postanowiliśmy delikatnie modyfikować system LSD. Wielokrotnie składaliście do nas propozycje mówiące o skryptowym wpływie na LSD podczas trwających już starć. Wysłuchaliśmy Was i od tej aktualizacji system ten będzie zapobiegał nieralistycznym sytuacją podczas których gracz spożywał LSD w trakcie starcia.

 

2ENWzIA.png

 

Efekt LSD będzie się również wyłączał gdy postać otrzyma obrażenia. Sytuacje podczas których gracz ucieka przed grupom napastników, oczekując na załadowanie się swojego HP są nierealistyczne i wpływają negatywnie na przebieg takich potyczek.

 

 

0Y2RqUa.png

 

 

 

 

Radio IC od teraz z rozszerzeniem jako przełącznik w ustawieniach postaci

 

9Ahm6Ck.png

 

Radio IC (!) jest nieodłącznym czynnikiem gry w grupach oficjalnych. Nie tylko grupy publiczne korzystają z tego na co dzień a niektórzy z Was mogli doświadczyć jaka ilość informacji jest przekazywana tą drogą. Dla niektórych osób było to problematyczne, ponieważ nie będąc na służbie widzieli masę nieinteresujących ich komunikatów które zaśmiecały czat w trakcie ich gry. W związku z tym postanowiliśmy zrobić przełącznik w ustawieniach postaci, którym będzie można je wyłączyć w trakcie waszej gry.

 

IE3ZEtm.png

 

Od teraz nie będziecie zmuszani do czytania nie interesującej Was treści po za służbą, a pozwoli Wam to skupić się na rozgrywce In-Character.

 

 

 

 

Nowa funkcja w grze. Zostań przewodnikiem ls-stories!

 

Funkcja polegająca na pomocy nowym graczom. Wybrana grupa osób otrzyma od nas możliwość niesienia pomocy innym bez potrzeby dołączenia do ekipy serwera. Wiemy jak wiele osób nie składa podań na stanowisko helpera ponieważ wiążę się to z dużymi obowiązkami i sporą aktywnością. Przewodnik jest zwolniony z wszelkiego rodzaju interwencji, rozwiązywania konfliktów i sporów regulaminowych, taka osoba tylko i wyłącznie odpowiada na pytania graczy chcących się doinformować. Ranga ta nałożona jest na całe konto globalne użytkownika, więc osoba pełniąca taką rolę może udzielać pomocy z każdej postaci. System jest prosty i intuicyjny, nowy gracz chcący skorzystać z pomocy naszych przewodników, będzie mógł użyć komendy /pytanie a wtedy wyświetli mu się GUI objaśniające cały proces.

 

VpovfRK.png

 

Po wysłaniu wiadomości każdemu z aktywnych w danej chwili przewodników wyświetli się na czacie informacja o tym kto zadał danie pytanie i jak brzmi jego treść. W ten sposób pytania będą trafiały do większej ilości osób niosących pomoc a jedna osoba nie będzie obarczona wszystkim. Mimo to każdy z przewodników będzie mógł wyłączyć tą funkcję przy pomocy komendy /tog pytanie - komenda ta całkowicie zablokuje wyświetlanie się pytań na danej postaci, pozwalając przewodnikowi odsapnąć czy zająć się grą IC.

 

wJlZnnp.png

 

Rekrutacja na to stanowisko jest otwarta i odbywa się w specjalnym dziale otwartym dla całej społeczności serwera. Każdy z graczy, który spełnia poniższe wymagania może złożyć tam swoje podanie według własnego wzoru. Zadaniem kandydującego jest przekonać społeczność oraz ekipę do swojej osoby. Dla osób zaangażowanych i sumiennie wykonujących swoje skromne obowiązki, zapewniamy różnego rodzaju nagrody oraz możliwość dołączenia do ekipy serwera bez składania podań. Osoba taka będzie normalnym członkiem ekipy, pnąc się w jej hierarchii na tych samych zasadach co inni.

 

Obowiązkowe warunki które trzeba spełniać aby zostać przewodnikiem LS-STORIES:

 

  • Brak jakichkolwiek kar w przeciągu pół roku.
  • 5000SP
  • Pozytywna opinia wśród społeczności projektu.
  • Znajomość regulaminu serwisu.
  • Znajomość skryptu serwera.
  • Aktywna gra na serwerze.

 

 

Zgodnie z ostatnią ankietą

 
Na początku maja stworzyliśmy ankietę dotyczącą widoczności kar w profilach. Wzięło w niej udział prawie 1200 osób. Zgodnie z obietnicą jaką złożyliśmy, czyli wprowadzeniu tego dopiero po nieco dłuższym czasie aby osoby, które mają większą ilość kar, nie poczuły się poszkodowane, teraz jest na to już najwyższy czas dlatego informujemy o wprowadzonej zmianie.

 
 
0RxXJ4S.png
 
Kary w profilach będą ukrywane dla innych osób przeglądających Wasze profile po 90 dniach zamiast po 30.

 

 

 

i.. zgodnie z badaniem ankietowym

 

Przeprowadzono na forum badanie ankietowe, którego wyniki przedstawiliśmy niedawno. W formularzu wzięło udział 366 osób - to niesamowicie wysoki wynik. Już w pierwszej godzinie po opublikowaniu Wam informacji, wzięło udział około 170 osób. Szczerze nie spodziewałem się. Również miło zaskoczyło mnie to, że nie było wielu głupot w pytaniach otwartych tylko większość potraktowała tą sprawę poważnie. Choć nie wszyscy - bo z tego co zobaczyłem, ktoś rozesłał na jakąś konwersację link i kazał wpisywać jakieś bzdury także serdecznie ściskamy tę osobę. Ucieszyły nas bardzo pozytywne słowa na temat wszelkich "ficzerów" na ls-stories, wiemy też, które z nich najbardziej lubicie. Oczywiście nie nie ma co się kierować całkowicie tymi danymi, bo zdarzały się tez trolle, ale jest to dosyć ciekawa rzecz do sprawdzenia.

 

0u1XqAX.png

Oczywiście spodziewaliśmy się bardzo zbliżonych wyników, bo wiemy co najbardziej lubicie na ls-stories odgrywać także dla nas jako ekipy, nie było to zaskakujące, jednak utwierdzilo nas to w przekonaniu. Panowie i Panie z organizacji przestępczych niech się spodziewają ciekawych nowości w tym roku. Oczywiście nie pomijając pozostałych warstw projektu, bo wszystko i wszystkich bierzemy pod uwagę.

CGPMsa1.png

Przeważająca liczba to osoby, ktore grają od 3 do 10 lat na Role-Play. Tutaj warto wspomnieć o Waszym pochodzeniu na ls-stories. Bardzo zaskoczyło nas to, że czasami pojawiały się odpowiedzi, że przyszliście z całkiem innej gry (np. GTA5) by spróbować klasycznego i dobrego Role-Play. Cieszy nas to niezmiernie i miło, że z Nami zostaliście!

 

g10KsCI.png

Forum to nieodzowna część rozgrywki. Tutaj "po godzinach" gry, rozgrywane są dalsze rzeczy. Niektórzy tworzą wspaniałe treści w programach graficznych, wideo i publikują swoje dzieła. Dlatego zawsze też bierzemy pod uwagę nasze forum, aby było maksymalnie stabilne i szybkie, wygodne i intuicyjne na każdym urządzeniu.

 

dQYmL9g.png

W większości gracie powyżej trzech godzin, o czym oczywiście wiemy i bardzo nas to cieszy.

 

MSSVFlX.png

Bardzo lubimy oglądać Wasze ciekawe postacie, bo niektóre osoby potrafią tworzyć niesłychanie dobre historie, z których powstawała by nie jedna książka. Na ls-stories można grać luźno, pieniądz nie jest wyznacznikiem lepszej gry, dlatego cieszy nas to, że wykorzystujecie te możliwości i wolicie dobrze pograć ze znajomymi.

 

 

4M6X9Nw.png

To już kwestia mocno indywidualna - w każdym razie większość osób ma się za dobrych lub bardzo dobrych graczy Role-Play. To dobrze!

 

 
 

Nasz Creatywny to od teraz emerytowany administrator Role-Play

 

 

Chcielibyśmy z tego miejsca podziękować z całego serca Creatywnemu za ogromny wkład w ls-stories jako administrator. Mateusz sporo z Nami i Wami przeszedł. Zawsze był bardzo odpowiedzialny i mogliśmy na nim polegać. Najwięcej działał jako opiekun organizacji, organizował Wam sporo zabawy w Waszych małych zespołach, gdzie i tak nie każdy to potrafił docenić. Wielkie dzięki Mateusz. Po Naszych wspólnych ustaleniach Creatywny odchodzi na zasłużoną emeryturę!

 

Tki66qX.png

 
 
 

Co jeszcze zrobiliśmy od aktualizacji 4.0? Warto to wiedzieć!

Nie każdy zerka w zakładkę mini aktualizacji, dlatego przedstawiamy co zostalo zmienione w ciągu ostatniego czasu poza aktualizacjami głównymi.


#394 - 28 czerwiec 2020 - 19:36 (daily update)

  • Bronie typu glock z tłumikiem nie wzbudzają teraz anonimowych powiadomień na numer alarmowy

#393 - 21 czerwiec 2020 - 21:03 (daily update)

  • Kary AdminJail będą teraz wydawane na godziny zamiast minuty.
  • Ilość otrzymanych SPoints (score) będzie teraz widoczna w powodzie w logach profilu postaci. Tak samo ilość godzin AdminJail.
    Dotyczy nowych od tego momentu wpisów.

#392 - 17 czerwiec 2020 - 13:18 (daily update)

  • Sprzedawanie produktów z magazynu na własnych strefach grupy zostaje ograniczone tylko dla grup biznesowych, które posiadają sprzedaż w ,,interiorze 3D"
  • Zmieniono działanie megafonu/mikrofonu. W grupach oficjalnych pozostaje bez zmian natomiast w grupach biznesowych działa on teraz wyłącznie z aktywną flagą grupową mikrofonu (nadaną przez opiekuna). Dodatkowo możliwe jest użycie tylko w budynku grupy oraz gdy członek grupy wpisujący komendę posiada zestaw uprawnień zarządzania.

#391 - 16 czerwiec 2020 - 20:28 (daily update)

  • Aktualizacja zmodyfikowanej synchronizacji pojazdów ls-stories: poprawki w stosunku do ostatniej wersji sprzed kilku miesięcy ze względu na wyższe możliwości po przejściu na nowy serwer. Synchronizacja pojazdów u pasażerów i przechodniów jest już niemal tak idealna jak widzi to kierujący pojazdem - czyli jest jeszcze lepiej niż wcześniej ale jak zawsze prosimy o ewentualny feedback przez system zgłoszeń.

#390 - 16 czerwiec 2020 - 12:57 (daily update)

#389 - 05 czerwiec 2020 - 14:48 (daily update)

  • Automatyczne wyłączanie systemu ładowania obiektów przy codziennym restarcie w poszczególnych budynkach, które nie były odwiedzane przez 3 dni. Obiekty w takich budynkach zostaną wczytane dopiero po odwiedzeniu ich przez gracza. Mamy zbyt dużo drzwi i obiektów w grze więc powoduje to trochę komplikacji (przeciążenia), dlatego będziemy różnymi sposobami starać się redukować ilość wszystkich załadowanych obiektów w grze
  • Wprowadzono dodatkowy zapis czasu służby i pozycji gracza co minutę dla przypadków kicka lub zerwania połączenia serwera
  • Zwiększyliśmy ilość opiekunów aukcji ls-stories. Dodano systemowy przydział aukcji pod poszczególnego opiekuna, którego sam wybierze system przy każdej nowej aukcji. Pozwoli to na szybszą analizę i sprawdzanie aukcji

#388 - 31 maj 2020 - 22:07 (daily update)

  • Detoksykacja organizmu dostępna od teraz u postaci interaktywnych w szpitalu zamiast u medyków. Usługa nie wyda już przedmiotu do ekwipunku tylko automatycznie wykona detox. Przedmioty, które posiadacie w dalszym ciągu mają to samo działanie, nie usuwamy ich

#387 - 26 maj 2020 - 19:27 (daily update)

  • Nowy wygląd wszystkich informacji podczas naprawy pojazdu. Od teraz klient warsztatu również będzie widział pozostały czas do końca naprawy.
  • Według waszych próśb, na czacie po zakończeniu połączenia będzie teraz informacja o numerze telefonu z jakim prowadzono rozmowę.
  • Małe zmiany w regulaminie organizacji przestępczych

#386 - 20 maj 2020 - 03:10 (daily update)

  • Dodano obustronne przerwanie rozmowy telefonicznej podczas otrzymania obrażeń z broni u jednej ze stron
  • Nowa ranga w ekipie - Starszy Supporter. Zmieniła się również kolorystyka rang ekipy - zapraszamy do spojrzenia  tutaj 

#385 - 14 maj 2020 - 21:43 (daily update)

  • Według waszych próśb na naszym serwerze pomocniczym komenda /vcolor posiada teraz drugi kolor jako parametr opcjonalny (nieobowiązkowy). Wystarczy podać przykładowo /vcolor 1. Pozwoli to na szybsze testowanie kolorów na samochodach. Przypominamy by dodać sobie ten serwer do listy - jego IP: pomocniczy.ls-stories.pl:1111. Umożliwia on testowanie skinów, pojazdów, broni i innych.

 

#384 - 11 maj 2020 - 19:33 (daily update)

  • Wprowadzono nowy typ kary - blokada aukcji (tym samym przestajemy wydawać klątwy jako zamiennik tej blokady). Ta kara odbiera dostęp do całej zakładki aukcyjnej na odpowiednią ilość dni. Dodatkowo wprowadzono ograniczenie dostępowe dla osób z aktywnym banem w grze, gdyż bardzo często zdarzały się sytuacje celowego szkodzenia w aukcjach innych użytkowników - kupowanie, licytowanie. Oczywiście taką karę można otrzymać od opiekunów aukcji jak dotychczas.
  • Znaczne przyspieszenie wczytywania wszystkich stron naszego forum.

#383 - 10 maj 2020 - 16:22 (daily update)

  • Wprowadzono weryfikację reCaptcha również podczas logowania na forum w celu zwiększenia bezpieczeństwa ze względu na ostatnią wzmożoną ilość ataków na nasz serwer różnymi sposobami. Prawdopodobnie na jednym ze słabo chronionych serwerów znów doszło do wycieku loginów i haseł dlatego ponownie nalegamy by zabezpieczać swoje konta na ls-stories dodając kod uwierzytelniający oraz ustawiając mocne, unikalne hasło.

#382 - 07 maj 2020 - 15:49 (daily update)

  • Mieszkania w nowym apartamentowcu będą do zakupu przez komendę /mieszkanie wchodząc w pickup budynku od godziny 20:00. Wtedy otworzymy piętro apartamentowca, na którym są mieszkania do nabycia.
  • Nowe dodatki do samochodów zostały wprowadzone w następujący sposób: Zawieszenie sportowe, zawieszenie wyścigowe, neony (6 kolorów) są teraz dostępne dla organizacji zmotoryzowanych do zamówienia. Organizacje te dostały także trzy nowe poziomy flag do zamawiania, które są rozdawane według schematu rozwoju danej organizacji. W dalszym ciągu organizacje zmotoryzowane mają wybór czy handlują częściami czy amunicją/bronią.
  • Neony i zawieszenia samochodowe przy demontażu zostają usunięte tak samo jak pozostałe części. Nie powracają do ekwipunku tak jak felgi/zderzaki/spoilery/wloty.
  • W miejscach gdzie powstały nowe przejścia dla pieszych na najbardziej zatłoczonej ulicy miasta, w celu delikatnego spowolnienia samochodów i pieszych dodaliśmy testowo sygnalizacje świetlne (dla pieszych i dla samochodów). Rozwiązanie testowe, zobaczymy jak to się przyjmie. Być może pozostanie już zawsze. Światła obowiązują i należy się do nich stosować jako kierowca i jako pieszy.


 
 
Uwaga konkurs! Do wygrania 100 PLN!


Z okazji rozpoczęcia wakacji postanowiliśmy stworzyć dla Was znów konkurs, w których uwielbiacie brać udział! Szczęśliwiec, który wygra konkurs otrzyma 100 PLN do wykorzystania na platformie Steam. Żeby wziąć udział w konkursie, trzeba spełniać pewne wymogi:

  • być aktywnym graczem ls-stories,
  • napisać w tym temacie, za co lubicie ls-stories oraz co najbardziej podoba Ci się w projekcie.


EHmuEQt.jpg
Życzymy oczywiście powodzenia i zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie!

 
 
Poprzednie niedawne aktualizacje gry:


#55 Aktualizacja gry: ls-stories 4.0
#54 Kolonizacja Marsa - aktualizacja gry: ls-stories 3.9.2.1.2.3
#53 Nowy rekord 650 graczy online! Mniejsza aktualizacja ls-stories 3.9.2
#52 Aktualizacja gry: ls-stories 3.9 oraz wyniki konkursu!
#50 Noworoczne nowości - aktualizacja gry: ls-stories 3.8 oraz Finał WOŚP!

 

 

Pozostaje nam tylko życzyć Wam miłych i spokojnych wakacji! Odpoczywajcie ale nie zapominajcie o naszym kochanym ls-stories!

 

Ekipa ls-stories

M33SegW.png

 

 

 

 

 

 

Modyfikacja zawieszenia w Twoim aucie!

 

 

9.jpg

 

Nie do pomyślenia! Na początek przedstawimy istną perełkęNastępny feature, którego nikt w przeszłości nie wykonał na platformie SA-MP. To coś, co przywoła uśmiech na twarzy każdego fana motoryzacji grającego w świecie RolePlay. Postanowiliśmy pójść o krok dalej w możliwościach tuningu samochodów na serwerze, dlatego ls-stories pozwala teraz zamontować sportowe czy wyścigowe zawieszenie, które mocno wpłynie na to jak samochody zachowują się w trakcie jazdy. Co to oznacza wprost dla gracza prowadzącego auto?

  • Samochód znacznie lepiej się prowadzi pokonuje zakręty a to zależy od typu tuningu zawieszenia
  • Samochód jest delikatnie obniżony wizualnie
  • Środek ciężkości pojazdu również jest niżej - poprawia to przyczepność pojazdu

 

10.jpg

 

Nie każdy od razu chce pompować w byle wózek kawał majątku swojej postaci. Nie zawsze do tańszego auta pasować będzie najlepsza modyfikacja dostępna na rynku. Wprowadzamy zatem dwa rodzaje tej modyfikacji. Jedyną różnicą w ich działaniu będą cena i skuteczność.

  1. Zawieszenie sportowe - pierwszy poziom modyfikacji zawieszenia
  2. Zawieszenie wyścigowe - drugi poziom modyfikacji zawieszenia

 

 

 

 

Realistyczne neony w samochodzie

 

 

32.jpg

 

 

Stop, dobrze widzę..? Serio neony? Przecież neony w SA-MP są żałosne. Oczywiście, ale nie takie jakie znacie z serwerów typowo wyścigowych. Jak za każdym razem, robimy wszystko z własnym pomysłem, więc i przy tym aspekcie wyszło nam coś wspaniałego specjalnie dla Was. Tym razem sięgnęliśmy po pomysł który siedział nam z tyłu głowy od dłuższego czasu. Od teraz grupy zmotoryzowane naszego serwera będą miały możliwość sprowadzenia do miasta i zamontowania pod podwoziem swojego pojazdu neon, który zrobi naprawdę dobre wrażenie na wszystkich gapiach wokół!
Neony wyglądają klimatycznie i niesamowicie jak na standardy tej gry. Oto co udało nam się stworzyć:

 

30.jpg

 

 

Neon jest nielegalną modyfikacją, więc będzie można go jedynie zdobyć u przestępczych grup zmotoryzowanych. To oznacza, że za jego używanie na drodze publicznej LSPD może wystawić Wam mandat - więc chcemy byście korzystali z tego komponentu bardzo rozważnie. Dodatkowo nie chcemy aby nagle wszystkie samochody jeździły i świeciły neonami. Niech to będzie unikalna rzecz więc używajcie tego z rozwagą. Pojazd w którym będzie zamontowane neonowe oświetlenie również otrzyma nową funkcje odpalania oraz gaszenia neonu na przycisk. Udostępniliśmy na ten moment sześć kolorów dla oświetlenia, które będziecie mogli zamontować pod swoim pojazdem. Nie ukrywamy iż istnieje możliwość dodania następnych - jeśli pomysł bardzo przypadnie wam do gustu. Czekamy na propozycje!

  • Neon niebieski
  • Neon turkusowy
  • Neon zielony
  • Neon żółty
  • Neon fioletowy
  • Neon czerwony

 

 

31.jpg

 

33.jpg

 

 

Neony aktywować dezaktywować można w każdym, dowolnym momencie. Wystarczy nacisnąć "H" stojąc przy aucie lub siedząc w środku i wpisując komendę /v.

 

7GaNBVk.png

 

 

 

 

 

Zmiana systemu turbosprężarki, kompresora i ECU

 

15.jpg

 

Wszyscy znamy tuning mechaniczny, jaki zawitał u nas jakieś 2 lata temu.

Problemem poprzednich komponentów tuningu mechanicznego było to, że większość osób nie wiedziała co daje każda część. Opis z aktualizacji dawno zniknął w odmętach tematów. Przykryły go pozostałe dotychczasowe aktualizacje, które regularnie wam prezentujemy. Stąd też czas na odświeżenie tego zagadnienia - co jak mamy nadzieję ucieszy wiele osób.

 

Aspektów realistycznych prosimy nie brać pod uwagę - nie ma możliwości by działanie doładowania bazowało na obrotach silnika. Jesteśmy tylko na GTA, więc zaplanowaliśmy coś innego. Stworzyliśmy to jeszcze raz. W innym stylu i wygląda to teraz następująco:

  • Turbosprężarka - zwiększa przyspieszenie samochodu od 0 do 100km/h
  • Kompresor - również zwiększa przyspieszenie samochodu od 0 do 100km/h
  • 2x Tubosprężarka/Kompresor - zwiększa jeszcze bardziej przyspieszenie samochodu (od 0 do 100km/h)

UWAGA: Można zamontować oba, można zamontować dwie sztuki wybranej przez was opcji. Te dwa komponenty łączą się dowolnie i nie ma żadnej różnicy jaki schemat wybierzecie. 

 

Zapytacie zapewne - dlaczego tylko do 100km/h? Do tego właśnie przyda się teraz inny komponent! 

  • ECU - pozwala "odblokować" działanie turbosprężarki/kompresora, tak by działały powyżej 100km/h


 

ZZ67TPj.png

 

Aby jasno przedstawić działanie doładowania dodaliśmy również nowy parametr w serwerowym liczniku! Od teraz podczas jazdy podwójnie doładowanym autem zegar będzie wskazywać ciśnienie doładowania. Jeśli w pojeździe umieszczony będzie natomiast jeden podzespół sprężający wskazówka będzie nieco niżej. Warto pamiętać, że względem planu działania systemu - podczas gdy pojazd jedzie więcej niż 100km/h i nie posiadamy "ECU", doładowanie nie będzie działać - również wtedy wskaźnik doładowania będzie równy zeru.

 

RqJobPb.png

 

UWAGA! Tuning mechaniczny jest w stanie wykonywać swoje zadanie jedynie w samochodzie sprawnym technicznie! Jeśli Twoje auto będzie miało poniżej 800HP - osiągi zmaleją. Będzie to widoczne na wyżej opisanym wskaźniku ciśnienia. Pojawią się tam losowe liczby, wskazujące na awarię.

 

 

 

Bez obaw! Nie mamy zamiaru psuć wam pojazdów, które tuning już posiadają. Wszystkie komponent jakie macie zainstalowane, otrzymały właśnie nowy system, więc nie musicie nic montować ani demontować. W przypadku osób, które mogą czuć się poszkodowane z racji posiadania samego 
ECU - na otarcie łez przyznamy, że zwiększono jego cenę. Dzięki temu, będziecie nieco "do przodu".

 

 

 

 

Nowe Idlewood - wersja szósta!


To już nasza kolejna wersja całej dzielnicy Idlewood. Jesteśmy głodni ciągłego rozwoju i chętni udostępniania coraz to ciekawszych miejsc do gry dla naszej społeczności! Przedstawiamy wam dwie zupełnie nowe lokacje przygotowane przez nasz zespół Developerów 3D!

 

1.jpg

 

 

A teraz spójrzmy prawdzie w oczy, chyba większość z nas miała już po dziurki w nosie oryginalnego modelu Alhambry. Wielki kloc zajmujący ogrom przestrzeni a mający tak mało do zaoferowania. Jego potencjał nigdy nie był wykorzystany, ponieważ w prawdzie - nie istniał. Teraz gdy w Los Santos mieszka więcej ludzi niż kiedykolwiek wychodzimy temu naprzeciw! W miejscu tego starego, okropnego budynku staje bardzo klimatyczne osiedle. Dwa szeregi bliźniaków ustawione wzdłuż opiewających to miejsce ulic. Za nimi rząd garaży do wykupienia dla mieszkańców kompleksu. A zaraz obok? Pełnoprawny park z boiskami rekreacyjnymi. Istny raj dla mieszkańców Idlewood!

 

 

4.jpg

3.jpg

2.jpg

 

 

 

Duży budynek biznesowy z kilkoma miejscami parkingowymi, który staje w samiutkim sercu Idlewood - przy głównym skrzyżowaniu. Prezentuje on kilka miejsc na stworzenie swojego biznesu w tym miejscu. Oczywiście lokale, które są już w tamtym miejscu, zostają odpowiednio przeniesione.

 

 

5.jpg

6.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Atlanta Racetrack - następny tor wyścigowy

 

11.jpg

Poprzedni tor wyścigowy na Ebisu Minami wprowadzony na aktualizacji 3.9 cieszy się bardzo dużą popularnością. Gracze z przyjemnością uczęszczają na organizowane tam imprezy oraz biorą udział w samodzielnie organizowanych przez nich wyścigach. Mimo tego, że tor wyścigowy jakim jest Ebisu został tak dobrze przyjęty przez naszych graczy, my czujemy się niedosyt w tej kwestii i nie spoczęliśmy na zorganizowaniu dla Was czegoś nowego. Postanowiliśmy udostępnić dla Was kolejne miejsce w którym będziecie mogli dobrze spędzić czas ze swoimi znajomymi oraz rywalizować o miano najlepszego kierowcy waszej grupy!

 

12.jpg

 

 

A przed Wami prezentujemy całkowicie nowy tor Atlanta Racetrack! Sam obiekt jest przystosowany do wyścigów typu Gran-Prix. W dniach wolnych, w których tor będzie udostępniony dla wszystkich graczy na jego teren będą mogły wjeżdżać pojazdy typowo sportowe z wyłączeniem jednośladów. Podobnie jak na Ebisu Minami - mamy w planach zorganizowanie kilku eventów w których każdy gracz będzie mógł wziąć udział oraz z pewnością wygrać fajną nagrodę! Autorem tego modelu jest Sup1K - który przekonwertował tor z gry Assetto Corsa: VDC. Sam obiekt został w pełni dostosowany przez zespól naszych developerów 3D według potrzeb oraz norm serwera. Poprawiliśmy wiele błędów czy niezgodności, dodaliśmy kilka smaczków miłych dla oka. A jak prezentuje się sam tor? Zobaczcie na własne oczy!

 

 

 

 

HmueUDs.png

 

 

Tor Atlanta jest ogromnych rozmiarów, jedno okrążenie trwa bardzo długo. Jego długość to dokładnie tyle ile całe Los Santos!

 

 

13.jpg

 

 

16.jpg

 

Wielkie otwarcie toru Atlanta już w niedzielę - oczekujcie informacji na forum!

 

 

 

 

 

Nowy apartamentowiec w sercu miasta z podziemnym parkingiem

DIpoXXL.png
 

 

Diamond Apartments - bo tak właśnie będzie nazywał się nowy apartamentowiec w Los Santos, to całkowicie nowy model 3D który został ulokowany we wschodniej części dzielnicy Market. Do jednych z największych jego zalet należy to, że wieżowiec posiada swój własny podziemny parking, na którym jego mieszkańcy będą mogli parkować swoje prywatne pojazdy! Tym razem i posiadacze licencji na śmigłowce będą zadowoleni, ponieważ na dachu budynku zostało umieszczone lądowisko dla helikopterów, na którym ich właściciele będą mogli zostawiać swoje maszyny! Bardzo lubimy wywoływać na waszych twarzach szok i pokazywać to, że dla ls-stories nie ma rzeczy nie możliwych. Więc i tym razem przedstawiamy Wam efekt kilkugodzinnej pracy naszych developerów oraz w pełni oddajemy dla Was do użytku to wspaniałe miejsce.

 

 

18.jpg17.jpg

19.jpg

21.jpg

22.jpg
 

 

Wnętrze wieżowca zostało wykonane w bardzo nowoczesnym stylu co będziecie mieli okazje zobaczyć zaraz po wejściu! W środku znajdziecie dwie windy, które zaprowadzą Was na podziemny parking lub na dach apartamentowca. Po wejściu do głównej części holu, pierwsze co rzuci się Wam w oczy to strefa wypoczynkowa. To bardzo przyjemne miejsce w którym właściciele swoich apartamentów będą mogli zaczerpnąć ciekawej interakcji z nowymi sąsiadami!
Wykorzystując system bloków mieszkalnych na ls-stories, nowy apartamentowiec powstaje jako jeden z nich. Łącznie, na całym piętrze wieżowca udostępniliśmy dla Was trzynaście nowych mieszkań.

zBYaAgH.png
lPKHrLo.png
 

 

 

 

 

Nowe powiadomienia dla służb

 

 

mitU19B.png

 

 

Po długim czasie postanowiliśmy odejść tej standardowej informacji jaką była "strzelanina" i zrobić coś bardziej profesjonalnego! Jest to komunikat wyświetlający się na dole ekranu dla służb porządkowych. Od dziś w trakcie trwającej strzelaniny członkowie frakcji zamiast komunikatu "strzelanina" zobaczą nową informacje która nie dość, że poinformuje ich o trwającej strzelaninie to przedstawi w jakiej okolicy się ona odbywa! Mimo to - wciąż zostajemy przy głosowych powiadomieniach mówionych przez lektora, natomiast dodaliśmy teraz okolice, w której zostało wydane zgłoszenie - to dla osób, które nie mają pełnego katalogu "audio" gry i nie mogły usłyszeć dokładnej lokacji, gdzie padły strzały. Podana lokalizacja nie będzie wyświetlać się na mapie, ani nic z tych rzeczy - będzie nam mówić jedynie o rejonie w jakim się ona odbywa co możecie zobaczyć na załączonym obrazku

 

u7xkMEZ.png

 

 

 

 

 

 

Kolejne nowości w infrastrukturze drogowej

 

1wywVbL.png

 

 

Nie tak dawno na głównej ulicy dodaliśmy obszary informujące o zakazie parkowania. Przez ostatni czas zauważyliśmy jednak w centrum miasta inny problem. Postaci biegające po ulicy niczym oszalałe. Mamy nadzieję, że powyższe rozwiązanie chociaż trochę pomoże w uspokojeniu tej sytuacji. Postanowiliśmy stworzyć dla naszych graczy przejścia dla pieszych które zostały umieszczone w trzech miejscach na całej długości głównej ulicy. Dzięki temu pokonanie jezdni w sposób cywilizowany będzie dla Was bardziej bezpieczne a nadjeżdżający kierowcy będą mieli świadomość o przechodzących w tamtych miejscach pieszych.

 

 

23.jpg

 

 

 

 

 

 

22.jpg

 

 

Pamiętacie aktualizacje 3.5.3? Jednymi z pierwszych modyfikacji miasta Los Santos jakie wgraliśmy na ls-stories, gdy podjęliśmy współpracę z naszymi serwerowymi Developerami 3D było poprawianie po twórcach naszej kochanej gry najbardziej ruchliwych i bezsensownych skrzyżowań. Jednym z nich był JEDEN przejazd na zakręcie autostrady 425 (temat tutaj), więc teraz idąc za ciosem stworzyliśmy realnie wyglądające skrzyżowania na całej jej długości! Tylko tym razem, aby nie usuwać ulic, postanowiliśmy zrobić je jako "nakładki" - także prosimy nieco zwolnic!

 

 

24.jpg

 

 

 

 

Mniejsze zmiany


  • Usunęliśmy dźwięk szumu wiatru z GTA San Andreas. Od teraz jest całkowita cisza!
  • Spowolniliśmy rowery - nie ma możliwości teraz jeździć nimi tak szybko jak w standardowym GTA
  • Skok na rowerach jest teraz o wiele niższy. Tak samo jak z prędkością, chcieliśmy by wyglądalo to bardziej realistycznie
  • Zgodnie z ankietą na forum w której wzięło udział ponad 1000 osób dodaliśmy skryptowe ograniczenie wyciągania broni po otrzymaniu statusu nieprzytomności w wyniku postrzału. Czas tej blokady wynosi 3 godziny dla organizacji przestępczych, oraz 1 godzinę dla frakcji porządkowych. Dzięki za tak liczną ilość głosów! To niesamowite!
  • Nowy model zwierzaka domowego - kota. Jest teraz realnych rozmiarów
    Dodatkowo jest teraz drugi, w kolorze czarnym - został dodany do menu zarządzania zwierzakami!

    SVebCuk.png

 

 

 

Co jeszcze zrobiliśmy od poprzedniej aktualizacji 3.9?


Jak wiadomo, na ls-stories oprócz wielkich aktualizacji, co parę dni lub nawet nieraz codziennie wprowadzane są przeróżne nowinki. Jak zawsze przedstawiamy listę z całego okresu od poprzedniej publikacji, gdyż nie każdy zagląda w sekcję aktualizacji dziennych na forum:

 

#362 - 03 marzec 2020 - 20:31

  • Efekty dźwiękowe podczas wychodzenia/wchodzenia do budynku oraz zamykania/otwierania drzwi na klucz

#363 - 09 marzec 2020 - 20:30 

ls-stories 3.9b

  • Dodano dzień tygodnia w interfejsie w miejscu daty i wersji gry na dole ekranu. Dodatkowo data jak i dzień tygodnia aktualizują się teraz o północy
  • Zbalansowano synchronizację edytowania obiektów w trybie klawiszowym i strzałkowym
  • Przy odbieraniu zadania grupowego/zgłoszenia, wszyscy członkowie grupy otrzymują informację na ekranie w malutkim okienku o przechwyceniu zadania przez jednego z członków grupy
  • Podczas posiadania kajdanek na rękach, gdy osoba, która je założyła dostanie crash/wyjdzie z gry, wówczas gracz skuty otrzyma stosowną informację
  • Możliwość kontaktowania się na numer alarmowy od teraz raz na pięć minut
  • W tabeli zadań grupy jest teraz napisany również numer telefonu
  • Aukcje na forum można teraz wystawiać aż na 14 dni
  • Nowość na forum - w panelu bocznym zobaczymy listę top15 osób z największą ilością godzin na wszystkich postaciach

#364 - 17 marzec 2020 - 00:08 

 

#365 - 17 marzec 2020 - 13:19 

 

#366 - 20 marzec 2020 - 20:10 

 

  • Handel używkami na cornerach po ustaleniach z organizacjami i opiekunami dostępny jest teraz od godziny 20:00 do 02:00 w nocy
  • Całkiem nowe skiny dla Los Santos Police Academy oraz Federal Bureau of Investigation
  • Optymalizacja ECU i Kompresora w samochodach
  • Odbiór darmowego konta premium dostępny jest do końca weekendu - przypominamy
  • Nowa komenda dla ekipy kontrolującej rozgrywkę - /s (jako alias od /rc)
  • Wyłączono trzymanie dwóch glocków 9mm przy najwyższym poziomie umiejętności broni krótkich
  • Na forum dodano przycisk do przesuwania strony na samą górę (jest po prawej stronie) - dajcie feedback czy Wam pasuje, czy nie przeszkadza w korzystaniu z forum. Jest dopasowany do każdego telefonu i monitora 
  • W trosce o Was na serwerze pomocniczym dodano kontrolę kompatybilności części wizualnych z relacją części tuningowych na ls-stories. Dzięki temu, na serwerze pomocniczym możesz sprawdzić, jakie części wizualne mogą zostać zamontowane w Twoim samochodzie na ls-stories zanim je zakupisz w warsztacie w grze. Warto z tego korzystać. Na liście /tuning na serwerze pomocniczym wyświetlane są teraz tylko te części, które pasują do pojazdu w jakim siedzisz i mogą one zostać z powodzeniem zamontowane na LSS. Analogicznie, jeśli nie ma danej części na liście na serwerze pomocniczym, nie jest ona zdatna do montażu w Twoim pojeździe

#367 - 25 marzec 2020 - 09:58 

 

  • Dodano wiele klimatycznych billboardów HD związanych z uniwersum GTA San Andreas oraz reklama naszego Ebisu, które pozostaną na zawsze.
    Wykorzystano najmniej użytkowane powierzchnie reklamowe w mieście

#368 - 27 marzec 2020 - 20:33 

 

  • Zmniejszono szansę na wzbudzenie alarmu przy okradaniu naczep i wagonów w pracy Szmuglera

#369 - 29 marzec 2020 - 21:06 

 

  • Render nicków 3D został zoptymalizowany. Nicki teraz renderują się natychmiastowo, aktualizują inteligentnie i nie obciążają Waszego GTA jak dotychczas
  • Zbuffowaliśmy delikatnie Turbosprężarke, Kompresor i ECU - dzięki za zgloszenia

#370 - 31 marzec 2020 - 04:08 

 

  • Poprawiono światło na parkingu podziemnym w modelu 3D posterunku na Verona Beach oraz widoczność nicków przez płot na Vehicle Impound

#371 - 02 kwiecień 2020 - 20:26

 

  • Na głównej ulicy dodaliśmy obszary informujące o zakazie parkowania, które są przejazdami na parking wewnętrzny

#372 - 08 kwiecień 2020 - 14:53

 

  • Zmieniono sposób wykrywania ostatnio zalogowanych postaci w grze w ekranie logowania na bardziej dopasowany do komputera użytkownika, tak by zlikwidować wyświetlanie np. postaci rodzeństwa grającego w jednym domu i nie tylko. Dzięki za zgłoszenia    :D

#373 - 10 kwiecień 2020 - 16:56 

ls-stories 3.9.2c

  • Logi pojazdów w grupach teraz także z dostępem dla osób z zarządzaniem grupy! Z pewnością ucieszy to właścicieli firm spedycyjnych i nie tylko. Zapraszamy do korzystania.
  • Dodano okno potwierdzające podczas usuwania postaci ze względu na liczne sytuacje przypadkowego kliknięcia przycisku w panelu postaci :worker: 
  • Nowa publikacja dotycząca Regulacji RolePlay - zapraszamy do sprawdzenia tutaj
  • Zaszły zmiany dotyczące systemu automatycznego odspawnowywania pojazdów z aktualizacji ls-stories 3.9.2:
    - W godzinach 18:00 - 00:00 system odspawnowuje w obszarze dzielnicy Market pojazdy, do których nikt nie wsiadał od 2 godzin
    - W godzinach 13:00 - 17:00 system odspawnowuje w obszarze dzielnicy Market, do których nikt nie wsiadał od 4 godzin
    - Dodatkowo: unspawn co godzinę wszystkich nieużywanych rowerów w Los Santos oraz nieużywanych od 4 godzin motocykli
    Wszystko po to aby grało Wam się lepiej i sprawniej. Przy tak ogromnej ilości osób online i pojazdów, jest to konieczne aby ten system był ciągle aktywny i modyfikowany by dojść do optimum, które da największy efekt

#374 - 12 kwiecień 2020 - 23:42 

 

  • Dodatkowe zabezpieczenie przy budowaniu wnętrza trybem klawiszowym gdy gracz wyłączy animację "budowania" przez upadek postaci lub w jakikolwiek sposób. Obiekty już nie będą się wtedy przesuwać razem z ruchem klawiszy gdy postać się porusza

#375 - 13 kwiecień 2020 - 22:39 

 

  • Nie jako aktualizacja ale powiadomienie - każdy otrzymał konto premium na tydzień z okazji nowego rekordu - 650 graczy online! Tym razem nie tylko osoby, które były w grze, ale cała społeczność ls-stories!

#376 - 15 kwiecień 2020 - 20:37 

 

  • Powrót komendy /tel w swojej pełnej funkcjonalności (jako szybsza alternatywa od /p nazwa_telefonu

#377 - 16 kwiecień 2020 - 19:39 

 

  • Nowe miejsce do klimatycznej gry! Jest to kolejna lokacja z otwartym interiorem 3D, jakie stworzył nasz uzdolniony developer 3D - Blackfox. To jego następna praca, zaraz po kawiarni 3D na Pershing Square oraz wielkim warsztacie motocyklistów z Black Roses z Verdant Bluffs. W Los Santos, na Marinie powstało nowe umiejscowienie do gry, dla osób grających w tamtych okolicach. Pork Store, to sklep mięsny, w stylu włoskim, w głównej mierze opierający się o ekstrawagancję, gdzie możecie korzystać na rzecz kreacji Waszej gry.  Jest to nowa "miejscówka" pod klimatyczną grę dla każdego i powstała z inicjatywy włoskiej grupy IC "Parenti Serpenti". Ciekawostką jest dynamiczne światło z okien wewnątrz, czego jeszcze nie było! Właśnie została dodana na ls-stories. Zapraszamy do interakcji!

    tus91D0.jpg

#378 - 19 kwiecień 2020 - 20:27 

 

  • Rozszerzono komendę /msel [model] również dla trybu strzałkowego budowy (na osiach), tak samo jak od dawna w trybie klawiszowym. System automatycznie zaznaczy na osiach najbliższy obiekt według modelu podanego przez gracza, co na pewno ucieszy budowniczych preferujących tryb strzałkowy

#379 - 25 kwiecień 2020 - 19:53 

 

  • Nowy interior 3D na potrzeby długo istniejącego projektu IC - Figueroa's Fishtruck. Stworzono stacjonarny punkt gdzie można w klimatycznym miejscu zasiąść do stołu i spożyć słynne ryby braci Figueroa - nie zapominając oczywiście o mocnym rumie! Zgodnie z założeniem fast food, utworzono przejazd typu drive-thru, gdzie można spokojnie podjechać samochodem i zamówić coś na wynos. Podobnie jak w poprzednim projekcie zastosowano system dynamicznego oświetlenia, który jeszcze bardziej uatrakcyjnia cały obiekt, a logo czy plakaty świecą się w nocy, wyróżniając się subtelnie na tle innych, otaczających go budynków

    2cQpvJ2.jpg

#380 - 01 maj 2020 - 21:42 

 

  • Wyłączono kolizje oryginalnego boomboxa ze względu na zdarzające się sytuacje celowego postawienia go na środku jezdni. Przy okazji przypominamy, że istnieje także "Głośnik Bluetooth" dostępny do kupienia w sklepach 24/7

 

 

 

Sprawdź ostatnie duże aktualizacje ls-stories:

 

 

Nad tą aktualizacją pracowaliśmy w czasie wydawanych aktualizacji LSS 3.8 i 3.9. Zabrała bardzo dużo czasu, bo wymagała najwięcej testów i poprawek. Jest nam niezmiernie miło udostępnić te wszystkie nowe rzeczy! Aktualizacja jak zawsze wchodzi o godznie 04:00 rano przy restarcie, do pobrania będzie trochę MB plików po wejściu do gry  :D
Podziękowania dla @TheShark  za montaż filmu!

 

 


Miłej gry, 
ekipa ls-stories   :fire:



j6pUHs9.gif


Artykuł napisany przez William Kingston, 9 sierpnia 2020 r.
pDbSxsT.png
Niedzielny wieczór na pewno zostanie zapamiętany przez wiele osób, wszystko za sprawą zorganizowanej gali UFC w Los Santos!

py6zslX.png


Całe wydarzenie rozpoczęło się równo o godzinie 20:00 w LS Forum, do którego przybyła masa osób, aby oglądać zmagania swoich ulubionych zawodników, którzy tego dnia spotkali się twarzą w twarz w klatce. Przewidziano na niej, aż sześć walk mężczyzn w różnych kategoriach wagowych. Po skończeniu krótkiego przemówienia przez organizatorów, do klatki jako pierwszy zawitał Kiran Stanley, który zmierzył się tego wieczoru z Fang Jianhong - zabrzmiał gong i dwaj zawodnicy ruszyli na siebie. Finalnie zwycięsko z walki wyszedł Kiran Stanley, który potężnym prawym sierpowym położył swojego przeciwnika na łopatki.



X9uU7YO.png


Po dosyć krótkiej walce nadszedł czas na kolejną walkę, w której oko w oko stanęli ze sobą Nelson Granett oraz Kendrick Poiston. Tak samo jak w poprzedniej walce - zetknięcie się rękawicami i oczekiwanie na gong, który po chwili rozbrzmiał i ruszyli na siebie. Nelson Granett od samego początku wywalczył sobie dominację nad Kendrickiem, który doszukiwał się zejścia do parteru ze swoim przeciwnikiem, lecz nie spodziewał się, że czekają go tam jeszcze większe kłopoty - Nelson momentalnie prześlizgnął się swojemu rywalowi na plecy i zakończył walkę efektownym duszeniem, którym zmusił Kendricka do odklepania.



Mwiu0W6.png


Po emocjonującej poprzedniej walce nadszedł czas na kolejną, w której tym razem w przeciwnych narożnikach stanęli Samuel Rodrigo oraz Martin Sansone. Samuel, który bardzo dobrze operował łokciami podczas walki zmasakrował twarz Martina, który w drugiej rundzie padł na ziemie nieprzytomny. Na ring wskoczyła ekipa ratownicza, która momentalnie zajęła się poszkodowanym Martinem. Finalnie z ręką uniesioną ku górze wyszedł Samuel, który w bardzo efektowny sposób rozprawił się ze swoim przeciwnikiem.


Czwartą już walką podczas gali UFC była walka Sergio McGregora z Jamesem Bailey. Zawodnik ze znanym już nazwiskiem w federacji UFC dowiódł, że nazwisko również go zobowiązuje. Szybkimi i efektownymi ciosami ruszył w stronę swojego przeciwnika, który w tamtym momencie był kompletnie bezbronny i przyjmował cios za ciosem - kopnięcie za kopnięciem, lecz dalej nie poddawał się i próbował swoich sił przeciwko ewidentnie bardziej wyćwiczonym i doświadczonym przeciwnikiem, który zakończył walkę już w pierwszej rundzie.


Przedostatnią walką tego wieczoru było starcie dwóch zawodników, którzy ewidentnie pałali do siebie nienawiścią - chodzi mi tutaj o Jamesa Nixona oraz Raymonda Triplessa. Był to najdłuższy pojedynek podczas całej gali, dwójka zawodników szła ze sobą łeb w łeb - każdy z nich otrzymywał, co rusz to kolejne kombinacje ciosów, które lądowały na ich głowach czy nogach. Starcie tej dwójki skończyło się pod koniec trzeciej rundy kiedy to James Nixon wykonał potężne kopnięcie prosto w głowę swojego rywala, który runął na ziemie nieprzytomny.


Ostatnią już walką tego wieczoru było starcie Maxi "King" Thomson kontra Treyvon Washington. Cała walka dwójki zawodników wyróżniała się na tle innych walk tym, że była całościowo przeprowadzona w stójce. Zawodnicy mogli jedynie polegać na swoich umiejętnościach bokserskich i długości rąk, które ewidentnie dłuższe posiadał "King" przez co szala przechyliła się na jego stronę i mógł spokojnie walczyć ze swoim przeciwnikiem na odległość. Dla Treyvona starcie skończyło się wylądowaniem na łopatkach i kolejną interwencją pomocy medycznej, która bacznie czuwała nad bezpieczeństwem zawodników.




TdI9I5l.png

Podsumowanie:
[W]Kiran Stanley vs [L]Fang Jianhong
[W]Nelson Garnett vs [L]Kendrick Poiston
[W]Samuel Rodrigo vs [L]Martin Sansone
[W]Sergio McGregor vs [L]James Bailey
[W]James Nixon vs [L]Raymond Tripless
[W]Maxi "King" Thomson vs [L]Treyvon Washington

uHHe8Z4.png

 

 

** Na stronie firmy Empire oraz innych stronach zostala dodana reklama dotyczaca gali MMA w Wolf Fight Club, w Empire Gym. **

 

WFC wraz z zarzadem Empire Gym startuje z gala MMA ktora odbedzie sie w silowni Empire Gym w centrum Los Santos.

Gala odbedzie sie w Piatek (14/08/2020) o godzinie 19:30. Zapisy zawodnikow sa darmowe i zaczynaja sie od dzisiaj az do Piatku, do godziny 17:00, wystarczy wyslac na nasza strone kopie dowodu osobistego oraz wybrac wage lekka, ciezka lub kategorie dla kobiet.

(Waga lekka: 100j-599j | Waga ciezka: 600j+ | Kategoria kobiet).

 

WZOR:

Imie i nazwisko:

Waga lekka/ciezka/kategoria kobiet:

 

- Miejsc w lekkiej kategorii bedzie 16 a w pozostalych po 8, wiec radzimy sie spieszyc z zapisami. -

- Zakaz uzywania wspomagaczy przed walka. ((/login przed kazda walka bedzie))

- Zawodnicy proszeni sa o zjawienie sie w silowni 30 minut przed rozpoczeciem gali. -

 

NAGRODY:

- Pierwsze miejsce - $6.000 dla kazdej kategorii.

- Drugie miejsce - $3.000 dla kazdej kategorii.

______________________________________________

 

Oprocz nagrod dla zawodnikow beda tez rozne losowania dla widzow gali, kazda osoba moze zakupic los od pracownika znajdujacego sie za lada obok oktagonu, jedynie trzeba bedzie podac swoj dowod osobisty w celu zapisania danych oraz $200 za kazdy los.

Do wygrania bony na czesci wymienne pojazdow oraz darmowe treningi w silowni Empire Gym jak i pojazd marki FLASH ktory bedzie losowany pod koniec gali.

_____________________________________________

 

Istnieje rowniez miejsce dla sponsorow ktorzy chca zareklamowac swoj biznes lub wydarzenie. Cena takiej uslugi to tylko $3000.

Wystarczy odwiedzic silownie i skontaktowac sie z zarzadem Empire Gym lub wyslac E-mail. ((PW))

____________________________________________

 

LOKALIZACJA

 

 

((Zapisy w tym temacie wedlug wzoru podanego wyzej))



.


Copyright © 2016-2020 ls-stories & IPS, Inc.

ls-stories and the contents herein, are not affiliated with Rockstar Games, Rockstar North or Take-Two Interactive Software Inc.