Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. whppend 3 608 33k Opublikowano 12 Lipca 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Nowa lista graczy /online, czyli nowa lista graczy!Nasza ulubiona gra bardzo łatwo poddaje się modyfikowaniu jej zawartości, pozwala nam to na instalowanie zewnętrznych modyfikacji, które wpływają na naszą grę, nawet w trybie multiplayer. Wielu graczy decyduję się wykorzystać ten fakt instalując niedozwolone modyfikacje dające im przewagę nad resztą graczy. Staramy się takie nieuczciwe zagrywki eliminować, chociażby przez nieustanne poprawki wprowadzane do systemu antycheat. Teraz idziemy krok dalej i wprowadzamy nową listę graczy, która jest zupełnie niezależna od starej wersji znanej spod TAB. Zabieg ten pozwoli nam utrudnić grę osobom korzystającym z niedozwolonych modyfikacji, które pobierały nicki osób z tej listy by dawać przewagę. Już od jakiegoś czasu mogliście zaobserwować na liście graczy pod TAB zmienione nazwy postaci np. Gracz_12. Wynikało to z testów, które przeprowadzaliśmy, a które są bezpośrednio związane z tą nowością. Nowa lista nie będzie się wizualnie zbyt wiele różnić od sampowskiej wersji, jej układ będzie ten sam. Nowi gracze oraz gracze z kontem premium będą wyróżnieni na liście w ten sam sposób jak dotychczas, a ukrycie naszej postaci na forum ukryje również nasz score w grze. Nowa lista graczy będzie dostępna przy użyciu komendy /online. Będzie o tym przypominać stosowna informacja, która będzie się pojawiać po przełączeniu okna pod TAB, dlatego zalecamy zapomnienie o korzystaniu z tego klawisza (p.s. niestety nie jest możliwe wyłączenie tego okna) Zdajemy sobie sprawę, że wiele lat korzystania z domyślnej listy graczy wyrobiło w większości nawyk zaglądania pod TAB. Początki będą trudne i przestawienie się na /online pewnie będzie bywać irytujące, ale warto przez to przejść z uwagi na późniejszy większy komfort wychodzący z uczciwej gry. Stare okno na ten moment zostanie pod TAB, jednak wszystkie nazwy postaci, które będą się tam znajdować zostaną zamienione na format Gracz_ID uniemożliwiając identyfikacje osób przez listę. Nowa siedziba dla 77th Street Division Nowy model 3D w grze, nowy budynek 77th Street DivisionLos Santos Police Department to olbrzymia frakcja, który składa się z wielu dywizji odpowiedzialnych za swoje wyznaczone obszary działania. Wiele z nich posiada osobne siedziby znajdujące się na terenie Los Santos. Jedną z nich jest siedziba 77th Street Division znajdująca się niedaleko Idlewood obok osiedla Alahambra Park. Dywizja odpowiedzialna za przestępczość na terenie South Central mieściła się w domyślnym rockstarowym budynku. Postanowiliśmy oddać do użytku nową siedzibę stworzoną przez naszego utalentowanego 3D Developera. Po wielu godzinach spędzonych nad projektem możemy w końcu umieścić go w grze. Nowa siedziba będzie mieścić się w innej części South Central, konkretnie przy Pilot Street niedaleko Ganton. Poniżej możecie zobaczyć efekty pracy @Broom Zwiększony payday przez okres wakacyjny 🌴 Więcej kasy w tym samym czasie.Jakiś czas temu przeprowadziliśmy ankietę w której pytaliśmy Was o podwyższenie zarobków ze służby. Blisko 68% graczy opowiedziało się za tą zmianą, oprócz tego regularnie docierały do nas opinie oraz propozycje graczy z tym związane. Nadszedł czas realizacji tego pomysłu. To dobry moment aby nieco wpłynąć na serwerową gospodarkę. Podwyższony payday będzie obowiązywać przez okres wakacyjny, to czas w którym będziemy obserwować skutki tej zmiany oraz jej wpływ na rozgrywkę. Następnie podejmiemy decyzję co do stałej wysokości wypłat w grze. Na Wasze konta bankowe będzie od teraz trafiać $1.000 za 30 minut spędzone na służbie grupy. Zmiana pozwoli na generowanie dodatkowych $200-$800, w zależności od ilości grup w których jesteście zatrudnieni. Drugie wejście do budynku? Przejście z domu do garażu? To teraz nie problem! 😎 Bezpośrednie przejście np. do garażu lub wykonanie kilku wejść do jednego budynku od teraz jest możliwe!Zgodnie z Waszymi propozycjami z działu Słuchamy Was w grze pojawi się system przejść, który otworzy wiele nowych możliwości. Bardzo często napływały do nas prośby związane z utworzeniem tylnego wyjścia z Waszego domu lub bezpośredniego przejścia z wnętrza domu do wnętrza garażu. Było to możliwe, jednak unikaliśmy tego ze względu na problemy jakie mogło to powodować. Dotychczas takie przejścia były tworzone na podstawie dobrze Wam znanego systemu drzwi, nie różniły się one niczym od zwykłych drzwi, które możecie postawić na world 0. Każde takie "przejście" system musiał zapisywać jako osobne drzwi, które mają swój metraż, podatek, meble itd., zajmowało to swoje miejsce w zasobach serwera. Nowy system został zbudowany od zera, będzie odpowiadał jedynie za przeniesienie naszej postaci z punktu A do punktu B. Przejścia lub jak my to nazywamy "teleporty", mają możliwość dzielenia uprawnień z drzwiami, do których są przypisane.Przykłady: Dodatkowe wyjście na dach do helipada dla LSFD: przejście jest przypisane do drzwi LSFD, dzięki temu posiada ono udostępnione uprawnienia tak więc osoby z odpowiednimi uprawnieniami LSFD będą mogły zamykać przejście (teleport). Przejście na taras w klubie na Santa Maria Beach: przejście nie jest przypisane do żadnych drzwi, tak więc nikt nie będzie ich mógł zamknąć poza ekipą. Drugie wejście/wyjście w Twoim domu na Dillmore: zostanie przypisane do Twoich drzwi, tak więc będziesz miał(a) możliwość używania tego samego klucza w tym przejściu, jak również zmiany nazwy. Mam domek i garaż zaraz obok - to teraz nie problem. Połączymy garaż z domem za pomocą przejścia. Nie ucierpią na tym zasoby, a tworzenie przejść będzie ogólnodostępne na Wasz własny użytek. Przejścia będą mogły zostać stworzone w interiorach oraz na world 0, dlatego utworzenie tylnego wyjścia, przejścia wewnątrz interioru lub przejścia z interioru Waszego domu do garażu będzie od teraz możliwe. Dodatkowe przejście będzie podpisane pod budynek, nie będzie trzeba go dodatkowo opłacać, a jego usunięcie nastąpi w momencie usunięcia budynku. Nie udostępniamy tego na podobnej zasadzie co tworzenie /drzwi ze względu na pomyłki i kombinatorstwo. Chęć utworzenia dodatkowego przejścia w budynku będzie wiązać się z utworzeniem zgłoszenia na forum. Po weryfikacji przez administrację przejście zostanie wycenione na podstawie kilku czynników, po uiszczeniu opłaty przez zainteresowanego administracja utworzy przejście we wskazanych miejscach. Więcej informacji na ten temat przekażemy Wam w osobnym temacie dotyczącym tworzenia przejść na własny użytek, pojawi się niebawem. Będziemy o tym informować. Zmiany w napadzie na jubilera Większy zarobek z napadu na jubilera.Prawie dwa lata temu w aktualizacji LS-STORIES 4.2 organizacje przestępcze otrzymały możliwość napadów na jubilera. Zgodnie z napływającymi opiniami po tak długim czasie system dla wielu osób stał się nudny i monotonny. Podążając za Waszym zdaniem chcemy nieco odświeżyć format napadów wprowadzając zmiany w jego działaniu. Od teraz udany napad będzie mógł przynieść organizacji więcej pieniędzy, zwiększamy kwotę jaką grupa będzie mogła zarobić na napadzie. Będzie to przedział od $35.000 do $60.000. Oprócz tego możliwość napadu na jubilera nie będzie teraz dostępna dla każdego. Decydować o tym będzie opiekun organizacji przestępczych, będzie miał możliwość włączenia/wyłączenia napadu dla wskazanej grupy. Ma to na celu większą kontrolę nad tym kto może coś takiego zorganizować. Należy pamiętać o tym, że takie akcje powinny być zorganizowane przez dobrze rozwinięte organizacje przestępcze, a nie raczkujące dopiero grupy. Zmiany w systemie prac dorywczych Przerobiony system wypłat z prac dorywczych.W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy większe zarobki z prac dorywczych oraz przywróciliśmy do życia prace drwala. Spowodowało to wzrost zainteresowania dorywczymi pracami, jednak nie jest to wynik jakiego oczekiwaliśmy. W związku z tym decydujemy się na kolejną zmianę związaną bezpośrednio z zarobkiem. Dotychczas mogliśmy odebrać zarobione pieniądze raz dziennie, była to maksymalnie kwota $1.200. Podjęliśmy decyzję o zwiększeniu dynamiki wypłat, teraz będzie można odebrać wypłatę dwukrotnie w ciągu dnia. Możliwość wypłaty będzie się resetować o godzinie 10:00 oraz 20:00.Przykład Gdy pojawimy się w grze o godzinie 14:00, zarobimy, a następnie wypłacimy pieniądze w agencji pracy przed godziną 20:00 to po tej godzinie będziemy mieli możliwość ponownego wypłacenia pieniędzy. Oznacza to, że będzie można wypełnić ponownie limit płacowy i wypłacić następną transzę pieniędzy. O godzinie 10:00 następnego dnia limit ponownie się resetuję, opisany przykład zatacza koło rozpoczynając cały cykl od nowa. Pozwala nam to na zarobienie dwukrotnie więcej pieniędzy niż do tej pory, dodatkowo możemy rozłożyć czas poświęcony na pracę dorywczą na dwa przedziały czasowe i zarobić tyle samo pieniędzy co wcześniej. Pozostałe zmiany/nowości 🥳 - /mmodel, pozwala na zmianę modelu obiektu, który edytujemy - na ten moment zarezerwowane dla osób z aktywnym KP,- /fps [wysokość] - możliwość ustawienia wysokości kamery. Przykład - /fps -1, obniży kamerę o 1 jednostkę. /fps 0.4 podniesie ją o 0.4 jednostki. Jest oczywiście limit. Co jeszcze zrobiliśmy przez ten miesiąc? #489 — Wczoraj o 20:18 (sub-update) Zwiększono maksymalną ilość zespawnowanych pojazdów w grupach taxi z 8 do 20. Dostępne od jutra #488 — Czwartek o 17:27 (sub-update) Wprowadzono możliwość przeładowania obiektów w interiorze jeśli wystąpi problem z obiektami u kogoś w grze. Ta opcja dostępna na zewnątrz budynku pod /drzwi jest możliwa raz w ciągu kilkunastu minut. #487 — 22 Czerwca (sub-update) Wprowadzono kolejną modernizację synchronizacji pojazdów i animacji postaci. Dzięki jak zawsze za feedback! #486 — 31 Maja (sub-update) Zwiększono limit zespawnowanych pojazdów w komisach samochodowych do 60 ze względu na prośby. Dostępne od jutra! Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi