same 731 1k Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Dodano: 20/06/2021 Autor: Louis Mira Kilka dni temu spotkałem się z 21-letnim producentem muzycznym - Corey Badgerem. Mimo tego, że pierwsze kroki w produkcji stawiał zaledwie kilka lat temu udało mu się już współpracować z wieloma talentami branży muzycznej z Los Santos. Dziś wspólnie z Coreyem pochylimy się nad tym jak wyglądała produkcja podkładu do hitu "Highest" od Flame. Cześć, jestem Corey Badger, mam dwadzieścia jeden lat i pochodzę z Chicago. Z muzyką miałem styczność już od czasów gimnazjalnych, ale produkcją muzyki zajmuje się dopiero od trzech lat. Edukację zakończyłem na liceum w Corliss High School - nauczyciele uważali, że jestem wzorowym uczniem i powinienem dalej się uczyć, ale stwierdziłem, że nie jest mi to potrzebne w tym, w czym chce się spełniać - czyli w muzyce. Przygodę z muzyką rozpocząłem wraz ze swoimi przyjaciółmi, założyliśmy zespół rockowy - można powiedzieć, taką typową garażówkę, która po kilku miesiącach rozpadła się z powodu ich przeprowadzki w zupełnie inne miasta. Podczas powrotu do domu z ostatniego naszego spotkania usłyszałem fajny kawałek dobiegający z okna jednego z domów - strasznie mi się spodobała jego melodia i od razu po powrocie do domu zacząłem go szukać wypisując fragmenty tekstu, które zdołałem zapamiętać. Zagłębiłem się bardziej w jego twórczość i spędziłem całą noc słuchając jego albumów i pomyślałem, że chciałbym się sprawdzić przy tworzeniu takich kawałków od podstaw - on sam był jednocześnie producentem i raperem, strasznie mnie zainspirował do tego co teraz robię. Z biegiem czasu przerodziło się to w ogromną zajawkę, przy której spędziłem sporo czasu. Przed współpracą z FLAME wyprodukowałem wiele beatów zza czasów jak jeszcze mieszkałem w Chicago, aczkolwiek dopiero w Los Santos wydałem swoją pierwszą paczkę beatów, która pomogła mi pokazać ludziom, że taka osoba jak ja istnieje. Pierwszym raperem, który się do mnie odezwał w spraw