Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. BLACKFOX 2 675 19k Opublikowano 7 Września 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 Poznajcie blipy — oto nowa odmiana pickupów! Wprowadzamy zmodernizowane blipy (pickupy), biorąc pod uwagę Wasze zdanie! Fenomenalnym widokiem dla nas jest wynik przeprowadzonej ankiety wśród community ls-stories.pl, gdzie z chwilą pisania treści w/w aktualizacji, aż 79% z Was postanowiło oddać głos za wprowadzeniem tytułowej nowości do gry. Postanowiliśmy pójść za ciosem tego wyniku, usprawniając nasz system z prototypu do finalnej wersji, co możecie zaobserwować bezpośrednio w grze. Wprowadzamy ponad 20 typów blipów (pickupów), dla Waszych biznesów i pozostałych przejść, tym samym ciesząc Wasze oczy ich odświeżoną wersją. Nowe osiedle na Little Mexico! Przedstawiamy kolejny model 3D na poczet Waszej gry! Wielokrotnie udowadniając Wam, jak bardzo Wasze zdanie jest dla nas ważne, zachęcaliśmy do pisania swoich propozycji w dziale "Słuchamy was!". Nie zawsze jest możliwa realizacja wszystkich Waszych próśb, jest to uzależnione naprawdę o bardzo wielu czynników, analiz, samych testów, czy długich dyskusji, bo staramy się działać zawsze najgorliwiej profesjonalnie. Niech to nie będzie dla Was zniechęcające, bo niejednokrotnie pomysły pisane dawno temu, realizujemy w późniejszym czasie, na co jawnym dowodem jest przedstawione dla Was nowe osiedle na Litle Mexico!Zamysł i funkcjonalność modelu. Tworząc tym razem nowe osiedle, skupiliśmy się wedle Waszych niejednokrotnych próśb, ponownie na graczach z szarej strefy gry (tj. organizacjach przestępczych), tworząc dla nich nowe miejsce na rozgrywkę. Funkcjonalność modelu została zaprojektowana tak, by umożliwiał on wiele możliwości ucieczek przed służbami bezpieczeństwa, powstały też zaułki, w których można dokonywać szemranych interesów i zostało ze smakiem ozdobione, by oddawało wdzięczny klimat dla gry. Mniej jednak nie chcieliśmy pozostać obojętni wobec innych sfer rozgrywki, więc w zamyśle dążąc do złotego środka, uznaliśmy, że należy wszystko przygotować tak, by dla każdego było coś dobrego. W obrębie kompleksu znajduje się również sklep 24/7, w którym można dokonywać u bota biznesowego codziennych zakupów, za budynkami znajdują się małe ogrody, które możecie wykorzystać do Waszej gry. Nie chcąc Wam ujawniać wszystkiego co skrywamy za kurtyną, zachęcamy do wejścia do gry, w celu obejrzenia modelu. Błędem byłoby nie wspomnieć o programie wsparcia dla organizacji przestępczych, które chciały by osiedlić swoją grę w naszym kompleksie - wyciągamy dla Was pomocną dłoń, z ułatwioną możliwością rozpoczęcia na nim gry - szczegółowe info. uzyskacie u opiekuna organizacji przestępczych @Turysta. Jeżeli miejsce dobrze się zaadoptuje, dolejecie nam tylko paliwa do naszego motoru napędowego, a prościej mówiąc, takich miejsc powstanie po prostu więcej . Nowy warsztat z otwartą przestrzenią i prywatnym terenem! Przedstawiamy Wam model warsztatu, z prywatnym terenem do Waszej gry i otwartą przestrzenią budynku! Często sypią się do załogi 3D Developerów, prośby o stworzenie warsztatu z otwartą przestrzenią do gry. Nie pozostaliśmy więc obojętni wobec Waszych próśb i zrealizowaliśmy projekt, który możecie zauważyć na ujęciu wyżej. Przestrzeń zawiera obszar serwisowy, biuro, parking, zaułek, garaże i ciekawie zagospodarowany wjazd. Byłoby nam miło widzieć grę w tym terenie motocyklistów, czy bardzo aktywnego biznesu. Zachęcamy gorąco do wykorzystania nowo powstałego terenu, nim ktoś zrobi to prędzej! Powrót słonecznego Vice City! ☀️ Oto ponownie Vice City! Wynikami ostatniej ankiety udowodniliście nam, jak bardzo tęskniliście za pięknym Vice City. Pośród 730 głosów, aż 526 osób postanowiło zagłosować za powrotem kultowego miasta. Nie pozostajemy obojętni wobec Waszego wyboru, wprowadzamy ponownie je do Waszego użytku. Aby udać się do Vice City, należy skorzystać z przejazdu umieszczonego na promie w Ocean Docks, obok przejazdu do Ebisu, który dostępny będzie tylko w jednym dniu tygodnia. O wybranym dniu poinformujemy Was w ciągu kilku dni! W trosce o osoby ze słabszym sprzętem, znając ich doświadczenia sprzed laty kiedy Vice City było dostępne, stworzono specjalny system, który pozwoli pobrać pliki przed "wjazdem" do Vice City. Pojazdem lub pieszo zostaniemy przeniesieni w zwyczajne miejsce, a po pobraniu system dopiero przeniesie nas do nowego miasta aby bez szwanku stanąć na nogach. Streamowanie obiektów Waszych wnętrz! /mdistance - czyli tak na nowe narzędzie dla interiormakerów! Przekroczony limit obiektów w drzwiach dla naszej platformy powyżej 2000 użytych obiektów powoduje, że obiekty zaczynają zanikać. Od dawien dawna na ls-stories korzystamy z metody streamowania obiektów, o którym więcej poczytacie tutaj, ale to narzędzie nigdy nie trafiło w ręce interiormakerów. Postanowiliśmy to zmienić, ze względu na to, że bardzo często zbliżacie się do tej bariery limitu zespawnowanych obiektów. Od teraz możesz przypisać dla każdego obiektu dystans jego rysowania gdy go spawnujesz (jak przedstawiono ja ujęciu wyżej), przykładowo - jeżeli Twoje pomieszczenie ma wymiar 10 x 10 i zamykane jest drzwiami, możesz każdemu obiektowi przypisać odległość rysowania adekwatnie oddalonej od drzwi - dzięki temu zabiegowi, obiekty będą w pomieszczeniu wczytywane tylko w momencie, gdy gracz stanie przy owych drzwiach. Mądrze gospodarując dystans rysowania obiektów, będziesz w stanie przekroczyć barierę 2000 obiektów, zaleca się stosowanie tego narzędzia przede wszystkim dla drobnych elementów (tj. obiekty ozdób, dodatkowego wyposażenia).Przypisanie dla modelu 948 przy jego spawnowaniu dystansu renderowania w odległości minimalnej - 10m od postaci. Podczas edycji Waszych obiektów, w informacjach na jego temat będziecie mogli odczytać info. o dystanse jego ładowania, to na pewno Wam ułatwi harmonię Waszej pracy, Dodatkowo, mamy możliwość ustawienia dystansu rysowania już postawionemu obiektowi. Komenda ta brzmi:/mdistance [dystans w metrach] Statyczne ukrywanie widoku napisów 3D w Twoim otoczeniu! To koniec z dynamicznym hotkey'em F10, od teraz wystarczy użycie statycznej nowej komendy /tog napisy! Do niedawna ta komenda miała możliwość ukrycia wszystkich napisów poza nickami. Dopracowaliśmy tę funkcjonalność i teraz będzie można schować również nicki graczy. Każdy z nas borykał się z problematycznością robienia ujęć z naszej ulubionej gry przez wyświetlane napisy 3D, które opisują postacie/pojazdy etc. Postanowiliśmy zażegnać ten problem wprowadzając prostą komendę /tog napisy, która po prostu je ukryje w sposób statyczny, nie dynamiczny (tj. treści niewidoczne tylko pod warunkiem użytego hotkey'a "F10"), Na powyższym ujęciu znajduje się przykładowa prezentacja widocznych napisów, zaś niżej możecie ujrzeć efekt użytej komendy! To wszystko co dla Was kochani przygotowaliśmy na tę aktualizację, a zdradzimy, że mamy przygotowane kolejne niespodzianki, które przechodzą obecnie testy, na kolejną z aktualizacji! Bardzo się cieszymy, że wciąż z nami jesteście i możemy dla Was cały czas pracować. W/w zmiany ujrzeć będziecie mogli w grze tuż po restarcie o 4:00! Do zobaczenia w kolejnej aktualizacji! 😍 Pozdrawiamy, ekipa ls-stories.pl! Co jeszcze zrobiliśmy przez ten miesiąc? 🤩 #491 • Przyspieszono działanie systemu przyczepiania broni do części ciała po ukryciu jej na HUD • W ramach powyższego, dodano również specjalność przyczepiania aparatu fotograficznego do paska kiedy zostanie on ukryty na HUD#492 • Dystans słyszalności rozmowy w samochodzie z otwartymi szybami przez osoby poza samochodem został lekko zredukowany w stosunku do normalnej rozmowy (natomiast wciąż zamknięcie szyb pozwoli na wyciszenie tego co jest mówione w pojeździe) • Wpis dotyczący zmiany tożsamości będzie od teraz dodawany w bazie danych GOV/LSPD pozostawiając tam informacje o poprzednim imieniu i nazwisku. Poprzednie zmiany przez lata nie zostaną tam zawarte, liczy się to od dziś#493 • Rekwizyty frakcji (takie jak blokady drogowe, obiekty emitujące ogień i inne) posiadają teraz możliwość ich edycji, wystarczy użyć polecenia /mpick i zaznaczyć stworzony wcześniej rekwizyt #494 • Na discordzie ls-stories powstał kanał, w którym jest teraz zautomatyzowany system służący do tworzenia wniosków do organizowania epizodów przez Event Team specjalnie dla graczy#495 • Pojazdy w komisach samochodowych spawnują się teraz z zaciągniętym hamulcem ręcznym aby zapobiec osobom, które celowo wchodzą do komisów by je przesuwać#496 • Zredukowano szybkość działania menu oglądania ubrań oraz akcesoriów w sklepach#497 • Wzmocniono działanie systemu hamulca ręcznego w samochodach według waszych sugestii#498 • Przyspieszono i usprawniono działanie strony dla Waszego lepszego korzystania 😊 #499 • Informacja o nienaliczanych minutach duty w godzinach nocnych będzie wyświetlać się wyłącznie grupom biznesowym • Gracz będący w grupie ochroniarskiej nie będzie miał wyłączanego duty po wyjściu z budynku #500 • Na pomocniku w poleceniu spawnowania pojazdu dodano możliwość wpisania ID modelu jako alternatywa zamiast nazwy. Dodatkowo po samym wpisaniu komendy bez dodatkowych rzeczy, wyskoczy menu z listą pojazdów do zespawnowania. Ponadto, nazwy pojazdów na pomocniku zostały zunifikowane z tymi na ls-stories i teraz są dokładnie takie same #501 • Do podania leku lub adrenaliny potrzebującemu graczowi system teraz będzie wymagał odpowiedniej odległości pomiędzy dwoma graczami. Tyczy się to również ogólnego leczenia zranionych części ciała podczas interakcji z medykiem #502 • Dodajemy nowe blokady drogowe dla frakcji porządkowych, na ich prośbę Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi