Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. BLACKFOX 2 675 19k Opublikowano 15 Maja 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Zmiany narracyjne dla rozgrywki w Los Santos | Globalne narracje Przypływ informacji nt. wydarzeń na LSS jest bardzo istotny dla prowadzonych przez Was postaci, a ich nabywanie jest nieodłączne z śledzeniem forum rozgrywki (tj. sekcji poświęconych stricte działom in character). Postanowiliśmy więc obalić tę przeszkodę, dla osób niemających naturalnie na to czasu - wprowadzając zmianę, w której po nawiązaniu połączenia z serwerem Waszych postaci pojawi się kilka linijek widocznych na chacie rozgrywki opisujących najważniejsze i najświeższe wydarzenia na przypadły okres czasu, w postaci globalnych narracji role play. Zasobem tych narracji mogą być m.in. wydarzenia (tj. nachodzące koncerty, gale sportowe), wiadomości (opisujące skandale lub sukcesy os. popularnych w Santos) lub też inne globalne narrację (tj. przejście przez miasto silnych wiatrów, powodujących zniszczenia, wypuszczenie nowego kawałka przez popularnego rapera). Nowy typ statusu postaci | Buduj swoją popularność w Santos Idąc za ciosem zmian narracyjnych, zdecydowaliśmy na Waszą prośbę wprowadzić do rozgrywki nowy typ statusu tj. "(popularny)". Status ten przynależeć będzie do os. które są najbardziej rozpoznawalne w Los Santos i reprezentują swoją grą godność tego wyróżnienia. Ten przypis dla postaci będzie bardzo ograniczony, a także nie będzie on statyczny, wraz z spadkiem rozpoznawalności może on po prostu zniknąć znad głów Waszych postaci, co na pewno zachęci Was do wzajemnego konkurowania, czy to w świecie branży rozrywkowej, czy naturalnie też w innych sekcjach rozgrywki. Statusy te będą nadawane na prośbę opiekunów poszczególnych sekcji gry oraz weryfikowane przez zarząd ls-stories.pl, zatem bardzo prosimy o zdrowe i niezawistne podejście w ich kwestii. W weryfikacji będą brane pod uwagę również takie czynniki jak kartoteka danego gracza, styl/poziom rozgrywki i bycia. Kanał discord opisujący globalne działania w świecie gry | Narracji ciąg dalszy Postanowiliśmy sobie pozwolić na stworzenie nowego kanału discordowego, który będzie Was informował na bieżąco o bieżących działaniach w świecie gry In Character na LSS. Kanał ten będzie spełniał rolę informacyjną, które Wasze postacie będą mogły w grze wykorzystywać, jako nabyte info. w TV/sieci lub jakiegokolwiek innego źródła masowego przekazu (tj. plakaty, bilboardy etc.). Informację tę będą w nim opisywane przez gamemasterów/community managerów/opiekunów poszczególnych sekcji rozgrywki, a także częściowo San News. Na kanale znajdziecie takie posty jak; informację o trwających rekrutacjach do poszczególnych organizacji (tj. frakcji),, promocję masowych jak i tych mniejszych imprez (nawet tych aktualnie trwających), globalne narrację nt. tego co dzieje się w świecie sław, lub aktualnie w mieście (plotki, poważne wypadki) Jeżeli nie dołączyłeś do naszego discord'a, to serdecznie Cię zapraszamy (klik)! Usprawnienie synchronizacji postaci Platforma multiplayer przez swoje dziecięce lata zawsze kojarzona była z niskim poziomem synchronizacji jednak spowodowane to było w większości przez twórców projektów. Nieumiejętnie niewykorzystywany potencjał SA:MP i brak zarządzania zasobami, jak również brak odpowiedniego doświadczenia zawsze dawał do zrozumienia graczowi, że ta platforma jest jaka jest i nic się z tym nie zrobi. Jednak ls-stories zawsze pokazuje już przez sześć lat, że wiele da się zrobić, tylko trzeba trochę pogłówkować i potestować. Przedstawiliśmy Wam mnóstwo rzeczy takich, które okazywały się zawsze nie do zrobienia a przykladem jest chociażby układanie pozycji i rotacji animacji z wyłączoną kolizją postaci, co udostępniliśmy mięsiąc temu przy okazji aktualizacji gry - ls-stories 5.0. Synchronizacja.. Co to właściwie tak na prawdę jest?- Gracz A jedzie prosto i nagle skręca w prawo - Gracz B widzi tego gracza i wszystko u niego wydaje się w normie. Jego gra interpretuje ruch gracza A. - Ale jednak na SA-MP zawsze bywały sytuacje, gdzie ten ruch nie wydawał się taki sam jak widzi go gracz A, jadąc tym pojazdem. Czy to piszczące opony, driftujące pojazdy, czy zwalniające lub przyspieszające nagle samochody. Dziwaczne animacje podczas strzelanin.. Stojące postacie na dachu pojazdu. I tak dalej. Ale..- Wchodzi do akcji zmodyfikowana synchronizacja ls-stories. Ruch Gracza A jest interpretowany przez wszystkich innych graczy znacznie szybciej i dokładniej przy jednocześnie dużym obciążeniu serwera przez ilość osób zalogowanych w grze, którzy wykonują razem milion akcji/wywołań na sekundę. Ale.. Zmodyfikowaną synchronizację pojazdów przedstawiliśmy Wam podczas aktualizacji 3.7 kilka lat temu, dlatego teraz pora na coś, co pochłonęło znacznie więcej czasu. Co daje nam zmodyfikowana synchronizacja postaci ls-stories? To nasz kolejny kamień milowy! Warto na to spojrzeć! Ruch między postaciami jest znacznie bardziej dokładny, nie posiada żadnych opóźnień od naszej strony, Znacznie polepszona synchronizacja podczas bijatyki na pięści, Zauważalnie polepszona synchronizacja przy otrzymywaniu obrażeń z broni, Likwidacja błędu multiplayera, w której postać mająca AFK w pojeździe, stała na dachu dopóki nie wróciła do gry, Uderzenie pięścią podczas wyłaczania animacji LPM jest rzadziej spotykane (ale wciąż polecamy używać po prostu PPM..), Wyłączenie drive-by jest zsynchronizowane obustronnie, Rzadziej spotkamy błąd nagłego wyjścia z pojazdu bez wykonania animacji wychodzenia z niego, Synchronizacja animacji podczas gdy gracz jest AFK od nawet 20 godzin!To już zauważyli niektórzy, bo były wiadomości do nas w tym temacie, że widoczni byli gracze, które przykładowo siedzą w restauracji i mają zminimalizowaną grę a jednak animacja jak i rotacja postaci jest dokładnie odwzorowana a nie jak kiedyś! Ale czy wiedzieliście, że gracie z ulepszoną synchronizacją od miesiąca? 😄 Zbieraliśmy dużo danych z ruchu Waszych postaci po to, aby dopiero teraz uznać, że czas Wam to przedstawić! Pamiętajcie jednak, że zawsze druga strona medalu synchronizacji to internet gracza, który połączony jest z naszym serwerem gry. Jeśli internet gracza jest bardzo obciążony lub po prostu słaby, to cudów nie wytworzymy, ale rzadko to się zdarza w dzisiejszych czasach. Co jeszcze mamy do zrobienia? Widoczne "Pełzanie" aktywnej animacji chodzenia, które czasem się zdarza. Jest już pewien plan i za jakiś czas to wdrożymy. Pierwsza tura zmian dla świata biznesów | Większe zarobki, większe możliwości Już w poprzedniej aktualizacji mogliście zauważyć inicjację małej reorganizacji działania sektora biznesów w grze. Tym razem chcemy przedstawić Wam kolejne zmiany oraz nowości dotyczące szerszego grona przedsiębiorstw. Większość zmian jest odpowiedzią na Wasz aktualny feedback oraz propozycję w dziale Słuchamy Was, za co serdecznie dziękujemy! Zgodnie z Waszymi prośbami usprawniliśmy działanie komendy /o holowanie dla warsztatów samochodowych. Dotychczas usługa holowania pojazdu nie pobierała robocizny na rzecz warsztatu. Teraz to się zmieni, wysyłając ofertę holowania pojazdu będzie trzeba podać robociznę jaką klient będzie musiał zapłacić za odholowanie jego pojazdu - /o holowanie [id] [robocizna]. Właściciel biznesu będzie mógł ustawić minimalną kwotę robocizny za usługę holowania w panelu grupy w grze /g info, tak samo jak w przypadku innych ofert. Firmy logistyczne są niezwykle strategicznym rodzajem biznesu. Wyobraźmy sobie, że nagle z dnia na dzień znikają kurierzy, którzy dowożą paczki z towarem do całej reszty lokali. Cały rynek staję w miejscu, a dostęp do towarów codziennego użytku znika. Właśnie dlatego chcemy Wam nieco o tym przypomnieć i zachęcić Was do prowadzenia tego typu działalności. Firma kurierska nie jest prosta w prowadzeniu, wymaga solidnej zaliczki w postaci gotówki. Wymagany jest zakup floty pojazdów oraz ciągłe ich serwisowanie. Sprawia to, że koszty poniesione w związku z funkcjonowaniem tego rodzaju działalności są dużo większe w porównaniu do reszty biznesów. Zgodnie z tym oraz Waszymi opiniami podnosimy stawki wynagrodzenia dla firm logistycznych za rozwiezione paczki. Stawki dla firmy: Stare: $300 za 11 dostarczonych paczek Nowe: $500 za 11 dostarczonych paczek Stawki dla kierowców: Stare: $5 za dostarczoną paczkę Nowe: $10 za dostarczoną paczkę Dostarczanie paczek przez firmy logistyczne to nie wszystko, po uzyskaniu odpowiedniej licencji takowa firma może również realizować przewóz towarów pojazdami ciężarowymi. Wprowadziliśmy pracę truckera jako urozmaicenie dla logistyk niecały rok temu, do tej pory zainteresowanie tą funkcją mocno spadło. Dlatego zwiększamy zarobki związane z wykonywaniem dostaw pojazdami ciężarowymi. Mamy nadzieje, że zachęci Was to do ponownej gry jako kierowca ciężarówki. Stawki dla firmy: Stare: $200-$250 za 1 trasę Nowe: $300-$350 za 1 trasę Stawki dla kierowców: Stare: $45-$60 za 1 trasę Nowe: $65-$70 za 1 trasę Warto zaznaczyć, że zgodnie z treścią nagłówka jest to dopiero pierwsza tura zmian. W przyszłym miesiącu planujemy wprowadzić kolejne zmiany związane z sektorem biznesowym. Zdecydowaliśmy się na podzielenie tego na dwie tury z powodu kompletnych nowości jakie chcemy Wam zaprezentować w przyszłej aktualizacji. Wymagają one od nas poświęcenia trochę większej ilości czasu na testy. Warto jednak poczekać bo zmiany będą czymś nowym i na swój sposób przełomowym w codziennej grze na LS-STORIES. Wycena stref na Idlewood oraz Santa Maria Beach Atrakcyjne tereny pod nieruchomości zawsze wiązały się z dużym zainteresowaniem oraz mocną rywalizacją o zakup danego miejsca. Z tego powodu niektóre tereny były niewycenione, a uzyskanie na nich nieruchomości odbywało się w drodze licytacji, która była organizowana przez urząd miasta. Taki system miał zapewnić równe szansę na zdobycie nieruchomości przez każdego gracza. Z biegiem czasu takich stref pojawiło się dużo, a organizowanie regularnych licytacji dla każdej z nich stało się uciążliwe i pochłaniało dużo czasu. Ogromną wadą takiego systemu było oczekiwanie na licytację wolnego budynku, który sobie upatrzyliśmy. Zdecydowaliśmy się wycenić strefy na dwóch dzielnicach: centrum Idlewood oraz osiedle na Santa Maria Beach. Od tej pory będą one do Waszej dyspozycji, a zakup budynku będzie mógł zostać zrealizowany na bieżąco. Warto jednak się pośpieszyć, ponieważ to samo miejsce może wykupić ktoś inny! Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi